De collectie dildo's en vibo's van F-L.quote:Op dinsdag 28 juli 2009 14:28 schreef YPPY het volgende:
Gatver! Onze kat zit een vlieg op te eten. Ziet er zo smerig uit.
Waar ging het over? Make-upjes? Schoonheidsmaskertjes? Voetcreme?
Dat heet met je bek vol tanden staan, hebben meer mensen last van die met m'n vrouwtje praten.quote:Op dinsdag 28 juli 2009 14:22 schreef Houzer het volgende:
[..]
![]()
![]()
Meer dan bovenstaande smileys kan ik niet uitbrengen.
Maar krijg jij ook weleens een van haar hebbedingetjes in je aarsch geschoven?quote:Op dinsdag 28 juli 2009 14:33 schreef Armageddon het volgende:
[..]
Dat heet met je bek vol tanden staan, hebben meer mensen last van die met m'n vrouwtje praten.
Even op je lip bijten A.!quote:Op dinsdag 28 juli 2009 14:35 schreef Houzer het volgende:
[..]
Maar krijg jij ook weleens een van haar hebbedingetjes in je aarsch geschoven?
Zo van: A. dit gaat even pijn doen, *PLOP*
Dat heeft geen nut J.quote:Op dinsdag 28 juli 2009 14:30 schreef Jarno het volgende:
We wachten nog op de foto's.
Eh, nee er word niks in A. zijn aarsch geschoven!quote:Op dinsdag 28 juli 2009 14:35 schreef Houzer het volgende:
[..]
Maar krijg jij ook weleens een van haar hebbedingetjes in je aarsch geschoven?
Zo van: A. dit gaat even pijn doen, *PLOP*
Zijn lip of haar lip?quote:
Op haar lip is vreemd J.quote:
In dit topic is niks vreemd T.quote:
quote:Op dinsdag 28 juli 2009 14:50 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Ah, goed moment om binnen te vallen.
quote:
Misschien heeft F-l nog wat leuke tips voor je aangaande tools om daar vanaf te komen.quote:
Ja, je mag deze hier wel hebben, vies koud hierbinnen.quote:Op dinsdag 28 juli 2009 14:55 schreef Jarno het volgende:
Kolere wat is het warm hier in het gebouw. Airco iemand?
Ik vond het niks, eigenlijk.quote:
Ik was daar een maandje terug omdat mijn rechter voorband lek was.quote:Op dinsdag 28 juli 2009 15:04 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Nee, jóuw bandenverwisselcentrum is tof, wou je zeggen zeker?
Daarom word er uitgelijndquote:Op dinsdag 28 juli 2009 15:11 schreef Houzer het volgende:
[..]
Ik was daar een maandje terug omdat mijn rechter voorband lek was.
Nieuwe band eronder gedaan, daarna had mijn auto dus een afwijking naar rechts.
Blijkt dat er tussen mijn linker en rechter voorbanden nu 3 milimeter verschil in profiel inz zit.
PRUTSERS, dat check je toch meteen.
Dat moet ook meteen als je je banden verwisseltquote:
*hoest*quote:
Uiteraardquote:Op dinsdag 28 juli 2009 14:50 schreef Armageddon het volgende:
Ik wil naar huis. We gaan nog neuken toch F-L?
quote:... schreef op Maandag, 27 Juli 2009 om 21:13
Ahh ja!!
Ik had hem gezien op Fok, echt heel tof.
Check.quote:Op dinsdag 28 juli 2009 15:57 schreef 3MinuteHero het volgende:
Dus dat is wel hetzelfde gebleven J:/ ?!
3MH -KUS!quote:Op dinsdag 28 juli 2009 15:58 schreef 3MinuteHero het volgende:
Sommige tradities moet je in ere houden ?!
quote:
Bij het gebrek aan jesters.quote:Op dinsdag 28 juli 2009 16:10 schreef Foxy-lady het volgende:
Henkie en Kwikfit samen in een topic?!
Waar is het mis gegaan?
't Is weer eens wat anders dan Schubbekutteveen!quote:Op dinsdag 28 juli 2009 16:13 schreef Houzer het volgende:
Ik ga misschien van het weekend stappen op Ibiza
Dus ik blijf alleen bij Joene slapen?quote:Op dinsdag 28 juli 2009 16:14 schreef Armageddon het volgende:
Ik ga mee H.
Tssssk. Beetje pronken met andervouws pronte jesters.quote:Op dinsdag 28 juli 2009 16:16 schreef Foxy-lady het volgende:
Nee JK, sorry niet de mijne.
Ik pronk nergens mee, wilde jou alleen tevreden stellen.quote:Op dinsdag 28 juli 2009 16:17 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Tssssk. Beetje pronken met andervouws pronte jesters.
For shame!
Hed Kandi is kewl.quote:Op dinsdag 28 juli 2009 16:16 schreef Houzer het volgende:
In de Amnesia draaien niet echt boeiende dj's aankomend weekend.
In de Space is Hed Kendi
Maar in de Privilege draaien: Eric Prydz, Pete Tong, Judge Jules enz.
Dat is wel een dansje waard.
Ik vind het een rare foto. Ik heb continue de neiging m'n hoofd te draaien en dat staat zo raar hier.quote:Op dinsdag 28 juli 2009 16:19 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Het benne mooie jesters hoor, daar niet van.
Maar jesters van onbekenden zijn zo... onpersoonlijk.
Ik vind Eric Prydz live echt kick de week erop is ie op loveland in NL.quote:Op dinsdag 28 juli 2009 16:18 schreef Jarno het volgende:
[..]
Hed Kandi is kewl.. Zeker in de Space. Denk ik.
Maar de Privilige is gruwelijk! Heeeeeeeeele gave tent.
Doe je toch net alsof je haar kent SJONGE.quote:Op dinsdag 28 juli 2009 16:19 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Het benne mooie jesters hoor, daar niet van.
Maar jesters van onbekenden zijn zo... onpersoonlijk.
Verzin er een verhaaltje bij dan! Hoe heet ze, hoe oud is ze, waarom post ze die foto en onder welke omstandigheden is -ie gemaakt, etc.quote:Op dinsdag 28 juli 2009 16:20 schreef Foxy-lady het volgende:
[..]
Doe je toch net alsof je haar kent SJONGE.
Gadverquote:Op dinsdag 28 juli 2009 16:22 schreef Foxy-lady het volgende:
[ afbeelding ]
Beter zo?
Of zitten nu de piercings in de weg?
De laatst geposte foto is Mariska, ze is 19 lentes jong en komt uit schubbekutteveen.quote:Op dinsdag 28 juli 2009 16:21 schreef Jarno het volgende:
[..]
Verzin er een verhaaltje bij dan! Hoe heet ze, hoe oud is ze, waarom post ze die foto en onder welke omstandigheden is -ie gemaakt, etc.
quote:Op dinsdag 28 juli 2009 16:25 schreef Foxy-lady het volgende:
[..]
De laatst geposte foto is Mariska, ze is 19 lentes jong en komt uit schubbekutteveen.
De foto is gemaakt tijdens een sleepover waar al haar beste vriendinnetjes bij waren en ze naakt een kussengevacht hielden.
Zoiets?
Mijn collega achter me vroeg al wat ik in vredesnaam aan het doen was ?!quote:Op dinsdag 28 juli 2009 16:20 schreef Jarno het volgende:
Ik vind het een rare foto. Ik heb continue de neiging m'n hoofd te draaien en dat staat zo raar hier.
quote:Op dinsdag 28 juli 2009 16:23 schreef Houzer het volgende:
[..]
Gadver
Wat een vadsige hangbakken, met spiegeleieren eorp.
Braaf zo.quote:Op dinsdag 28 juli 2009 16:29 schreef Foxy-lady het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Dit is de laatste jullie doen het er maar mee!
Ik kan er wel naar kijken!quote:
Tot vanavond liefje.quote:Op dinsdag 28 juli 2009 16:55 schreef Houzer het volgende:
Ik ga ervandoor.
T. Tot vanavond, ga je rond 20:00 vast klaar liggen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |