De collectie dildo's en vibo's van F-L.quote:Op dinsdag 28 juli 2009 14:28 schreef YPPY het volgende:
Gatver! Onze kat zit een vlieg op te eten. Ziet er zo smerig uit.
Waar ging het over? Make-upjes? Schoonheidsmaskertjes? Voetcreme?
Dat heet met je bek vol tanden staan, hebben meer mensen last van die met m'n vrouwtje praten.quote:Op dinsdag 28 juli 2009 14:22 schreef Houzer het volgende:
[..]
![]()
![]()
Meer dan bovenstaande smileys kan ik niet uitbrengen.
Maar krijg jij ook weleens een van haar hebbedingetjes in je aarsch geschoven?quote:Op dinsdag 28 juli 2009 14:33 schreef Armageddon het volgende:
[..]
Dat heet met je bek vol tanden staan, hebben meer mensen last van die met m'n vrouwtje praten.
Even op je lip bijten A.!quote:Op dinsdag 28 juli 2009 14:35 schreef Houzer het volgende:
[..]
Maar krijg jij ook weleens een van haar hebbedingetjes in je aarsch geschoven?
Zo van: A. dit gaat even pijn doen, *PLOP*
Dat heeft geen nut J.quote:Op dinsdag 28 juli 2009 14:30 schreef Jarno het volgende:
We wachten nog op de foto's.
Eh, nee er word niks in A. zijn aarsch geschoven!quote:Op dinsdag 28 juli 2009 14:35 schreef Houzer het volgende:
[..]
Maar krijg jij ook weleens een van haar hebbedingetjes in je aarsch geschoven?
Zo van: A. dit gaat even pijn doen, *PLOP*
Zijn lip of haar lip?quote:
Op haar lip is vreemd J.quote:
In dit topic is niks vreemd T.quote:
quote:Op dinsdag 28 juli 2009 14:50 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Ah, goed moment om binnen te vallen.
quote:
Misschien heeft F-l nog wat leuke tips voor je aangaande tools om daar vanaf te komen.quote:
Ja, je mag deze hier wel hebben, vies koud hierbinnen.quote:Op dinsdag 28 juli 2009 14:55 schreef Jarno het volgende:
Kolere wat is het warm hier in het gebouw. Airco iemand?
Ik vond het niks, eigenlijk.quote:
Ik was daar een maandje terug omdat mijn rechter voorband lek was.quote:Op dinsdag 28 juli 2009 15:04 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Nee, jóuw bandenverwisselcentrum is tof, wou je zeggen zeker?
Daarom word er uitgelijndquote:Op dinsdag 28 juli 2009 15:11 schreef Houzer het volgende:
[..]
Ik was daar een maandje terug omdat mijn rechter voorband lek was.
Nieuwe band eronder gedaan, daarna had mijn auto dus een afwijking naar rechts.
Blijkt dat er tussen mijn linker en rechter voorbanden nu 3 milimeter verschil in profiel inz zit.
PRUTSERS, dat check je toch meteen.
Dat moet ook meteen als je je banden verwisseltquote:
*hoest*quote:
Uiteraardquote:Op dinsdag 28 juli 2009 14:50 schreef Armageddon het volgende:
Ik wil naar huis. We gaan nog neuken toch F-L?
quote:... schreef op Maandag, 27 Juli 2009 om 21:13
Ahh ja!!
Ik had hem gezien op Fok, echt heel tof.
Check.quote:Op dinsdag 28 juli 2009 15:57 schreef 3MinuteHero het volgende:
Dus dat is wel hetzelfde gebleven J:/ ?!
3MH -KUS!quote:Op dinsdag 28 juli 2009 15:58 schreef 3MinuteHero het volgende:
Sommige tradities moet je in ere houden ?!
quote:
Bij het gebrek aan jesters.quote:Op dinsdag 28 juli 2009 16:10 schreef Foxy-lady het volgende:
Henkie en Kwikfit samen in een topic?!
Waar is het mis gegaan?
't Is weer eens wat anders dan Schubbekutteveen!quote:Op dinsdag 28 juli 2009 16:13 schreef Houzer het volgende:
Ik ga misschien van het weekend stappen op Ibiza
Dus ik blijf alleen bij Joene slapen?quote:Op dinsdag 28 juli 2009 16:14 schreef Armageddon het volgende:
Ik ga mee H.
Tssssk. Beetje pronken met andervouws pronte jesters.quote:Op dinsdag 28 juli 2009 16:16 schreef Foxy-lady het volgende:
Nee JK, sorry niet de mijne.
Ik pronk nergens mee, wilde jou alleen tevreden stellen.quote:Op dinsdag 28 juli 2009 16:17 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Tssssk. Beetje pronken met andervouws pronte jesters.
For shame!
Hed Kandi is kewl.quote:Op dinsdag 28 juli 2009 16:16 schreef Houzer het volgende:
In de Amnesia draaien niet echt boeiende dj's aankomend weekend.
In de Space is Hed Kendi
Maar in de Privilege draaien: Eric Prydz, Pete Tong, Judge Jules enz.
Dat is wel een dansje waard.
Ik vind het een rare foto. Ik heb continue de neiging m'n hoofd te draaien en dat staat zo raar hier.quote:Op dinsdag 28 juli 2009 16:19 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Het benne mooie jesters hoor, daar niet van.
Maar jesters van onbekenden zijn zo... onpersoonlijk.
Ik vind Eric Prydz live echt kick de week erop is ie op loveland in NL.quote:Op dinsdag 28 juli 2009 16:18 schreef Jarno het volgende:
[..]
Hed Kandi is kewl.. Zeker in de Space. Denk ik.
Maar de Privilige is gruwelijk! Heeeeeeeeele gave tent.
Doe je toch net alsof je haar kent SJONGE.quote:Op dinsdag 28 juli 2009 16:19 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Het benne mooie jesters hoor, daar niet van.
Maar jesters van onbekenden zijn zo... onpersoonlijk.
Verzin er een verhaaltje bij dan! Hoe heet ze, hoe oud is ze, waarom post ze die foto en onder welke omstandigheden is -ie gemaakt, etc.quote:Op dinsdag 28 juli 2009 16:20 schreef Foxy-lady het volgende:
[..]
Doe je toch net alsof je haar kent SJONGE.
Gadverquote:Op dinsdag 28 juli 2009 16:22 schreef Foxy-lady het volgende:
[ afbeelding ]
Beter zo?
Of zitten nu de piercings in de weg?
De laatst geposte foto is Mariska, ze is 19 lentes jong en komt uit schubbekutteveen.quote:Op dinsdag 28 juli 2009 16:21 schreef Jarno het volgende:
[..]
Verzin er een verhaaltje bij dan! Hoe heet ze, hoe oud is ze, waarom post ze die foto en onder welke omstandigheden is -ie gemaakt, etc.
quote:Op dinsdag 28 juli 2009 16:25 schreef Foxy-lady het volgende:
[..]
De laatst geposte foto is Mariska, ze is 19 lentes jong en komt uit schubbekutteveen.
De foto is gemaakt tijdens een sleepover waar al haar beste vriendinnetjes bij waren en ze naakt een kussengevacht hielden.
Zoiets?
Mijn collega achter me vroeg al wat ik in vredesnaam aan het doen was ?!quote:Op dinsdag 28 juli 2009 16:20 schreef Jarno het volgende:
Ik vind het een rare foto. Ik heb continue de neiging m'n hoofd te draaien en dat staat zo raar hier.
quote:Op dinsdag 28 juli 2009 16:23 schreef Houzer het volgende:
[..]
Gadver
Wat een vadsige hangbakken, met spiegeleieren eorp.
Braaf zo.quote:Op dinsdag 28 juli 2009 16:29 schreef Foxy-lady het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Dit is de laatste jullie doen het er maar mee!
Ik kan er wel naar kijken!quote:
Tot vanavond liefje.quote:Op dinsdag 28 juli 2009 16:55 schreef Houzer het volgende:
Ik ga ervandoor.
T. Tot vanavond, ga je rond 20:00 vast klaar liggen
Ja J ik denk het ookquote:Op dinsdag 28 juli 2009 19:23 schreef Jarno het volgende:
Heel snel heel veel vieze plaatjes kijken dus J..
Het was heerlijk!quote:
Had -ie zoeen grote harde bij zich?quote:
Een zwarte?!quote:
Uhmquote:
Men liegt wel eens J. Is niet altijd zo.quote:Op woensdag 29 juli 2009 08:27 schreef Jarno het volgende:
Zwartes zijn altijd van die grote T. Zegt men.
Je bent ermee gestopt?quote:Op woensdag 29 juli 2009 08:30 schreef Armageddon het volgende:
Als jullie nog wat op de beurs doen mensen. Het aandeel Heineken gaat flink dalen de komende tijd.
Verplicht of vrijwillig?quote:
Kosmeda?quote:Op woensdag 29 juli 2009 08:51 schreef Joene het volgende:
Mogguh , sorry dat ik gister geen verslag meer uibracht maar dat 48mbps is echt Hip
Ik zei toch dat je eerder moest gaan slapenquote:Op woensdag 29 juli 2009 12:17 schreef Houzer het volgende:
Middag.
Tering had me slaap wel nodig na vannacht T.
Hej Koos Werkeloos!quote:Op woensdag 29 juli 2009 12:21 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Moggeh. Laat ik maar eens gaan douchen.
Ja je bleef maar komen, dus tja dan ga ik door hequote:Op woensdag 29 juli 2009 12:21 schreef Tally het volgende:
[..]
Ik zei toch dat je eerder moest gaan slapen
Ik moest mijn frustratie kwijt H. Dus ik moestquote:Op woensdag 29 juli 2009 12:25 schreef Houzer het volgende:
[..]
Ja je bleef maar komen, dus tja dan ga ik door he
Ik vond het zeer aangenaam.quote:Op woensdag 29 juli 2009 12:26 schreef Tally het volgende:
[..]
Ik moest mijn frustratie kwijt H. Dus ik moest
Ik ook.quote:
Seks kan ook best gezellig zijn!quote:
Bye byequote:Op woensdag 29 juli 2009 12:30 schreef Houzer het volgende:
Jah ik ga ff op het strand kijken denk ik.
Werkze T.
Dan kan je mooi het liedje oefenen.quote:Op woensdag 29 juli 2009 12:35 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Ik ben nog niet werkeloos, ik heb nu vakantie.
Tot de dood jullie scheidtquote:Op woensdag 29 juli 2009 12:58 schreef Jarno het volgende:
Zeggum, die Mexicaanse vinkentering, hoe lang duurt die gemiddeld?
Geheel natuurlijk voelt het niet J, maar langzaam gaat het wel!quote:Op woensdag 29 juli 2009 12:59 schreef Joene het volgende:
ik heb geen idee J, sterf je een langzaam natuurlijke dood ?
Doe je al een beetje kuchen enzo ?quote:Op woensdag 29 juli 2009 13:01 schreef Jarno het volgende:
[..]
Geheel natuurlijk voelt het niet J, maar langzaam gaat het wel!
Hm?quote:
Gereageerd.quote:Op woensdag 29 juli 2009 13:15 schreef Foxy-lady het volgende:
Waarom reageerd er niemand in mijn topic?
Nee.quote:
Ach smaken en meningen verschillen.quote:
quote:Op woensdag 29 juli 2009 14:55 schreef Jarno het volgende:
Ik heb besloten dat ik morgen later begin ivm geplanned overwerk. De vrijdag heb ik al vrij genomen en ik zit er hard aan te denken om dat met de dinsdag ook te doen. Loop echt op m'n laatste benen lijkt het..
Heb geen last van zichtbare verkoudheid. T wil alleen niet zo vlotten in mijn kop.quote:Op woensdag 29 juli 2009 14:58 schreef Jarno het volgende:
Het is hier een combinatie van weinig werk en compleet gekkenhuis en dat wisselt per minuut lijkt het.
Plus dat die Mexicaanse hoest ook niet echt overgaat...
Ik ben er weer na een uurtje of anderhalf skeelerenquote:
Nee man dan had ik het gezegd!!quote:
Ja maar ik kan het helemaal niet. Daarom oefen ik nu op de skeelerbaan tegenover mijn huis.quote:Op woensdag 29 juli 2009 18:40 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Okay! Want er is wel weer Wednesday Skate Night nu.
Heerlijk bezweet JK. Ga je mee douchen?quote:
Wacht op mijquote:Op woensdag 29 juli 2009 19:14 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
*kleren afscheurt en naar douche racet*
quote:Op woensdag 29 juli 2009 20:36 schreef n00cL30n het volgende:
Ik heb net aan zwemband roteren in bad gedaan, met de nijntje figuurtjes van Riley.
(Lachen dat ze deed.)
Zaterdag als we bij jou zijn wor het ook schitterend weer ouwe. Echt BBQ en bier weer.quote:Op woensdag 29 juli 2009 22:04 schreef Joene het volgende:
Zal wel als mn vakansie weer is om is ofzo.
Mja ik zit zaterdag al elders.quote:
Komt wel een ander keertje danquote:Op woensdag 29 juli 2009 22:26 schreef Tally het volgende:
[..]
Mja ik zit zaterdag al elders.
Als het een week later was geweest had ik er serieus over nagedacht en had de kans groot geweest dat ik was gekomen!
De pose van vader en dochter n00c:quote:
Zeker J. Zeker!quote:
n00bquote:Op donderdag 30 juli 2009 00:09 schreef n00cL30n het volgende:
[..]
De pose van vader en dochter n00c:
[ afbeelding ]
Goedemorgen!quote:
Ach H. zal ook zo wel komen. Die is vandaag niet vrijquote:
Doe maarquote:Op donderdag 30 juli 2009 09:05 schreef Joene het volgende:
oh nou dan ga ik zo echt maar douchen en scheren en langs de bakker enzo
quote:Op donderdag 30 juli 2009 09:07 schreef Tally het volgende:
Welke mongool leest terug in de Oldbies topics
Bedankt spuit 11.quote:Op donderdag 30 juli 2009 09:07 schreef Orthello het volgende:
Hey Mogguh..
Spuit (?!?!) elf komt ook nog even langs om even over dat gejammer met de rubbers te babbelen.
Uitlijnen heeft NIETS met banden te maken. Wat ze hadden moeten doen was de beiden achterbanden aan de voorkant monteren. en de voorbanden aan de achterkant (dus inclusief die hele nieuwe). Op deze manier heb je minder tot geen last van het diameter verschil en dus ook nauwelijks tot geen last van het trekken.
De voorwielen zitten mechanisch aan elkaar gekoppeld. Verschil in diameter veroorzaakt daar het trekken in het stuur. De voorwielen zijn immers de aangedreven wielen. De achter wielen draaien los mee. Daar is verschil in diameter niet zo erg. Aan de voorkant wel. Daar veroorzaakt het naast trekken in het stuur, extra snelle slijtage van de voor banden en ook extra slijtage van de versnellingsbak.
Dat je het even weet
Uhm FOK!ken. Voor de rest beetje schudden met mijn kont. Ouwehoeren met mijn collega's hier.quote:Op donderdag 30 juli 2009 09:13 schreef Orthello het volgende:
Wat zijn de plannen voor vandaag?!?!?! Beetje werk'n!? aka.c_/c_/c_/c_/ en
Zo ben ik H.quote:Op donderdag 30 juli 2009 09:14 schreef Houzer het volgende:
[..]
Schat ik ben nog steeds moe, je hebt mij compleet afgemat.
Ik heb echt geen kut zin.quote:
Ik heb best zin in een kut hoorquote:Op donderdag 30 juli 2009 09:21 schreef Houzer het volgende:
[..]
Ik heb echt geen kut zin.
Ff een kut excuus verzinnen om weer naar huis te gaan
Ik kan natuurlijk zeggen dat mijn partner een hartaanval heeft gehadquote:Op donderdag 30 juli 2009 09:22 schreef Tally het volgende:
[..]
Ik heb best zin in een kut hoor
Je cavia is d00d! REST IN PIECES
Daar mag je niet mee spotten en dan kom ik je persoonlijk een hartaanval bezorgen!quote:Op donderdag 30 juli 2009 09:24 schreef Houzer het volgende:
[..]
Ik kan natuurlijk zeggen dat mijn partner een hartaanval heeft gehad
Uhm hallo! Ik ben online. Dus die keuze is snel gemaakt!quote:Op donderdag 30 juli 2009 09:25 schreef Orthello het volgende:
Hier wordt het weer een ouderwets dagje koffie leuten.
zo'n beetje de helft van het tuig hier is op vakantie. Volgende week gaat 'de kat' ook op vakantie.... dus....
de muizen die achter blijven ... en fin... je kent het wel.... baas weg, productie naar NULL
Oh... en ik moet nog even twee installie packages maken voor een van mijn .NET solutions. Hmmmm.
Als ik dat nu meteen even ga doen hoef ik er niet meer aan te denken....
Maar fokken....
dillemma!!!!!
Was ook maar een grapje hoorquote:Op donderdag 30 juli 2009 09:25 schreef Tally het volgende:
[..]
Daar mag je niet mee spotten en dan kom ik je persoonlijk een hartaanval bezorgen!
I fucked your brains outquote:Op donderdag 30 juli 2009 09:27 schreef Houzer het volgende:
[..]
Was ook maar een grapje hoor
Zoiets valt te controleren, ik ga wel melden dat ik ziek ben ofzo.
VS is toch eng!quote:Op donderdag 30 juli 2009 09:31 schreef Orthello het volgende:
Precies.
*klikt Visual Studio heel snel weg*
Dat deed ik voorheen. En nu zitten de panden bijna allemaal in 1 pand.quote:Op donderdag 30 juli 2009 09:33 schreef Orthello het volgende:
Als ik geen zin heb.... plan ik een afspraak in een andere vestiging.
Ben ik in ieder geval 2,5 uur lekker op de weg. Pak onderweg nog even ergens een rust moment.
Ja... zo is de dag ook wel door te komen
Je kreeg wel hulp bij het uitkledenquote:Op donderdag 30 juli 2009 09:38 schreef Houzer het volgende:
[..]
Ik ben er stuk van letterlijk en figuurlijk.
Hij was niet de enigequote:Op donderdag 30 juli 2009 09:39 schreef Tally het volgende:
[..]
Je kreeg wel hulp bij het uitkleden
De poes is gek op mijn tieten
Zij H. Het is een zij.quote:
Niet alleen de poesquote:Op donderdag 30 juli 2009 09:39 schreef Tally het volgende:
[..]
Je kreeg wel hulp bij het uitkleden
De poes is gek op mijn tieten
Ook dat is geen hij H.quote:
quote:
Klopt maar het gaat om je rack en niet om het gelsacht van je kat, je dwaalt af van het onderwerp.quote:
JESTERS!! Daar gaat het om!quote:Op donderdag 30 juli 2009 09:47 schreef Houzer het volgende:
[..]
Klopt maar het gaat om je rack en niet om het gelsacht van je kat, je dwaalt af van het onderwerp.
Alsof ik dat niet zagquote:Op donderdag 30 juli 2009 10:01 schreef Houzer het volgende:
[..]
JOUW JESTERS, waar ik mijn ogen maar moeilijk vanaf kon houden
Heej jij liep ze heen en weer te shaken zo in mijn gezichtsveld.quote:
En dan had ik ze nog wel bedekt!quote:Op donderdag 30 juli 2009 10:09 schreef Houzer het volgende:
[..]
Heej jij liep ze heen en weer te shaken zo in mijn gezichtsveld.
Als man zijnde moet ik daar naar kijken, dat is erfelijk bepaald enzo.
Kut is dat hequote:Op donderdag 30 juli 2009 10:10 schreef Jarno het volgende:
Ja hallo. Best uit te houden thuis. Jammer alleen dat het niet echt motiveert om straks te gaan werken..
Hallo J.quote:Op donderdag 30 juli 2009 10:10 schreef Jarno het volgende:
Ja hallo. Best uit te houden thuis. Jammer alleen dat het niet echt motiveert om straks te gaan werken..
quote:Op donderdag 30 juli 2009 10:12 schreef Houzer het volgende:
[..]
Met een matig lapje, loshangend stof
Ik denk het niet J. hij zoekt een reden om naar het werk te mogen.quote:Op donderdag 30 juli 2009 10:17 schreef Joene het volgende:
Zou J het thuis een beetje kunnen uithouden ?
Mja dan staatie zo strak boveninquote:
Ik hoop dat ik hem vind.quote:Op donderdag 30 juli 2009 10:24 schreef Houzer het volgende:
[..]
Als je er een hebt, wil ik hem graag van je lenen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |