dus eerst een vriendje en dan voor het eerst sex?quote:Op woensdag 29 juli 2009 12:44 schreef Eustace. het volgende:
Het is een jaar geleden dat ik met me eerste vriend evah kreeg.Toen begon mijn goede leven als praktiserend homo.
Nu me niet afschilderen als een slet. Ik zit op het moment aan me 3e.quote:Op woensdag 29 juli 2009 12:46 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
dus eerst een vriendje en dan voor het eerst sex?Op de hoeveel vriendjes zit je al?
in die volgorde?quote:Op woensdag 29 juli 2009 12:47 schreef Eustace. het volgende:
[..]
Nu me niet afschilderen als een slet. Ik zit op het moment aan me 3e.
Eerste date elkaar ontmoet, 2e date seks, zoenen en blijven slapen (in die volgorde), en 4e date aan de neukerij.![]()
Ach ja, je hebt nog nooit een relatie gehad en je wilt wat.
Ja ik zit het me ook ff voor te stellen.quote:Op woensdag 29 juli 2009 12:55 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
in die volgorde?![]()
je zoent toch gepassioneerd tijdens sex? toch niet na afloop?
Wij toen wel.quote:Op woensdag 29 juli 2009 12:55 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
in die volgorde?![]()
je zoent toch gepassioneerd tijdens sex? toch niet na afloop?
quote:Op woensdag 29 juli 2009 12:57 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ja ik zit het me ook ff voor te stellen.
Sex zonder zoenen voelt als een hoer
Nou ja, tenzij je een handjob o.i.d. tot sex rekent en verder niets deed.
aaaahhhhhh, maar dag 2 wilde hij wel opeens.quote:Op woensdag 29 juli 2009 12:57 schreef Eustace. het volgende:
[..]
Wij toen wel.Ik had hem al eens eerder geprobeerd te zoenen maar dat wilde hij niet omdat ik 'er in het echt toch anders uitzag dan op de foto's'.
Echt, ik was zó wanhopig destijds, wel jammer dat m'n eerste relatie met die flapdrol was.
Vlák na de seks.quote:Op woensdag 29 juli 2009 13:00 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
aaaahhhhhh, maar dag 2 wilde hij wel opeens.
waarom per se een paard en niet een koe,quote:Op woensdag 29 juli 2009 12:53 schreef mike_hunt het volgende:
ik had toen een paar weken geleden een reportage gezien dat er veel mannen zijn die s nachts de ranches afstruinen voor sex met paarden.![]()
Ik dacht dat paarden altijd gingen trappen als er iemand achter staat.
In het Amerikaanse Horry County (South Carolina) is een man opgepakt die een paard heeft verkracht. Het is niet de eerste keer dat de man voor dit vergrijp wordt ingerekend, enige tijd geleden werd hij ook al veroordeeld voor het verkrachten van een paard. Video
ik heb begrpen dat het paard nog geen aangifte heeft gedaan.
hij moet ook niet kauwen.quote:Op woensdag 29 juli 2009 13:01 schreef Eustace. het volgende:
[..]
Vlák na de seks.Toen was het opeens wild zoenen. Kon 'ie best oké. Mijn 2e vriendje was echt slecht in alles. Gepijpt worden door hem deed pijn, zoenen was ranzig, en z'n ding meurde. :')
You don' t go ass-to-mouth?quote:Op woensdag 29 juli 2009 12:58 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
ja, maar het is wel beter dan eerst rimmen en dan zoenen.
Echt fakking vatsig. Maar geen piem0lkaas gelukkig, zou er ook nog bij moeten komen.quote:Op woensdag 29 juli 2009 13:04 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
hij moet ook niet kauwen.![]()
zijn ding meurde?? ieuww... als er maar geen kaas opzat.
dat gebeurd ook! Volgens mij moet de hele boederij eraan geloven.quote:Op woensdag 29 juli 2009 13:04 schreef Stroekie het volgende:
[..]
waarom per se een paard en niet een koe,
die van vrachtauto chauffeurs in lederen jassen ?quote:Op woensdag 29 juli 2009 13:05 schreef Eustace. het volgende:
[..]
Echt fakking vatsig. Maar geen piem0lkaas gelukkig, zou er ook nog bij moeten komen.En dan ook nog die wilde rare fetishes. Brr. Mja, 't blijft een Brabo hé.
Tuurlijk wel, als reet is uitgespoeld. Dan is dat schoon van binnen. Anders doe ik het niet. ik wil niet proeven wat degene de dag ervoor heeft gegeten.quote:
wat voor fetish had ie dan?quote:Op woensdag 29 juli 2009 13:05 schreef Eustace. het volgende:
[..]
Echt fakking vatsig. Maar geen piem0lkaas gelukkig, zou er ook nog bij moeten komen.En dan ook nog die wilde rare fetishes. Brr. Mja, 't blijft een Brabo hé.
Op de Middelbare Landbouw school ging er wel regelmatig een roddel rond dat er een boerenzoon betrapt was die op wetenschappelijke wijze de zuigreflex van een jong kalfje aan het testen wasquote:Op woensdag 29 juli 2009 13:06 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
dat gebeurd ook! Volgens mij moet de hele boederij eraan geloven.![]()
ik had toen ook een filmpje gezien van een meisje die een ezel ging kluiven toen kwam die ezel en werd ze een halve meter naar achteren geworpen met liters ezelpap![]()
Zoiets, ja.quote:Op woensdag 29 juli 2009 13:07 schreef Stroekie het volgende:
[..]
die van vrachtauto chauffeurs in lederen jassen ?
Staan wij bekend om onze wilde fetishes?quote:Op woensdag 29 juli 2009 13:05 schreef Eustace. het volgende:
En dan ook nog die wilde rare fetishes. Brr. Mja, 't blijft een Brabo hé.
I don't do assquote:Op woensdag 29 juli 2009 13:07 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
Tuurlijk wel, als reet is uitgespoeld. Dan is dat schoon van binnen. Anders doe ik het niet. ik wil niet proeven wat degene de dag ervoor heeft gegeten.![]()
![]()
![]()
jij doet dat niet?
Gangstertype's in leren jassen, en hij vond het wild geil om mensen te zien roken.quote:
Die beesten zuigen echt fokking hard!quote:Op woensdag 29 juli 2009 13:08 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Op de Middelbare Landbouw school ging er wel regelmatig een roddel rond dat er een boerenzoon betrapt was die op wetenschappelijke wijze de zuigreflex van een jong kalfje aan het testen was
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.L'Amour menaçant:
Qui que tu sois, voici ton maître. Il l'est, le fût ou le doit être.
Oh, daarom gaat het er op Friso altijd zo ruig aan toequote:Op woensdag 29 juli 2009 13:10 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Staan wij bekend om onze wilde fetishes?
Ja, Carnaval is er eentje van.quote:Op woensdag 29 juli 2009 13:10 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Staan wij bekend om onze wilde fetishes?
quote:Op woensdag 29 juli 2009 13:12 schreef Eustace. het volgende:
[..]
Gangstertype's in leren jassen, en hij vond het wild geil om mensen te zien roken.
volgens mij doen bijna alle boerenzonen datquote:Op woensdag 29 juli 2009 13:08 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Op de Middelbare Landbouw school ging er wel regelmatig een roddel rond dat er een boerenzoon betrapt was die op wetenschappelijke wijze de zuigreflex van een jong kalfje aan het testen was
ja op aswoensdag zit iedereen uitgescheurd bij de eerste hulp post of bij de apotheek voor de morning after pilquote:
Is dat een fetish?quote:
Nee, jij laat je niet neuken..quote:Op woensdag 29 juli 2009 13:11 schreef Ang3l het volgende:
[..]
I don't do assNormally.
Nou ja, ligt er aan wat je bedoelt.
jezus, wat een gedoe. al rokend in een leren jas te liggen krikken.quote:Op woensdag 29 juli 2009 13:12 schreef Eustace. het volgende:
[..]
Gangstertype's in leren jassen, en hij vond het wild geil om mensen te zien roken.
quote:Op woensdag 29 juli 2009 13:13 schreef Stroekie het volgende:
[..]
ja op aswoensdag zit iedereen uitgescheurd bij de eerste hulp post of bij de apotheek voor de morning after pil
No way dat ik daar aan mee werkte.quote:Op woensdag 29 juli 2009 13:16 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
jezus, wat een gedoe. al rokend in een leren jas te liggen krikken.
gewoon je reet goed uitspoelen. Dan maakt het niet uit. Kan je zelfs met je tong erin.quote:Op woensdag 29 juli 2009 13:16 schreef Eustace. het volgende:
Ehw rimmen.
Ohja, dat zei ik ook ooit over neuken.
maar heb je het belangrijke advies van Mieke meegekregen,quote:Op woensdag 29 juli 2009 13:16 schreef Eustace. het volgende:
Ehw rimmen.
Ohja, dat zei ik ook ooit over neuken.
ikzelf heb dat nog nooit meegemaakt van die rare fetish.quote:
gewoon episode 1 kijken van Queer as Folk, en dan zowel UK als USA versiequote:Op woensdag 29 juli 2009 13:17 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
gewoon je reet goed uitspoelen. Dan maakt het niet uit. Kan je zelfs met je tong erin.
Net of ik dat heb uitgevondenquote:Op woensdag 29 juli 2009 13:18 schreef Stroekie het volgende:
[..]
maar heb je het belangrijke advies van Mieke meegekregen,
dat je van te voren wel eerst moet spoelen
Leer is eng.quote:Op woensdag 29 juli 2009 13:18 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
ikzelf heb dat nog nooit meegemaakt van die rare fetish.
ja eentje, die had een spijkerstoffetish, liefst afgeknipte spijkerbroeken.![]()
leer etc vind ik niet eens meer een fetish.
Zou zul je zien dat binnen de kortste keren de helft van de zonne studio's over de kop gaat in verband met gebrek aan klandiziequote:Op woensdag 29 juli 2009 13:21 schreef Ang3l het volgende:
Tis nou zelfs op de radio van die zonnebanken
en jij hebt niet eens alcohol genuttigd en kan het niveau al niet hooghoudenquote:Op woensdag 29 juli 2009 13:22 schreef mike_hunt het volgende:
jongens, het is nog niet eens twee uur en het niveau daalt weer.![]()
ging heel snel. Ik was binnen een halve minuut klaar.quote:Op woensdag 29 juli 2009 13:22 schreef Eustace. het volgende:
[..]
Leer is eng.
Hoe ging jullie eerste keer neuken?xD
Volgens mij was aan de eerste reacties in het topic op "uitspoelen" te merken dat niet iedereen dat doet neequote:
Ja ik denk dat ze dit wel gaan voelen ja!quote:Op woensdag 29 juli 2009 13:23 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Zou zul je zien dat binnen de kortste keren de helft van de zonne studio's over de kop gaat in verband met gebrek aan klandizie
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |