En wij kunnen haast niet wachten tot maandag!quote:Op zaterdag 5 september 2009 12:11 schreef miss_sly het volgende:
wat een leuke foto's tex. En Hannah zit er zo leuk uit
ik ga ook mutsjes enzo inslaan
Zara gaat vandaag helaas ook weer verder. Zometeen breng ik haar naar het postkantoor zodat ze Kaarr en Sten blij kan maken.
[ afbeelding ]
Dat was wel leuk geweestquote:Op zaterdag 5 september 2009 20:18 schreef miss_sly het volgende:
Kaarr, ze is onderweg!
Bij nader inzien hadden we haar langs kunnen brengen vandaag, we gingen naar Den Helder, maar schaap stelde dat voor toen we klaar stonden om te vertrekken. Ik kon je dus niet meer pm-en of dat zou gaan, dus dat was niet handig. Maar ze is vandaag op het postkantoor afgegeven, dus ze is er bijna
quote:Op dinsdag 8 september 2009 13:34 schreef Kaarr het volgende:
mooi ingepakt door miss_sly
[ afbeelding ]
eerste kennismaking
[ afbeelding ]
Helemaal mee eensch, ik draag sinds eind augustus gewoon weer eens wat vaker, Koen begrijpt nu ook wat meer dus die werkt iets meer mee. En hij werd vanmiddag jaloers toen mijn oppaskindje in de doek zatquote:Op donderdag 10 september 2009 18:53 schreef Kaarr het volgende:
Innepin ik begrijp je best hoor. Ik draag heel weinig en pak heel vaak de wandelwagen. Maar juist door die reisdoeken "moet" ik dragen en dan vind ik het best wel weer leuk. Ik hoop dat de draagmeet op een dag valt dat ik kan, want ik wil heel graag rugdragen leren. Het betekent niet dat ik het vaak zal toepassen, maar ik vind het wel leuk om te leren.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |