abonnement Unibet Coolblue
  vrijdag 14 augustus 2009 @ 13:15:08 #76
158452 IQM
I am the one
pi_71874086
quote:
Op vrijdag 14 augustus 2009 12:58 schreef June. het volgende:
Ik heb pas The Dark Knight gezien en het zag ineens Richard als burgemeester:P .
En als je Prison Break hebt gezien: Mahone is de bankdirecteur aan het begin van de film.
Scio Melius
Op zaterdag 6 juni 2009 15:53 schreef Emimich het volgende:
Gelul.
pi_71882466
quote:
Op vrijdag 14 augustus 2009 13:15 schreef IQM het volgende:

[..]

En als je Prison Break hebt gezien: Mahone is de bankdirecteur aan het begin van de film.
Haha klopt inderdaad !
Shine bright like a diamond.
pi_71896452
quote:
Op vrijdag 14 augustus 2009 11:54 schreef ufopiloot het volgende:
Ik ben juist blij dat ze er een einde aan gaan maken. Ik wil verlost zijn van alle honderden vragen. Al weet ik zeker dat aan het eind van seizoen 6 nog steedsn 80% onbeantwoord is
Gelukkig wel ja.

Hurley wilde op Comic Con weten of ze ons nog gaan vertellen wie Sharrons inhaler had gestolen in seizoen 1

Daar hoeven ze wmb geen tijd aan te verspillen.
pi_71900214
Haha, nou, sowieso Dharma 100% uitleggen, het rookmonster, de visioenen (die ook vaak levensecht zijn), het fluisteren, de tempels en alle andere dingen uit de oudheid op het eiland (hierogliefen, en Ben in de tempel etc.), jacob en zijn hut, de onderlinge verbanden tussen alle personages, het tijdreizen, het verplaatsen van het eiland, het bevroren wiel, adam en eva die gevonden werden in de grotten, het genezen, de nummers, de zwangerschapsproblemen, richard die niet ouder wordt, de piratenboot op het eiland, de ziekte die de mensen van rousseau opliepen, de krachten en het mysterie van walt, het team dat het lichaam van john locke kwam brengen, de krachten van miles, de vader van jack, het verdwijnen van claire, dat station op antarctica, en ik ben er vast nog wel een paar vergeten.

Dus een filler-episode dit seizoen behoort dus niet tot de mogelijkheden! Ik wil alle antwoorden!!
pi_71907075
quote:
Op zaterdag 15 augustus 2009 14:05 schreef ufopiloot het volgende:
Haha, nou, sowieso Dharma 100% uitleggen, het rookmonster, de visioenen (die ook vaak levensecht zijn), het fluisteren, de tempels en alle andere dingen uit de oudheid op het eiland (hierogliefen, en Ben in de tempel etc.), jacob en zijn hut, de onderlinge verbanden tussen alle personages, het tijdreizen, het verplaatsen van het eiland, het bevroren wiel, adam en eva die gevonden werden in de grotten, het genezen, de nummers, de zwangerschapsproblemen, richard die niet ouder wordt, de piratenboot op het eiland, de ziekte die de mensen van rousseau opliepen, de krachten en het mysterie van walt, het team dat het lichaam van john locke kwam brengen, de krachten van miles, de vader van jack, het verdwijnen van claire, dat station op antarctica, en ik ben er vast nog wel een paar vergeten.

Dus een filler-episode dit seizoen behoort dus niet tot de mogelijkheden! Ik wil alle antwoorden!!
Ik betwijfel of ze nog meer over Walt en Dharma uitleggen hoe jammer ik het ook vind. De makers hebben ook sinds drie jaar geleden al keer op keer gezegd dat ze de nummers niet gaan verklaren wat ik eigenlijk prima vind. Er mogen best wat mysteries openblijven. Maar knagende vragen zoals Walt moeten eigenlijk wel beantwoord worden. Daarnaast: wat valt er aan het tijdreizen uit te leggen en het feit dat het eiland verplaatst? Het verplaatst, that's it. Het antartica station is wel een hele minieme bijzaak dus who cares.
Unbowed, Unbent, Unbroken.
pi_71911401
Mjah, zo zijn er wel tientallen mysteries die je kan bestempelen als bijzaak.

Ik ben inderdaad ook vooral benieuwd naar het tijdreizen. Hoe dat nou in elkaar steekt. Want dat is mij nog steeds niet duidelijk hoe de volgorde nou precies is. Stel:

1) Ik ga in 2009 op vakantie naar Japan, en onderweg stort ik neer op een onbewoond eiland.

2) Op dat eiland draai ik vervolgens aan een magisch wiel waardoor ik in het jaar 1970 beland.

3) In het jaar 1970 gooi ik vervolgens een bom in een waterput wat er uiteindelijk voor zorgt dat mijn vliegtuig in 2009 neerstort.

Dat is een rare gedachte: Dat je in een vliegtuig zit dat neerstort, terwijl de oorzaak van het neerstorten pas ontstaat ná de crash.

Mindgames!
pi_71911541
Laatst weer smokin' aces gezien, met jack, richard en keamy.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
  zondag 16 augustus 2009 @ 11:55:11 #83
208890 June.
Seriously?
pi_71916839
quote:
Op zaterdag 15 augustus 2009 23:32 schreef ufopiloot het volgende:
Mjah, zo zijn er wel tientallen mysteries die je kan bestempelen als bijzaak.

Ik ben inderdaad ook vooral benieuwd naar het tijdreizen. Hoe dat nou in elkaar steekt. Want dat is mij nog steeds niet duidelijk hoe de volgorde nou precies is. Stel:

1) Ik ga in 2009 op vakantie naar Japan, en onderweg stort ik neer op een onbewoond eiland.

2) Op dat eiland draai ik vervolgens aan een magisch wiel waardoor ik in het jaar 1970 beland.

3) In het jaar 1970 gooi ik vervolgens een bom in een waterput wat er uiteindelijk voor zorgt dat mijn vliegtuig in 2009 neerstort.

Dat is een rare gedachte: Dat je in een vliegtuig zit dat neerstort, terwijl de oorzaak van het neerstorten pas ontstaat ná de crash.

Mindgames!
Tja, maar zoiets kan gewoon niet in echt. Ja, serieus
Dus ik verwacht niet dat ze dat nog meer gaan uitleggen dan dat ze al gedaan hebben. Waarschijnlijk wordt er wel iets meer duidelijk wat er gebeurd na de bom en dat is het.
Shine bright like a diamond.
pi_71917201
quote:
Op zaterdag 15 augustus 2009 14:05 schreef ufopiloot het volgende:
Haha, nou, sowieso Dharma 100% uitleggen, het rookmonster, de visioenen (die ook vaak levensecht zijn), het fluisteren, de tempels en alle andere dingen uit de oudheid op het eiland (hierogliefen, en Ben in de tempel etc.), jacob en zijn hut, de onderlinge verbanden tussen alle personages, het tijdreizen, het verplaatsen van het eiland, het bevroren wiel, adam en eva die gevonden werden in de grotten, het genezen, de nummers, de zwangerschapsproblemen, richard die niet ouder wordt, de piratenboot op het eiland, de ziekte die de mensen van rousseau opliepen, de krachten en het mysterie van walt, het team dat het lichaam van john locke kwam brengen, de krachten van miles, de vader van jack, het verdwijnen van claire, dat station op antarctica, en ik ben er vast nog wel een paar vergeten.

Dus een filler-episode dit seizoen behoort dus niet tot de mogelijkheden! Ik wil alle antwoorden!!
Station op Antarctica...heb ik iets gemist?
Ik krijg nog geld van je.
pi_71917255
quote:
Op zaterdag 15 augustus 2009 23:32 schreef ufopiloot het volgende:
Mjah, zo zijn er wel tientallen mysteries die je kan bestempelen als bijzaak.

Ik ben inderdaad ook vooral benieuwd naar het tijdreizen. Hoe dat nou in elkaar steekt. Want dat is mij nog steeds niet duidelijk hoe de volgorde nou precies is. Stel:

1) Ik ga in 2009 op vakantie naar Japan, en onderweg stort ik neer op een onbewoond eiland.

2) Op dat eiland draai ik vervolgens aan een magisch wiel waardoor ik in het jaar 1970 beland.

3) In het jaar 1970 gooi ik vervolgens een bom in een waterput wat er uiteindelijk voor zorgt dat mijn vliegtuig in 2009 neerstort.

Dat is een rare gedachte: Dat je in een vliegtuig zit dat neerstort, terwijl de oorzaak van het neerstorten pas ontstaat ná de crash.

Mindgames!
Argh wat heb ik daar een hekel aan zeg. Als het zo in elkaar steekt zou ik het echt heel erg kut vinden. Dat soort shit kan niet, HOE je het ook beredeneert of wat. Je kan niet neerstorten door iets wat gebeurt na de crash, anders zou je nooit gecrasht zijn in de eerste plaats, klaar.
pi_71917339
quote:
Op zondag 16 augustus 2009 12:10 schreef Rnie het volgende:

[..]

Station op Antarctica...heb ik iets gemist?
Ja. http://lostpedia.wikia.com/wiki/Tracking_station
So many adventures couldn't happen today, so many songs we forgot to play, so many dreams swinging out of the blue.
pi_71917475
Pff, helemaal vergeten weer
Ik krijg nog geld van je.
pi_71919882
Dat lijkt me wel aardig uitgelegd toch ? Dat waren gewoon in opdracht van Penny op zoek naar het eiland, lijkt me neit dat ze daar nog aandacht aan gaan besteden
pi_71924339
quote:
Op zaterdag 15 augustus 2009 23:32 schreef ufopiloot het volgende:
Mjah, zo zijn er wel tientallen mysteries die je kan bestempelen als bijzaak.

Ik ben inderdaad ook vooral benieuwd naar het tijdreizen. Hoe dat nou in elkaar steekt. Want dat is mij nog steeds niet duidelijk hoe de volgorde nou precies is. Stel:

1) Ik ga in 2009 op vakantie naar Japan, en onderweg stort ik neer op een onbewoond eiland.

2) Op dat eiland draai ik vervolgens aan een magisch wiel waardoor ik in het jaar 1970 beland.

3) In het jaar 1970 gooi ik vervolgens een bom in een waterput wat er uiteindelijk voor zorgt dat mijn vliegtuig in 2009 neerstort.

Dat is een rare gedachte: Dat je in een vliegtuig zit dat neerstort, terwijl de oorzaak van het neerstorten pas ontstaat ná de crash.

Mindgames!
Wait, whut? Er werd aan het wiel gedraait, ze kwamen in 1974.
Tweede ploeg kwam drie jaar later met een nieuw vliegtuig (316), sommigen belanden in 2008, sommigen in 1977.
We weten dat 815 neerstortte in 2004 doordat Desmond de knop op dat moment niet had ingedrukt in de hatch. De knop moest worden ingedrukt sinds het incident in 1977 zodat er geen energie vrijkwam.
In 1977 gooien ze een bom bij de hatch om te zorgen dat het incident nooit zal plaatsvinden, de knop niet hoeft worden ingedrukt en het vliegtuig 815 niet neerstort in 2004. Paradox? Ja. Maar zo is het nu eenmaal. En we weten niet eens of de bom wel gewerkt heeft. Voor hetzelfde geld wás de bom het incident zoals Miles zei in de aflevering.
Unbowed, Unbent, Unbroken.
pi_71927505
quote:
Voor hetzelfde geld wás de bom het incident zoals Miles zei in de aflevering.
Juist, en dus hebben ze in 1977 voor het incident gezorgd; wat leidt tot de bouw van de hatch; wat leidt tot de crash van 815.

Dus dan klopt het wat ik zeg.. Ze voeren iets uit op een later tijdstip, wat er voor zorgt dat iets op een vroeger tijdstip gebeurt.

Stel ik drink om 14:00 's middags een colaatje. Ik word er super ziek van en moet naar het ziekenhuis worden gebracht. De ambulance blijkt magisch te zijn en brengt mij terug naar 13:00 's middags. En vervolgens doe ik om 13:00 gif in mijn colafles wat er voor zorgt dat ik super ziek ga worden om 14:00, etc. etc.

Dus wat was er eerder? Het drinken van mijn cola, of het vergiftigen ervan? Het is een cirkel waar geen duidelijk begin en einde aan zit.
  zondag 16 augustus 2009 @ 18:14:15 #91
181857 Jovatov
Si fallor, sum
pi_71927718
quote:
Op zondag 16 augustus 2009 18:03 schreef ufopiloot het volgende:

[..]

Juist, en dus hebben ze in 1977 voor het incident gezorgd; wat leidt tot de bouw van de hatch; wat leidt tot de crash van 815.

Dus dan klopt het wat ik zeg.. Ze voeren iets uit op een later tijdstip, wat er voor zorgt dat iets op een vroeger tijdstip gebeurt.

Stel ik drink om 14:00 's middags een colaatje. Ik word er super ziek van en moet naar het ziekenhuis worden gebracht. De ambulance blijkt magisch te zijn en brengt mij terug naar 13:00 's middags. En vervolgens doe ik om 13:00 gif in mijn colafles wat er voor zorgt dat ik super ziek ga worden om 14:00, etc. etc.

Dus wat was er eerder? Het drinken van mijn cola, of het vergiftigen ervan? Het is een cirkel waar geen duidelijk begin en einde aan zit.
Het vergiftigen was, objectief gezien, eerder. Dat was immers om 13:00, het drinken pas om 14:00. Alleen voor jou in het specifiek is het later omdat jij terugreist naar het verleden.

Dit vind ik toch eigenlijk geen echte paradox hoor. Want er is gewoon één lijn, geen alternatieve universa of iets dergelijks. Dat is het tijdreizen zoals je in bijvoorbeeld Harry Potter drie ook hebt. Alles was altijd al zo gebeurd.

Ik hoop ook dat het zo in Lost is. Dat ze altijd al terug waren in 1977 en dat het incident inderdaad is wat ze nu juist willen voorkomen.
Net zoals dat het neerschieten van Ben door Sayid er juist voor zorgt dat Ben een 'other' wordt en slecht wordt. Precies wat Sayid nu juist wilde voorkomen...

Ik hoop echt niet dat ze net als met Heroes met alternatieve tijdslijnen gaan zitten spelen, dat maakt het alleen maar onrealistischer, als dat het al niet was
pi_71929327
quote:
Het vergiftigen was, objectief gezien, eerder. Dat was immers om 13:00, het drinken pas om 14:00. Alleen voor jou in het specifiek is het later omdat jij terugreist naar het verleden.
Ja, als alles vast staat zoals Faraday zegt dan klopt het inderdaad, en dan gebeurt alles zoals het gebeurt en kan je niks veranderen.
pi_71929809
Ik geloof wat die paradox betreft in de Final Destination-oplossing.

Als Jack met die bom niet voor The Incident had gezorgd, was het lot aan het course-correcten gegaan (zoals Ms. Hawking ooit uitlegde). Dan hadden Richard & Co een dag later het idee opgevat om de bouw van dat station op hun grondgebied te saboteren door zelf die bom erin te gooien.
  zondag 16 augustus 2009 @ 20:41:29 #94
181857 Jovatov
Si fallor, sum
pi_71930958
quote:
Op zondag 16 augustus 2009 19:51 schreef Symer het volgende:
Ik geloof wat die paradox betreft in de Final Destination-oplossing.

Als Jack met die bom niet voor The Incident had gezorgd, was het lot aan het course-correcten gegaan (zoals Ms. Hawking ooit uitlegde). Dan hadden Richard & Co een dag later het idee opgevat om de bouw van dat station op hun grondgebied te saboteren door zelf die bom erin te gooien.
Dat is ook een goede mogelijkheid ja. Net als dat Charlie wel moest doodgaan, en als Desmond het voorkwam, Charlie op een ander moment wel weer doodging
pi_71942607
Hoe wist Hawking dat alles eigenlijk van course correcting en dat de man in rode schoenen zou doodgaan (seizoen 3).
Unbowed, Unbent, Unbroken.
pi_71968174
quote:
Op vrijdag 14 augustus 2009 12:58 schreef June. het volgende:
Ik heb pas The Dark Knight gezien en het zag ineens Richard als burgemeester:P .
Sowieso best grappig om te zien dat je in andere series en films veel Lost karakters tegenkomt. In NCIS heb ik John Lock en Claire al voorbij zien komen.

Ik kan niet wachten tot seizoen 6 gaat beginnen. Ik ben echt benieuwd in hoeverre ze de vragen die er nog zijn gaan beantwoorden. Als het maar niet zo'n Sopranos-achtig einde wordt.
Do your worst, for I will do mine..
  dinsdag 18 augustus 2009 @ 00:05:28 #97
85169 Zhenar
Thundercatz, Ho
pi_71968292
quote:
Op dinsdag 18 augustus 2009 00:00 schreef EdmondDantes het volgende:

[..]

Als het maar niet zo'n Sopranos-achtig einde wordt.
Ik ga ervan uit dat het einde behoorlijk open wordt... Het past echt niet bij Lost om alle vragen te beantwoorden. Ik denk dat de meeste belangrijke dingen wel duidelijk zullen worden, maar dat één groot mysterie verborgen zal blijven (bijv. wat is het eiland precies? of wie is Jacob? zoiets...). Je moet toch ook iets hebben om over na te filosoferen, en wellicht een film over te maken (of een spinoff serie ).
[b]Op maandag 12 december 2005 22:25 schreef MissBliss het volgende:[/b]
Ik sta in niemands sig ;(
pi_71968454
quote:
Op dinsdag 18 augustus 2009 00:00 schreef EdmondDantes het volgende:

[..]

Sowieso best grappig om te zien dat je in andere series en films veel Lost karakters tegenkomt. In NCIS heb ik John Lock en Claire al voorbij zien komen.

Ik kan niet wachten tot seizoen 6 gaat beginnen. Ik ben echt benieuwd in hoeverre ze de vragen die er nog zijn gaan beantwoorden. Als het maar niet zo'n Sopranos-achtig einde wordt.
Lock met een snor in The X Files seizoen 3, hij speelt daar een sherrif, erg grappig Hij heeft daarna ook een hele mystieke rol gehad in de serie Millenium, tevens met snor
pi_71968562
quote:
Op dinsdag 18 augustus 2009 00:05 schreef Zhenar het volgende:

[..]

Ik ga ervan uit dat het einde behoorlijk open wordt... Het past echt niet bij Lost om alle vragen te beantwoorden. Ik denk dat de meeste belangrijke dingen wel duidelijk zullen worden, maar dat één groot mysterie verborgen zal blijven (bijv. wat is het eiland precies? of wie is Jacob? zoiets...). Je moet toch ook iets hebben om over na te filosoferen, en wellicht een film over te maken (of een spinoff serie ).
Dat ze een en ander aan je eigen interpretatie over laten zit er dik in. Er zijn nou eenmaal een aantal zaken in de serie die ze mijns inziens onmogelijk op een enigzins plausibele manier kunnen verklaren. Geen probleem, daar is het fictie voor. Bijvoorbeeld hoe dat eiland zich kan verplaatsen, dat hoeven ze wat mij betreft niet verder uit te leggen. Maar ik zou het wel waarderen als ze aangeven hoe het met een aantal karakters afgelopen is. Bijvoorbeeld Claire en Walt. En wat doet dat Egyptisch beeld op het eiland? Hoe is dat schip midden in de jungle terecht gekomen? Als ze dat niet uitleggen ga ik huilen

Maar goed, in seizoen 4 volgden de geburtenissen zich ook in recordtempo op en werden veel dingen uitgelegd en vonden behoorlijk wat karakters een vroegtijdig einde. Wat mij betreft mogen ze zoiets in seizoen 6 ook doen.
Do your worst, for I will do mine..
pi_71968636
quote:
Op dinsdag 18 augustus 2009 00:13 schreef 7eVeNL het volgende:

[..]

Lock met een snor in The X Files seizoen 3, hij speelt daar een sherrif, erg grappig Hij heeft daarna ook een hele mystieke rol gehad in de serie Millenium, tevens met snor
John Lock komt overigens ook een keer in JAG voorbij. Kijk voor de grap eens op zijn IMDB pagina, hij heeft echt in te veel series en films gespeeld.
Do your worst, for I will do mine..
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')