TT fail dus?quote:Op dinsdag 28 juli 2009 23:28 schreef Halcon het volgende:
.. maar tot slaande ruzie is het nog niet gekomen.
iddquote:
Ik zou pas ingrijpen als er een op de grond ligtquote:Op dinsdag 28 juli 2009 23:36 schreef mrSPLIFFY het volgende:
10 jaar geleden gingen op een drukke zaterdag bij de Gamma achter de balie 2 met elkaar op de vuist... ze waren allebei geloof 2 koppen groter dan ik en 8 jaar ouder ofzo, moest ik ze uit elkaar halen
al die klanten keken der ogen uit!
echt vol op elkaars bek meppen enzo he!
Zou er echt trots op zijn en tegen iedereen vertellenquote:Op dinsdag 28 juli 2009 23:37 schreef GizartFRL het volgende:
MWa ooit eens een vervelende collega weggewerkt.
Hij liep langs en een andere collega zei: "Zag je dat X sloeg me".
Uiteraard beaamde ik dit later bij mijn werkgever.
X werd op staande voet ontslagen.
Heb nooit meer wat van hem vernomen, schijnt dat ie een paar maand daarna zelfmoord heeft gepleegd oid.
daar lagen ze ook tussen de stoelen en de printersquote:Op dinsdag 28 juli 2009 23:39 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
[..]
Ik zou pas ingrijpen als er een op de grond ligt
Dan is het goed dat je ingreepquote:Op woensdag 29 juli 2009 08:20 schreef mrSPLIFFY het volgende:
[..]
daar lagen ze ook tussen de stoelen en de printers
Duurde zeker een tijdjequote:Op woensdag 29 juli 2009 13:18 schreef geevee het volgende:
Diep triest dat sommigen volwassenen zich niet als volwassenen kunnen gedragen.
Wel eens gehoord van 2 stotteraars die dit niet van elkaar wisten met elkaar op de vuist gingen om dat de een van de ander dacht dat hij hem in de maling nam omdat hij stotterde.
Dat is naderhand onder een goed gesprek weer bijgelegd.
*proest*quote:Op woensdag 29 juli 2009 13:18 schreef geevee het volgende:
Diep triest dat sommigen volwassenen zich niet als volwassenen kunnen gedragen.
Wel eens gehoord van 2 stotteraars die dit niet van elkaar wisten met elkaar op de vuist gingen om dat de een van de ander dacht dat hij hem in de maling nam omdat hij stotterde.
Dat is naderhand onder een goed gesprek weer bijgelegd.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |