quote:Op dinsdag 28 juli 2009 14:59 schreef owlet het volgende:
Als Simon ook maar een klein beetje lijkt op zijn zusje Margot dan moet het een zalige doek zijn
quote:Op dinsdag 28 juli 2009 17:06 schreef mrien het volgende:
Als Margot een beetje lijkt op Simon dan is Margot een zalige doek
Ik heb je een pm gestuurd!quote:Op vrijdag 31 juli 2009 14:07 schreef _Ingrid_ het volgende:
Ik kan de pm niet meer vinden van het reisschema van Juliet. Fuente, of iemand anders, klopt het dat ik bijna aan de beurt ben?
Simmu heeft vandaag helpen knopen, moet goedkomen.
Dat dus, maar ik heb nog niets om mee uit te proberenquote:Op zaterdag 1 augustus 2009 17:28 schreef miss_sly het volgende:
Bamboe is als het goed is onderweg
Heb er zo'n zin in om uit te proberen!
Ik heb hier al twee weken (wow, echt waar, twee weken alquote:Op zaterdag 1 augustus 2009 23:18 schreef Troel het volgende:
[..]
Dat dus, maar ik heb nog niets om mee uit te proberen
En waarom hebben we daar in het draagdoektopic geen feauteau's van gezien??quote:Op vrijdag 31 juli 2009 14:07 schreef _Ingrid_ het volgende:
Simmu heeft vandaag helpen knopen, moet goedkomen.
Omdat je het zo lief vraagt zal ik ze zo posten daarquote:Op dinsdag 4 augustus 2009 15:49 schreef Noli. het volgende:
[..]
En waarom hebben we daar in het draagdoektopic geen feauteau's van gezien??![]()
Ja een gewoven doek is idd fijner. Zal ik bij Makka vragen of ik nog bij het reisschema van Juliette erbij kan? Is het mogelijk om de doek op een vrijdag te ontvangen (woensdag, donderdag kan ook, dan kan ik hem altijd vrijdag bij het postkantoor ophalen) en vrijdag verder te sturen?quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 10:49 schreef fIoortje het volgende:
Tinu, de bamboe doek is idd een rekbare doek. Ik denk dat het voor jouw jochie fijner is een geweven doek te gebruiken, wellicht kan je nog bij het reisschema van Julliette!
Simon gaat vandaag op weg naar huis! Ik ben benieuwd!
Dan hoop ik dat hij later op de dag komt en anders morgen, zoals gezegd het meisje van de post had wat problemen met het apparaat. Hij is wel verzekerd verzonden!quote:Op woensdag 5 augustus 2009 13:14 schreef fIoortje het volgende:
Mijn pakjespostbode heeft net wat bezorgd in de straat, maar geen Simon.
Als het goed is bij Sly en Senna!quote:
Haha dan moet je niet zo traag zijn als ik met een schone luier onder de bips leggen! Hannah had dus precies de doek onder gepienkeld en toen moesten we er nog meer terug...quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 21:56 schreef Jelief het volgende:
Handig man zo'n doek, zo hoeft mama niet een extra doek mee te nemen om op te liggen,scheelt weer bagage.
[ afbeelding ]
Ik leg altijd( nouja bijna) eerst de schone luier onder de billen en dan pas haal ik de vieze los en weg, heeft mij al heel wat was gescheeld.quote:Op donderdag 6 augustus 2009 21:56 schreef texelonia het volgende:
[..]
Haha dan moet je niet zo traag zijn als ik met een schone luier onder de bips leggen! Hannah had dus precies de doek onder gepienkeld en toen moesten we er nog meer terug...![]()
Leuke foto's!
En Senna in Bamboe
Wij leggen altijd een hydrofiel washandje op bij het verschonen. Bij een jongetje is dat wel zo verstandig, want anders plast die natuurlijk in een boog tot in de hoeken van zijn kamer. Maar misschien werkt het bij een meisje ook goed. Het washandje neemt vocht namelijk supergoed op. Gewoon een keerte proberen misschienquote:Op donderdag 6 augustus 2009 23:25 schreef Jelief het volgende:
[..]
Ik leg altijd( nouja bijna) eerst de schone luier onder de billen en dan pas haal ik de vieze los en weg, heeft mij al heel wat was gescheeld.
Ikvind het jammer datRuben nietmeer zo klein is want bamnoe ziet er zooo lekker uit. En die haartejs van Senna
Simon is zo'n fijne doek! Je gaat er echt heel veel lol van hebbenquote:Op woensdag 12 augustus 2009 21:33 schreef Estrys het volgende:
hij komt, hij komt, die lieve fijne Simon!Ik was hem even vergeten maar PM-girl stuurt me net een PM
We houden een Simon-Seb-Simon meet
dat zeg ik tochquote:
Er zou een Simon/Seb/Simon meet komen, kent er iemand een kind dat Zara heet op Fok?quote:Op donderdag 13 augustus 2009 23:20 schreef De_Taartjesfee het volgende:
Nee Simon komt niet meer. Ik vind het wel jammer voor iedereen die nog na mij zou komen en nu dus achter het net vist, dus ik wil voorstellen om dan een andere doek op reis te sturen?
Zara red, zou dat wat zijn? Is een 4.6 meter dus zo`n beetje alles kan daarmee geknoopt worden.
Het schema blijft gewoon zoals het is, lijkt mij
Iedereen die het er mee eens is mag me zijn adres doorgeven, zodat ik weet waar mijn doek uithangt
Zara:
[ afbeelding ]
ja die meet zou ik cancelen als k jou wasquote:Op donderdag 13 augustus 2009 23:22 schreef Estrys het volgende:
[..]
Er zou een Simon/Seb/Simon meet komen, kent er iemand een kind dat Zara heet op Fok?
Kep wel een Saraquote:Op donderdag 13 augustus 2009 23:22 schreef Estrys het volgende:
[..]
Er zou een Simon/Seb/Simon meet komen, kent er iemand een kind dat Zara heet op Fok?
nu niet meerquote:
Als je mij je adres doorgeeft mag jij van mij achteraan aansluitenquote:Op donderdag 13 augustus 2009 23:27 schreef oeke het volgende:
Echt jammer want Simon was zo fijn! en ik mis Floortje![]()
Maar Zara is wel heel mooi en het is inderdaad heel lief van je TF!
Mooi, kan ik nu weer achteraan aansluiten?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |