Ik weet het en ik vind het heerlijk voor je!quote:Op donderdag 30 juli 2009 08:35 schreef Bastard het volgende:
[..]
A is handrem
maar Gijs.. geloof mij nou maar.. als ik dit spel eenmaal in mijn drive heb zitten... je hoort me het eerste half jaar niet meer hoor.. helemaal niet als ook nog eens CoD uitkomt.. ik ben klaar voor medio 2010.
Het begint nu wel een beetje rustig te worden op de MP servers van Forza2 inderdaad.quote:Op donderdag 30 juli 2009 08:37 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Ik weet het en ik vind het heerlijk voor je!Tijd geleden dat er zo'n game uit kwam voor je!
Augustus pas toch?quote:Op donderdag 30 juli 2009 09:07 schreef Bastard het volgende:
Ik had trouwens geen update voor mn dashboard kan dat kloppen?
Oh ok.. omdat ik gisteren wat notes zag van mensen die hun ervaringen vertelde dacht ik...quote:
Klopt, previewprogramma is bezig nu.quote:Op donderdag 30 juli 2009 09:30 schreef Bastard het volgende:
[..]
Oh ok.. omdat ik gisteren wat notes zag van mensen die hun ervaringen vertelde dacht ik...
Alsof GT5 dit decennium nog uitkomt.quote:Op donderdag 30 juli 2009 15:54 schreef Reintji het volgende:
Komt er ook een demo? Wordt het Forza 3 of GranTurismo 5,.. hmmm
Op reparatie geweest? If so, gebruik dan: http://www.xbox.com/en-US(...)60/licensemigration/quote:Op donderdag 30 juli 2009 16:55 schreef mini-lellan het volgende:
hee wtf is dit, ik kan me gekochte arcade spellen niet offline spelen.
quote:Halo: Reach met nieuwe engine?
Eigenlijk zou in de titel geen vraagteken moeten staan. Halo 3, dat in 2007 verscheen, wist op grafisch vlak niet de absolute top te bereiken en door het gebruik van dezelfde engine in Halo 3: ODST zal ook die game dat niet doen.
Toch heeft Bungie alle tijd om met Halo: Reach wel een compleet nieuwe engine op te bouwen en dat lijkt men dan ook te gaan doen. Niet alleen zoekt Microsoft mensen om aan een "triple A" engine te werken voor de Halo franchise, ook Aaron Greenberg van Microsoft hint naar een flinke grafische vooruitgang voor Halo Reach.
Helaas zullen we nog even op definitief nieuws moeten wachten, Bungie maakte eerder bekend dat pas vanaf volgend jaar de aandacht naar Halo Reach zal gaan. Dit jaar draait het allemaal om Halo 3: ODST.
Als jij echt vind dat Halo3 geen next gen graph heeft moet je hier eens klikkenquote:Op donderdag 30 juli 2009 17:29 schreef Cyberia18 het volgende:
BREAKING NEWS: Bungie neemt na ODST afscheid van hun ''last-gen'' engine.
[..]
ZOMG
Of ze echt een compleet nieuwe engine zullen ontwikkelenquote:Op donderdag 30 juli 2009 17:29 schreef Cyberia18 het volgende:
BREAKING NEWS: Bungie neemt na ODST afscheid van hun ''last-gen'' engine.
[..]
ZOMG
Kom nou. Visueel gezien was Halo 3 echt niet hoogstaand. Het voelde zelfs bij tijd en wijlen als een Xbox titel aan. De character models waren gewoon onafgewerkt, de animaties lieten zwaar te wensen over en verder kende het spel teveel kartels. De belichting en omgevingen waren daarentegen nog wel van deze generatie. Maar als totaalplaatje was het visueel niet indrukwekkend, het spel miste simpelweg detail.quote:Op donderdag 30 juli 2009 17:53 schreef Bastard het volgende:
[..]
Als jij echt vind dat Halo3 geen next gen graph heeft moet je hier eens klikken
Kartels ok, karakter modellen ok geef ik je gelijk in, maar het totaalplaatje inderdaad met belichting, ik vind het echt nog steeds goed gedaan. En niet te vergeten, het hele level staat er al.. van voor naar achter als je uitzoomt kun je aan het einde van het level al de grunts zien staan! Ongekend.quote:Op donderdag 30 juli 2009 18:11 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Kom nou. Visueel gezien was Halo 3 echt niet hoogstaand. Het voelde zelfs bij tijd en wijlen als een Xbox titel aan. De character models waren gewoon onafgewerkt, de animaties lieten zwaar te wensen over en verder kende het spel teveel kartels. De belichting en omgevingen waren daarentegen nog wel van deze generatie. Maar als totaalplaatje was het visueel niet indrukwekkend, het spel miste simpelweg detail.
Niemand om op te schieten, geen asfalt, wat is hetquote:Op donderdag 30 juli 2009 19:53 schreef Chocobo het volgende:
Pffffffffff
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ik snap niet waarom ze durven final te zetten in een spel dat zo keihard word uitgemelkt als dezequote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |