SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wat precies begrijp je niet aan de vraag?quote:Op dinsdag 28 juli 2009 10:48 schreef MadMarine het volgende:
hangt van het perspectief af...
een 'lijn' kan ook een driehoek zijn
Misschien heb je gewoon goed gegokt. Er is meer bewijs nodig voor we die diagnose kunnen stellen.quote:
Is er toch nog niemand die het antwoord niet weetquote:Op dinsdag 28 juli 2009 10:48 schreef MadMarine het volgende:
hangt van het perspectief af...
een 'lijn' kan ook een driehoek zijn
quote:Op dinsdag 28 juli 2009 10:52 schreef Northside het volgende:
[..]
Misschien heb je gewoon goed gegokt. Er is meer bewijs nodig voor we die diagnose kunnen stellen.
its a trap!!quote:Op dinsdag 28 juli 2009 10:59 schreef Lastpost het volgende:
Telt het driehoekje linksonderin ook mee?
Idd. Kzou haar geven.quote:
Dit dus eigenlijk.quote:Op dinsdag 28 juli 2009 10:52 schreef erikkll het volgende:
Nou, geen enkel antwoord is fout. De vraag is hoeveel je er ziet, niet hoeveel er daadwerkelijk zijn.
ik vind die witte driehoek linksonder eigenlijk ook wel een driehoekquote:Op dinsdag 28 juli 2009 11:02 schreef Lastpost het volgende:
En de tekst driehoek natuurlijk ook.
Herinnert me ineens aan die klote belspelletjes op RTL.![]()
De vraag is natuurlijk ook maar of deze driehoek er echt 'zijn', want het is slechts een virtuele weergave. En indien je er vanuit gaat dat een paar (vierkante) pixels daadwerkelijk een aantal driehoeken kunnen zijn, op hoeveel schermen worden ze dan tegelijk weergegeven...quote:
Ja en het venster zelf is eigenlijk ook 2 grote driehoekenquote:Op dinsdag 28 juli 2009 11:06 schreef Jegorex het volgende:
Links onder zitten 2 driehoekjes, het is dus 7.
de vraag rammelt gewoon aan alle kantenquote:Op dinsdag 28 juli 2009 10:49 schreef Hephaistos. het volgende:
[..]
Wat precies begrijp je niet aan de vraag?
En van elke driehoek kun je ook weer 2 driehoeken maken.quote:Op dinsdag 28 juli 2009 11:07 schreef 2dope het volgende:
[..]
Ja en het venster zelf is eigenlijk ook 2 grote driehoeken.
Moet dat niet 'dan' zijn?quote:Op dinsdag 28 juli 2009 10:51 schreef di0r1 het volgende:
Ik hoef dit niet te beantwoorden, ik ben toch slimmer als jou...
pff.. en wat voor foboquote:
Om de rest van de fouten in de post ook maar te verbeteren.quote:Op dinsdag 28 juli 2009 10:51 schreef di0r1 het volgende:
Ik hoef dit niet te beantwoorden, [...](asyndeton) want ik ben toch slimmer alsdan joujij...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Jesus hates you.
Wiequote:Op dinsdag 28 juli 2009 13:21 schreef GuyFawkes het volgende:Heerlijk hoe iedereen weer in zo'n fake-account trapt.
Omdat er veel oude vieze mannetjes zijn die zich voordoen als kleine blonde meisjes met dikke tieten. Je zou niet de eerste zijn.quote:Op dinsdag 28 juli 2009 13:26 schreef Deniseeee het volgende:
[..]
Ik??![]()
Waarom denken mensen dat allemaal
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |