Voorkomen dat de motor afslaat?quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 20:45 schreef willempjewever het volgende:
[..]
Waarom gebruiken jullie allemaal de koppeling bij het remmen?
Ja, dat begrijp ik, maar er stond dit:quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 20:49 schreef Plasterk het volgende:
omdat je auto anders afslaat voor een stoplicht
Dat is toch iets anders dan stoppen?quote:. Ook koppeling gebruiken bij het remmen bij een hogere versnelling vergeet ik nog wel eens
ja, maar zo werkt het niet. Ik begrijp nu wel wat je bedoelt, maar even vanuit het gezichtspunt van de instructeur / examinator:quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 23:50 schreef Counterattack het volgende:
Pietlut
Ik heb het ook over stoppen.
hoiquote:Op dinsdag 11 augustus 2009 12:05 schreef Plasterk het volgende:
gezakt
Op kleine dingetjes, geen ingreep gehad. Was best zenuwachtig en gaf een aantal keren te laat richting aan en verkeerde volgorde van kijken remmen en schakelen etc. Ik had ook geen moeilijke route (naar V en D Groningen en weer terug). Anyway, het bied perspectief voor de herkansing.
iets met westervoort, hij vond dat ik in mn 1langs de V en D moest rijden terwijl er bijna niks te doen wasquote:Op zondag 16 augustus 2009 12:20 schreef singlemetkids het volgende:
[..]
hoi
welke examinator had je ? Ik had Mulder, leuke vent maar vond hem wel errug streng. Ik moet tijdens gronings ontzet voor mijn 2e examen...
Hoop beter resultaat, weet dat ik het kan maar ga nu wel twijfelen...
En bij welke rijschool rij jij ? Ik bij de Oosterpoort. Krijg les van Freddy, puike vent. Mag donderdag weer een les en de 24e. En dan afrijden dus de 28e.
Succesquote:Op dinsdag 18 augustus 2009 01:10 schreef Counterattack het volgende:
Morgen (eigenlijk vandaag al) voor de 2e keer theorie.
Ben benieuwd...
quote:
Wat is je nieuwe examendatum?quote:Op donderdag 20 augustus 2009 09:18 schreef singlemetkids het volgende:
Ik heb straks voor het eerst sinds mijn examen 21 juli weer rijles...
Even dubbele les, flink oefenen met nek draaien naar links vermoedt ik..
Gefeliciteerd! Ook aan de andere geslaagden!quote:Op donderdag 20 augustus 2009 15:20 schreef Elkafila het volgende:
Ik heb vandaag mijn rijbewijs in een keer gehaald, jeuj. Heb er minder dan een maand ovr gedaan, dus ik ben wel tevreden..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |