quote:Op dinsdag 28 juli 2009 13:53 schreef nuget het volgende:
Mensen die zelf denken dat ze beter zijn dan de rest
is het echt zo'n grote opgave om te gaan, waarom niet een gewone random act of kindness?quote:Op dinsdag 28 juli 2009 13:55 schreef Karasta het volgende:
[..]
Ik denk helemaal niet dat ik beter ben dan haarIk ben juist 1 van de weinige jongens die met haar praat, dat is ook de reden dat ze mij uitnodigde.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Jij bent ook lelijk?quote:Op dinsdag 28 juli 2009 14:02 schreef Aardwetenschapper het volgende:
Jeetje wat ben jij goed voor de wereld. Je beoordeelt mensen wel op hun uiterlijk, maar omdat je zo'n barmhartige samaritaan bent doe je toch aardig tegen die mensen.
Maar je hebt al gezegd dat je heen zou gaan, dus eigen schuld dikke bult.
Of je boekt jezelf dubbel en belt af.
quote:Op dinsdag 28 juli 2009 14:02 schreef wakajawaka het volgende:
Wat hebben we geleerd TS?Ja maar:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Omdat je er dan nooit meer vanaf komt?quote:Op dinsdag 28 juli 2009 14:00 schreef Re het volgende:
[..]
is het echt zo'n grote opgave om te gaan, waarom niet een gewone random act of kindness?
Een random act of kindness is een keer een stuiver in het centenbakje van de trekzakman bij de Super de Boer gooien. Een avond ergens zijn waar je niet wilt zijn is gewoon zelfkastijding.quote:Op dinsdag 28 juli 2009 14:00 schreef Re het volgende:
[..]
is het echt zo'n grote opgave om te gaan, waarom niet een gewone random act of kindness?
Hier lijkt ze beetje opquote:Op dinsdag 28 juli 2009 14:10 schreef Ps2K het volgende:
Ik kan me er niks bij voorstellen, kun je eens een foto posten van je collega?
Nee, maar liefde maakt blindquote:
Geef maar toe... je zou haar wel doen.quote:Op dinsdag 28 juli 2009 14:12 schreef Karasta het volgende:
[..]
Hier lijkt ze beetje op
[ afbeelding ]
Zonder grap...
Hart eruit rukken en verkopen! Een echte hosselaar gaat alleen op uiterlijk af!quote:Op dinsdag 28 juli 2009 14:14 schreef klaasdj het volgende:
Ik snap niet wat je probleem is. De enige reden om niet te gaan zou zijn of je hebt echt geen tijd of je mag haar echt niet. Maar als ze minder knap(!) is kan het nog wel zo zijn dat ze een hart van goud heeft.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |