abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_72457270
wat een leuke foto's tex. En Hannah zit er zo leuk uit
ik ga ook mutsjes enzo inslaan

Zara gaat vandaag helaas ook weer verder. Zometeen breng ik haar naar het postkantoor zodat ze Kaarr en Sten blij kan maken.

And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
pi_72459140
Leuke foto's!

Bamboe is hier al vanaf maandag, hoogstpersoonlijk afgeleverd door Senna en d'r ouders.
Nog geen kans gehad hem te gebruiken en foto's te maken, ben ook het huis nog niet uit geweest
Maar dit weekend komen er foto's, beloofd!
.... met gevoel voor drama....
pi_72469472
quote:
Op zaterdag 5 september 2009 12:11 schreef miss_sly het volgende:
wat een leuke foto's tex. En Hannah zit er zo leuk uit
ik ga ook mutsjes enzo inslaan

Zara gaat vandaag helaas ook weer verder. Zometeen breng ik haar naar het postkantoor zodat ze Kaarr en Sten blij kan maken.

[ afbeelding ]
En wij kunnen haast niet wachten tot maandag!
Ben zo benieuwd.

Hannah en Senna zijn zo

[ Bericht 7% gewijzigd door Kaarr op 05-09-2009 20:21:07 ]
Hoe oud is de oudste?
Hoe oud is de jongste?
pi_72469621
Kaarr, ze is onderweg!
Bij nader inzien hadden we haar langs kunnen brengen vandaag, we gingen naar Den Helder, maar schaap stelde dat voor toen we klaar stonden om te vertrekken. Ik kon je dus niet meer pm-en of dat zou gaan, dus dat was niet handig. Maar ze is vandaag op het postkantoor afgegeven, dus ze is er bijna
pi_72469850
quote:
Op zaterdag 5 september 2009 20:18 schreef miss_sly het volgende:
Kaarr, ze is onderweg!
Bij nader inzien hadden we haar langs kunnen brengen vandaag, we gingen naar Den Helder, maar schaap stelde dat voor toen we klaar stonden om te vertrekken. Ik kon je dus niet meer pm-en of dat zou gaan, dus dat was niet handig. Maar ze is vandaag op het postkantoor afgegeven, dus ze is er bijna
Dat was wel leuk geweest . Even snel Senna zien.
Hoe oud is de oudste?
Hoe oud is de jongste?
pi_72524293
Helaas geen pakje vandaag
Hoe oud is de oudste?
Hoe oud is de jongste?
  Moderator maandag 7 september 2009 @ 17:45:43 #207
5428 crew  miss_sly
pi_72524347
niet afgeleverd kaarr? wat stom
zal zo even kijken ok ik het track&trace nummer heb, kijken waar het pakje is.
pi_72525795
Nee Miss_sly, het pakje is idd niet afgeleverd.
Hoe oud is de oudste?
Hoe oud is de jongste?
pi_72544654
Zara is er
Hoe oud is de oudste?
Hoe oud is de jongste?
pi_72544964
quote:
Op dinsdag 8 september 2009 10:29 schreef Kaarr het volgende:
Zara is er
FOTOOO'S

pi_72549215
mooi ingepakt door miss_sly

eerste kennismaking
Hoe oud is de oudste?
Hoe oud is de jongste?
pi_72549569
Och kijk hem blij zijn
Wat lief
  Moderator dinsdag 8 september 2009 @ 14:03:30 #213
5428 crew  miss_sly
pi_72549883
Ach, wat lief

Ik had het maar provisorisch ingepakt. Alles was hier op: dozen om te versturen, inpakpapier. Maar ik wilde het toch een beetje leuk opsturen, dus ben blij dat je het pakpapier iig leuk vond
  woensdag 9 september 2009 @ 16:50:53 #214
255392 De_Taartjesfee
Hoardin' like a hoarder
pi_72586883
Sten
I`m not weird. I`m limited edition.
pi_72588431
quote:
Op dinsdag 8 september 2009 13:34 schreef Kaarr het volgende:
mooi ingepakt door miss_sly
[ afbeelding ]

eerste kennismaking
[ afbeelding ]
Quote papa: Sara gaat een paar keer in de week naar het kinderdagverblijf en daar leert ze voor blije peuter...
Sara
Merel
Ukje
  † In Memoriam † woensdag 9 september 2009 @ 20:50:39 #216
141844 Macka66
Ingewikkeld doekiemonster
pi_72595485
Ik wil ook een Sten!
DancingPhoebe op <a href="http://forum.fok.nl/topic/1352192/3/51#73971988" target="_blank" >23/10/09</a>:[/b]
God, wat is het toch een dunne scheidslijn tussen een vrije geest zijn en je plek in het universum niet kennen :')
pi_72595656
Wat een lieve reacties
En weet je? In het echt issie ook zo

Ik heb Sten gisteren voor het eerst op mijn rug gedragen in de doek. Het zat heel lekker (ook al zat ie veel te laag). Nu nog oefenen om hem alleen op mijn rug te krijgen zonder hulp.
Hoe oud is de oudste?
Hoe oud is de jongste?
pi_72610834
Simon is hier dinsdag aangekomen! Ik moet heel eerlijk toegeven dat ik mij had opgegeven toen het me heel leuk leek, dat hele draagdoekgebeuren, maar ik vind er niet zo veel aan geloof ik
Maar goed, ik ga 't wel proberen. Ik kan m'n rekbare doek al nauwelijks knopen, dus nou moet ik weer uitvogelen hoe deze moet (help?), en dan gaan we in elk geval een wandelingetje maken.
wie is de volgende?
POLLETJE PREE MUURSCHILDERINGEN! Facebook en website
  donderdag 10 september 2009 @ 12:32:27 #219
170545 DaviniaHR
Mrs. PhysicsRules
pi_72610900
in, tis ff oefenen, maar als je he eenmaal doorhebt is het erg fijn!

kan je mss naar de draagmeet komen? dan krijg je (gratis) allemaal tips om goed te kunnen knopen

doe anders es een foto van willow in de doek (welke maakt niet uit), mss kunnen de ervarener dragers je al van die foto tips geven.
*O* Trotse mama van E l i en A v i v a *O*
Insanity is heritable. You get it from your children.
Ik ben wel gek, maar niet achterlijk.
If you can't beat them, confuse them.
  donderdag 10 september 2009 @ 12:55:04 #220
255392 De_Taartjesfee
Hoardin' like a hoarder
pi_72611555
Lovely_Lady is na jou Innepin
Bohh als ik het geweten had, had ik je vorige week een stoomcursusje gegeven :-/
pi_72612404
innepin, in de OP van het draagdoekentopic staat een filmpje van een 'koele fwcc'. adhv dat filmpje heb ik het ook gedaan en dan lukt het prima.

en natuurlijk kan het ook nog eens zlo zijn dat ook als het wel lukt, het niets voor jou is. maar probeer het eerst nog eens met dat filmpje als voorbeeld
pi_72613183
Het is druk met draagdoekem logeerpartijtjes, kan niet wachten op Simon, en de week daarna Zara op bezoek
pi_72615880
Is er interesse in een reis Pfau.. Hij is wel kort. 3,7 meter en dus vooral erg handig voor een rucksack of een kangaru. En de slanke dames kunnen er een FWCC mee. Misschien zeggen die namen jullie wel geen fluit hoor.
Dan kan je altijd even hier kijken http://www.didymos.de/english/index.php?s=groesse&t=sling%20sizes

Ik dacht aan 5 personen max omdat ik hem snel weer zelf wil gebruiken
pi_72620048
Innepin ik begrijp je best hoor. Ik draag heel weinig en pak heel vaak de wandelwagen. Maar juist door die reisdoeken "moet" ik dragen en dan vind ik het best wel weer leuk. Ik hoop dat de draagmeet op een dag valt dat ik kan, want ik wil heel graag rugdragen leren. Het betekent niet dat ik het vaak zal toepassen, maar ik vind het wel leuk om te leren.
Hoe oud is de oudste?
Hoe oud is de jongste?
pi_72622270
quote:
Op donderdag 10 september 2009 18:53 schreef Kaarr het volgende:
Innepin ik begrijp je best hoor. Ik draag heel weinig en pak heel vaak de wandelwagen. Maar juist door die reisdoeken "moet" ik dragen en dan vind ik het best wel weer leuk. Ik hoop dat de draagmeet op een dag valt dat ik kan, want ik wil heel graag rugdragen leren. Het betekent niet dat ik het vaak zal toepassen, maar ik vind het wel leuk om te leren.
Helemaal mee eensch, ik draag sinds eind augustus gewoon weer eens wat vaker, Koen begrijpt nu ook wat meer dus die werkt iets meer mee. En hij werd vanmiddag jaloers toen mijn oppaskindje in de doek zat
pi_72628779
Heb vanmiddag even kort die "koele fwcc" geprobeerd maar dat was helemaal niets. Ten eerste heb ik 't idee dat de doek daarvoor te kort is want ik kreeg er maar nét een knoop in, en ten tweede had ik vanaf het moment dat ze er in zat een krijsend kind toen dat na vijf minuten niet beter werd heb ik het maar weer even opgegeven.
Maar ik probeer morgen gewoon een andere knoop, wie weet
POLLETJE PREE MUURSCHILDERINGEN! Facebook en website
pi_72710047
Innepin ik hoop dat het knopen je snel gaat lukken. En leg het anders gewoon even naast je neer en pak het later weer eens op. Wie weet gaat het dan beter.

Wij gaan hier afscheid nemen van Zara
Het is een fijne doek en we hebben er van genoten.
Hoe oud is de oudste?
Hoe oud is de jongste?
  zondag 13 september 2009 @ 20:41:05 #228
255392 De_Taartjesfee
Hoardin' like a hoarder
pi_72710139
Wat een gezellige foto
pi_72710342
oh wat een leuke blije afscheidsfoto
zo vrolijk allebei

nog maar 2,5 week en dan komt Simon hier!
En dan de week erna meeten met Poppedein en haar dametje en doek uitwisselen en dan komt Zara hier
Zomerkind <3 & Winterkind <3
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_72768724
Simon is hier
1e indruk: Hij is al lekker zacht, en ik vind hem mooi van kleur, qua weving doet hij me aan mijn hoppediz denken. Als hij ook zo draagt, is dit een heerlijke stevige doek voor de wat zwaardere kindjes.
Volgens mij is hij iets dunner dan een hopp
Foto's volgen nog
pi_72792104
Zara is er! Wat een heerlijke, mooie doek Merel heeft er gisteren al snel even in gezeten.
Quote papa: Sara gaat een paar keer in de week naar het kinderdagverblijf en daar leert ze voor blije peuter...
Sara
Merel
Ukje
pi_72865257
Simon komt net in een rotweek, geen oppasukkie waar ik even mee kan oefenen, en op mijn rug wordt lastig in mijn eentje daar heb ik (voor mijn eigen gevoel) J. voor nodig om te helpen. Daarnaast zijn we een weekendje weg en dus kindloos
Misschien dat ik eind vd middag even nog wat fotootjes kan maken, ik ga me best doen.
pi_72866390
Aangezien het dit weekend mooi weer wordt (toch?) ben ik van plan om eens flink te gaan rugdragen met Merel in Zara. Dat worden vast leuke foto's

Ik vind het sowieso echt een hele fijne doek. Zo jammer dat de doekencentjes even op zijn, en ik ben ook niet van plan om een andere doek te gaan verkopen. Dus maar even flink gaan sparen
Sara
Merel
Ukje
pi_72866505
Ja, het zou mooi worden dit weekend, Fuente Zara is idd een heelrijke doek

De volgende doek die op reis gaat, meld ik me ook voor aan Ik vond het bezoek van Zara en Bamboe zo leuk en het is een fijne manier om eens een andere doek te proberen.
  zaterdag 19 september 2009 @ 22:06:57 #235
255392 De_Taartjesfee
Hoardin' like a hoarder
pi_72917986
Juliette is hier aangekomen Wat een mooie kleurige doek
Als Beppie weer koortsvrij is gaan we de doek eens uittesten
pi_72918463
quote:
Op vrijdag 18 september 2009 09:20 schreef miss_sly het volgende:

De volgende doek die op reis gaat, meld ik me ook voor aan Ik vond het bezoek van Zara en Bamboe zo leuk en het is een fijne manier om eens een andere doek te proberen.
Ja ik vind doeken testen ook superleuk zo! Misschien dat ik zelf nog wel es iets op reis stuur
Sara
Merel
Ukje
pi_72942674
Merel in Zara. Ze was een beetje moe en overprikkeld, dus kijkt niet zo blij
Sara
Merel
Ukje
pi_72943827
Merel
Hoe oud is de oudste?
Hoe oud is de jongste?
pi_72944586
quote:
Op vrijdag 18 september 2009 09:20 schreef miss_sly het volgende:

ja dat dus!
ik was zelf niet van plan om heel veel verschillende doeken te gaan kopen ofzo dus ik vind het echt super dat ik op deze manier alles een beetje echt kan uitproberen en en kijken wat ik het fijnste vind.

Merel
zo leuk om al die verschillende kindjes in diezelfde doeken te zien
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_72981050
LL is het nog wel gelukt uiteindelijk?

Oeh ik ben zo nieuwsgierig naar hoe het zal zijn, in een geweven doek dragen Ik ga nu maar eens snel op zoek naar instructiefilmpjes of zo om de doek te kunnen knopen straks
pi_72983565
Ik heb uiteindelijk niet meer gedragen. Ik ben er simpelweg niet aan toegekomen en een weekend zonder kids hielp ook niet echt. Toch heeft Simon zijn dienst gedaan als zitkussentje op mijn stoel en als avonddekentje voor koude voetjes
Hopelijk kom ik met Zara wel wat verder dan dat
  † In Memoriam † maandag 21 september 2009 @ 23:31:51 #242
141844 Macka66
pi_72987265
Merel, hoe je sjaggerijnig je ook bent, ik blijf verliefd op je! En Zara staat erg mooi bij de blonde haartjes.

LL, ben benieuwd of je verschil gaat voelen met Jade.
DancingPhoebe op <a href="http://forum.fok.nl/topic/1352192/3/51#73971988" target="_blank" >23/10/09</a>:[/b]
God, wat is het toch een dunne scheidslijn tussen een vrije geest zijn en je plek in het universum niet kennen :')
  dinsdag 22 september 2009 @ 14:07:32 #243
255392 De_Taartjesfee
Hoardin' like a hoarder
pi_73000207
Juliette. Qua kleur helemaal goedgekeurd Qua feeling moet ik nog ff inkomen denk ik
pi_73022656
Vandaag is Simon hier aangekomen Morgen gaan we er eens goed voor zitten
pi_73022807
Merel! Wat kijk je lekker cranky. Niet zo leuk voor je, maar zo schattig om te zien.

TF, wat een heerlijke foto! Juliet staat jullie mooi en het gebakje is zo lekker ondeugend.

Chan, succes! Gaat vast lukken.
Meer dan een paar ochtendzoenen
heb ik nood aan stoute schoenen.
https://www.etsy.com/nl/shop/byLisdottir
pi_73066353
Vandaag hebben we een eerste poging gewaagd... Timo kon mijn gestuntel niet echt waarderen Later nog maar een poging dus
pi_73066573
quote:
Op donderdag 24 september 2009 12:39 schreef Chan het volgende:
Vandaag hebben we een eerste poging gewaagd... Timo kon mijn gestuntel niet echt waarderen Later nog maar een poging dus
het groeit vanzelf dat het gewoon een leuke samen spelen tijd wordt! gewoon lekker veel oefenen, komt vanzelf goed
Your mind don't know how you're taking all the shit you see
Dont believe anyone but most of all dont believe me
God damn right it's a beautiful day Uh-huh
pi_73086106
Nog geen Zara hier
Fuente
pi_73089049
quote:
Op donderdag 24 september 2009 22:33 schreef LovelyLady het volgende:
Nog geen Zara hier
Fuente
Zara is afgelopen dinsdag al weggegaan hier
Ik zal je direct de t&t code sturen!
Sara
Merel
Ukje
pi_73091273
Jemig, over een weekje komt Zara hier al Heel veel plezier met haar de komende week LL, ik hoop dat ze gauw binnenkomt!
* Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje...*
pi_73094635
Zara is niet aangekomen bij LL
Ik heb zojuist gebeld met de tnt, en ze zijn het pakket kwijt (ze kunnen de hele T&T code niet meer vinden).
Ik moet een formulier invullen en dan wordt er een onderzoek naar gestart. Ik heb TF al per pm op de hoogte gesteld. Ik baal er echt verschrikkelijk van, hopelijk is ze snel boven water.
Sara
Merel
Ukje
  vrijdag 25 september 2009 @ 11:11:28 #252
255392 De_Taartjesfee
Hoardin' like a hoarder
pi_73094741
Zara is een ondernemend type blijkbaar
Komt wel goed joh, ben ik van overtuigd
pi_73095907
Oh jee was die wel verzekerd verzonden?
pi_73095978
quote:
Op vrijdag 25 september 2009 11:52 schreef Pvoesss het volgende:
Oh jee was die wel verzekerd verzonden?
nee, wel aangetekend. Dus de waarde wordt dan tot 50 euro vergoed. Maar ik heb TF al aangegeven dat ik de doek uiteraard vergoed als ze niet boven water komt.
Sara
Merel
Ukje
pi_73096075
Als die niet gevonden word dan mag mijn zara Red wel op reis zodat het tripje afgemaakt kan worden
Want een Zara moet je gewoon een keer proberen zo fijn
Maar ik ga duimen dat die snel boven water is
pi_73096173
quote:
Op vrijdag 25 september 2009 11:59 schreef Pvoesss het volgende:
Als die niet gevonden word dan mag mijn zara Red wel op reis zodat het tripje afgemaakt kan worden
Want een Zara moet je gewoon een keer proberen zo fijn
Maar ik ga duimen dat die snel boven water is
Da's lief van je! Want daar baal ik ook van, dat het reisschema nu niet afgemaakt wordt. En het is inderdaad een hele fijne doek
Ja ik duim hier ook. Voor de zekerheid hebben we ook het verzendpunt hier gebeld of het pakket niet was blijven liggen, maar alle pakketten waren verzonden.
Sara
Merel
Ukje
pi_73101038
quote:
Op vrijdag 25 september 2009 11:55 schreef Fuente het volgende:

[..]

nee, wel aangetekend. Dus de waarde wordt dan tot 50 euro vergoed. Maar ik heb TF al aangegeven dat ik de doek uiteraard vergoed als ze niet boven water komt.
Ik betaal wel mee dan, want dit vind ik net zo rot hoor....
Hopelijk wordt het pakket gevonden of alsnog hier afgeleverd...
  vrijdag 25 september 2009 @ 15:33:20 #258
255392 De_Taartjesfee
Hoardin' like a hoarder
pi_73101884
Is hij niet op een verkeerde postcode afgeleverd? Omdat de combinatie nummer/postcode onbekend was?
pi_73103587
LL, dat hoeft echt niet meid. Ik ben de verzender dus ik vind dat ik dan ook aansprakelijk ben

TF, de postcode klopt wel (ook op de verzendbon die ik heb), dus daar kan het niet aan liggen.
Sara
Merel
Ukje
pi_73104280
Ik heb ook nog even mijn pm nagekeken of ik niet een typfout heb gemaakt
Maar helaas... dus daar kan het ook niet aanliggen.
  vrijdag 25 september 2009 @ 17:20:37 #261
35189 Troel
scherp en bot
pi_73104593
He, wat vervelend Ik hoop dat snel duidelijk is waar de doek is
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_73124158
Hopelijk is Zara snel boven water!

Vandaag weer een poging gewaagd waarbij manlief heeft geholpen met knopen en we zijn zowaar eventjes naar buiten geweest, naar de supermarkt Ik vond het wel een beetje eng hoor, want hij zakte toch wel een beetje naar beneden.. Maar ik ben heel blij dat het nu al wat beter lukte dan bij poging 1
pi_73124333
Chan, fijn dat het nu beter ging. En iedere poging gaat het weer een beetje beter gewoon blijven proberen!
pi_73125360
Nog even een paar foto's

Voordat we naar de supermarkt gingen:

Toen we weer terug waren van de supermarkt:

Close up:
  zaterdag 26 september 2009 @ 17:26:53 #265
255392 De_Taartjesfee
Hoardin' like a hoarder
pi_73128664
Achgos wat lief!
pi_73128958
dat vingertje
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_73132313
ahhh Chan al moest ik echt 10x kijken waar ik een vingertje terug kon vinden....lief!!

misschien eigenlijk meer een vraag voor in t gewone draagdoekentopic, maar ik heb Lena altijd in de kikkerhouding in de doek en zij is 4 wkn jonger dan Timo... Staat er een bepaalde leeftijd voor dat het spreiden van de beentjes wordt aan- of juist nog wordt afgeraden??? Lena lijkt me nog zo klein om nu al gespreid te zitten...
  zaterdag 26 september 2009 @ 19:56:58 #268
170545 DaviniaHR
Mrs. PhysicsRules
pi_73132448
Timo zit ook in de kikkerhouding, maar enkel met benen buiten de doek

Als je Lena te klein vindt om nu al gespreid te zitten, is ze te klein
Op een gegeven moment heb je zelf wel het idee dat ze ook wel met de beentjes buiten kan. dat is de goede leeftijd
pi_73132507
Amélie zit ook zo in de doek bij mij eigk. Met haar beentjes helemaal open en omhoog tegen me aan. Is dat nie goed?
das de houding die ze van zichzelf automatisch aanneemt als ik haar tegen me aan houdt, ik ging er eigk van uit dat omdat zij zo'n kikkerhouding heeft dat dat dan wel de kikkerhouding zou zijn

En dat vingertje, ja mn oog viel er op zo poepig met die mini nageltjes.
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_73132638
quote:
Op zaterdag 26 september 2009 19:56 schreef DaviniaHR het volgende:
Timo zit ook in de kikkerhouding, maar enkel met benen buiten de doek

Als je Lena te klein vindt om nu al gespreid te zitten, is ze te klein
Op een gegeven moment heb je zelf wel het idee dat ze ook wel met de beentjes buiten kan. dat is de goede leeftijd
ah okay gelukkig, als dat ook een kikkertje is dan zit mn meisje goed
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_73133267
Hier kan je zien hoe het eruit zou moeten zien, die spreid&hoekhouding.
Hardloper.
IG @webkim
pi_73134751
quote:
Op zaterdag 26 september 2009 20:26 schreef Webkim het volgende:
Hier kan je zien hoe het eruit zou moeten zien, die spreid&hoekhouding.
ja das mijn kind... ten voeten uit

net een aapje zo haha

Oeh ik heb er zo'n zin in woensdag Chan en Timo meeten en Simon meenemen en de week erna Poppedein en Lena meeten! hoop ik wel dat Zara dan weer terecht is, wat rot zeg dat gedoe met tnt enzo.
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_73172901
Wat balen dat Zara kwijt is zeg

Timo En Chan met kort haar, staat je goed!

Ik schaam me rot, ik dacht dat ik Bamboe op de 29e moest verzenden maar dat bleek net dus de 25e te moeten zijn
Sorry Macka! Moet hij nu gewoon weer terug naar jou? Er was namelijk geen nieuwe lener direct na mij, Troel is de volgende pas maar die staat op de planning voor november.
  † In Memoriam † maandag 28 september 2009 @ 12:18:48 #274
141844 Macka66
pi_73176571
Geeft niks Kersjes. Stuur 'm maar naar mij op als je er aan toe komt
pi_73179953
Zara isser!!! Ze is er! De kleur is niet mijn ding, maar wat is ze dun... Dat had ik eigenlijk niet verwacht.
Hoe doen we het nu? Reisschema veranderen en dat ik hem maandag weer op de post doe voor poppedein?
Had ik al verteld dat zara terecht was
pi_73180345
quote:
Op maandag 28 september 2009 14:34 schreef LovelyLady het volgende:
Zara isser!!! Ze is er! De kleur is niet mijn ding, maar wat is ze dun... Dat had ik eigenlijk niet verwacht.
Hoe doen we het nu? Reisschema veranderen en dat ik hem maandag weer op de post doe voor poppedein?
nu wel
Your mind don't know how you're taking all the shit you see
Dont believe anyone but most of all dont believe me
God damn right it's a beautiful day Uh-huh
pi_73180465
quote:
Op maandag 28 september 2009 14:34 schreef LovelyLady het volgende:
Fijn is ze he en wat fijn dat ze er is
pi_73181329
Ik ben echt verschrikkelijk blij dat Zara er is

moest er zelfs een traantje om laten, zat er echt mee in m'n maag

Zara is er, whoeiii
Sara
Merel
Ukje
pi_73181475
Thanks Macka!
Ik doe hem morgen voor je op de post. Zou je me nog even je adres willen PM'en?

Bamboe
Wat een heerlijke doek en wat heb ik er veel aan gehad!
Later vandaag post ik nog wel een paar foto's.

En Zara is terecht, wat fijn
pi_73194198
Zara is hier
Kiekeboe:

even uitkloppen

[ Bericht 6% gewijzigd door #ANONIEM op 28-09-2009 21:39:20 ]
pi_73194492
Zara weer terug
pi_73198006
Wat fijn dat Zara weer terecht is! En in goede handen ook.

Fijn Kersjes, dat je zo genoten hebt van Bamboe, die is ook heerlijk!
  maandag 28 september 2009 @ 23:53:45 #283
255392 De_Taartjesfee
Hoardin' like a hoarder
pi_73199397
Oh yay!
Ik zeg vervolg het schema gewoon maar verander de data..als iedereen het daar mee eens is?
Gewoon een week in bezit houden en dan doorsturen. Mogen jullie zelf onderling overleggen op welke datum de volgende het pakket kan verwachten.
En doe me een lol en verzend niet meer onverzekerd (voor wie dat nog niet deed)
pi_73208312
Hoera voor de terugkomst van Zara.. ik hoop dat ze even heerlijk uitgelaten is en t voorlopig uit dr hoofd laat om zo lang spoorloos te blijven!

LL, wat mij betreft is t prima hoor als je m maandag doorstuurt!
pi_73209980
Hier ook geen probleem als Zara een week later komt hoor
pi_73210073
Heb je al foto's LL?
pi_73224971
quote:
Op dinsdag 29 september 2009 14:25 schreef Pvoesss het volgende:
Heb je al foto's LL?
Kijk eens hier boven
Nee sorry heb het een beetje druk.
Buikdragen is geen probleem maar dan foto's maken is gewoon *klote* (en zwaar) en we hebben sinds kort een nieuwe camera en ik weet niet hoe de zelftimer werkt (als die er uberhaupt op zit )
pi_73252398
Woehoeeee!!
Simon is hier

Het heeft even wat voeten in aarde gehad maar hij is er.
Chan en ik hadden afgesproken voor een minimeet maar dankzij een file en niet werkende telefoon was ik echt belachelijk te laat nogmaals sorry Chan
En Timo is echt een zo'n schatje! Wat een mannetje <3

Maar goed, Simon dus. Keimooi ingepakt door Chan Ik heb hem uitgepakt en al even bevoeld enzo, en ik ga er straks even zonder kind nog mee oefenen... wel zo veilig geloof ik haha. Amélie ligt nu nog steeds te slapen, die is uitgeteld na een middag stad geloof ik, dus ik ga hem morgen pas met kind proberen.

Woehoe!
Zomerkind &lt;3 & Winterkind &lt;3
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
  † In Memoriam † woensdag 30 september 2009 @ 20:17:26 #289
141844 Macka66
pi_73254078
Juliet is aangekomen op haar laatste station, bij FIoortje Ik heb Juliet op de Draagkring alvast weer even kunnen zien, en ze lijkt de reis prima overleefd te hebben
DancingPhoebe op &lt;a href="http://forum.fok.nl/topic/1352192/3/51#73971988" target="_blank" &gt;23/10/09&lt;/a&gt;:[/b]
pi_73266025
Jaa Simon is bij Amélie en Huup Ik had nog stippeltjespapier liggen dus dat móest ik wel gebruiken om Simon mee in te pakken

En dat je telefoon het niet deed kun je toch ook niks aan doen, t is helemaal goedgekomen ook dus geeft niks hoor!

En Amélie is zo schattig, heel erg leuk ook om te zien hoe elke baby zijn/haar eigen trekjes heeft En dat haaaar! Op de foto's lijkt het al veel, maar in het echt, echt wauw
Ik ben benieuwd naar Simon Amélie foto's!
pi_73271241
Ik ga het nog een keer proberen. Ik zou heel graag ook eens op een reisschema van een gewoven langer doek willen komen, bijvoorbeeld Simon of Zara.. Met wie moet ik dan contact opnemen en wanneer zou dat kunnen?
Carpe Diem- Pluk de Dag
Life is unfair and then you die
Wat U niet wil dat u geschiedt doe dat ook een ander niet
pi_73272158
even TF pmen Tinuviel

Simon zit als een huis, we gaan nu boodschapjes doen
later foto's enzo
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_73272485
quote:
Op donderdag 1 oktober 2009 13:09 schreef huuphuup het volgende:
even TF pmen Tinuviel

Simon zit als een huis, we gaan nu boodschapjes doen
later foto's enzo
Huuo voor Zara of Simon of allebei?
Carpe Diem- Pluk de Dag
pi_73274783
volgens mij voor allebei Tinuviel en anders weet zij denk ik wel wie je dan wel moet hebben.

Fotoooo's
ik hoop niet dat ik iemands pc hiermee vast laat lopen... if so... sorry!

tasje opgehaald bij Chan en Timo

Stippels!!

en de inhoud, Simon de reisdoek en het bijbehorende reisdagboekje.
De doek is al erg zacht en superleuk om het boekje door te lezen!

even een testdrive, geen eerste afstotingsverschijnselen...

mooi! dan gaan we je dr in knopen

Simon in actie

breje Harry

En we gingen dus boodschapjes doen dus hophop op naar buiten. Veel bekijks hier in het dorp trouwens haha.

en weer thuis. We hebben het overleefd, t eerste tripje
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
  donderdag 1 oktober 2009 @ 14:58:00 #295
170545 DaviniaHR
Mrs. PhysicsRules
pi_73275359

Zo, ik heb gesproken

Is er trouwens nog plek voor mij in het reisschema van bamboe? (begin januari?)
pi_73279425
quote:
Op donderdag 1 oktober 2009 14:42 schreef huuphuup het volgende:
volgens mij voor allebei Tinuviel en anders weet zij denk ik wel wie je dan wel moet hebben.

Fotoooo's
ik hoop niet dat ik iemands pc hiermee vast laat lopen... if so... sorry!

[ afbeelding ]
tasje opgehaald bij Chan en Timo
[ afbeelding ]
Stippels!!

[ afbeelding ]
en de inhoud, Simon de reisdoek en het bijbehorende reisdagboekje.
De doek is al erg zacht en superleuk om het boekje door te lezen!

[ afbeelding ]
even een testdrive, geen eerste afstotingsverschijnselen...

mooi! dan gaan we je dr in knopen
[ afbeelding ]
Simon in actie
[ afbeelding ]
breje Harry

En we gingen dus boodschapjes doen dus hophop op naar buiten. Veel bekijks hier in het dorp trouwens haha.
[ afbeelding ]

en weer thuis. We hebben het overleefd, t eerste tripje
[ afbeelding ]
Thanks. De fotos zijn zoooo leuk
Carpe Diem- Pluk de Dag
  donderdag 1 oktober 2009 @ 17:50:27 #297
255392 De_Taartjesfee
Hoardin' like a hoarder
pi_73280472
quote:
Op zaterdag 15 augustus 2009 20:47 schreef De_Taartjesfee het volgende:
Het schema voor Simon is als volgt:
1. De_Taartjesfee 13 augustus - 20 augustus
2. Estrys 21 augustus - 28 augustus
3. Texelonia 29 augustus - 5 september
4. Innepin 7 september - 14 september
5. Lovely_Lady 15 september - 22 september
6. Chan 23 september - 30 september
7. Huuphuup 1 oktober - 8 oktober
8. Kersjes 9 oktober - 16 oktober
9. Poppedein 17 oktober - 24 oktober
10Tinuviel 26 oktober - 2 november

wmb kunnen daar nog wel wat mensen bij, als ze willen
Tinuviel sluit achteraan, van 26 oktober tot 2 november
Och Huup! Wat zit gnorfje er lekker bij
pi_73282682
quote:
Op donderdag 1 oktober 2009 17:50 schreef De_Taartjesfee het volgende:

[..]

Tinuviel sluit achteraan, van 26 oktober tot 2 november
Och Huup! Wat zit gnorfje er lekker bij
ja ze vond het heerlijk
en iedere keer als de wind langs haar wang blies moest ze lachen gek kind van mij

ik was eerst bang dat het toch wat frissig zou zijn buiten voor haar maar ze had helemaal een zweet wang en bijpassende natte piekhaartjes toen ik haar uit de doek haalde

Misschien dat we zaterdag ofzo nog even naar het bos gaan! Even kijken of dat gaat lukken.
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_73284260
Wat een heerlijke fotoroman, Huup!
  donderdag 1 oktober 2009 @ 20:29:25 #300
9247 texelonia
ploetermoeder
pi_73285542
Leuke foto's huup, en vooral die laatste is echt prachtig!
Rest your head close to my heart
Never to part, baby of mine
©Dumbo
While we try to teach our children all about life, our children teach us what life is all about.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')