Chatgirl is gewoon een echte chickquote:Op woensdag 29 juli 2009 17:51 schreef Maisnon het volgende:
Die posticons waren al verdacht maar het consequente gebruik van veder gaat te ver
Liefde voor het schrijversvak bedoel jequote:Op woensdag 29 juli 2009 17:51 schreef Maisnon het volgende:
Die posticons waren al verdacht maar het consequente gebruik van veder gaat te ver
Wie ziet dit nou aankomen! Kan zij toch nooit weten!!!!!quote:Op woensdag 29 juli 2009 22:06 schreef Fargo het volgende:
Het is natuurlijk allemaal wel Chatgirl d'r eigen schuld. Hoop dat ze zich dat goed beseft. Naief kind.
Voor de spaning! Natuurlik.quote:Op woensdag 29 juli 2009 22:44 schreef zonnestraal2338 het volgende:
snap de reden niet van de korte stukjes............
quote:Op woensdag 29 juli 2009 22:49 schreef LoveMonkeys het volgende:
Ik ga nu slapen (ja ik weet heel vroeg) maar morgen is hier weer groot feest
dus ben ik de hele dag niet thuis pas rond 10 uur dan probeer ik mischien nog een stukje te schrijven![]()
Zeg dan in ieder geval wat Sarah moet doen van trotse paard!quote:Op woensdag 29 juli 2009 22:49 schreef LoveMonkeys het volgende:
dus ben ik de hele dag niet thuis pas rond 10 uur dan probeer ik mischien nog een stukje te schrijven![]()
quote:Op woensdag 29 juli 2009 22:49 schreef LoveMonkeys het volgende:
Je gaat het proberen? Maar je kúnt het!quote:dus ben ik de hele dag niet thuis pas rond 10 uur dan probeer ik mischien nog een stukje te schrijven![]()
quote:
Ik vond het een puik nummer.quote:Op donderdag 30 juli 2009 09:35 schreef Biancavia het volgende:
En bedankt voor de jazzlink, maar nee toch maar niet.
alles goed, veder?quote:Op donderdag 30 juli 2009 09:37 schreef Frollo het volgende:
[..]
Ik vond het een puik nummer.Jammer dat het maar 9 minuut 34 duurt, van mij had het nog wel veder mogen gaan.
is dat een boek over Roger Vedererererer? er? de tennisindiaan?quote:Op donderdag 30 juli 2009 10:05 schreef Frollo het volgende:
[..]
Ja prima joh. Ik ben een mooi boek aan het lezen, misschien ken je het:
[ afbeelding ]
Sonny Clark heeft toch wel aardige dingen gespeeld hoor. Ik weet dat ik het vroeger nooit zo vond, maar ja; dit speelt'ie toch ook alleraardigst.quote:Op donderdag 30 juli 2009 09:37 schreef Frollo het volgende:
[..]
Ik vond het een puik nummer.Jammer dat het maar 9 minuut 34 duurt, van mij had het nog wel veder mogen gaan.
Idd en hou ons op de hoogtequote:
quote:Op donderdag 30 juli 2009 20:38 schreef JAM het volgende:
Buiten het verhaal zelf ben ik ook erg nieuwsgierig naar het creatieve proces van de schrijfster. Hoe lang doe je er nu over om zo'n stuk te schrijven? Waar haal je de inspiratie vandaan? Kan je hier misschien antwoord op geven? Dank je wel!.
quote:Op dinsdag 28 juli 2009 19:55 schreef LoveMonkeys het volgende:
Nee het gaat niet over mezelf maar wel een vriendin van me en Ik ben 14 hoeso![]()
ik ga straks veder ben namelijk ergens mee bezig
Nee, TS zou vandaag rond deze tijd weer thuis zijn.quote:Op donderdag 30 juli 2009 21:58 schreef zonnestraal2338 het volgende:
volgens mij zijn we al 2 dagen verder.........
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |