Ik had gisteren al twee keer pizza gegetenquote:Op dinsdag 28 juli 2009 16:12 schreef The_Hives het volgende:
Hoe kan je nou een leftover hebben van pizza. Als barst ik uit elkaar die pizza's moeten altijd op
Vanavond gebakken aardappelen bloemkool met een kaassausje en een hamburger
had me dan gebeldquote:Op dinsdag 28 juli 2009 16:58 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Ik had gisteren al twee keer pizza gegetenBeetje teveel deeg.
quote:
Waar haal je die thee???quote:Op woensdag 29 juli 2009 18:43 schreef Curiosity het volgende:
Net duitse broodjes met kalfssmeerworst en schinken spicker en thee met kers/banaan smaak.
dit dus, was woensdag avond misselijk geworden dus het werd een kopje soepquote:Op woensdag 29 juli 2009 18:53 schreef Duizendpootje het volgende:
ik denk een krokante kipsnitzel, broccoli en notenrijst
Het zal vast gesmaakt heben maar echt smakelijk vind ik het er niet uit zien.quote:Op vrijdag 31 juli 2009 16:47 schreef fokkerspy het volgende:
[ afbeelding ]
zonnig,fris weer dus biertje met rijst,gestoofde kip en groente in knoflook.
dat ben ik dus met je eensquote:Op vrijdag 31 juli 2009 17:08 schreef Curiosity het volgende:
[..]
Het zal vast gesmaakt heben maar echt smakelijk vind ik het er niet uit zien.
Fotos van eten zien er meestal uit als een bord braaksel.. tenzij het een Allerhande fotograaf isquote:Op vrijdag 31 juli 2009 17:08 schreef Curiosity het volgende:
[..]
Het zal vast gesmaakt heben maar echt smakelijk vind ik het er niet uit zien.
quote:Op vrijdag 31 juli 2009 17:08 schreef Curiosity het volgende:
[..]
Het zal vast gesmaakt heben maar echt smakelijk vind ik het er niet uit zien. ik geloof er geen klap van dat dat echt een foto van zijn zelfgekookte eten is.
goh.quote:Op zaterdag 1 augustus 2009 09:33 schreef snoodst het volgende:
ik geloof er geen klap van dat dat echt een foto van zijn zelfgekookte eten is
quote:Op zaterdag 1 augustus 2009 17:36 schreef Cici het volgende:
Gekookte italiaanse aardappelenflensjes, bloemkool, kaassausje en een gehaktbalhamburger.
Ik meld je graag aan als je probeert te trollen en de boel te verzieken vriend in dit topic.Ik neem aanquote:Op zaterdag 1 augustus 2009 09:33 schreef snoodst het volgende:
ik geloof er geen klap van dat dat echt een foto van zijn zelfgekookte eten is.
wat maakt jou zo'n gast nou uit joh. Verspil er geen moeite aan. Ziet er verder goed uitquote:Op zaterdag 1 augustus 2009 18:04 schreef fokkerspy het volgende:
[..]
Ik meld je graag aan als je probeert te trollen en de boel te verzieken vriend in dit topic.Ik neem aan
dat je wel bewijs hebt - als in andere foto's - die laat zien dat het niet mijn foto is. Houd anders je muil
gewoon.
ontopic:
Vanmiddag vroeg wezen shoppen en een bezoek gebracht aan de Chinese supermarkt voor wat
spulletjes ter voorbereiding het m'n vroege avondeten. Daarna bij de lokale Chinees een portie
Peking eend bestelt ter afronding.
Het resultaat zie je hieronder te weten:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Deegrolletjes met daarin komkommer,lenteuitjes, zuur,stukje Pekingeend en hoisin saus
en gestoofde dimsum van garnalen,haaienvlees en witvis.(met oranje kleurtje)
Oh ja en speciaal voor snoodst dit.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |