Beste en goedkoopste gaat over het algemeen niet samen. Soms wel hoor, maar meestal niet.quote:Op dinsdag 28 juli 2009 12:46 schreef dwergje24 het volgende:
Waar moet ik op letten bij het tekeken van de huurovereenkomst, welke energiemaatschapij is het beste (goedkoopste?). Heeft er iemand nog tips voor mij?
Maand.quote:Op dinsdag 28 juli 2009 12:58 schreef dwergje24 het volgende:
Energie betalen gaat per kwartaal?
Hangt af van de leverancier.quote:Op dinsdag 28 juli 2009 12:58 schreef dwergje24 het volgende:
moet dit altijd per incasso ?
gaslicht.com ofzo.quote:Op dinsdag 28 juli 2009 12:58 schreef dwergje24 het volgende:
hoe kan ik het beste energiemaatschappijen vergelijken?
en je kunt ook halverwege het jaar gewoon een ander bedrag kiezen, als je dan weet hoeveel je ongeveer gemiddeld per maand verbruiktquote:Op dinsdag 28 juli 2009 13:12 schreef Bert.Wasbeer het volgende:
Vaak heeft de woningbouwvereniging afspraken met een leverancier. (Als je die hebt dan.)
Tip: stel je maandvoorschot hoog in. Het is beter om aan het einde van het jaar 500 euro terug te krijgen dan dat je 500 euro bij moet lappen.
Aan andere mensen vragen is ook een manier van uitzoeken natuurlijk.quote:Op dinsdag 28 juli 2009 13:10 schreef Vodka_Lime het volgende:
als je dit soort zaken niet zelf kunt uitzoeken, kan je dan wel op jezelf wonen?
In het eerste jaar minder handig, het verbruik is niet het hele jaar gelijkmatig. In de zomer gebruik je per maand gemiddeld minder en in de winter per maand gemiddeld meer.quote:Op dinsdag 28 juli 2009 13:14 schreef littledrummergirl het volgende:
en je kunt ook halverwege het jaar gewoon een ander bedrag kiezen, als je dan weet hoeveel je ongeveer gemiddeld per maand verbruikt
Dan zou ik dat wel in de lente doen en niet in de herfstquote:Op dinsdag 28 juli 2009 13:14 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
en je kunt ook halverwege het jaar gewoon een ander bedrag kiezen, als je dan weet hoeveel je ongeveer gemiddeld per maand verbruikt
neem aan dat ts dat wel snapt tochquote:Op dinsdag 28 juli 2009 13:17 schreef Bert.Wasbeer het volgende:
[..]
Dan zou ik dat wel in de lente doen en niet in de herfst![]()
Er zijn genoeg mensen die zich dat niet realiseren, dus het lijkt me niet zo raar dat je daar niet aan denkt als je nog niet eerder zelfstandig gewoond hebt.quote:Op dinsdag 28 juli 2009 13:18 schreef littledrummergirl het volgende:
neem aan dat ts dat wel snapt toch
hier ( in rotterdam) betalen we geloof ik 250 voor waterschap en 150 ofzo voor riool/afvalstoffen etc Het zijn geen gigantische bedragen op zich.quote:Op dinsdag 28 juli 2009 13:50 schreef dwergje24 het volgende:
In termijnen is dat dan zo hoog!!!
Groet
Dat is hier bij elkaar toch al gauw zo'n 460 euro per jaar, voor een alleenstaande huurder.quote:Op dinsdag 28 juli 2009 13:50 schreef dwergje24 het volgende:
Groet
Op zich valt het bedrag wel mee als je naar de termijnbedragen kijkt, maar als het allemaal tegelijkertijd komt (en dat komt het vaak: aan het begin van het jaar) dan kan het toch even een behoorlijk bedrag zijn wat je niet zomaar ineens kunt missen.quote:Op dinsdag 28 juli 2009 13:50 schreef dwergje24 het volgende:
Misschien handig om voordat je op jezelf gaat wonen alvast uit te zoeken wat dat allemaal kost?quote:In termijnen is dat dan zo hoog!!!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |