Inderdaad, wat een grafgelaat.quote:Op maandag 15 maart 2010 01:03 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Er kan er maar 1 de winnaar zijn en dat is toch echt die van psv, sorry
Yeah rightquote:Ibrahim Afellay en Eyong Enoh hadden het tijdens Ajax-PSV met elkaar aan de stok. De aanvoerder van PSV ontkent echter dat hij de man uit Kameroen een elleboog heeft gegeven. "Ik maakte me breed", zegt de middenvelder.
"Hij ging op mijn tenen staan en als reactie maakte ik me breed toen hij op me af kwam lopen", zegt Afellay tegenover de Telegraaf. "Hij stompte me iets eerder ook nog in mijn maag."
Scheidsrechter Kevin Blom, en ook de vierde official, hadden vrij zich op de situatie. Omdat de arbiter niet floot voor een overtreding, mag de PSV'er nog hopen dat Blom het beoordeelde als een situatie waar geen kaart voor getrokken hoefde te worden, dan volgt er namelijk ook geen schorsing op tv-beelden ook niet. "We zullen het wel zien", aldus Afellay.
Het is inderdaad niet slim(understatement) wat hij deed.. en hij zal waarschijnlijk ook terecht geschorst worden.. maar als ze dus een onderzoek naar hem instellen, dan ook naar Enoh.. want die ging niet per ongeluk op de tenen van Afellay staan..quote:
Het is toch een snoepie, dat zie je meteenquote:
Wordt dit expres ontweken door al die Ajacieden hier?quote:Op maandag 15 maart 2010 10:51 schreef Genius-F het volgende:
Speelt Suarez nou altijd matig in grote wedstrijden of zie ik er een paar over het hoofd?
Speelde niet zo heel goed, maar pakt toch doelpuntje mee. Ik vind hem laatste weken al niet zo goed spelen, maar is toch elke wedstrijd 4/5 keer heel gevaarlijk en blijft scorenquote:Op maandag 15 maart 2010 11:49 schreef Genius-F het volgende:
[..]
Wordt dit expres ontweken door al die Ajacieden hier?
Gisteren was er een goede redenatie.quote:Op maandag 15 maart 2010 11:49 schreef Genius-F het volgende:
[..]
Wordt dit expres ontweken door al die Ajacieden hier?
quote:Op maandag 15 maart 2010 12:08 schreef MMUFC het volgende:
Zou Suarez nog last van zijn ballen hebben na wat Pantelic deed bij hem na de 1-0?
Ben ook benieuwd wat de vriendin/vrouw van Suarez hier van vindt...quote:Op maandag 15 maart 2010 12:25 schreef Remsjo het volgende:
[..]
Wat een smerige vieze nichten joh. Bah bah. Ik wil niet weten wat er in de kleedkamers gebeurd voor, in de rust en na de wedstrijd
Ik denk dat Specsavers binnenkort weer met een reclame komt met Suarez in de hoofdrol. We zien hem deze keer uit de kast komenquote:Op maandag 15 maart 2010 12:26 schreef MMUFC het volgende:
[..]
Ben ook benieuwd wat de vriendin/vrouw van Suarez hier van vindt...
Wat willen ook niet weten wat er in jouw dagelijkse leventje gebeurt en toch ondanks dat open je elke dag toch weer kankertopicsquote:Op maandag 15 maart 2010 12:25 schreef Remsjo het volgende:
[..]
Wat een smerige vieze nichten joh. Bah bah. Ik wil niet weten wat er in de kleedkamers gebeurd voor, in de rust en na de wedstrijd
Ik dacht al waar blijf je nou toch. Ik raakte bijna in paniek.quote:Op maandag 15 maart 2010 12:28 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Wat willen ook niet weten wat er in jouw dagelijkse leventje gebeurt en toch ondanks dat open je elke dag toch weer kankertopics
hmm bij beide nietquote:Op maandag 15 maart 2010 12:32 schreef Salatrel het volgende:
[..]
ik dacht dat marokkanen altijd behaard waren
geen haar te zien. de gladde nicht.
En de leuke woordgrapjes zoals: Luis Grijpdaarisquote:Op maandag 15 maart 2010 12:35 schreef Remsjo het volgende:
Laat de fotosoeps maar komen hoor van Pantelic en Suarexxx
begin danquote:Op maandag 15 maart 2010 12:35 schreef Remsjo het volgende:
quote:Op maandag 15 maart 2010 12:36 schreef Remsjo het volgende:
[..]
En de leuke woordgrapjes zoals: Luis Grijpdaaris
quote:Op maandag 15 maart 2010 12:37 schreef Remsjo het volgende:
[..]
Ik kan niet fotosoepen, dat laat ik aan de echte mensen over
momentquote:Op maandag 15 maart 2010 12:35 schreef Remsjo het volgende:
| Forum Opties | |