En wij kunnen haast niet wachten tot maandag!quote:Op zaterdag 5 september 2009 12:11 schreef miss_sly het volgende:
wat een leuke foto's tex. En Hannah zit er zo leuk uit
ik ga ook mutsjes enzo inslaan
Zara gaat vandaag helaas ook weer verder. Zometeen breng ik haar naar het postkantoor zodat ze Kaarr en Sten blij kan maken.
[ afbeelding ]
Dat was wel leuk geweestquote:Op zaterdag 5 september 2009 20:18 schreef miss_sly het volgende:
Kaarr, ze is onderweg!
Bij nader inzien hadden we haar langs kunnen brengen vandaag, we gingen naar Den Helder, maar schaap stelde dat voor toen we klaar stonden om te vertrekken. Ik kon je dus niet meer pm-en of dat zou gaan, dus dat was niet handig. Maar ze is vandaag op het postkantoor afgegeven, dus ze is er bijna
quote:Op dinsdag 8 september 2009 13:34 schreef Kaarr het volgende:
mooi ingepakt door miss_sly
[ afbeelding ]
eerste kennismaking
[ afbeelding ]
Helemaal mee eensch, ik draag sinds eind augustus gewoon weer eens wat vaker, Koen begrijpt nu ook wat meer dus die werkt iets meer mee. En hij werd vanmiddag jaloers toen mijn oppaskindje in de doek zatquote:Op donderdag 10 september 2009 18:53 schreef Kaarr het volgende:
Innepin ik begrijp je best hoor. Ik draag heel weinig en pak heel vaak de wandelwagen. Maar juist door die reisdoeken "moet" ik dragen en dan vind ik het best wel weer leuk. Ik hoop dat de draagmeet op een dag valt dat ik kan, want ik wil heel graag rugdragen leren. Het betekent niet dat ik het vaak zal toepassen, maar ik vind het wel leuk om te leren.
Ja ik vind doeken testen ook superleuk zo! Misschien dat ik zelf nog wel es iets op reis stuurquote:Op vrijdag 18 september 2009 09:20 schreef miss_sly het volgende:
Ja, het zou mooi worden dit weekend, FuenteZara is idd een heelrijke doek
De volgende doek die op reis gaat, meld ik me ook voor aanIk vond het bezoek van Zara en Bamboe zo leuk en het is een fijne manier om eens een andere doek te proberen.
ja dat dus!quote:Op vrijdag 18 september 2009 09:20 schreef miss_sly het volgende:
Ja, het zou mooi worden dit weekend, FuenteZara is idd een heelrijke doek
De volgende doek die op reis gaat, meld ik me ook voor aanIk vond het bezoek van Zara en Bamboe zo leuk en het is een fijne manier om eens een andere doek te proberen.
het groeit vanzelf dat het gewoon een leuke samen spelen tijd wordt! gewoon lekker veel oefenen, komt vanzelf goedquote:Op donderdag 24 september 2009 12:39 schreef Chan het volgende:
Vandaag hebben we een eerste poging gewaagd... Timo kon mijn gestuntel niet echt waarderenLater nog maar een poging dus
nee, wel aangetekend. Dus de waarde wordt dan tot 50 euro vergoed. Maar ik heb TF al aangegeven dat ik de doek uiteraard vergoed als ze niet boven water komt.quote:Op vrijdag 25 september 2009 11:52 schreef Pvoesss het volgende:
Oh jee was die wel verzekerd verzonden?
Da's lief van je! Want daar baal ik ook van, dat het reisschema nu niet afgemaakt wordt. En het is inderdaad een hele fijne doekquote:Op vrijdag 25 september 2009 11:59 schreef Pvoesss het volgende:
Als die niet gevonden word dan mag mijn zara Red wel op reis zodat het tripje afgemaakt kan worden![]()
Want een Zara moet je gewoon een keer proberen zo fijn![]()
Maar ik ga duimen dat die snel boven water is
Ik betaal wel mee dan, want dit vind ik net zo rot hoor....quote:Op vrijdag 25 september 2009 11:55 schreef Fuente het volgende:
[..]
nee, wel aangetekend. Dus de waarde wordt dan tot 50 euro vergoed. Maar ik heb TF al aangegeven dat ik de doek uiteraard vergoed als ze niet boven water komt.
ah okayquote:Op zaterdag 26 september 2009 19:56 schreef DaviniaHR het volgende:
Timo zit ook in de kikkerhouding, maar enkel met benen buiten de doek
Als je Lena te klein vindt om nu al gespreid te zitten, is ze te klein
Op een gegeven moment heb je zelf wel het idee dat ze ook wel met de beentjes buiten kan. dat is de goede leeftijd
ja das mijn kind...quote:Op zaterdag 26 september 2009 20:26 schreef Webkim het volgende:
Hier kan je zien hoe het eruit zou moeten zien, die spreid&hoekhouding.
nu welquote:Op maandag 28 september 2009 14:34 schreef LovelyLady het volgende:
Zara isser!!! Ze is er! De kleur is niet mijn ding, maar wat is ze dun... Dat had ik eigenlijk niet verwacht.
Hoe doen we het nu? Reisschema veranderen en dat ik hem maandag weer op de post doe voor poppedein?
Had ik al verteld dat zara terecht was![]()
Fijn is ze hequote:Op maandag 28 september 2009 14:34 schreef LovelyLady het volgende:
Zara isser!!! Ze is er! De kleur is niet mijn ding, maar wat is ze dun... Dat had ik eigenlijk niet verwacht.
Hoe doen we het nu? Reisschema veranderen en dat ik hem maandag weer op de post doe voor poppedein?
Had ik al verteld dat zara terecht was![]()
Kijk eens hier bovenquote:
Huuo voor Zara of Simon of allebei?quote:Op donderdag 1 oktober 2009 13:09 schreef huuphuup het volgende:
even TF pmen Tinuviel
Simon zit als een huis, we gaan nu boodschapjes doen![]()
later foto's enzo
Thanks. De fotos zijn zoooo leukquote:Op donderdag 1 oktober 2009 14:42 schreef huuphuup het volgende:
volgens mij voor allebei Tinuviel![]()
en anders weet zij denk ik wel wie je dan wel moet hebben.
Fotoooo's
ik hoop niet dat ik iemands pc hiermee vast laat lopen...if so... sorry!
[ afbeelding ]
tasje opgehaald bij Chan en Timo
[ afbeelding ]
Stippels!!![]()
[ afbeelding ]
en de inhoud, Simon de reisdoek en het bijbehorende reisdagboekje.
De doek is al erg zacht en superleuk om het boekje door te lezen!
[ afbeelding ]
even een testdrive, geen eerste afstotingsverschijnselen...
mooi! dan gaan we je dr in knopen
[ afbeelding ]
Simon in actie
[ afbeelding ]
breje Harry
En we gingen dus boodschapjes doen dus hophop op naar buiten. Veel bekijks hier in het dorp trouwens haha.
[ afbeelding ]
en weer thuis. We hebben het overleefd, t eerste tripje
[ afbeelding ]
Tinuviel sluit achteraan, van 26 oktober tot 2 novemberquote:Op zaterdag 15 augustus 2009 20:47 schreef De_Taartjesfee het volgende:
Het schema voor Simon is als volgt:
1. De_Taartjesfee 13 augustus - 20 augustus
2. Estrys 21 augustus - 28 augustus
3. Texelonia 29 augustus - 5 september
4. Innepin 7 september - 14 september
5. Lovely_Lady 15 september - 22 september
6. Chan 23 september - 30 september
7. Huuphuup 1 oktober - 8 oktober
8. Kersjes 9 oktober - 16 oktober
9. Poppedein 17 oktober - 24 oktober
10Tinuviel 26 oktober - 2 november
wmb kunnen daar nog wel wat mensen bij, als ze willen
ja ze vond het heerlijkquote:Op donderdag 1 oktober 2009 17:50 schreef De_Taartjesfee het volgende:
[..]
Tinuviel sluit achteraan, van 26 oktober tot 2 november
Och Huup! Wat zit gnorfje er lekker bij
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |