ik heb een auto onkosten vergoeding van mijn werk die 19cnt (netto) de km vergoed PLUS nog een tankpas....quote:Op dinsdag 28 juli 2009 11:04 schreef Catch22- het volgende:
die auto is over 3 jaar nog 12.000 euro waard he... ik zou het niet doen als je het niet zelf kan betalen.
Catch22- heeft het over afschrijving niet over rente.quote:Op dinsdag 28 juli 2009 11:06 schreef tinny het volgende:
[..]
ik heb een auto onkosten vergoeding van mijn werk die 19cnt (netto) de km vergoed PLUS nog een tankpas....
Dus dat moet die rente wel dekken dunkt me...
Kan ook wel maar als het zo kan leen ik het goeikoopst en voor mijn gevoel het veiligst en ik sponsor mijn ouders ook nog eens (geld staat nu weg te rotten bij MY,NIBC,ATB voor 3,5/4%)quote:Op dinsdag 28 juli 2009 11:06 schreef Karina het volgende:
Dure auto! En man, je bent 31, dan kun je toch wel voor jezelf zorgen in plaats van geld te lenen van je pappie en mammieEn LEEN het dan ook echt, betaal ze terug.
Kilometervergoeding EN tankpas, vreemd.quote:Op dinsdag 28 juli 2009 11:06 schreef tinny het volgende:
[..]
ik heb een auto onkosten vergoeding van mijn werk die 19cnt (netto) de km vergoed PLUS nog een tankpas....
Dus dat moet die rente wel dekken dunkt me...
dat dacht/vind ik ook... denk zelfs dat het NIET mogelijk is (althans niet allebei NETTO) maar na 3 navragen bij werkgever blijft die volhouden dat ze het zo gaan doen dus tja...quote:
ik reken zelf met 4.500 euro per jaar afschrijven (rijdt 50.000 km per jaar)quote:Op dinsdag 28 juli 2009 11:04 schreef Catch22- het volgende:
die auto is over 3 jaar nog 12.000 euro waard he... ik zou het niet doen als je het niet zelf kan betalen.
quote:Op dinsdag 28 juli 2009 11:14 schreef MarkyB het volgende:
Vraag dan een leasebak van je werk..
Je hebt gespaard, maar dat geld wil je als back-up houden dus ga je bij je ouders lenenquote:Op dinsdag 28 juli 2009 11:09 schreef tinny het volgende:
[..]
dat dacht ik ook, die regeling komt nu ineens om de hoek zeilen vandaar dat ik niet heb/had gespaard (ja dat heb ik wel maar dat wil als back-up zelf houden)
Op deze reaktie zat ik te wachten !!quote:Op dinsdag 28 juli 2009 11:15 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Je hebt gespaard, maar dat geld wil je als back-up houden dus ga je bij je ouders lenen.
Waarom koop je dan geen auto van je eigen geld en leen je van je ouders als blijkt dat je 'back-up'-geld nodig hebt.
Sowieso, lenen voor een auto.. da's zo'n beetje het domste dat je kan doen, financieel gezien. Heb je dei auto echt nodig of kan je ook gewoon een kutbarrel voor 1000 euro kopen.
Lenen voor een auto.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |