quote:Op dinsdag 28 juli 2009 13:53 schreef nuget het volgende:
Mensen die zelf denken dat ze beter zijn dan de rest
is het echt zo'n grote opgave om te gaan, waarom niet een gewone random act of kindness?quote:Op dinsdag 28 juli 2009 13:55 schreef Karasta het volgende:
[..]
Ik denk helemaal niet dat ik beter ben dan haarIk ben juist 1 van de weinige jongens die met haar praat, dat is ook de reden dat ze mij uitnodigde.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Jij bent ook lelijk?quote:Op dinsdag 28 juli 2009 14:02 schreef Aardwetenschapper het volgende:
Jeetje wat ben jij goed voor de wereld. Je beoordeelt mensen wel op hun uiterlijk, maar omdat je zo'n barmhartige samaritaan bent doe je toch aardig tegen die mensen.
Maar je hebt al gezegd dat je heen zou gaan, dus eigen schuld dikke bult.
Of je boekt jezelf dubbel en belt af.
quote:Op dinsdag 28 juli 2009 14:02 schreef wakajawaka het volgende:
Wat hebben we geleerd TS?Ja maar:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Omdat je er dan nooit meer vanaf komt?quote:Op dinsdag 28 juli 2009 14:00 schreef Re het volgende:
[..]
is het echt zo'n grote opgave om te gaan, waarom niet een gewone random act of kindness?
Een random act of kindness is een keer een stuiver in het centenbakje van de trekzakman bij de Super de Boer gooien. Een avond ergens zijn waar je niet wilt zijn is gewoon zelfkastijding.quote:Op dinsdag 28 juli 2009 14:00 schreef Re het volgende:
[..]
is het echt zo'n grote opgave om te gaan, waarom niet een gewone random act of kindness?
Hier lijkt ze beetje opquote:Op dinsdag 28 juli 2009 14:10 schreef Ps2K het volgende:
Ik kan me er niks bij voorstellen, kun je eens een foto posten van je collega?
Nee, maar liefde maakt blindquote:
Geef maar toe... je zou haar wel doen.quote:Op dinsdag 28 juli 2009 14:12 schreef Karasta het volgende:
[..]
Hier lijkt ze beetje op
[ afbeelding ]
Zonder grap...
Hart eruit rukken en verkopen! Een echte hosselaar gaat alleen op uiterlijk af!quote:Op dinsdag 28 juli 2009 14:14 schreef klaasdj het volgende:
Ik snap niet wat je probleem is. De enige reden om niet te gaan zou zijn of je hebt echt geen tijd of je mag haar echt niet. Maar als ze minder knap(!) is kan het nog wel zo zijn dat ze een hart van goud heeft.
quote:Op dinsdag 28 juli 2009 14:08 schreef bioloogje het volgende:
[..]
Ja maar:Dat zijn nerds met heel veel geld.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
dat dus. je hebt het al beloofd dus dan moet je ookquote:Op dinsdag 28 juli 2009 14:17 schreef _Vanilla_ het volgende:
Ga je toch gewoon een half uurtje, stukje vlaai eten, bakkie koffie en weer moven want je hebt elders nog verplichtingen. Ben je toch geweest!
grz
quote:Op dinsdag 28 juli 2009 14:40 schreef Houzer het volgende:
Je had ook gewoon eerlijk kunnen zeggen dat je je hond nog van haar af zou trappen.
Dus dat je liever die avond jezelf liet uitwonen door 8 negers met aids, dan dat je bij haar op vistite kwam.
quote:Op dinsdag 28 juli 2009 14:40 schreef Houzer het volgende:
Je had ook gewoon eerlijk kunnen zeggen dat je je hond nog van haar af zou trappen.
Dus dat je liever die avond jezelf liet uitwonen door 8 negers met aids, dan dat je bij haar op vistite kwam.
Hij wou haar toch doen misschien omdat ze lelijk is hoopte hij erop dat hij een zieke fetisj kon uitoefenenquote:Op dinsdag 28 juli 2009 14:58 schreef verleiding het volgende:
Ze had je toch niet meteen gevraagd om te komen begrijp ik uit je OP, waarom roep je dan meteen dat je wel zal komen? Maargoed, nu heb je het al beloofd, dus dan ga je toch gewoon eventjes een half uurtje ofzo. Ben je toch geweest, zij blij. Je hoeft er niet jarenlang te gaan zitten. Als ze zich nu aan je vast gaat klampen omdat je de enige bent die aardig tegen haar doet, doe dan gewoon wat afstandelijker.
En zeg de volgende keer niet meteen dat je wel zal komen.
Hij zegt toch dat hij haar wel aardig vindt.quote:Op dinsdag 28 juli 2009 14:44 schreef Dawnbreaker het volgende:
maar TS, eigenlijk vind je haar niet aardig. Dat kan eigenlijk ook niet, want ze is niet knap. Als ze lekker was geweest, had je haar aardig gevonden, ook al was ze een bitch. Als ze lekker was, dan ging jij zonder probs naar die verjaardig.. geef maar toe
Wat?? Ik zat een goede reactie te bedenken, lees ik hier opeens dat het pas in Oktober is?quote:Op dinsdag 28 juli 2009 15:17 schreef geppie het volgende:
Het is pas in oktober man waar maak je je druk over, tegen die tijd heb je toch wel een smoes bedacht?
Ik heb het gekke gevoel dat ik weleens met haar moeder in de klas gezeten zou kunnen.quote:Op dinsdag 28 juli 2009 14:12 schreef Karasta het volgende:
[..]
Hier lijkt ze beetje op
[ afbeelding ]
Zonder grap...
Zo'n limiet herinner ik me inderdaad van kinderfeestjes voor m'n 8e verjaardag. Ik ben ook, net als anderen, benieuwd om wat voor werk het gaat... 't Kan toch bijna niet anders dan dat 't hier om 13-/14-jarige vakkenvullertjes gaat...quote:Op dinsdag 28 juli 2009 16:54 schreef Fingon het volgende:
Hoe oud is ze dat ze maar 2 jongens mag uitnodigen?
(Sowieso, een limiet stellen aan het aantal genodigden![]()
)
Als je dat doet verschuif je je grens, ach wat maakt die en avond per jaar --> maand --> week uit.quote:Op dinsdag 28 juli 2009 17:24 schreef Viking84 het volgende:
Gewoon gaan. Wat maakt het nou uit om één avond op je hele leven door te brengen met mensen met wie je niet zoveel hebt? Misschien hebben ze nog verrassende kanten en wordt het nog heel gezellig!
TS hebben we het hier over oktober 2009 of oktober 2010?quote:Op dinsdag 28 juli 2009 16:26 schreef MEKSS het volgende:
[..]
Wat?? Ik zat een goede reactie te bedenken, lees ik hier opeens dat het pas in Oktober is?
Ja hoor. Jemig zeg, één avond van je leven opofferen om een meisje een plezier te doen. Wat vreselijk erg. En niet iedereen is knap, ja alle Fokkers wél natuurlijk, maar in het echte leven zijn er soms ook mensen die ietsje minder knap zijn, nou vooruit, lelijkquote:Op dinsdag 28 juli 2009 17:24 schreef Viking84 het volgende:
Gewoon gaan. Wat maakt het nou uit om één avond op je hele leven door te brengen met mensen met wie je niet zoveel hebt? Misschien hebben ze nog verrassende kanten en wordt het nog heel gezellig!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |