Zeker doen, losse sfeer, gaat lang door, en je ziet er groepen die je op geen enkel ander festival ziet.quote:Op dinsdag 28 juli 2009 10:33 schreef Z het volgende:
Van heel België of Wallonië? Ik zou er nog wel eens heen willen.
Ik wil er ook nog wel eens een keer heen. Wel veel slechte ervaringen in het Dour topic trouwens maar ja, doen dan ook een beetje je best om een paar woordjes Frans te babbelen....quote:Op dinsdag 28 juli 2009 10:49 schreef Beregd het volgende:
[..]
Zeker doen, losse sfeer, gaat lang door, en je ziet er groepen die je op geen enkel ander festival ziet.
Ziet er goed uit inderdaad. Pascale Picard, Marnie Stern, Deerhoof, Boss Hog...quote:Op dinsdag 28 juli 2009 10:49 schreef Beregd het volgende:
[..]
Zeker doen, losse sfeer, gaat lang door, en je ziet er groepen die je op geen enkel ander festival ziet.
ja, dat vind ik ook, het voornaamste negatieve punt was dat ze er Frans spreken, dat konden ze zich op voorhand ook wel bedenken...quote:Op dinsdag 28 juli 2009 10:52 schreef bartrid het volgende:
[..]
Ik wil er ook nog wel eens een keer heen. Wel veel slechte ervaringen in het Dour topic trouwens maar ja, doen dan ook een beetje je best om een paar woordjes Frans te babbelen....
quote:Renowned for fusing the spirit and attitude of punk with the style and sophistication of pop, singer/songwriterwas born and raised in Bristol, England; a fixture at early Sex Pistols performances, at the suggestion of Malcolm McLaren he formed the
, which made their debut on September 20, 1976 at the now-legendary 100 Club Punk Festival.
quote:Op dinsdag 28 juli 2009 11:18 schreef cafca het volgende:
Klinkt alsof ik hem zou moeten kennen....
Oja, dat was Gary Numan.quote:Op dinsdag 28 juli 2009 11:36 schreef cafca het volgende:
[..]
die speelt geen gitaar
die andere underground band
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |