abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_72457270
wat een leuke foto's tex. En Hannah zit er zo leuk uit
ik ga ook mutsjes enzo inslaan

Zara gaat vandaag helaas ook weer verder. Zometeen breng ik haar naar het postkantoor zodat ze Kaarr en Sten blij kan maken.

And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
pi_72459140
Leuke foto's!

Bamboe is hier al vanaf maandag, hoogstpersoonlijk afgeleverd door Senna en d'r ouders.
Nog geen kans gehad hem te gebruiken en foto's te maken, ben ook het huis nog niet uit geweest
Maar dit weekend komen er foto's, beloofd!
.... met gevoel voor drama....
pi_72469472
quote:
Op zaterdag 5 september 2009 12:11 schreef miss_sly het volgende:
wat een leuke foto's tex. En Hannah zit er zo leuk uit
ik ga ook mutsjes enzo inslaan

Zara gaat vandaag helaas ook weer verder. Zometeen breng ik haar naar het postkantoor zodat ze Kaarr en Sten blij kan maken.

[ afbeelding ]
En wij kunnen haast niet wachten tot maandag!
Ben zo benieuwd.

Hannah en Senna zijn zo

[ Bericht 7% gewijzigd door Kaarr op 05-09-2009 20:21:07 ]
Hoe oud is de oudste?
Hoe oud is de jongste?
pi_72469621
Kaarr, ze is onderweg!
Bij nader inzien hadden we haar langs kunnen brengen vandaag, we gingen naar Den Helder, maar schaap stelde dat voor toen we klaar stonden om te vertrekken. Ik kon je dus niet meer pm-en of dat zou gaan, dus dat was niet handig. Maar ze is vandaag op het postkantoor afgegeven, dus ze is er bijna
pi_72469850
quote:
Op zaterdag 5 september 2009 20:18 schreef miss_sly het volgende:
Kaarr, ze is onderweg!
Bij nader inzien hadden we haar langs kunnen brengen vandaag, we gingen naar Den Helder, maar schaap stelde dat voor toen we klaar stonden om te vertrekken. Ik kon je dus niet meer pm-en of dat zou gaan, dus dat was niet handig. Maar ze is vandaag op het postkantoor afgegeven, dus ze is er bijna
Dat was wel leuk geweest . Even snel Senna zien.
Hoe oud is de oudste?
Hoe oud is de jongste?
pi_72524293
Helaas geen pakje vandaag
Hoe oud is de oudste?
Hoe oud is de jongste?
  Moderator maandag 7 september 2009 @ 17:45:43 #207
5428 crew  miss_sly
pi_72524347
niet afgeleverd kaarr? wat stom
zal zo even kijken ok ik het track&trace nummer heb, kijken waar het pakje is.
pi_72525795
Nee Miss_sly, het pakje is idd niet afgeleverd.
Hoe oud is de oudste?
Hoe oud is de jongste?
pi_72544654
Zara is er
Hoe oud is de oudste?
Hoe oud is de jongste?
pi_72544964
quote:
Op dinsdag 8 september 2009 10:29 schreef Kaarr het volgende:
Zara is er
FOTOOO'S

pi_72549215
mooi ingepakt door miss_sly

eerste kennismaking
Hoe oud is de oudste?
Hoe oud is de jongste?
pi_72549569
Och kijk hem blij zijn
Wat lief
  Moderator dinsdag 8 september 2009 @ 14:03:30 #213
5428 crew  miss_sly
pi_72549883
Ach, wat lief

Ik had het maar provisorisch ingepakt. Alles was hier op: dozen om te versturen, inpakpapier. Maar ik wilde het toch een beetje leuk opsturen, dus ben blij dat je het pakpapier iig leuk vond
  woensdag 9 september 2009 @ 16:50:53 #214
255392 De_Taartjesfee
Hoardin' like a hoarder
pi_72586883
Sten
I`m not weird. I`m limited edition.
pi_72588431
quote:
Op dinsdag 8 september 2009 13:34 schreef Kaarr het volgende:
mooi ingepakt door miss_sly
[ afbeelding ]

eerste kennismaking
[ afbeelding ]
Quote papa: Sara gaat een paar keer in de week naar het kinderdagverblijf en daar leert ze voor blije peuter...
Sara
Merel
Ukje
  † In Memoriam † woensdag 9 september 2009 @ 20:50:39 #216
141844 Macka66
Ingewikkeld doekiemonster
pi_72595485
Ik wil ook een Sten!
DancingPhoebe op <a href="http://forum.fok.nl/topic/1352192/3/51#73971988" target="_blank" >23/10/09</a>:[/b]
God, wat is het toch een dunne scheidslijn tussen een vrije geest zijn en je plek in het universum niet kennen :')
pi_72595656
Wat een lieve reacties
En weet je? In het echt issie ook zo

Ik heb Sten gisteren voor het eerst op mijn rug gedragen in de doek. Het zat heel lekker (ook al zat ie veel te laag). Nu nog oefenen om hem alleen op mijn rug te krijgen zonder hulp.
Hoe oud is de oudste?
Hoe oud is de jongste?
pi_72610834
Simon is hier dinsdag aangekomen! Ik moet heel eerlijk toegeven dat ik mij had opgegeven toen het me heel leuk leek, dat hele draagdoekgebeuren, maar ik vind er niet zo veel aan geloof ik
Maar goed, ik ga 't wel proberen. Ik kan m'n rekbare doek al nauwelijks knopen, dus nou moet ik weer uitvogelen hoe deze moet (help?), en dan gaan we in elk geval een wandelingetje maken.
wie is de volgende?
POLLETJE PREE MUURSCHILDERINGEN! Facebook en website
  donderdag 10 september 2009 @ 12:32:27 #219
170545 DaviniaHR
Mrs. PhysicsRules
pi_72610900
in, tis ff oefenen, maar als je he eenmaal doorhebt is het erg fijn!

kan je mss naar de draagmeet komen? dan krijg je (gratis) allemaal tips om goed te kunnen knopen

doe anders es een foto van willow in de doek (welke maakt niet uit), mss kunnen de ervarener dragers je al van die foto tips geven.
*O* Trotse mama van E l i en A v i v a *O*
Insanity is heritable. You get it from your children.
Ik ben wel gek, maar niet achterlijk.
If you can't beat them, confuse them.
  donderdag 10 september 2009 @ 12:55:04 #220
255392 De_Taartjesfee
Hoardin' like a hoarder
pi_72611555
Lovely_Lady is na jou Innepin
Bohh als ik het geweten had, had ik je vorige week een stoomcursusje gegeven :-/
I`m not weird. I`m limited edition.
pi_72612404
innepin, in de OP van het draagdoekentopic staat een filmpje van een 'koele fwcc'. adhv dat filmpje heb ik het ook gedaan en dan lukt het prima.

en natuurlijk kan het ook nog eens zlo zijn dat ook als het wel lukt, het niets voor jou is. maar probeer het eerst nog eens met dat filmpje als voorbeeld
pi_72613183
Het is druk met draagdoekem logeerpartijtjes, kan niet wachten op Simon, en de week daarna Zara op bezoek
pi_72615880
Is er interesse in een reis Pfau.. Hij is wel kort. 3,7 meter en dus vooral erg handig voor een rucksack of een kangaru. En de slanke dames kunnen er een FWCC mee. Misschien zeggen die namen jullie wel geen fluit hoor.
Dan kan je altijd even hier kijken http://www.didymos.de/english/index.php?s=groesse&t=sling%20sizes

Ik dacht aan 5 personen max omdat ik hem snel weer zelf wil gebruiken
pi_72620048
Innepin ik begrijp je best hoor. Ik draag heel weinig en pak heel vaak de wandelwagen. Maar juist door die reisdoeken "moet" ik dragen en dan vind ik het best wel weer leuk. Ik hoop dat de draagmeet op een dag valt dat ik kan, want ik wil heel graag rugdragen leren. Het betekent niet dat ik het vaak zal toepassen, maar ik vind het wel leuk om te leren.
Hoe oud is de oudste?
Hoe oud is de jongste?
pi_72622270
quote:
Op donderdag 10 september 2009 18:53 schreef Kaarr het volgende:
Innepin ik begrijp je best hoor. Ik draag heel weinig en pak heel vaak de wandelwagen. Maar juist door die reisdoeken "moet" ik dragen en dan vind ik het best wel weer leuk. Ik hoop dat de draagmeet op een dag valt dat ik kan, want ik wil heel graag rugdragen leren. Het betekent niet dat ik het vaak zal toepassen, maar ik vind het wel leuk om te leren.
Helemaal mee eensch, ik draag sinds eind augustus gewoon weer eens wat vaker, Koen begrijpt nu ook wat meer dus die werkt iets meer mee. En hij werd vanmiddag jaloers toen mijn oppaskindje in de doek zat
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')