En face it: dat is ook precies wat een open dag moet zijn. Lekker in de grote vakantie met je pap op zijn vrije dag naar je helden van Ajax gaan kijken. Ze zouden er een nog groter kinderfeest van mogen maken.quote:Op dinsdag 28 juli 2009 16:04 schreef Silenus het volgende:
[..]
Bij Ajax wel. Maar bij ons is het dan ook niet het jaarlijkse hoogtepunt (ohohoh, wat zal ik hiermee bedoelen?) maar gewoon een wanstaltige krommetenen-klotedag voor kleine kids uit de provincie.
Dus Ryan laat mijn vriendin zo bukken en doet dan met zijn rechtervuist ditquote:Op dinsdag 28 juli 2009 16:35 schreef rompompom het volgende:
[..]
Nee, zó zet je een spuit in je arm, Rob!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.AFC Ajax | SS Lazio | SK Slavia | Bobby Haarms †
"Het gaat nu even slecht, maar je moet Ajax altijd blijven steunen hè," zei hij. Hij herhaalde zijn boodschap nog eens: "Altijd blijven steunen, die club. Daar ben je Ajacied voor."
Ssstt! Dat mag van zijn management helemaal niet bekend worden!quote:Op dinsdag 28 juli 2009 17:02 schreef Silenus het volgende:
In principe zit er -buiten die kinderen- helemaal niemand op zo'n open dag te wachten. Najib Amhali gaat de boel aan elkaar presenteren, misschien maakt 'ie wel een paar goede grappen dus ik ga wel even op tv kijken.
Oh, is dat nog niet bekend? Jongens, Najib Amhali gaat NIET de Open Dag presenteren. Ik herhaal: Hij gaat de Open Dag NIET presenteren.quote:Op dinsdag 28 juli 2009 17:21 schreef kevin6188 het volgende:
[..]
Ssstt! Dat mag van zijn management helemaal niet bekend worden!
Dan moesten ze z'n foto niet op de site zettenquote:Op dinsdag 28 juli 2009 17:31 schreef kevin6188 het volgende:
Ja, hehe. Het moet stil blijven van de figuren in pak. Maar ze hopen wel dat de aanwezigheid van Amhali extra mensen naar de Open Dag trekt.
Absoluut.quote:Op dinsdag 28 juli 2009 17:43 schreef TvhN het volgende:
Verwachten jullie dat Alderweireld (voorlopig) een basisplaats krijgt?
Waarom zou Najib Amhali dat doen?quote:Op dinsdag 28 juli 2009 17:51 schreef Barca het volgende:
Lachen als 'ie dan in een shirt op komt met op de rug "Javier Guzman". En dan Javier in heel kleine letters. Paniek in de tent bij de f-side pappies.
Als "eerbetoon" aan Guzman? Omdat 'ie denkt dat het een leuke grap is? Ik vind het wel een leuke grap. Je kan er een hoop mensen mee shockeren.quote:Op dinsdag 28 juli 2009 17:56 schreef Silenus het volgende:
[..]
Waarom zou Najib Amhali dat doen?
Ik geef toe, als het Javier Guzman was geweest had je nu echt een wereldgrap gehad.
Dat kan ook wel met een Ajaxshirt bedrukt met KANKERJOOD en nummer 88 op de achterkant.quote:Op dinsdag 28 juli 2009 18:02 schreef Barca het volgende:
[..]
Als "eerbetoon" aan Guzman? Omdat 'ie denkt dat het een leuke grap is? Ik vind het wel een leuke grap. Je kan er een hoop mensen mee shockeren.
Goed idee. Bedankt voor de inspiratie. Nu weet ik wat ik op mijn shirt wil. 18 Kan ook.quote:Op dinsdag 28 juli 2009 18:04 schreef Aanvoerder het volgende:
[..]
Dat kan ook wel met een Ajaxshirt bedrukt met KANKERJOOD en nummer 88 op de achterkant.
nee hoor, in Mijn Actieve Topics kun je dat makkelijk zienquote:Op dinsdag 28 juli 2009 18:26 schreef TiMPiN het volgende:
Zat je de hele tijd te f5en tot iemand op je hilarische opmerking reageerde?
Klaarder. Wat is dat nou weer voor een woord.quote:Op dinsdag 28 juli 2009 18:31 schreef joers1 het volgende:
Nee...ik geniet van zulke dingen alleen 3 dagen lang
Verder denk ik overigens wel dat Ajax klaar is voor een nieuw seizoen. AZ lijkt me "klaarder" en PSV lijkt me nog niet helemaal klaar.
aanhalingstekens....moek uitleggen waarom KLAARDER daar tussen stond, neem aan dat de gemiddelde Ajax-supporter een behoorlijk iq heeft, toch?quote:Op dinsdag 28 juli 2009 18:43 schreef mash_ het volgende:
[..]
Klaarder. Wat is dat nou weer voor een woord.
We hebben een speler van meer dan 6 miljoen binnen gehaald, hallo.quote:Op dinsdag 28 juli 2009 18:42 schreef joers1 het volgende:
Transfermarkt is sowieso dit jaar zéér rustig in ons land....AZ heeft weinig opmerkelijks gedaan, PSV ook, Ajax ook al
dat bedoelde ik ja, lijkt me vrij duidelijkquote:
Ja, maar dat klaarder geen correct Nederlands woord is, is ook duidelijk.quote:Op dinsdag 28 juli 2009 18:56 schreef joers1 het volgende:
[..]
dat bedoelde ik ja, lijkt me vrij duidelijk
...en dat het dáárom tussen aanhalingstekens stond ook. Zullen we weer ontopic gaan?quote:Op dinsdag 28 juli 2009 18:59 schreef Barca het volgende:
[..]
Ja, maar dat klaarder geen correct Nederlands woord is, is ook duidelijk.
Als ze die toestaan ga ik spontaan beginnen met roken. In de ArenA welteverstaan.quote:Op dinsdag 28 juli 2009 18:50 schreef Suijk het volgende:
Wat denken jullie, komen die vuvuzela's ook in de arena? Ik mag toch hopen van niet...
Mag dat niet dan ?quote:Op dinsdag 28 juli 2009 19:02 schreef Aanvoerder het volgende:
[..]
Als ze die toestaan ga ik spontaan beginnen met roken. In de ArenA welteverstaan.
Je kan ook ... Ach laat maar!quote:Op dinsdag 28 juli 2009 19:01 schreef joers1 het volgende:
[..]
...en dat het dáárom tussen aanhalingstekens stond ook. Zullen we weer ontopic gaan?
Gaat die gast op AN even flink op zijn bek.quote:Benfica huurt aanvaller Keirrison van Barcelona
Niet Ajax, FC Porto, AS Monaco of AS Roma maar Benfica neemt Keirrison tijdelijk op in de gelederen. Dat maakt de Portugese topclub dinsdagavond bekend via de officiële kanalen. De twintigjarige aanvaller van Braziliaanse afkomst wordt een seizoen gehuurd van Barcelona, met een optie voor nog een contractjaar maar zonder optie tot koop.
Leg dat Najib ff uit.quote:Op dinsdag 28 juli 2009 17:46 schreef jna het volgende:
[..]
Dan moesten ze z'n foto niet op de site zetten
"die lul van Donk was echt zo"quote:
quote:
Dat was ook dit keer wel weer te voorspellen inderdaad.quote:Op dinsdag 28 juli 2009 19:22 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Gaat die gast op AN even flink op zijn bek.![]()
Als je hier over het netwerk van Lemic leest, is dat rijtje clubs niet heel gek.quote:Op dinsdag 28 juli 2009 19:22 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Gaat die gast op AN even flink op zijn bek.![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |