quote:Op dinsdag 28 juli 2009 14:59 schreef owlet het volgende:
Als Simon ook maar een klein beetje lijkt op zijn zusje Margot dan moet het een zalige doek zijn
quote:Op dinsdag 28 juli 2009 17:06 schreef mrien het volgende:
Als Margot een beetje lijkt op Simon dan is Margot een zalige doek
Ik heb je een pm gestuurd!quote:Op vrijdag 31 juli 2009 14:07 schreef _Ingrid_ het volgende:
Ik kan de pm niet meer vinden van het reisschema van Juliet. Fuente, of iemand anders, klopt het dat ik bijna aan de beurt ben?
Simmu heeft vandaag helpen knopen, moet goedkomen.
Dat dus, maar ik heb nog niets om mee uit te proberenquote:Op zaterdag 1 augustus 2009 17:28 schreef miss_sly het volgende:
Bamboe is als het goed is onderweg
Heb er zo'n zin in om uit te proberen!
Ik heb hier al twee weken (wow, echt waar, twee weken alquote:Op zaterdag 1 augustus 2009 23:18 schreef Troel het volgende:
[..]
Dat dus, maar ik heb nog niets om mee uit te proberen
En waarom hebben we daar in het draagdoektopic geen feauteau's van gezien??quote:Op vrijdag 31 juli 2009 14:07 schreef _Ingrid_ het volgende:
Simmu heeft vandaag helpen knopen, moet goedkomen.
Omdat je het zo lief vraagt zal ik ze zo posten daarquote:Op dinsdag 4 augustus 2009 15:49 schreef Noli. het volgende:
[..]
En waarom hebben we daar in het draagdoektopic geen feauteau's van gezien??![]()
Ja een gewoven doek is idd fijner. Zal ik bij Makka vragen of ik nog bij het reisschema van Juliette erbij kan? Is het mogelijk om de doek op een vrijdag te ontvangen (woensdag, donderdag kan ook, dan kan ik hem altijd vrijdag bij het postkantoor ophalen) en vrijdag verder te sturen?quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 10:49 schreef fIoortje het volgende:
Tinu, de bamboe doek is idd een rekbare doek. Ik denk dat het voor jouw jochie fijner is een geweven doek te gebruiken, wellicht kan je nog bij het reisschema van Julliette!
Simon gaat vandaag op weg naar huis! Ik ben benieuwd!
Dan hoop ik dat hij later op de dag komt en anders morgen, zoals gezegd het meisje van de post had wat problemen met het apparaat. Hij is wel verzekerd verzonden!quote:Op woensdag 5 augustus 2009 13:14 schreef fIoortje het volgende:
Mijn pakjespostbode heeft net wat bezorgd in de straat, maar geen Simon.
Als het goed is bij Sly en Senna!quote:
Haha dan moet je niet zo traag zijn als ik met een schone luier onder de bips leggen! Hannah had dus precies de doek onder gepienkeld en toen moesten we er nog meer terug...quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 21:56 schreef Jelief het volgende:
Handig man zo'n doek, zo hoeft mama niet een extra doek mee te nemen om op te liggen,scheelt weer bagage.
[ afbeelding ]
Ik leg altijd( nouja bijna) eerst de schone luier onder de billen en dan pas haal ik de vieze los en weg, heeft mij al heel wat was gescheeld.quote:Op donderdag 6 augustus 2009 21:56 schreef texelonia het volgende:
[..]
Haha dan moet je niet zo traag zijn als ik met een schone luier onder de bips leggen! Hannah had dus precies de doek onder gepienkeld en toen moesten we er nog meer terug...![]()
Leuke foto's!
En Senna in Bamboe
Wij leggen altijd een hydrofiel washandje op bij het verschonen. Bij een jongetje is dat wel zo verstandig, want anders plast die natuurlijk in een boog tot in de hoeken van zijn kamer. Maar misschien werkt het bij een meisje ook goed. Het washandje neemt vocht namelijk supergoed op. Gewoon een keerte proberen misschienquote:Op donderdag 6 augustus 2009 23:25 schreef Jelief het volgende:
[..]
Ik leg altijd( nouja bijna) eerst de schone luier onder de billen en dan pas haal ik de vieze los en weg, heeft mij al heel wat was gescheeld.
Ikvind het jammer datRuben nietmeer zo klein is want bamnoe ziet er zooo lekker uit. En die haartejs van Senna
Simon is zo'n fijne doek! Je gaat er echt heel veel lol van hebbenquote:Op woensdag 12 augustus 2009 21:33 schreef Estrys het volgende:
hij komt, hij komt, die lieve fijne Simon!Ik was hem even vergeten maar PM-girl stuurt me net een PM
We houden een Simon-Seb-Simon meet
dat zeg ik tochquote:
Er zou een Simon/Seb/Simon meet komen, kent er iemand een kind dat Zara heet op Fok?quote:Op donderdag 13 augustus 2009 23:20 schreef De_Taartjesfee het volgende:
Nee Simon komt niet meer. Ik vind het wel jammer voor iedereen die nog na mij zou komen en nu dus achter het net vist, dus ik wil voorstellen om dan een andere doek op reis te sturen?
Zara red, zou dat wat zijn? Is een 4.6 meter dus zo`n beetje alles kan daarmee geknoopt worden.
Het schema blijft gewoon zoals het is, lijkt mij
Iedereen die het er mee eens is mag me zijn adres doorgeven, zodat ik weet waar mijn doek uithangt
Zara:
[ afbeelding ]
ja die meet zou ik cancelen als k jou wasquote:Op donderdag 13 augustus 2009 23:22 schreef Estrys het volgende:
[..]
Er zou een Simon/Seb/Simon meet komen, kent er iemand een kind dat Zara heet op Fok?
Kep wel een Saraquote:Op donderdag 13 augustus 2009 23:22 schreef Estrys het volgende:
[..]
Er zou een Simon/Seb/Simon meet komen, kent er iemand een kind dat Zara heet op Fok?
nu niet meerquote:
Als je mij je adres doorgeeft mag jij van mij achteraan aansluitenquote:Op donderdag 13 augustus 2009 23:27 schreef oeke het volgende:
Echt jammer want Simon was zo fijn! en ik mis Floortje![]()
Maar Zara is wel heel mooi en het is inderdaad heel lief van je TF!
Mooi, kan ik nu weer achteraan aansluiten?
quote:Op vrijdag 14 augustus 2009 12:12 schreef MamsX het volgende:
Mensen de zara red is zo fijn.. ik heb hem ook en hij is heerlijk
Gaat die nu wel of niet meer op rijs nu simon wel reist?
quote:Op vrijdag 14 augustus 2009 12:21 schreef huuphuup het volgende:
[..]![]()
hoe krijg je het voor elkaar zo vlak na elkaar![]()
ach ja den haag he, daar hebben ze meer last van rijgers![]()
ik wil misschien wel die zara red ook proberen. Vind het wel een erg mooie doek eigk
en ik ben wel benieuwd naar de verschillen tussen de soorten doeken enzo, apart proberen kan vast geen kwaad. en als ik half december mag dan kan zara mee naar center parcs![]()
Zou ik echt supervinden!quote:Op vrijdag 14 augustus 2009 19:39 schreef De_Taartjesfee het volgende:
Fuente, het maakt mij niets uitVoorlopig zijn er nog niet zoveel aanmeldingen dus mag je wmb gewoon op de lijst erbij
Als het echt een hele lange lijst wordt, dan zien we wel weer
Ik lees nu pas dat Simon toch ook nog langskomt!! Wat lief en leuk van de anonieme lurker!quote:Op zaterdag 15 augustus 2009 20:23 schreef De_Taartjesfee het volgende:
Even in willekeurige volgorde (en tevens als up! bedoeld)
De volgende mensen hebben zich al aangemeld voor een kennismaking met Zara:
oeke
miss_sly
Kersjes
Fuente
huuphuup
LovelyLady
Klopt dit zo en zijn er eventueel nog meer mensen met interesse?
het was ook heel gezelligquote:Op zondag 16 augustus 2009 20:35 schreef Macka66 het volgende:
Klinkt heel gezellig simmu! Daarvoor wil ik best nog wel een dagje wachten
Oh tuurlijk ja, sorry, daar heb ik helemaal niet naar gekeken!! Nee hoor, dan is t prima zo!quote:Op maandag 17 augustus 2009 14:22 schreef Kersjes het volgende:
Sorry Poppedein, dan heb ik Simon en Zara tegelijkertijd hier en dat lijkt me een beetje zonde
Ik zou eventueel nog wel graag in de rij voor Simon willen aansluiten, maar pas na november, want zonder kleine heb ik er niet zo veel aan. Wellicht is het dus niet handig als ik aansluit, maar moet ik gewoon kijken of ik wat anders kan regelen?quote:Op zaterdag 15 augustus 2009 20:47 schreef De_Taartjesfee het volgende:
Het schema voor Simon is als volgt:
1. De_Taartjesfee 13 augustus - 20 augustus
2. Estrys 21 augustus - 28 augustus
3. Texelonia 29 augustus - 5 september
4. Innepin 7 september - 14 september
5. Lovely_Lady 15 september - 22 september
6. Chan 23 september - 30 september
7. Huuphuup 1 oktober - 8 oktober
8. Kersjes 9 oktober - 16 oktober
9. Poppedein 17 oktober - 24 oktober
wmb kunnen daar nog wel wat mensen bij, als ze willen
yup!quote:Op zaterdag 22 augustus 2009 21:51 schreef LovelyLady het volgende:
Welke doek heb jij nu op bezoek dan Simmu? Juliet?
drie deuren verderop jaquote:Op vrijdag 21 augustus 2009 16:16 schreef De_Taartjesfee het volgende:
Hij is afgeleverd bij je buur, volgens tracktrace
quote:Op dinsdag 25 augustus 2009 17:21 schreef Macka66 het volgende:
Leuk PM! Ook om de grote kleine man weer eens te zien.
En als jij toen je Anna kocht al had geweten dat die Simon bestond dan was je visionair geweest
je hebt allemaal dezelfde boeken als ikquote:Op zaterdag 29 augustus 2009 17:56 schreef miss_sly het volgende:
Ow, nog even ter illustratie: kllar voor de laatste wandeling:
[ afbeelding ]
Wat zij zegt!!quote:Op zaterdag 29 augustus 2009 19:07 schreef Poppedein het volgende:
Ohhh Miss Sly, wat zie je er ontzettend goed uit zeg!! Het plaatje klopt ook gewoon helemaal zo!![]()
En wij kunnen haast niet wachten tot maandag!quote:Op zaterdag 5 september 2009 12:11 schreef miss_sly het volgende:
wat een leuke foto's tex. En Hannah zit er zo leuk uit
ik ga ook mutsjes enzo inslaan
Zara gaat vandaag helaas ook weer verder. Zometeen breng ik haar naar het postkantoor zodat ze Kaarr en Sten blij kan maken.
[ afbeelding ]
Dat was wel leuk geweestquote:Op zaterdag 5 september 2009 20:18 schreef miss_sly het volgende:
Kaarr, ze is onderweg!
Bij nader inzien hadden we haar langs kunnen brengen vandaag, we gingen naar Den Helder, maar schaap stelde dat voor toen we klaar stonden om te vertrekken. Ik kon je dus niet meer pm-en of dat zou gaan, dus dat was niet handig. Maar ze is vandaag op het postkantoor afgegeven, dus ze is er bijna
quote:Op dinsdag 8 september 2009 13:34 schreef Kaarr het volgende:
mooi ingepakt door miss_sly
[ afbeelding ]
eerste kennismaking
[ afbeelding ]
Helemaal mee eensch, ik draag sinds eind augustus gewoon weer eens wat vaker, Koen begrijpt nu ook wat meer dus die werkt iets meer mee. En hij werd vanmiddag jaloers toen mijn oppaskindje in de doek zatquote:Op donderdag 10 september 2009 18:53 schreef Kaarr het volgende:
Innepin ik begrijp je best hoor. Ik draag heel weinig en pak heel vaak de wandelwagen. Maar juist door die reisdoeken "moet" ik dragen en dan vind ik het best wel weer leuk. Ik hoop dat de draagmeet op een dag valt dat ik kan, want ik wil heel graag rugdragen leren. Het betekent niet dat ik het vaak zal toepassen, maar ik vind het wel leuk om te leren.
Ja ik vind doeken testen ook superleuk zo! Misschien dat ik zelf nog wel es iets op reis stuurquote:Op vrijdag 18 september 2009 09:20 schreef miss_sly het volgende:
Ja, het zou mooi worden dit weekend, FuenteZara is idd een heelrijke doek
De volgende doek die op reis gaat, meld ik me ook voor aanIk vond het bezoek van Zara en Bamboe zo leuk en het is een fijne manier om eens een andere doek te proberen.
ja dat dus!quote:Op vrijdag 18 september 2009 09:20 schreef miss_sly het volgende:
Ja, het zou mooi worden dit weekend, FuenteZara is idd een heelrijke doek
De volgende doek die op reis gaat, meld ik me ook voor aanIk vond het bezoek van Zara en Bamboe zo leuk en het is een fijne manier om eens een andere doek te proberen.
het groeit vanzelf dat het gewoon een leuke samen spelen tijd wordt! gewoon lekker veel oefenen, komt vanzelf goedquote:Op donderdag 24 september 2009 12:39 schreef Chan het volgende:
Vandaag hebben we een eerste poging gewaagd... Timo kon mijn gestuntel niet echt waarderenLater nog maar een poging dus
nee, wel aangetekend. Dus de waarde wordt dan tot 50 euro vergoed. Maar ik heb TF al aangegeven dat ik de doek uiteraard vergoed als ze niet boven water komt.quote:Op vrijdag 25 september 2009 11:52 schreef Pvoesss het volgende:
Oh jee was die wel verzekerd verzonden?
Da's lief van je! Want daar baal ik ook van, dat het reisschema nu niet afgemaakt wordt. En het is inderdaad een hele fijne doekquote:Op vrijdag 25 september 2009 11:59 schreef Pvoesss het volgende:
Als die niet gevonden word dan mag mijn zara Red wel op reis zodat het tripje afgemaakt kan worden![]()
Want een Zara moet je gewoon een keer proberen zo fijn![]()
Maar ik ga duimen dat die snel boven water is
Ik betaal wel mee dan, want dit vind ik net zo rot hoor....quote:Op vrijdag 25 september 2009 11:55 schreef Fuente het volgende:
[..]
nee, wel aangetekend. Dus de waarde wordt dan tot 50 euro vergoed. Maar ik heb TF al aangegeven dat ik de doek uiteraard vergoed als ze niet boven water komt.
ah okayquote:Op zaterdag 26 september 2009 19:56 schreef DaviniaHR het volgende:
Timo zit ook in de kikkerhouding, maar enkel met benen buiten de doek
Als je Lena te klein vindt om nu al gespreid te zitten, is ze te klein
Op een gegeven moment heb je zelf wel het idee dat ze ook wel met de beentjes buiten kan. dat is de goede leeftijd
ja das mijn kind...quote:Op zaterdag 26 september 2009 20:26 schreef Webkim het volgende:
Hier kan je zien hoe het eruit zou moeten zien, die spreid&hoekhouding.
nu welquote:Op maandag 28 september 2009 14:34 schreef LovelyLady het volgende:
Zara isser!!! Ze is er! De kleur is niet mijn ding, maar wat is ze dun... Dat had ik eigenlijk niet verwacht.
Hoe doen we het nu? Reisschema veranderen en dat ik hem maandag weer op de post doe voor poppedein?
Had ik al verteld dat zara terecht was![]()
Fijn is ze hequote:Op maandag 28 september 2009 14:34 schreef LovelyLady het volgende:
Zara isser!!! Ze is er! De kleur is niet mijn ding, maar wat is ze dun... Dat had ik eigenlijk niet verwacht.
Hoe doen we het nu? Reisschema veranderen en dat ik hem maandag weer op de post doe voor poppedein?
Had ik al verteld dat zara terecht was![]()
Kijk eens hier bovenquote:
Huuo voor Zara of Simon of allebei?quote:Op donderdag 1 oktober 2009 13:09 schreef huuphuup het volgende:
even TF pmen Tinuviel
Simon zit als een huis, we gaan nu boodschapjes doen![]()
later foto's enzo
Thanks. De fotos zijn zoooo leukquote:Op donderdag 1 oktober 2009 14:42 schreef huuphuup het volgende:
volgens mij voor allebei Tinuviel![]()
en anders weet zij denk ik wel wie je dan wel moet hebben.
Fotoooo's
ik hoop niet dat ik iemands pc hiermee vast laat lopen...if so... sorry!
[ afbeelding ]
tasje opgehaald bij Chan en Timo
[ afbeelding ]
Stippels!!![]()
[ afbeelding ]
en de inhoud, Simon de reisdoek en het bijbehorende reisdagboekje.
De doek is al erg zacht en superleuk om het boekje door te lezen!
[ afbeelding ]
even een testdrive, geen eerste afstotingsverschijnselen...
mooi! dan gaan we je dr in knopen
[ afbeelding ]
Simon in actie
[ afbeelding ]
breje Harry
En we gingen dus boodschapjes doen dus hophop op naar buiten. Veel bekijks hier in het dorp trouwens haha.
[ afbeelding ]
en weer thuis. We hebben het overleefd, t eerste tripje
[ afbeelding ]
Tinuviel sluit achteraan, van 26 oktober tot 2 novemberquote:Op zaterdag 15 augustus 2009 20:47 schreef De_Taartjesfee het volgende:
Het schema voor Simon is als volgt:
1. De_Taartjesfee 13 augustus - 20 augustus
2. Estrys 21 augustus - 28 augustus
3. Texelonia 29 augustus - 5 september
4. Innepin 7 september - 14 september
5. Lovely_Lady 15 september - 22 september
6. Chan 23 september - 30 september
7. Huuphuup 1 oktober - 8 oktober
8. Kersjes 9 oktober - 16 oktober
9. Poppedein 17 oktober - 24 oktober
10Tinuviel 26 oktober - 2 november
wmb kunnen daar nog wel wat mensen bij, als ze willen
ja ze vond het heerlijkquote:Op donderdag 1 oktober 2009 17:50 schreef De_Taartjesfee het volgende:
[..]
Tinuviel sluit achteraan, van 26 oktober tot 2 november
Och Huup! Wat zit gnorfje er lekker bij
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |