Chatgirl is gewoon een echte chickquote:Op woensdag 29 juli 2009 17:51 schreef Maisnon het volgende:
Die posticons waren al verdacht maar het consequente gebruik van veder gaat te ver
Liefde voor het schrijversvak bedoel jequote:Op woensdag 29 juli 2009 17:51 schreef Maisnon het volgende:
Die posticons waren al verdacht maar het consequente gebruik van veder gaat te ver
Wie ziet dit nou aankomen! Kan zij toch nooit weten!!!!!quote:Op woensdag 29 juli 2009 22:06 schreef Fargo het volgende:
Het is natuurlijk allemaal wel Chatgirl d'r eigen schuld. Hoop dat ze zich dat goed beseft. Naief kind.
Voor de spaning! Natuurlik.quote:Op woensdag 29 juli 2009 22:44 schreef zonnestraal2338 het volgende:
snap de reden niet van de korte stukjes............
quote:Op woensdag 29 juli 2009 22:49 schreef LoveMonkeys het volgende:
Ik ga nu slapen (ja ik weet heel vroeg) maar morgen is hier weer groot feest
dus ben ik de hele dag niet thuis pas rond 10 uur dan probeer ik mischien nog een stukje te schrijven![]()
Zeg dan in ieder geval wat Sarah moet doen van trotse paard!quote:Op woensdag 29 juli 2009 22:49 schreef LoveMonkeys het volgende:
dus ben ik de hele dag niet thuis pas rond 10 uur dan probeer ik mischien nog een stukje te schrijven![]()
quote:Op woensdag 29 juli 2009 22:49 schreef LoveMonkeys het volgende:
Je gaat het proberen? Maar je kúnt het!quote:dus ben ik de hele dag niet thuis pas rond 10 uur dan probeer ik mischien nog een stukje te schrijven![]()
quote:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |