Ach smaken en meningen verschillen.quote:
quote:Op woensdag 29 juli 2009 14:55 schreef Jarno het volgende:
Ik heb besloten dat ik morgen later begin ivm geplanned overwerk. De vrijdag heb ik al vrij genomen en ik zit er hard aan te denken om dat met de dinsdag ook te doen. Loop echt op m'n laatste benen lijkt het..
Heb geen last van zichtbare verkoudheid. T wil alleen niet zo vlotten in mijn kop.quote:Op woensdag 29 juli 2009 14:58 schreef Jarno het volgende:
Het is hier een combinatie van weinig werk en compleet gekkenhuis en dat wisselt per minuut lijkt het.
Plus dat die Mexicaanse hoest ook niet echt overgaat...
Ik ben er weer na een uurtje of anderhalf skeelerenquote:
Nee man dan had ik het gezegd!!quote:
Ja maar ik kan het helemaal niet. Daarom oefen ik nu op de skeelerbaan tegenover mijn huis.quote:Op woensdag 29 juli 2009 18:40 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Okay! Want er is wel weer Wednesday Skate Night nu.
Heerlijk bezweet JK. Ga je mee douchen?quote:
Wacht op mijquote:Op woensdag 29 juli 2009 19:14 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
*kleren afscheurt en naar douche racet*
quote:Op woensdag 29 juli 2009 20:36 schreef n00cL30n het volgende:
Ik heb net aan zwemband roteren in bad gedaan, met de nijntje figuurtjes van Riley.
(Lachen dat ze deed.)
Zaterdag als we bij jou zijn wor het ook schitterend weer ouwe. Echt BBQ en bier weer.quote:Op woensdag 29 juli 2009 22:04 schreef Joene het volgende:
Zal wel als mn vakansie weer is om is ofzo.
Mja ik zit zaterdag al elders.quote:
Komt wel een ander keertje danquote:Op woensdag 29 juli 2009 22:26 schreef Tally het volgende:
[..]
Mja ik zit zaterdag al elders.
Als het een week later was geweest had ik er serieus over nagedacht en had de kans groot geweest dat ik was gekomen!
De pose van vader en dochter n00c:quote:
Zeker J. Zeker!quote:
n00bquote:Op donderdag 30 juli 2009 00:09 schreef n00cL30n het volgende:
[..]
De pose van vader en dochter n00c:
[ afbeelding ]
Goedemorgen!quote:
Ach H. zal ook zo wel komen. Die is vandaag niet vrijquote:
Doe maarquote:Op donderdag 30 juli 2009 09:05 schreef Joene het volgende:
oh nou dan ga ik zo echt maar douchen en scheren en langs de bakker enzo
| Forum Opties | |
|---|---|