Same here...quote:Op maandag 24 augustus 2009 16:52 schreef Counterattack het volgende:
Ik heb zelf "Theorie leren auto" van vekabest... vind ik wel een aanrader.
Daarnaast de cdrom van anwb en vekabest gedownload.
Dat dacht ik vandaag ook, maar dat was ook niet goed omdat ik eerst de koppeling helemaal op moest laten komen voor ik gas bij gaf. Ik vind het doseren ook nog moeilijk. Soms gaat het een hele les goed en dan ineens wil het niet meer. Volgens mij is dat ook heel erg afhankelijk van je stemming, wat eigenlijk niet zou moeten, maarja.quote:Op maandag 24 augustus 2009 21:46 schreef CasB het volgende:
Als je bang bent om je motor af te laten slaan moet je gewoon meer gas bijgeven. Dat was mijn probleem altijd, dat ik te weinig gas gaf.
propanolol, wonderspul.quote:Op dinsdag 25 augustus 2009 08:58 schreef singlemetkids het volgende:
hoi
zal straks ff kijken op de andere pc hoe die site heet waar ik oefende.. Ken meer mensen die die gingen gebruiken nadat ze gezakt waren en waren daarna wel geslaagd. Kwestie van veel oefenen denk ik.
Heb net de assistente van de huisarts gebeld voor die propanolol tabletten. Ze zei, ik overleg met de huisarts maar ga er maar vanuit dat er vanmiddag wat voor je klaar ligt. Volgens haar wordt het veeeeel gebruikt bij examens en rij examens.
Heb al vaker beta blokkers gebruikt, maar dan voor mijn toch al te snelle hartslag (heb hoge hartslag en wordt elke 2-3 jr gecontroleerd met heftige scans voor mijn hart (is echt BAH onderzoek)
Dus verwacht hier ook geen problemen mee.
Heb een paar lessen in een 107 gehad, kleine auto, maar ach, je betaald niet veel bij en parkeren is wel makkelijk. Jammer dat je geen 207 kan krijgen, die rijden erg lekker en zijn wat ruimer.quote:Op dinsdag 25 augustus 2009 10:03 schreef Rensjebree het volgende:
Volgende week krijg ik mijn leaseauto. (peugeot 107, Beter iets dan niets)
kan wel een 207 krijgen, maar dan is de bijtelling hoger.quote:Op dinsdag 25 augustus 2009 14:55 schreef willempjewever het volgende:
[..]
Heb een paar lessen in een 107 gehad, kleine auto, maar ach, je betaald niet veel bij en parkeren is wel makkelijk. Jammer dat je geen 207 kan krijgen, die rijden erg lekker en zijn wat ruimer.
Er zijn meen ik 2 methodes die mogen. Volgens mij heb je dat wel redelijk snel door als je er even op let een les of 2. En straks doe je gewoon wat je fijn vind, bij mij verschilt het per keer eigenlijk (en hoe moe ik ben na een dag werken).quote:Op dinsdag 25 augustus 2009 15:30 schreef Zira het volgende:
Volgens de rij-instructeur die ik nu heb kunnen ze je daarop laten zakken (ik dacht eigenlijk ergens gelezen te hebben dat de doorgeefmethode vooral handiger is maar niet verplicht). Nou ja, even hard aan trekken nog.
Dat kun je doen. Kost 600 euro extra. Daarvoor kun je 5 keer herkansen incl steeds 2 dagen les. Ik heb de gok genomen om dat niet te doen. Dan zou ik bij 1 herkansing nog goedkoper uitzijn. Daarna zou het dus een duurdere grap gaan kosten. Maar daar ga ik nu maar even niet vanuit.quote:Op dinsdag 25 augustus 2009 23:20 schreef fespo het volgende:
is dat zoiets dat je een deel van de kostenterug krijgt als je slaagt. zoiets heb ik namelijk eens gehoord dacht ik.
Hoe krijg je dat in godsnaam voor elkaarquote:Op dinsdag 25 augustus 2009 21:54 schreef willempjewever het volgende:
En vanmiddag liet ik per ongeluk het stuur los op de rotonde, niet erg handig om te doen, met een snelle reactie auto weer rechtgetrokken (ik reed ook met 40 over de rotonde).
ik wel, die van vekabest. Voor een tientje excl verzendkosten is hij voor jou.quote:Iemand die nog een theorieboek te koop heeft staan?
Welke is dat? deze?:quote:Op woensdag 26 augustus 2009 01:24 schreef Plasterk het volgende:
[..]
ik wel, die van vekabest. Voor een tientje excl verzendkosten is hij voor jou.
Zat niet op te lettenquote:Op woensdag 26 augustus 2009 00:39 schreef TwyLight het volgende:
Hoe krijg je dat in godsnaam voor elkaar
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |