Nee ik zie PSV wel winnen van Twente.quote:
Dat maakt TS automatisch kloon van een modquote:Op donderdag 11 maart 2010 19:52 schreef HenkieVdV het volgende:
Nu is het al zo ongeveer helemaal duidelijk dat TS een kloon is van een mod..TT change zonder post van een mod?
Het openlaten van dit soort baggertopics van TS, het constant verdedigen van remsjo en alles daarbij inbegrepen.quote:Op donderdag 11 maart 2010 19:54 schreef BadAssBitchSmut het volgende:
[..]
Dat maakt TS automatisch kloon van een mod![]()
Good point. En Remsjo is wel echt een kutuserquote:Op donderdag 11 maart 2010 19:55 schreef HenkieVdV het volgende:
[..]
Het openlaten van dit soort baggertopics van TS, het constant verdedigen van remsjo en alles daarbij inbegrepen.
Gezien de eerste 3 letters gok ik op Remlofquote:Op donderdag 11 maart 2010 19:57 schreef BadAssBitchSmut het volgende:
[..]
Good point. En Remsjo is wel echt een kutuser
Ik ben dr bijquote:
Ik zwaai nog wel even als ik je zie mattiequote:Op donderdag 11 maart 2010 22:24 schreef stevenmac26 het volgende:
Ik heb 3 notes erbij voor die remsjo paint
Was vandaag bij training van Ajax en ze zijn klaar voor zondag en ik ook, het is aaaaaaaaaaaan bitches!!
Remsjo,Valek en BoWa gaan eraan!!!
quote:Op donderdag 11 maart 2010 19:55 schreef HenkieVdV het volgende:
[..]
Het openlaten van dit soort baggertopics van TS, het constant verdedigen van remsjo en alles daarbij inbegrepen.
Mwaw, wordt waarschijnlijk 1-1 of 2-2, laatste minuut, Afellay.quote:Op donderdag 11 maart 2010 22:24 schreef stevenmac26 het volgende:
Ik heb 3 notes erbij voor die remsjo paint
Was vandaag bij training van Ajax en ze zijn klaar voor zondag en ik ook, het is aaaaaaaaaaaan bitches!!
Remsjo,Valek en BoWa gaan eraan!!!
Mwaw, wordt waarschijnlijk weer 5-1 somethin' like that.quote:Op vrijdag 12 maart 2010 07:36 schreef CompleetZuivelonbijt het volgende:
[..]
Mwaw, wordt waarschijnlijk 1-1 of 2-2, laatste minuut, Afellay.
let maar opquote:Op vrijdag 12 maart 2010 07:54 schreef Buffalo-Soldier het volgende:
[..]
Mwaw, wordt waarschijnlijk weer 5-1 somethin' like that.
Waarom zou psv in 1x meer dan de helft scoren van alle doelpunten die ajax tegen heeft gekregen dit seizoen thuis?
Omdat het PSV is. (en dat zeg ik als Ajax supporter).quote:Op vrijdag 12 maart 2010 07:54 schreef Buffalo-Soldier het volgende:
[..]
Mwaw, wordt waarschijnlijk weer 5-1 somethin' like that.
Waarom zou psv in 1x meer dan de helft scoren van alle doelpunten die ajax tegen heeft gekregen dit seizoen thuis?
''maar das logisch''quote:Op vrijdag 12 maart 2010 12:16 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
"En ja, als de bal in het netje hangt weet je dat je gescored hebt ! "
Ja dit heb ik nooit begrepen. Wat was er die eerste wedstrijd dan.quote:Op donderdag 11 maart 2010 12:49 schreef Genius-F het volgende:
[..]
Gelukkig is Verthongen ook heel symphatiek. Was het in de thuiswedstrijd niet net andersom?
Dat weet ik niet meerquote:Op vrijdag 12 maart 2010 12:59 schreef DuvelDuvel het volgende:
[..]
Ja dit heb ik nooit begrepen. Wat was er die eerste wedstrijd dan.
Goede argumentatie manquote:Op vrijdag 12 maart 2010 13:25 schreef Genius-F het volgende:
[..]
Dat weet ik niet meer, maar hij is sowieso verre van sympathiek.
Ach kom op man psv scoort gemiddeld een halve goal per wedstrijd en gaat dan alleen nog maar verdedigenquote:Op vrijdag 12 maart 2010 12:13 schreef Robar het volgende:
[..]
Omdat het PSV is. (en dat zeg ik als Ajax supporter).
Ik heb genoeg dingen gezien in de laatste weken, die je tegen gemiddelde Nderlandse tegenstanders geen tegendoelpunten kosten. Tegen PSV echter zou Ajax zo maar afgtestraft kunnen worden. Maar aan de andere kant speelt PSV op dit moment zo wisselvallig, dat het ook een eenvoudige overwinning zou kunnen worden. Alles kan, de bal is rond en wie het meeste scoort wint.
quote:Op vrijdag 12 maart 2010 13:43 schreef DuvelDuvel het volgende:
[..]
Goede argumentatie man![]()
Vertonghen is zover ik dat kan beoordelen een ontzettend aardige gast.
Ach in de 6 duels voor PSV - Ajax van vorig seizoen scoorde PSV maximaal 2x per wedstrijd, tegen Ajax 6x.. dus tja.. hoeveel waarde moet je aan voorgaande duels hechten? Owja Ajax scoorde het duel voor PSV-Ajax 7x en kreeg er 0 tegen.. topduels zijn meestal wedstrijden op zich...quote:Op vrijdag 12 maart 2010 13:58 schreef Buffalo-Soldier het volgende:
[..]
Ach kom op man psv scoort gemiddeld een halve goal per wedstrijd en gaat dan alleen nog maar verdedigen
Ja wat een ontzettende nepfan ben je ook als je zoiets zegtquote:Op vrijdag 12 maart 2010 13:58 schreef Buffalo-Soldier het volgende:
[..]
Ach kom op man psv scoort gemiddeld een halve goal per wedstrijd en gaat dan alleen nog maar verdedigen
Hier snap ik echt geen kut vanquote:Op vrijdag 12 maart 2010 14:04 schreef MMUFC het volgende:
[..]
Ach in de 6 duels voor PSV - Ajax van vorig seizoen scoorde PSV maximaal 2x per wedstrijd, tegen Ajax 6x.. dus tja.. hoeveel waarde moet je aan voorgaande duels hechten? Owja Ajax scoorde het duel voor PSV-Ajax 7x en kreeg er 0 tegen.. topduels zijn meestal wedstrijden op zich...
Als ajax wint zondag ( wat ze gaan doenquote:Op vrijdag 12 maart 2010 14:04 schreef BadAssBitchSmut het volgende:
[..]
Ja wat een ontzettende nepfan ben je ook als je zoiets zegt
Ajax gaat gewoon kkhard kampioen worden![]()
Hij liep Babovic toen na de wedstrijd zelfs nog te naaien. Sympathiek hoorquote:Op vrijdag 12 maart 2010 13:43 schreef DuvelDuvel het volgende:
[..]
Goede argumentatie man![]()
Vertonghen is zover ik dat kan beoordelen een ontzettend aardige gast.
Precies.quote:Op vrijdag 12 maart 2010 14:15 schreef Genius-F het volgende:
[..]
Hij liep Babovic toen na de wedstrijd zelfs nog te naaien. Sympathiek hoor
Nepfan, omdat ik door schade en schande wijs ben geworden? Ik hoop vurig dat Ajax wint en ik denk ook dat ajax wint. Maar ik ben niet zo zeker van mijn zaak als anderen hier.quote:Op vrijdag 12 maart 2010 14:04 schreef BadAssBitchSmut het volgende:
[..]
Ja wat een ontzettende nepfan ben je ook als je zoiets zegt
Ajax gaat gewoon kkhard kampioen worden![]()
Ze hebben 3 tegendoelpunten gekregen thuis dit hele seizoen!!quote:Op vrijdag 12 maart 2010 15:06 schreef Robar het volgende:
[..]
Nepfan, omdat ik door schade en schande wijs ben geworden? Ik hoop vurig dat Ajax wint en ik denk ook dat ajax wint. Maar ik ben niet zo zeker van mijn zaak als anderen hier.
Wat deed Vertonghen dan?quote:Op vrijdag 12 maart 2010 14:15 schreef Genius-F het volgende:
[..]
Hij liep Babovic toen na de wedstrijd zelfs nog te naaien. Sympathiek hoor
Zijn interview achter maakte alles goedquote:Op zondag 14 maart 2010 22:29 schreef stevenmac26 het volgende:
Ik vond hem slecht vandaag, maar wat was psv nog slechter zeg![]()
Waar blijven de topics nou bitches?
Om over Ibrahim maar niet te spreken.quote:Op zondag 14 maart 2010 22:29 schreef stevenmac26 het volgende:
Ik vond hem slecht vandaag, maar wat was psv nog slechter zeg![]()
Waar blijven de topics nou bitches?
Suarez is wat dat betreft ook geen feest, hoor.quote:Op maandag 15 maart 2010 01:00 schreef stevenmac26 het volgende:
Affelay wordt hoe dan ook nog wel geschorst.
Dzusdzak of wat dan ook moet overigens met recht de lelijkste speler van nederland bokaal gaan winnen van Makaay dit jaar.
Jezus wat een rattenkop
Er kan er maar 1 de winnaar zijn en dat is toch echt die van psv, sorryquote:Op maandag 15 maart 2010 01:01 schreef Bragi het volgende:
[..]
Suarez is wat dat betreft ook geen feest, hoor.Eerlijk is eerlijk.
Inderdaad, wat een grafgelaat.quote:Op maandag 15 maart 2010 01:03 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Er kan er maar 1 de winnaar zijn en dat is toch echt die van psv, sorry
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |