SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wat precies begrijp je niet aan de vraag?quote:Op dinsdag 28 juli 2009 10:48 schreef MadMarine het volgende:
hangt van het perspectief af...
een 'lijn' kan ook een driehoek zijn
Misschien heb je gewoon goed gegokt. Er is meer bewijs nodig voor we die diagnose kunnen stellen.quote:
Is er toch nog niemand die het antwoord niet weetquote:Op dinsdag 28 juli 2009 10:48 schreef MadMarine het volgende:
hangt van het perspectief af...
een 'lijn' kan ook een driehoek zijn
quote:Op dinsdag 28 juli 2009 10:52 schreef Northside het volgende:
[..]
Misschien heb je gewoon goed gegokt. Er is meer bewijs nodig voor we die diagnose kunnen stellen.
its a trap!!quote:Op dinsdag 28 juli 2009 10:59 schreef Lastpost het volgende:
Telt het driehoekje linksonderin ook mee?
Idd. Kzou haar geven.quote:
Dit dus eigenlijk.quote:Op dinsdag 28 juli 2009 10:52 schreef erikkll het volgende:
Nou, geen enkel antwoord is fout. De vraag is hoeveel je er ziet, niet hoeveel er daadwerkelijk zijn.
ik vind die witte driehoek linksonder eigenlijk ook wel een driehoekquote:Op dinsdag 28 juli 2009 11:02 schreef Lastpost het volgende:
En de tekst driehoek natuurlijk ook.
Herinnert me ineens aan die klote belspelletjes op RTL.![]()
De vraag is natuurlijk ook maar of deze driehoek er echt 'zijn', want het is slechts een virtuele weergave. En indien je er vanuit gaat dat een paar (vierkante) pixels daadwerkelijk een aantal driehoeken kunnen zijn, op hoeveel schermen worden ze dan tegelijk weergegeven...quote:
Ja en het venster zelf is eigenlijk ook 2 grote driehoekenquote:Op dinsdag 28 juli 2009 11:06 schreef Jegorex het volgende:
Links onder zitten 2 driehoekjes, het is dus 7.
de vraag rammelt gewoon aan alle kantenquote:Op dinsdag 28 juli 2009 10:49 schreef Hephaistos. het volgende:
[..]
Wat precies begrijp je niet aan de vraag?
En van elke driehoek kun je ook weer 2 driehoeken maken.quote:Op dinsdag 28 juli 2009 11:07 schreef 2dope het volgende:
[..]
Ja en het venster zelf is eigenlijk ook 2 grote driehoeken.
Moet dat niet 'dan' zijn?quote:Op dinsdag 28 juli 2009 10:51 schreef di0r1 het volgende:
Ik hoef dit niet te beantwoorden, ik ben toch slimmer als jou...
pff.. en wat voor foboquote:
Om de rest van de fouten in de post ook maar te verbeteren.quote:Op dinsdag 28 juli 2009 10:51 schreef di0r1 het volgende:
Ik hoef dit niet te beantwoorden, [...](asyndeton) want ik ben toch slimmer alsdan joujij...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Jesus hates you.
Wiequote:Op dinsdag 28 juli 2009 13:21 schreef GuyFawkes het volgende:Heerlijk hoe iedereen weer in zo'n fake-account trapt.
Omdat er veel oude vieze mannetjes zijn die zich voordoen als kleine blonde meisjes met dikke tieten. Je zou niet de eerste zijn.quote:Op dinsdag 28 juli 2009 13:26 schreef Deniseeee het volgende:
[..]
Ik??![]()
Waarom denken mensen dat allemaal
We hebben geen krantquote:Op dinsdag 28 juli 2009 13:34 schreef Northside het volgende:
[..]
Omdat er veel oude vieze mannetjes zijn die zich voordoen als kleine blonde meisjes met dikke tieten. Je zou niet de eerste zijn.
Maar goed, als jij bijvoorbeeld een foto van jezelf in je fobo kan plaatsen met de krant van vandaag in je handen geloven we je weer.
Haha oke ga ik doen! maar wel vanavond! want ik moet nu naar mn werkquote:Op dinsdag 28 juli 2009 13:39 schreef Penisbaard het volgende:
[..]
Maak dan gewoon een foto van jezelf met een papiertje waar de datum en "Hallo Fok!" op staat
quote:Op dinsdag 28 juli 2009 13:39 schreef Penisbaard het volgende:
[..]
Maak dan gewoon een foto van jezelf met een papiertje waar de datum en "Hallo Fok!" op staat
Tsja, stel dat het ECHT een klein meisje met dikke tieten is... de Fok! Knokploeg heeft nog een mascotte nodig...quote:
Nee, Penisbaard.quote:Op dinsdag 28 juli 2009 13:52 schreef Northside het volgende:
[..]
Tsja, stel dat het ECHT een klein meisje met dikke tieten is... de Fok! Knokploeg heeft nog een mascotte nodig...
Geen foto met krant of blaadje... helaas, tot nader order moeten we er dan vanuit gaan dat je een oud geil mannetje bent die hier kleine jongetjes probeert te vangen...quote:
Sorry, geen tijd meer gehadquote:Op dinsdag 28 juli 2009 23:42 schreef Northside het volgende:
[..]
Geen foto met krant of blaadje... helaas, tot nader order moeten we er dan vanuit gaan dat je een oud geil mannetje bent die hier kleine jongetjes probeert te vangen...
Ook dat zeggen ze allemaal. Dus, vertel eens, wat is jouw ding? Jongetjes of meisjes?quote:
grote onzinquote:Op woensdag 29 juli 2009 10:00 schreef Northside het volgende:
[..]
Ook dat zeggen ze allemaal. Dus, vertel eens, wat is jouw ding? Jongetjes of meisjes?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Sterk Topic || Lekker nummertje
"Als oprecht democraat eerbiedig ik iedere mening: het is immers het goed recht van mijn buurman om ongelijk te hebben."- Jan Greshoff
quote:Op woensdag 29 juli 2009 12:35 schreef di0r1 het volgende:
Fokkers, doe eens normaal tegen Deniseee. Wat een onzin om iemand een bewijs te vragen...Good cop, bad cop eh!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Werkt altijd.Ja, ik generaliseer.
Gevalletje camwhore dus. Doe dat alsjeblieft ergens anders, en niet hier. Al dat eeuwige geposeer voor een camera, het wordt nogal saai zo. Laat dan gelijk je tieten zien en val ons verder niet lastig.quote:Op woensdag 29 juli 2009 10:14 schreef Deniseeee het volgende:
[..]
grote onzinhierhet bewijs; www.d-fashion.hyves.nl
meer ga ik er niet aan doen want het boeid me niet eens
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |