SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wie hebben er allemaal welke draagdoek?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Graag bij het openen van een nieuw topic de informatie uit de wiki halen, die vind je HIER
Als je een update van jouw doekenlijstje wil, graag zelf in de wiki doen, dan wordt het vanzelf meegenomen in een volgend topic.
quote:Op dinsdag 28 juli 2009 16:06 schreef Vicky het volgende:
Net met Tess in de doek in de bus gezeten. Zo grappig die aanspraakBen alleen nog niet tevreden over mijn geknoop. De doek zit niet altijd even strak en bij Tess d'r hoofs/nek zittie voor mijn gevoel ook nog niet goed.
]
]
quote:Op dinsdag 28 juli 2009 16:49 schreef DaviniaHR het volgende:
hee, een mokka!
hoe kom je daar aan? heb je die te leen? ik heb er ook een, voor als je interesse hebt
is die van p_iglet? die is wel een maatje langer dan de mijne.
de knoop ziet er netjes uit, mag idd wat strakker, maar dat had je zelf ook al opgemerkt
mss helpt het om de stof helemaal eerst glad (in de volle breedte, bedoel ik) te houden, dan dubbelslaan over je schouders, en dat dan in zijn geheel straktrekken. heb je minder oppervlak om strak te trekken, en als je goed vouwt is alles ongeveer even strak. als je hebt dichtgeknoop, kan je dan de voorkant weer opschuiven zodat je zo'n mooi kruis hebt waar tess met dr koppie tegen aan kan hangen.
is bovenstaande begrijpelijk, danwel logisch?
quote:Op dinsdag 28 juli 2009 16:55 schreef Vicky het volgende:
heb m idd van Piglet geleend'
zal je tips eens gaan proberen! Thanx!
quote:Op dinsdag 28 juli 2009 17:01 schreef Kersjes het volgende:
Zara Aubergine, die wil ik ook!!!
quote:Op dinsdag 28 juli 2009 17:02 schreef texelonia het volgende:
Dat dubbelslaan over de schouders doe ik idd ook altijd!
En voor extra steun in haar nekje kun je een opgerold spuugdoekje of iets dergelijks in de horizontale band meerollen. En dan goed strak aanspannen allemaal, dat wordt na wat oefening echt makkelijker. En wat Davinia zegt, de schuine banden vormen dan een soort V achter haar hoofd wat ook weer wat steun geeft.
quote:Op dinsdag 28 juli 2009 17:04 schreef mrien het volgende:
Mooi Vicky! Wat Davinia zegt zou ik inderdaad ook willen zeggen. Als je het idee hebt dat ze bij d'r hoofdje/nekje niet genoeg steun heeft, kun je er nog een rolletje van maken door er een washandje of spuugdoekje tussen de doek te stoppen bij haar hoofd/nek en dat een beetje terug te rollen (snap je wat ik bedoel?)
Ik kan een SHBC![]()
Wel met hulp, maar dan nog
quote:Op dinsdag 28 juli 2009 17:11 schreef MamsX het volgende:
Ik heb vandaag ook weer op mijn rug gedragen voor een klein uurtje.
ik vind de SHBC veel te lang duren.. Ik doe gewoon snel een rucksack (met twist)
quote:Op dinsdag 28 juli 2009 17:16 schreef mrien het volgende:
Die twist heb ik ook gedaan met de rucksack, zat wel prettiger vond ik (zeker met Nati Bamboe, die is 60cm en vloog pas omhoog langs d'r kont..toen was die ook nog wel heel glad en niet gewassen, nu wel en dat scheelt heel veel).
Ik vond de SHBC wel veel steviger zitten dan de rucksack, zeker met zo'n hangdreumes als Lotte
quote:Op dinsdag 28 juli 2009 17:24 schreef tessie het volgende:
Ik heb net in de stad Graeme weer in de draagdoek gehad. Ik had hem nu een stuk strakker (ik had ineens veel meer doek over) en hoger geknoopt, en dus idd helemaal geen last van mijn rug gehad! Goeie tip dus, thanx!
Mijn Lief had gisteravond nog zo´n kreuzwiege geknoopt, en daar lag hij ook wel lekker in
In het vorige deel doen ze het nog welquote:
quote:Op dinsdag 28 juli 2009 17:37 schreef mrien het volgende:
Ik heb ze even gefixt Vicky
Foutje met quoten, dan pakt hij automatisch de url ipv img
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |