TT fail dus?quote:Op dinsdag 28 juli 2009 23:28 schreef Halcon het volgende:
.. maar tot slaande ruzie is het nog niet gekomen.
iddquote:
Ik zou pas ingrijpen als er een op de grond ligtquote:Op dinsdag 28 juli 2009 23:36 schreef mrSPLIFFY het volgende:
10 jaar geleden gingen op een drukke zaterdag bij de Gamma achter de balie 2 met elkaar op de vuist... ze waren allebei geloof 2 koppen groter dan ik en 8 jaar ouder ofzo, moest ik ze uit elkaar halen
al die klanten keken der ogen uit!
echt vol op elkaars bek meppen enzo he!
Zou er echt trots op zijn en tegen iedereen vertellenquote:Op dinsdag 28 juli 2009 23:37 schreef GizartFRL het volgende:
MWa ooit eens een vervelende collega weggewerkt.
Hij liep langs en een andere collega zei: "Zag je dat X sloeg me".
Uiteraard beaamde ik dit later bij mijn werkgever.
X werd op staande voet ontslagen.
Heb nooit meer wat van hem vernomen, schijnt dat ie een paar maand daarna zelfmoord heeft gepleegd oid.
daar lagen ze ook tussen de stoelen en de printersquote:Op dinsdag 28 juli 2009 23:39 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
[..]
Ik zou pas ingrijpen als er een op de grond ligt
Dan is het goed dat je ingreepquote:Op woensdag 29 juli 2009 08:20 schreef mrSPLIFFY het volgende:
[..]
daar lagen ze ook tussen de stoelen en de printers
Duurde zeker een tijdjequote:Op woensdag 29 juli 2009 13:18 schreef geevee het volgende:
Diep triest dat sommigen volwassenen zich niet als volwassenen kunnen gedragen.
Wel eens gehoord van 2 stotteraars die dit niet van elkaar wisten met elkaar op de vuist gingen om dat de een van de ander dacht dat hij hem in de maling nam omdat hij stotterde.
Dat is naderhand onder een goed gesprek weer bijgelegd.
*proest*quote:Op woensdag 29 juli 2009 13:18 schreef geevee het volgende:
Wel eens gehoord van 2 stotteraars die dit niet van elkaar wisten met elkaar op de vuist gingen om dat de een van de ander dacht dat hij hem in de maling nam omdat hij stotterde.
Opleiding Nederlands zat niet in je pakket?quote:Op woensdag 29 juli 2009 13:23 schreef Antaresje het volgende:
Ik en mijn collega's hebben allemaal een goede opleiding gehad, dus wij praten onze meningsverschillen altijd uit.
Ja op productie afdeling is dat onder werktijd wel eens voorgekomen.quote:Op dinsdag 28 juli 2009 23:28 schreef Halcon het volgende:
Hebben jullie weleens meegemaakt dat iemand na een stevig potje kritiek op de werkvloer, die kritiek pareerde met een paar vuistslagen?
Heeft meer met fatsoen dan met correct Nederlands te maken..quote:Op woensdag 29 juli 2009 14:12 schreef GizartFRL het volgende:
[..]
Opleiding Nederlands zat niet in je pakket?
Mijn collega's en ik.
WTFquote:Op woensdag 29 juli 2009 14:07 schreef SeLang het volgende:
Waar ik vroeger werkte heeft een inhuurkracht van een bekend Nederlands IT bedrijf een collega op de werkvloer het ziekenhuis ingetrapt
quote:Op woensdag 29 juli 2009 13:18 schreef geevee het volgende:
De bedrogen echtgenoot was degene die na de aanvaring tanden kon spugen.quote:Op woensdag 29 juli 2009 17:52 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Gbroken duim en schouder uit de kom is me wel waard om bij die gozer tanden uit zijn bek te rossen
Werk je in een jeugdinrichting ofzo?quote:Op woensdag 29 juli 2009 18:00 schreef Hukkie het volgende:
Ik werk met een zeer gemelleerd gezelschap collega's en het komt regelmatig voor dat men elkaar naar de strot vliegt (letterlijk), heel soms vallen daar klappen bij maar meestal worden vechtpartijen vroegtijdig in de kiem gesmoord.
Weet ik maar als ik dat was zou ik me alleen een beetje verdedigen, in elk geval niet op de tanden richten 'quote:Op woensdag 29 juli 2009 17:56 schreef sig000 het volgende:
[..]
De bedrogen echtgenoot was degene die na de aanvaring tanden kon spugen.
quote:Op dinsdag 28 juli 2009 23:36 schreef mrSPLIFFY het volgende:
10 jaar geleden gingen op een drukke zaterdag bij de Gamma achter de balie 2 met elkaar op de vuist... ze waren allebei geloof 2 koppen groter dan ik en 8 jaar ouder ofzo, moest ik ze uit elkaar halen
al die klanten keken der ogen uit!
echt vol op elkaars bek meppen enzo he!
Prachtig! Vooral met dat muziekje van 'the nookie' erbij.quote:
waar the fuck werk jijquote:Op woensdag 29 juli 2009 19:07 schreef tonja het volgende:
Op een maandag ochtend. De ene collega had de coke van een andere collega opgesnoven. De ene had een bloedneus en de andere een dichtgemept oog.
ik ben verbaasdquote:Op woensdag 29 juli 2009 19:26 schreef tonja het volgende:
Werkte.
Bij een niet nader te noemen tijdschrift.
Het blad bestaat niet meer.
Goed van die gasten, die snoeren pestkoppen de mond.quote:Op woensdag 29 juli 2009 19:32 schreef Sapstengel het volgende:
Ik heb anderhalf jaar in een fabriek gewerkt. Daar is wel eens gevochten. Zo'n Molukker die lid was van Satudarah Maluku heeft een keer een gast wat klappen gegeven in het magazijn omdat hij een beledigende opmerking maakte en een Joegoslaaf heeft om dezelfde reden ook wel eens iemand geklapt.
Die rechtsonder blijft nog zo zakelijk mogelijk aan de telefoon hangenquote:
Nee, zal je verbazen, iets in de muziek en retail business.quote:Op woensdag 29 juli 2009 18:32 schreef Gijsbrecht. het volgende:
[..]
Werk je in een jeugdinrichting ofzo?.
Dit bewijst dat het een slechte programmeur isquote:Op donderdag 30 juli 2009 10:23 schreef ducati_st2 het volgende:
Na een paar maanden is de baas bij hem komen bedelen of hij weer terug wilde komen, niemand kon z'n code lezen en hij werd onmisbaar geacht.
En niet zomaar een slechte, maar echt een uitzonderlijk slechte.quote:Op donderdag 30 juli 2009 10:25 schreef SeLang het volgende:
[..]
Dit bewijst dat het een slechte programmeur is
Onzin. Hij is ontzettend slim; hij weet dat hij op karakter geen schijn van kans maakt, de enige manier om je dan in het bedrijf te houden is je werk op dermate manier te doen dat niemand anders het jou na kan doen, c.q. jezelf onmisbaar maken voor het bedrijf.quote:Op donderdag 30 juli 2009 10:25 schreef SeLang het volgende:
[..]
Dit bewijst dat het een slechte programmeur is
Eerder is het bedrijf ontzettend dom. Niemand moet onmisbaar zijn. Die gast zal morgen maar een zwaar ongeluk krijgen.quote:Op donderdag 30 juli 2009 10:40 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Onzin. Hij is ontzettend slim; hij weet dat hij op karakter geen schijn van kans maakt, de enige manier om je dan in het bedrijf te houden is je werk op dermate manier te doen dat niemand anders het jou na kan doen, c.q. jezelf onmisbaar maken voor het bedrijf.
Dan moet het bedrijf voor die ene persoon te vervangen 4 andere aannemen, kan altijd gebeuren.quote:Op donderdag 30 juli 2009 11:11 schreef Boris_Karloff het volgende:
[..]
Eerder is het bedrijf ontzettend dom. Niemand moet onmisbaar zijn. Die gast zal morgen maar een zwaar ongeluk krijgen.
dit meegemaakt toen ik bij V&D hopofdkantoor in 020 zat gedetacheerd... Ze hadden daar nog een waanzinnig oud server systeem draaien. Er was slechts 1 persoon die daarmee overweg kon. Alleen hij wist hoe te handelen als die servers volliepen.quote:Op donderdag 30 juli 2009 11:11 schreef Boris_Karloff het volgende:
[..]
Eerder is het bedrijf ontzettend dom. Niemand moet onmisbaar zijn. Die gast zal morgen maar een zwaar ongeluk krijgen.
Vooral als je er nogal lacherig over doet, dan willen stoppen nog wel eens doorslaan bij dat soort mensen.quote:Op vrijdag 31 juli 2009 16:46 schreef zwaaibaai het volgende:
Op mijn andere werk ( helpdesk bij een verzekeraar ) willen ze nog wel eens uit hun fontanel gaan wanneer bijvoorbeeld de mobiele telefoon er mee ophoudt terwijl je in de regen op de snelweg een lekke band hebt. En je reserve wiel ook lek is.Hij was niet echt te genieten op die betreffende maandag ochtend.
Ja, hopelijk laat hij dat soort streken voortaan wel. Wat een lul.quote:
Chistenen mogen zoiets niet doen want een van de geboden is 'heb uw naasten lief''. Maar zulks ontbreekt dus in de koran?quote:Op zaterdag 1 augustus 2009 01:20 schreef klusfoobje het volgende:
Daar werken best een hoop Marokanen. Het was een stikhete zomer, in de keuken nog erger en het was Rammadan. Zag de ene Marokaan dat de andere Marokaan toch wat at en dronk omdat deze het anders niet trok.
Nah, dat trok die ene dus weer niet en die vloog hem aan. Vervolgens vloog deze overigens heel hard op de keien![]()
Achteraf niet eens z'n auto in brand gestoken?quote:Op vrijdag 31 juli 2009 21:54 schreef ruigbaard het volgende:
Ik heb in een ver verleden wel een keer het bureau van mijn manager stukgeslagen. Ik zou een vast contract krijgen, altijd mijn stinkende best gedaan, kutklussen opgepakt, uitzendkrachten ingewerkt, vaak overgewerkt omdat ze weer eens een deadline hadden, etc, maar toen het puntje bij paaltje kwam kreeg ik te horen dat hij had geregeld dat mijn functie kwam te vervallen, en er geen vervangende werkzaamheden waren geregeld. Dat zou ik nog wel geaccepteerd hebben, ware het niet dat hij daarna besmuikt begon te grinniken en mij lacherig vertelde dat hij geen referentie zou geven voor toekomstige banen omdat hij een hekel had aan 'strebers zoals ik'. Toen knapte er iets. Ik kreeg een waas voor mijn ogen, heb een kapstok gepakt en deze heel hard op zijn bureau geslagen die toen door de druk door midden brak. Ach, ik heb wel moeten dokken voor dat bureau en een tijdje op het politiebureau gezeten maar die angstige kop van die klootzak was fucking priceless. Hij dacht echt dat zijn laatste uur geslagen had.Maar ja, ik ben niet iemand die dit soort bullshit over me heen laat komen.
Wat voor VMBO baan heb je dan zegquote:Op dinsdag 28 juli 2009 23:28 schreef Halcon het volgende:
Op het werk hebben we regelmatig verhitte discussies waar mensen een flinke veeg uit de pan krijgen. De een kan daar wat beter mee omgaan dan een ander, maar tot slaande ruzie is het nog niet gekomen.
Hebben jullie weleens meegemaakt dat iemand na een stevig potje kritiek op de werkvloer, die kritiek pareerde met een paar vuistslagen?
Kansloze Harryquote:Op vrijdag 31 juli 2009 21:54 schreef ruigbaard het volgende:
Ik heb in een ver verleden wel een keer het bureau van mijn manager stukgeslagen. Ik zou een vast contract krijgen, altijd mijn stinkende best gedaan, kutklussen opgepakt, uitzendkrachten ingewerkt, vaak overgewerkt omdat ze weer eens een deadline hadden, etc, maar toen het puntje bij paaltje kwam kreeg ik te horen dat hij had geregeld dat mijn functie kwam te vervallen, en er geen vervangende werkzaamheden waren geregeld. Dat zou ik nog wel geaccepteerd hebben, ware het niet dat hij daarna besmuikt begon te grinniken en mij lacherig vertelde dat hij geen referentie zou geven voor toekomstige banen omdat hij een hekel had aan 'strebers zoals ik'. Toen knapte er iets. Ik kreeg een waas voor mijn ogen, heb een kapstok gepakt en deze heel hard op zijn bureau geslagen die toen door de druk door midden brak. Ach, ik heb wel moeten dokken voor dat bureau en een tijdje op het politiebureau gezeten maar die angstige kop van die klootzak was fucking priceless. Hij dacht echt dat zijn laatste uur geslagen had.Maar ja, ik ben niet iemand die dit soort bullshit over me heen laat komen.
Nee, want men besefte goed dat zoiets ontslag op staande voet waard is.quote:Op dinsdag 28 juli 2009 23:28 schreef Halcon het volgende:
Op het werk hebben we regelmatig verhitte discussies waar mensen een flinke veeg uit de pan krijgen. De een kan daar wat beter mee omgaan dan een ander, maar tot slaande ruzie is het nog niet gekomen.
Die baasquote:Op vrijdag 31 juli 2009 21:54 schreef ruigbaard het volgende:
Ik heb in een ver verleden wel een keer het bureau van mijn manager stukgeslagen. Ik zou een vast contract krijgen, altijd mijn stinkende best gedaan, kutklussen opgepakt, uitzendkrachten ingewerkt, vaak overgewerkt omdat ze weer eens een deadline hadden, etc, maar toen het puntje bij paaltje kwam kreeg ik te horen dat hij had geregeld dat mijn functie kwam te vervallen, en er geen vervangende werkzaamheden waren geregeld. Dat zou ik nog wel geaccepteerd hebben, ware het niet dat hij daarna besmuikt begon te grinniken en mij lacherig vertelde dat hij geen referentie zou geven voor toekomstige banen omdat hij een hekel had aan 'strebers zoals ik'.
Zodra hij de kamer van de afdeling binnenkomrt, direct een flinke knal voor de harses geven dat ie weer achteruitdribbelend de kamer uitwankelt.quote:Op maandag 3 augustus 2009 17:28 schreef LoudGirl het volgende:
Ik krijg net een mailtje. Mijn ex-collega met het korte lontje komt terug. Dat belooft de nodige sensatie.
Waarom? Dan mis ik alle fun. Zo boeiend zijn onze werkoverleggen normaal niet hoor.quote:Op maandag 3 augustus 2009 17:44 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Zodra hij de kamer van de afdeling binnenkomrt, direct een flinke knal voor de harses geven dat ie weer achteruitdribbelend de kamer uitwankelt.
quote:Op maandag 3 augustus 2009 17:44 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Zodra hij de kamer van de afdeling binnenkomrt, direct een flinke knal voor de harses geven dat ie weer achteruitdribbelend de kamer uitwankelt.
Zoeentje zoals in de film Wanted, met het toetsenbord voor zijn bakkes!quote:Op maandag 3 augustus 2009 17:44 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Komt er dicht bij in de buurt. Maar toen ik ontplofte keek hij zo:quote:Op maandag 3 augustus 2009 12:46 schreef speknek het volgende:
[..]
Die baas.
Keek ie zo ongeveer?
[ afbeelding ]
Precies, begrijpelijk ook.quote:Op dinsdag 28 juli 2009 23:35 schreef pvvftw het volgende:
dit komt vaak voor op plekken waar veel soorten koltoeren aanwezig zijn.
quote:Op woensdag 5 augustus 2009 00:28 schreef ruigbaard het volgende:
[..]
Komt er dicht bij in de buurt. Maar toen ik ontplofte keek hij zo:
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 3 augustus 2009 17:46 schreef LoudGirl het volgende:
[..]
Waarom? Dan mis ik alle fun. Zo boeiend zijn onze werkoverleggen normaal niet hoor.
Ze wachten niet in de wandelgangen op elkaar?quote:Op maandag 10 augustus 2009 23:54 schreef Halcon het volgende:
[..]
Bij ons gaat het er af en toe fel aan toe, maar het blijft bij woorden, er worden geen tikken uitgedeeld.
lijkt me niet prettig werkenquote:Op maandag 10 augustus 2009 23:54 schreef Halcon het volgende:
[..]
Bij ons gaat het er af en toe fel aan toe, maar het blijft bij woorden, er worden geen tikken uitgedeeld.
Tsja. Op den duur zullen zulke vergaderingen wennen en mist het trouwens het effect.quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 18:59 schreef EilandjeOnline het volgende:
[..]
lijkt me niet prettig werken
quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 01:01 schreef sig000 het volgende:
[..]
Ze wachten niet in de wandelgangen op elkaar?
Dat valt mee. Continue zoetsappig geneuzel is ook niet prettig werken.quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 18:59 schreef EilandjeOnline het volgende:
[..]
lijkt me niet prettig werken
Maar wel om kontjes te geven?quote:
Doorgaan met de discussie in de wandelgangen gaat vroeg of laat problemen opleveren.quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 21:25 schreef Halcon het volgende:
[..]
Nee, om weer even te relativeren of vrolijk door te gaan met de felle discussie.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |