Nee ik zie PSV wel winnen van Twente.quote:
Dat maakt TS automatisch kloon van een modquote:Op donderdag 11 maart 2010 19:52 schreef HenkieVdV het volgende:
Nu is het al zo ongeveer helemaal duidelijk dat TS een kloon is van een mod..TT change zonder post van een mod?
Het openlaten van dit soort baggertopics van TS, het constant verdedigen van remsjo en alles daarbij inbegrepen.quote:Op donderdag 11 maart 2010 19:54 schreef BadAssBitchSmut het volgende:
[..]
Dat maakt TS automatisch kloon van een mod![]()
Good point. En Remsjo is wel echt een kutuserquote:Op donderdag 11 maart 2010 19:55 schreef HenkieVdV het volgende:
[..]
Het openlaten van dit soort baggertopics van TS, het constant verdedigen van remsjo en alles daarbij inbegrepen.
Gezien de eerste 3 letters gok ik op Remlofquote:Op donderdag 11 maart 2010 19:57 schreef BadAssBitchSmut het volgende:
[..]
Good point. En Remsjo is wel echt een kutuser
Ik ben dr bijquote:
Ik zwaai nog wel even als ik je zie mattiequote:Op donderdag 11 maart 2010 22:24 schreef stevenmac26 het volgende:
Ik heb 3 notes erbij voor die remsjo paint
Was vandaag bij training van Ajax en ze zijn klaar voor zondag en ik ook, het is aaaaaaaaaaaan bitches!!
Remsjo,Valek en BoWa gaan eraan!!!
quote:Op donderdag 11 maart 2010 19:55 schreef HenkieVdV het volgende:
[..]
Het openlaten van dit soort baggertopics van TS, het constant verdedigen van remsjo en alles daarbij inbegrepen.
Mwaw, wordt waarschijnlijk 1-1 of 2-2, laatste minuut, Afellay.quote:Op donderdag 11 maart 2010 22:24 schreef stevenmac26 het volgende:
Ik heb 3 notes erbij voor die remsjo paint
Was vandaag bij training van Ajax en ze zijn klaar voor zondag en ik ook, het is aaaaaaaaaaaan bitches!!
Remsjo,Valek en BoWa gaan eraan!!!
Mwaw, wordt waarschijnlijk weer 5-1 somethin' like that.quote:Op vrijdag 12 maart 2010 07:36 schreef CompleetZuivelonbijt het volgende:
[..]
Mwaw, wordt waarschijnlijk 1-1 of 2-2, laatste minuut, Afellay.
let maar opquote:Op vrijdag 12 maart 2010 07:54 schreef Buffalo-Soldier het volgende:
[..]
Mwaw, wordt waarschijnlijk weer 5-1 somethin' like that.
Waarom zou psv in 1x meer dan de helft scoren van alle doelpunten die ajax tegen heeft gekregen dit seizoen thuis?
Omdat het PSV is. (en dat zeg ik als Ajax supporter).quote:Op vrijdag 12 maart 2010 07:54 schreef Buffalo-Soldier het volgende:
[..]
Mwaw, wordt waarschijnlijk weer 5-1 somethin' like that.
Waarom zou psv in 1x meer dan de helft scoren van alle doelpunten die ajax tegen heeft gekregen dit seizoen thuis?
''maar das logisch''quote:Op vrijdag 12 maart 2010 12:16 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
"En ja, als de bal in het netje hangt weet je dat je gescored hebt ! "
Ja dit heb ik nooit begrepen. Wat was er die eerste wedstrijd dan.quote:Op donderdag 11 maart 2010 12:49 schreef Genius-F het volgende:
[..]
Gelukkig is Verthongen ook heel symphatiek. Was het in de thuiswedstrijd niet net andersom?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |