Ik weet het en ik vind het heerlijk voor je!quote:Op donderdag 30 juli 2009 08:35 schreef Bastard het volgende:
[..]
A is handrem
maar Gijs.. geloof mij nou maar.. als ik dit spel eenmaal in mijn drive heb zitten... je hoort me het eerste half jaar niet meer hoor.. helemaal niet als ook nog eens CoD uitkomt.. ik ben klaar voor medio 2010.
Het begint nu wel een beetje rustig te worden op de MP servers van Forza2 inderdaad.quote:Op donderdag 30 juli 2009 08:37 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Ik weet het en ik vind het heerlijk voor je!Tijd geleden dat er zo'n game uit kwam voor je!
Augustus pas toch?quote:Op donderdag 30 juli 2009 09:07 schreef Bastard het volgende:
Ik had trouwens geen update voor mn dashboard kan dat kloppen?
Oh ok.. omdat ik gisteren wat notes zag van mensen die hun ervaringen vertelde dacht ik...quote:
Klopt, previewprogramma is bezig nu.quote:Op donderdag 30 juli 2009 09:30 schreef Bastard het volgende:
[..]
Oh ok.. omdat ik gisteren wat notes zag van mensen die hun ervaringen vertelde dacht ik...
Alsof GT5 dit decennium nog uitkomt.quote:Op donderdag 30 juli 2009 15:54 schreef Reintji het volgende:
Komt er ook een demo? Wordt het Forza 3 of GranTurismo 5,.. hmmm
Op reparatie geweest? If so, gebruik dan: http://www.xbox.com/en-US(...)60/licensemigration/quote:Op donderdag 30 juli 2009 16:55 schreef mini-lellan het volgende:
hee wtf is dit, ik kan me gekochte arcade spellen niet offline spelen.
quote:Halo: Reach met nieuwe engine?
Eigenlijk zou in de titel geen vraagteken moeten staan. Halo 3, dat in 2007 verscheen, wist op grafisch vlak niet de absolute top te bereiken en door het gebruik van dezelfde engine in Halo 3: ODST zal ook die game dat niet doen.
Toch heeft Bungie alle tijd om met Halo: Reach wel een compleet nieuwe engine op te bouwen en dat lijkt men dan ook te gaan doen. Niet alleen zoekt Microsoft mensen om aan een "triple A" engine te werken voor de Halo franchise, ook Aaron Greenberg van Microsoft hint naar een flinke grafische vooruitgang voor Halo Reach.
Helaas zullen we nog even op definitief nieuws moeten wachten, Bungie maakte eerder bekend dat pas vanaf volgend jaar de aandacht naar Halo Reach zal gaan. Dit jaar draait het allemaal om Halo 3: ODST.
Als jij echt vind dat Halo3 geen next gen graph heeft moet je hier eens klikkenquote:Op donderdag 30 juli 2009 17:29 schreef Cyberia18 het volgende:
BREAKING NEWS: Bungie neemt na ODST afscheid van hun ''last-gen'' engine.
[..]
ZOMG
Of ze echt een compleet nieuwe engine zullen ontwikkelenquote:Op donderdag 30 juli 2009 17:29 schreef Cyberia18 het volgende:
BREAKING NEWS: Bungie neemt na ODST afscheid van hun ''last-gen'' engine.
[..]
ZOMG
Kom nou. Visueel gezien was Halo 3 echt niet hoogstaand. Het voelde zelfs bij tijd en wijlen als een Xbox titel aan. De character models waren gewoon onafgewerkt, de animaties lieten zwaar te wensen over en verder kende het spel teveel kartels. De belichting en omgevingen waren daarentegen nog wel van deze generatie. Maar als totaalplaatje was het visueel niet indrukwekkend, het spel miste simpelweg detail.quote:Op donderdag 30 juli 2009 17:53 schreef Bastard het volgende:
[..]
Als jij echt vind dat Halo3 geen next gen graph heeft moet je hier eens klikken
Kartels ok, karakter modellen ok geef ik je gelijk in, maar het totaalplaatje inderdaad met belichting, ik vind het echt nog steeds goed gedaan. En niet te vergeten, het hele level staat er al.. van voor naar achter als je uitzoomt kun je aan het einde van het level al de grunts zien staan! Ongekend.quote:Op donderdag 30 juli 2009 18:11 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Kom nou. Visueel gezien was Halo 3 echt niet hoogstaand. Het voelde zelfs bij tijd en wijlen als een Xbox titel aan. De character models waren gewoon onafgewerkt, de animaties lieten zwaar te wensen over en verder kende het spel teveel kartels. De belichting en omgevingen waren daarentegen nog wel van deze generatie. Maar als totaalplaatje was het visueel niet indrukwekkend, het spel miste simpelweg detail.
Niemand om op te schieten, geen asfalt, wat is hetquote:Op donderdag 30 juli 2009 19:53 schreef Chocobo het volgende:
Pffffffffff
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ik snap niet waarom ze durven final te zetten in een spel dat zo keihard word uitgemelkt als dezequote:
omdat final fantasy op de Nes de FINALE poging was voor sakaguchi en Squaresoft om eem kaskraker neer te zetten voor ze failliet gingen . en dat lukte en tja daar heeft de serie gewoon naam mee gemaakt dus waarom zou je dat weggooienquote:Op donderdag 30 juli 2009 20:21 schreef YOgamerYO het volgende:
Godverdomme, kom er net achter dat SC:C is uitgesteld...Dus voor de 360 word dat alleen COD:MW2 kopen aangezien ik geen reden zie om MP titels te kopen voor dat lawaai ding behalve COD. Dus COD zal het enige spel zijn wat ik voor de 360 koop dit jaar
(PS3 zit ik al op 10 dit jaar
) Weet iemand of het mogelijk is om hem stiller te maken? Nee installeren kan niet(20GB
)
[..]
Ik snap niet waarom ze durven final te zetten in een spel dat zo keihard word uitgemelkt als deze
fake wrex is dood bij mijquote:
Ik geef toe dat niemand ook maar zou denken om dat te doen of minder te melken als dat zo verkoopt maar het is wel erg grappig/zielig om dat te zienquote:Op donderdag 30 juli 2009 22:33 schreef DJ_ het volgende:
[..]
omdat final fantasy op de Nes de FINALE poging was voor sakaguchi en Squaresoft om eem kaskraker neer te zetten voor ze failliet gingen . en dat lukte en tja daar heeft de serie gewoon naam mee gemaakt dus waarom zou je dat weggooien
Is altijd zo geweest.Heb je mooi pech als Xbox live eruit is of als je thuis Internet storing hebt,kan je dus niet genieten van een arcade gamequote:Op donderdag 30 juli 2009 16:55 schreef mini-lellan het volgende:
hee wtf is dit, ik kan me gekochte arcade spellen niet offline spelen.
Zolang je de game op de combinatie HDD, Gamertag en Xbox360 speelt waar je de game mee gekocht hebt kan dat gewoon ook offline. Via een andere console zul je verbonden moeten zijn met Xbox Live, al kun je alle licenties eens per jaar overzetten naar een andere console.quote:Op vrijdag 31 juli 2009 00:08 schreef Slappy het volgende:
[..]
Is altijd zo geweest.Heb je mooi pech als Xbox live eruit is of als je thuis Internet storing hebt,kan je dus niet genieten van een arcade game
Gelukkig is Call of Duty origineelquote:Op donderdag 30 juli 2009 20:21 schreef YOgamerYO het volgende:
Godverdomme, kom er net achter dat SC:C is uitgesteld...Dus voor de 360 word dat alleen COD:MW2 kopen aangezien ik geen reden zie om MP titels te kopen voor dat lawaai ding behalve COD. Dus COD zal het enige spel zijn wat ik voor de 360 koop dit jaar
(PS3 zit ik al op 10 dit jaar
) Weet iemand of het mogelijk is om hem stiller te maken? Nee installeren kan niet(20GB
)
[..]
Ik snap niet waarom ze durven final te zetten in een spel dat zo keihard word uitgemelkt als deze
Alleen Assassin's Creed 2 en Alpha Protocol voor mijquote:Op vrijdag 31 juli 2009 00:40 schreef Cyberia18 het volgende:
Splinter Cell: Conviction
Bioshock 2
Borderlands
Assassin's Creed 2
Modern Warfare II
Alpha Protocol & PES 10 (onder voorbehoud)
Lijstje wordt met de dag kleiner merk ik..
Je posts rieken naar kwaliteit! Speciaal een schop gegeven hier!quote:Op vrijdag 31 juli 2009 08:17 schreef Bastard het volgende:
[ afbeelding ]
Ow damm... dat spel is zooo groot!!
http://xbox360.ign.com/articles/100/1009381p1.html
Proest,... nee! Je moet het nieuws in beide topics posten.quote:Op vrijdag 31 juli 2009 08:38 schreef Bastard het volgende:
Oh ik zie het al, ik moet mn mond houden met mn kutgames.
quote:Ubisoft has cut the price of Teenage Mutant Ninja Turtles: Turtles in Time Re-Shelled from 1200 Microsoft Points to 800.
Geef mij dan maar 2 discsquote:Dat het niet makkelijk programmeren is voor de PlayStation 3 wisten we al. Ondanks dat de console op papier krachtiger is dan de Xbox 360 is het nog maar weinig ontwikkelaars gelukt hier ook voordeel uit te halen.
In een interview met Edge heeft John Carmack van id Software aangegeven dat RAGE met dezelfde problemen kampt. De Xbox 360-versie van het spel draait soepel op 60 frames per seconde - evenveel als de pc-versie - terwijl de PS3 het moet doen met 20-30 fps.
Overigens is het wel zo dat de PS3-versie gewoon op één disc geleverd wordt terwijl voor de Xbox 360 twee discs nodig zijn. Beide consoles hebben dus voor- en nadelen, wat we natuurlijk al wisten.
Nopequote:Op donderdag 30 juli 2009 17:09 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Op reparatie geweest? If so, gebruik dan: http://www.xbox.com/en-US(...)60/licensemigration/
Wat is Rage?quote:Op vrijdag 31 juli 2009 12:54 schreef kepler het volgende:
http://www.eurogamer.nl/articles/rage-loopt-beter-op-xbox-360
[..]
Geef mij dan maar 2 discs
Inderdaad.quote:Op vrijdag 31 juli 2009 12:54 schreef kepler het volgende:
http://www.eurogamer.nl/articles/rage-loopt-beter-op-xbox-360
[..]
Geef mij dan maar 2 discs
Nieuwe engine/game van John Carmackquote:
Engine heet Tech 5.quote:Op vrijdag 31 juli 2009 13:17 schreef kepler het volgende:
[..]
Nieuwe engine/game van John Carmack
Hier meer info:
http://www.neogaf.com/forum/showthread.php?t=368591
[ afbeelding ]
Hoewel dit het 360 topic is vind ik het wel een schande dat je Uncharted 2 niet noemtquote:Op vrijdag 31 juli 2009 00:40 schreef Cyberia18 het volgende:
Splinter Cell: Conviction
Bioshock 2
Borderlands
Assassin's Creed 2
Modern Warfare II
Alpha Protocol & PES 10 (onder voorbehoud)
Lijstje wordt met de dag kleiner merk ik..
Gaaf raketten!quote:Op vrijdag 31 juli 2009 13:40 schreef speknek het volgende:
Produceert Carmack nog? Die zit toch alleen maar raketjes te bouwen?.
quote:Op vrijdag 31 juli 2009 13:44 schreef YOgamerYO het volgende:
[..]
Hoewel dit het 360 topic is vind ik het wel een schande dat je Uncharted 2 niet noemt!!!!!!!!
Ik geef ook wel aan dat we op het 360 topic zitten maar zo geef je het verkeerde beeld weer van wat dit jaar zo goed maakt naast COD: MW2quote:Op vrijdag 31 juli 2009 14:00 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Index / Games & Consoles / Xbox / [Xbox 360 [#436] LEGEN - wait for it - DARY
Maar vooruit, omdat jij zelden de PS3 topics bezoekt zal ik voor de 10169e keer benadrukken dat Uncharted 2 mijn most wanted titel voor dit jaar is.
[ afbeelding ]
There ya go friend.
ik heb een lesbo shepard , en een stoere macho shepardquote:Op vrijdag 31 juli 2009 14:58 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Bij mij ook. Oh, en Shepard is een lekker wijf bij mij
quote:Op vrijdag 31 juli 2009 15:14 schreef YOgamerYO het volgende:
[..]
Ik geef ook wel aan dat we op het 360 topic zitten maar zo geef je het verkeerde beeld weer van wat dit jaar zo goed maakt naast COD: MW2![]()
![]()
CoD4 vanavond?quote:Op vrijdag 31 juli 2009 14:00 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Index / Games & Consoles / Xbox / [Xbox 360 [#436] LEGEN - wait for it - DARY
Maar vooruit, omdat jij zelden de PS3 topics bezoekt zal ik voor de 10169e keer benadrukken dat Uncharted 2 mijn most wanted titel voor dit jaar is.
[ afbeelding ]
There ya go friend.
Mocht ik vanavond niet te laat thuiskomen ga ik akkoord!quote:
Hoe laat verwacht je ongeveer thuis te zijn dan?quote:Op vrijdag 31 juli 2009 17:49 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Mocht ik vanavond niet te laat thuiskomen ga ik akkoord!
Moet morgen helaas vroeg m'n nest uit...
Half 11, denk ik. Ook niet later, hoop ik.quote:Op vrijdag 31 juli 2009 17:52 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Hoe laat verwacht je ongeveer thuis te zijn dan?
Moet morgen ook vroeg op, dus maak het niet te laat
Ok primaquote:Op vrijdag 31 juli 2009 17:56 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Half 11, denk ik. Ook niet later, hoop ik.
Binnenkort co-op doen dan?quote:Op vrijdag 31 juli 2009 17:51 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
![]()
Wat is Splosion Man trouwens tof zeg. Maar eens spoedig de full game unlocken.
Ow dat zit er dus ook in.quote:
Pff geen idee, weet iig wel dat de Co-op andere missie's heeft als de SP.quote:Op vrijdag 31 juli 2009 18:06 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Ow dat zit er dus ook in.2- of 4-player co-op? Maar hilarisch spel (lekker over the top) man. Ook de reden waarom ik me met Cloning Clyde ook zo erg heb vermaakt.
I see. Maar binnenkort dan maar eens samen checken ja. Doen we.quote:Op vrijdag 31 juli 2009 18:08 schreef Wessiej het volgende:
[..]
Pff geen idee, weet iig wel dat de Co-op andere missie's heeft als de SP.
quote:
quote:Call of Duty Classic to be released on XBL and PSN - eventually
Those who purchase the Modern Warfare 2 Hardened or Prestige editions will get a token to download Call of Duty Classic, and if you want the classic game but not MW2, you will just have to wait a bit.
Infinity Ward’s Robert Bowling has confirmed to IGN that the game will be made available, eventually, to everyone via XBL and PSN as a stand-alone game with working multiplayer.
“Prestige and Hardened Edition buyers will be getting access to Call of Duty: Classic first,” he told the site. “It’ll eventually be coming out for both Xbox Live Arcade and PSN as a stand-alone arcade game.
“However, price and release date are unknown at this point. It’s the true original Call of Duty including full multiplayer.”
Hopefully those itching for it won’t have to wait too long once MW2 is released.
Waarom zou je in godsnaam zoen oud spel spelen terwijl die nieuwere versies 10 miljard keer vetter zijn!?quote:
Dezelfde reden waarom je nu Monkey Island zou spelen?quote:Op vrijdag 31 juli 2009 19:58 schreef RickoKun het volgende:
[..]
Waarom zou je in godsnaam zoen oud spel spelen terwijl die nieuwere versies 10 miljard keer vetter zijn!?
Lege doosjesquote:Op vrijdag 31 juli 2009 17:51 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
![]()
Wat is Splosion Man trouwens tof zeg. Maar eens spoedig de full game unlocken.
Maar dat soort games worden niet meer gemaakt.quote:Op vrijdag 31 juli 2009 20:37 schreef Lagomorph het volgende:
[..]
Dezelfde reden waarom je nu Monkey Island zou spelen?
Toen ik een PS3 had vond ik hem echt niet beter als mediacenter. Een SONY usbstick pakte hij niet eensquote:Op vrijdag 31 juli 2009 22:33 schreef Remake het volgende:
aah 360![]()
krijg steeds meer en grafhekel aan me ps3 als gameconsole.
Niet dat ik hem verkoop ofzo, het blijft het beste multimedia apparaat voor in de huiskamer,
maar als gameconsole baal ik van dat ding.
360
De maps zijn tof, de SP add-on zuigt stiereballen.quote:Op zaterdag 1 augustus 2009 00:29 schreef Remake het volgende:
Iemand hier al de Gears 2 addon?
Ik wel, lijkt me tof om hem in co-op te doen
Is maar matig hoor, snap wel waarom ze het eruit geknipt hadden..quote:Op zaterdag 1 augustus 2009 00:29 schreef Remake het volgende:
Iemand hier al de Gears 2 addon?
Ik wel, lijkt me tof om hem in co-op te doen
Jouw hoef ik iedergeval niet meer te helpenquote:Op zaterdag 1 augustus 2009 00:32 schreef PP. het volgende:
[..]
De maps zijn tof, de SP add-on zuigt stiereballen.
eigenlijk welquote:Op zaterdag 1 augustus 2009 02:54 schreef kepler het volgende:
Een kalender in het NXE waar je met je friends (of wildvreemden bv) kunt afspreken om MP te spelen, dat zou nu eens een goede feature zijn
Dat is best nog een leuke toepassingquote:Activision has revealed that Guitar Hero 5 will support Xbox Live Avatars as playable characters.
And so they don't look out of place, Avatars can be decked out in Guitar Hero clothing and accessories in Create-A-Rocker mode. Whether they can keep those clothes on outside of the game we do not know.
Wii Musicquote:Op zaterdag 1 augustus 2009 11:41 schreef kepler het volgende:
http://www.eurogamer.net/articles/gh5-supports-xbox-live-avatars
[..]
Dat is best nog een leuke toepassing
Volgens mij gewoon als je naar achievements gaat, op de game staat die weg moet en dan op X drukt.quote:Op zaterdag 1 augustus 2009 12:00 schreef super-muffin het volgende:
ik heb net de beta van het nieuwe dashboard geïnstalleerd. nog niet erg veel verschil gemerkt, alleen zie je nu ook bij je achievements hoeveel games je hebt completed en het aantal punten wat je totaal zou kunnen halen.
hoe verwijder ik een game zonder gamescore uit mijn library trouwens?
Wacht even. Jij bent hier beter bekend als de grootste anti-CoD figuur maar nu heb je besloten om er toch maar aan te beginnen? Mooi, jou hoef ik in het vervolg dus ook niet meer serieus te nemen.quote:Op zaterdag 1 augustus 2009 16:41 schreef DJ_ het volgende:
volgend jaar vallen paasen en pinksteren om 1 dag !
ik heb cod4 gekocht
Wil je mij ook eens serieus nemen?quote:Op zaterdag 1 augustus 2009 18:06 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Wacht even. Jij bent hier beter bekend als de grootste anti-CoD figuur maar nu heb je besloten om er toch maar aan te beginnen? Mooi, jou hoef ik in het vervolg dus ook niet meer serieus te nemen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wie nooit van mening is veranderd, heeft zelden iets geleerd.quote:Op zaterdag 1 augustus 2009 18:06 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Wacht even. Jij bent hier beter bekend als de grootste anti-CoD figuur maar nu heb je besloten om er toch maar aan te beginnen? Mooi, jou hoef ik in het vervolg dus ook niet meer serieus te nemen.
so truequote:Op zaterdag 1 augustus 2009 18:32 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Wie nooit van mening is veranderd, heeft zelden iets geleerd.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |