Geweldig, dat kon er ook nog wel bij. Eerst krijg je als Europeaan miljoenen intolerante, onwelriekende, criminele moslims door je strot geduwd, met alle ellendige gevolgen van dien. En als je daar vervolgens tegen protesteert word je door het Europees Hof veroordeeld en effectief monddood gemaakt. Daar gáát het recht op vrije meningsuiting.quote:EU Hof: Geert Wilders gaat er aan
Even opletten Geert, want deze is voor jou. Volgens het Europees Hof van Justitie heeft een Belgische rechter politicus Daniel Feret terecht veroordeeld wegens discriminatie. Feret waarschuwde in een verkiezingsfoldertje onder meer tegen de islamisering van Europa en stelde voor om werkeloze asielzoekers terug te sturen naar hun land van herkomst. Volgens het Hof is het recht om dat te zeggen in ieder geval minder belangrijk dan de "maatschappelijke noodzaak om de belangen van de immigrantengemeenschap te beschermen". Niet dat alle Europese rechters er zo over denken. Een minderheid is van mening dat met deze uitspraak het recht op vrije meningsuiting is verkwanseld ten faveure van het anti-discriminatiebeleid. Let wel, dat is slechts een minderheid van de rechters... Op deze site wordt nog even haarfijn uitgelegd wat de parallellen zijn tussen de uitspraken van Feret en de uitspraken van Wilders. Conclusie: Wilders en Feret zeggen exact hetzelfde. Oh ja, in Nederland verliest een politicus het passieve en actieve stemrecht, als hij langer dan één jaar in de cel moet zitten. Wilderstemmers die op safe spelen, zoeken dus nu alvast naar een alternatief.
True, als je aan de "goede kant" staat is je kostje gekocht. Heel wat "linkse" mede-users hier die straks hun sadistische fantasietjes ten uitvoer zullen kunnen brengen op islamcritici, of gewoon op iedereen die niet staat te jubelen over de "multiculturele samenleving". Je pikt ze er zo uit.quote:Op dinsdag 28 juli 2009 17:56 schreef De_Kardinaal het volgende:
Fascisme vind ik een vrij goede staatsvorm. Mij hoor je niet klagen.
En denk nou niet dat ze de ironie hiervan zullen inzien.quote:Op dinsdag 28 juli 2009 18:27 schreef Pool het volgende:
Ik ben het niet eens met de uitspraak van het hof, zoals ik het nu in het berichtje lees (heb de uitspraak nog niet gelezen). Wat mij betreft mag je islamisering verbaal zo hard aanvallen als je wil. Zolang je individuele moslims maar niet discrimineert op grond van gedragingen van anderen, vind ik dat je een ideologie gewoon moet kunnen afkraken.
Overigens: Wilders-aanhangers die klagen over fascistische toestanden![]()
![]()
Ik ben het ook niet eens met deze uitspraak, maar let op dat deze niet voortkomt uit een 'bejubeling van de multiculturele samenleving'. De uitspraak veroordeelt haatzaaien en verregaande stigmatisering. Dat is wel even iets anders. Overigens zijn de multiculturalisten vrij dun gezaaid op Fok.quote:Op dinsdag 28 juli 2009 18:01 schreef jkdjjsop het volgende:
[..]
True, als je aan de "goede kant" staat is je kostje gekocht. Heel wat "linkse" mede-users hier die straks hun sadistische fantasietjes ten uitvoer zullen kunnen brengen op islamcritici, of gewoon op iedereen die niet staat te jubelen over de "multiculturele samenleving". Je pikt ze er zo uit.
Oh ja, joh? Grappig dan wel dat Spanje onder Franco zo'n beetje het meest achtergebleven land van Europa was.quote:Op dinsdag 28 juli 2009 18:36 schreef Ps2K het volgende:
Fascisme werkte anders prima in Spanje.
Moslims? Geen probleem! Zeikende Moslims? Naja ze weten zelf wel waar Mekka ligt. Zo werkt het in dit land al eeuwen, als het je niet bevalt dan tyf je maar op naar een ander continent.
Dat dacht je, tijdens Franco heeft Spanje de grootste economische groei en welvaart ooit gekend. Pas nadat Franco's gezondheid achteruit begon te gaan is het bergaf gegaan.quote:Op dinsdag 28 juli 2009 18:39 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Oh ja, joh? Grappig dan wel dat Spanje onder Franco zo'n beetje het meest achtergebleven land van Europa was.
Fascisme kenmerkt zich dus vaak door de sterke man. Die is er niet in europa. We hebben iets ranzigs-meritocratisch in europa.quote:Op dinsdag 28 juli 2009 17:55 schreef jkdjjsop het volgende:
De gevestigde orde begint steeds meer trekjes te vertonen van ordinair fascisme. Ik kan er helaas echt niks anders van maken.
Veel dikker dan op welke andere populaire Nederlandse website dan ook. Zeker meer dan driekwart en dat is echt geen goede weerspiegeling van de Nederlanse samenleving.quote:Op dinsdag 28 juli 2009 18:38 schreef Thomas B. het volgende:
Overigens zijn de multiculturalisten vrij dun gezaaid op Fok.
Dit hof houdt zich uberhaupt niet bezig met strafrecht, hier wordt dan ook het EHRM bedoeld. Daarnaast kan er nog geappelleerd worden, gaat van uitspraken van het EHRM niet automatisch jurisprudentie uit, en varieren arresten van het EHRM nogal met de samenstelling van de kamers. Al met al is de link met de zaak tegen Geert Wilders nogal zwak.quote:Volgens het Europees Hof van Justitie heeft een Belgische rechter politicus Daniel Feret terecht veroordeeld wegens discriminatie.
Als er in Nederland een groep is die geen ander wereldbeeld en denkbeeld dan hun eigen tolereert dan is het de "linkse" elite. "links" tussen "" omdat het geen reet meer met links te maken heeft.quote:Op dinsdag 28 juli 2009 18:57 schreef en_door_slecht het volgende:
Eh, TS, het is toch echt Gekke Geert die hier de fascist is. Al lijkt de uitspraak van die rechter mij ook niet te zinnen, dat maakt niet dat De Elite ineens fascistisch is.
Daar heb je een punt. In alle eerlijkheid, als je de originele kenmerken van het fascisme bekijkt dan heeft dit er weinig van weg, behalve dan dat politieke tegenstanders effectief onschadelijk worden gemaakt.quote:Op dinsdag 28 juli 2009 18:54 schreef ExTec het volgende:
[..]
Fascisme kenmerkt zich dus vaak door de sterke man. Die is er niet in europa. We hebben iets ranzigs-meritocratisch in europa.
Er is ook nog zoiets als het recht gevrijwaard te zijn van zeikerdjes die haat prediken en mensen cirminaliseren en bedreigen.. zoals jij. bijv..quote:Op dinsdag 28 juli 2009 17:55 schreef jkdjjsop het volgende:
Daar gáát het recht op vrije meningsuiting.
dit in tegenstelling tot jouw politieke visie... die je rechtschfascisme noemt ?quote:Op dinsdag 28 juli 2009 19:03 schreef jkdjjsop het volgende:
Laten we het voor het gemak linkschfascisme noemen.
Laten we het maar liever een hersenspinsel noemen. Er bestaat helemaal geen pan-europese linkse elite die alles wel even uitmaakt, tenminste als we de onder normale mensen gangbare definitie van links mogen gebruiken.quote:Op dinsdag 28 juli 2009 19:03 schreef jkdjjsop het volgende:
Laten we het voor het gemak linkschfascisme noemen.
Kijk! Een linkschfascist die het weer eens niet kan laten om meteen op de man te gaan!quote:Op dinsdag 28 juli 2009 19:06 schreef Bluesdude het volgende:
[..]
Er is ook nog zoiets als het recht gevrijwaard te zijn van zeikerdjes die haat prediken en mensen cirminaliseren en bedreigen.. zoals jij. bijv..
Dat is met democratie meestal ook zo.quote:Op dinsdag 28 juli 2009 17:56 schreef De_Kardinaal het volgende:
Fascisme vind ik een vrij goede staatsvorm. Mij hoor je niet klagen. Het is altijd jammer dat de verkeerde mensen de macht in handen krijgen.
Oh ja, joh? Doe eens even lezen:quote:Op dinsdag 28 juli 2009 18:43 schreef Ps2K het volgende:
[..]
Dat dacht je, tijdens Franco heeft Spanje de grootste economische groei en welvaart ooit gekend. Pas nadat Franco's gezondheid achteruit begon te gaan is het bergaf gegaan.
jijj begint met op de man af te spelen...quote:Op dinsdag 28 juli 2009 19:08 schreef jkdjjsop het volgende:
[..]
Kijk! Een linkschfascist die het weer eens niet kan laten om meteen op de man te gaan!
Zeker weten dat dit figuur nu al stappen aan het ondernemen is om me hier geband te krijgen en dus monddood te maken. Want ja, zo zit de linkschfascist Bluesdude nu eenmaal in elkaar.
Eh, mensen die op FOK gebanned worden hebben meestal de regels die hier gelden overtreden dus, wat is je punt? Oh wacht, FOK is ook links, natuurlijk, ja?quote:Op dinsdag 28 juli 2009 19:08 schreef jkdjjsop het volgende:
[..]
Kijk! Een linkschfascist die het weer eens niet kan laten om meteen op de man te gaan!
Zeker weten dat dit figuur nu al stappen aan het ondernemen is om me hier geband te krijgen en dus monddood te maken. Want ja, zo zit de linkschfascist Bluesdude nu eenmaal in elkaar.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |