quote:Op woensdag 29 juli 2009 13:23 schreef Stroekie het volgende:
[..]
en jij hebt niet eens alcohol genuttigd en kan het niveau al niet hooghouden![]()
quote:Op woensdag 29 juli 2009 13:25 schreef mike_hunt het volgende:
dus gebruikte ik een boterham zakje..tering dat geritsel...we hebben er wel om moeten lachen...
waren toch vooral onze pro's zoals Mieke en Dirk die dat ter berbe brachtenquote:Op woensdag 29 juli 2009 13:25 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Volgens mij was aan de eerste reacties in het topic op "uitspoelen" te merken dat niet iedereen dat doet nee
quote:Op woensdag 29 juli 2009 13:26 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
nee , zit niet aan de wijn.
zit nu orchata te drinken. Kan ik wel liters van drinken.![]()
![]()
Ter berbe!quote:Op woensdag 29 juli 2009 13:28 schreef Stroekie het volgende:
[..]
waren toch vooral onze pro's zoals Mieke en Dirk die dat ter berbe brachten
pro?? hallo, xit nog in de kast.quote:Op woensdag 29 juli 2009 13:28 schreef Stroekie het volgende:
[..]
waren toch vooral onze pro's zoals Mieke en Dirk die dat ter berbe brachten
quote:
vraag maar aan je mexicaantje. Die weet dat ook wel.quote:
tuurlijk ken ik die douchehulpstukken, de halve catalogus van Pabo staat er vol meequote:Op woensdag 29 juli 2009 13:30 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
pro?? hallo, xit nog in de kast.![]()
Maar had je daar nog nooit van gehoord van uitspoelen?
ja, sorry, ik vind dat heel vreemd
Maar spontane sex zit er dan dus nooit in!quote:Op woensdag 29 juli 2009 13:31 schreef Eustace. het volgende:
Uitspoelen is normaal toch. Anders is het echt fakking vies.
Velen kunnen volstaan om van te voren naar de wc te gaan. Maar dat vind ik niet fris. En om nou tijdens het 'rijden' te gaan baggeren.quote:Op woensdag 29 juli 2009 13:31 schreef Eustace. het volgende:
Uitspoelen is normaal toch. Anders is het echt fakking vies.
maak je dat zelf thuis in de keuken, of koop je het kant en klaar ?quote:Op woensdag 29 juli 2009 13:33 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
vraag maar aan je mexicaantje. Die weet dat ook wel.![]()
orchata is zoet en somewhat milky (insert joke here). Klinkt ranzig, maar tis echt lekker. Ik weet niet of het in Nederland te koop is. Vast wel bij zo'n speciaalzaak.
kinderspel toch?quote:
Ow dat boekje mag je nu ook wel opendoen hoorquote:Op woensdag 29 juli 2009 13:36 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
kinderspel toch?
Wacht maar totdat ik een boekje ga opendoen.
ik koop het kant en klaar in pakken etc. Je kan het hier ook in de bars etc krijgen.quote:Op woensdag 29 juli 2009 13:35 schreef Stroekie het volgende:
[..]
maak je dat zelf thuis in de keuken, of koop je het kant en klaar ?
Stront aan de flikkerquote:Op woensdag 29 juli 2009 13:36 schreef Eustace. het volgende:
Eigenlijk moet je sowieso niet zeuren over stront aan de knikker. Risico van 't vak.
dus je hebt ook nog een podium nodig in het trappenhuis?quote:Op woensdag 29 juli 2009 13:36 schreef mike_hunt het volgende:
Wacht maar totdat ik een boekje ga opendoen.
quote:Op woensdag 29 juli 2009 13:33 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Maar spontane sex zit er dan dus nooit in!
Dan moet je echt eerst naar de douche, hele ritueel etc.... pfff....
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |