gaat er meer om dat hij moet lachen om Cock.quote:Op dinsdag 28 juli 2009 13:12 schreef Nashje het volgende:
[..]
Handel die date van jullie even af via PM. Niet echt Ajax-gerelateerd dit.
Voorspelling Eredivisie 2008/09quote:Op dinsdag 28 juli 2009 13:18 schreef Barca het volgende:
[..]
Ikdenk van niet. Is er trouwens weer een eredivisie voorspeltopic?
Voorspelling eindstand Eredivisie 2009/2010quote:Op dinsdag 28 juli 2009 13:18 schreef Barca het volgende:
[..]
Ikdenk van niet. Is er trouwens weer een eredivisie voorspeltopic?
Niet alleen om "Cock", maar vooral de combinatie met "die hangt daar ergens tussenin".quote:Op dinsdag 28 juli 2009 13:19 schreef Catch22- het volgende:
[..]
gaat er meer om dat hij moet lachen om Cock.
Ik heb een klein vermoeden dat het sowieso wel een beetje einde verhaal is voor Oleguer, want ik denk dat Alderweireld basisspelers wordt dit seizoen naast Wielaert. In ieder geval het einde van Oleguer als basisspeler. En desondanks hoop ik dat we nog een slager halen voor in het centrum van de verdediging.quote:Op dinsdag 28 juli 2009 13:09 schreef Nashje het volgende:
Ben wel benieuwd hoe de verdediging eruit zou zien als Lugano naast Wielaert zou staan. Lugano is dus voetballend niet zoveel, maar verdedigend een harde rots. Precies wat we nodig hebben. Maarja hij zal na een mindere wedstrijd al wel meteen klote zijn en niets voetballends toevoegen. Oleguer-verhaal.
wellicht is 19 spelers wat aan de lage kant, rekeninghoudend met mogelijke blessures.quote:Op dinsdag 28 juli 2009 13:07 schreef Barca het volgende:
[..]
25 - 30 spelers nu? Waar 19 genoeg is!
Echt ... de helft van de selectie verhuren of verkopen en daarvoor 4 ŕ 5 betere spelers halen. Gerichte aankopen dus een linksback, centrale verdediger(s), verdedigende middenvelder(s), spelmaker en centrumspits. In die volgorde van importantie.
Ja dat snap ik, maar je krijgt gegarandeerd gezeik binnen de selectie na verloop van tijd met zoveel CV'squote:Op dinsdag 28 juli 2009 13:13 schreef Sethje het volgende:
[..]
Maar geen goede....boeiend al hebben we er 20...als er 18 daarvan te licht zijn bevonden.....
Thnx, inmiddels een voorspelling gedaan. Lees daar wel wat je er van vindt. (Of niet)quote:Op dinsdag 28 juli 2009 13:20 schreef NoizEkick het volgende:
[..]
Voorspelling eindstand Eredivisie 2009/2010
-edit; spuit elf
Met 19 spelers heb je voor iedere linie toch 2 reserves. Dat is voor de keepers niet eens nodig, dus die ene reserve kun je gebruiken voor het middenveld. Verder gebruik maken van jong Ajax / A1 als er zo veel blessures zijn. We moeten eens kiezen voor kwaliteit i.p.v. kwantiteit.quote:Op dinsdag 28 juli 2009 13:28 schreef Rhapsody het volgende:
[..]
wellicht is 19 spelers wat aan de lage kant, rekeninghoudend met mogelijke blessures.
Daarnaast hoeven al die aankopen van mij niet. In de huidige selectie zit voldoende kwaliteit.
Je hebt er weinig vertrouwen in zie ik.quote:Op dinsdag 28 juli 2009 13:30 schreef Barca het volgende:
[..]
Thnx, inmiddels een voorspelling gedaan. Lees daar wel wat je er van vindt. (Of niet)
quote:Op dinsdag 28 juli 2009 13:26 schreef Silenus het volgende:
Die Lugano, ik ken 'm niet maar komt 'ie een beetje robuust over? Gewoon een week niet laten trainen, maar in een kooi zetten. Op de muren hang je allemaal foto's van Lazovic en Koevermans, en af en toe gooi je een stuk rauw vlees en een fles water in die kooi. En dan sleep je die kooi mee naar Eindhoven, en vlak voor het eerste fluitsignaal laat je 'm los en roep je 'LAZOVIC, KOEVERMANS, KILL AND ATTACK!'
Nou, neem maar van mij aan dat die twee gaylords van PSV geen bal zullen raken die wedstrijd. Dit in tegenstelling tot Oleguer 'Euhh ehuhuhhh que pasa?!, 1-0, no mama mia
' Presas Renom.
Idd. Bedankt trouwens voor de tips. Heb de kelder verbouwd.quote:Op dinsdag 28 juli 2009 13:34 schreef NoizEkick het volgende:
[..]
Je hebt er weinig vertrouwen in zie ik.
Da's positief ... maar eh ... dan eerst maar eens een beetje opruimen.quote:Op dinsdag 28 juli 2009 13:35 schreef Nashje het volgende:
[..]. Die Lugano schijnt wel een rots te zijn ja. Vaak bezig met het opfokken van de tegensupporters, scheids en tegenpartij. Kan wel je ploeg in de steek laten door even net iets te ver te gaan. Denk in Nederland sowieso, met die tere scheidsrechtertjes hiero.
Maarja zo iemand erbij is gewoon heerlijk. Laat maar komen hoor, als het een 2e Materazzi is.
Inderdaad. De doelpunten die ze op het AT tegen kregen had van der Sar ook niet gehad en hij heeft ook nog wat reddingen gemaakt.quote:Op dinsdag 28 juli 2009 13:39 schreef rompompom het volgende:
Op basis waarvan denkt men nu dat Stekelenburg er niks van kan dan? Die ene wedstrijd op het A'dam toernooitje? Z'n iets te vroege come-back na de afgelopen winter?
Echt belachelijk; die gast heeft ons het hele jaar daarvoor (vanaf winterstop 2007-2008) meermalen op de been gehouden, geef 'm alsjeblieft wat krediet zeg. Het is geen v.d. Sar nee, maar aan dat niveau gaat niemand komen behalve Ed zelf.
Misplaatste kop. Lazio heeft dus een beter voorstel gedaan dmv bonussen. Nu afwachten hoe Lugano daarop reageert.quote:Op dinsdag 28 juli 2009 13:38 schreef NoizEkick het volgende:
'Ajax-doelwit Diego Lugano op weg naar Lazio Roma'
Afgelopen zondag maakte De Telegraaf nog gewag van de interesse van Ajax in Diego Lugano (foto), maar de Uruguayaanse verdediger lijkt op weg naar het Italiaanse Lazio Roma. Dit meldt althans de doorgaans goed ingevoerde Italiaanse krant Corriere dello Sport.
Lazio bood de sterke verdediger eerder al een vijfjarig contract aan, maar Lugano was niet tevreden over het geboden jaarsalaris van 1,5 miljoen euro. Nu hebben de Romeinen echter een uitgebreid bonusstelsel toegevoegd aan het aangeboden contract in een poging Lugano ervan te overtuigen om voor Lazio te kiezen.
De 28-jarige verdediger weigerde deze zomer om zijn aflopende contract bij Fenerbahçe te verlengen en is dientengevolge transfervrij. Ajax-trainer Martin Jol zou de verdediger graag aan zijn selectie toevoegen, maar lijkt dus naast de diensten van de aanvoerder van Uruguay te grijpen. (SC)
Bron: Sportweek
Wordt 'm niet dus.
quote:Combireis naar eindhoven duurste ooit!
28-07-09
De voorverkoop voor de uitwedstrijd tegen PSV start zaterdag 1 augustus a.s. vanaf 10.00 uur voor de houders van een voorrangsuitkaart. De 'gewone' uitkaarthouders kunnen hun kaart een week later scoren; 8 augustus, zelfde tijd. Indien er nog kaarten over zijn kunnen AJS en SVA-uitkaarthouders 10 augustus hun kaartje kopen. De combireis gaat u veertig euro en vier cent kosten. Nog nooit hebben Ajacieden meer dan veertig euro betaald! psv-Ajax staat voor 16 augustus op de agenda.
bron: ajaxf-side.nl
¤ 040.040 hihihiquote:Op dinsdag 28 juli 2009 14:10 schreef Aanvoerder het volgende:
We gaan over de 40 EUR betalen voor PSV-uit boys.
[..]
Ga je niet menen he? Als het echt een grap is. Maar ja, veel zal het echt niet schelen.quote:
Ik denk (helaas) niet dat het grapje is, maar sluisdeuren bij een uitvak zijn nou eenmaal duur...quote:Op dinsdag 28 juli 2009 14:24 schreef Aanvoerder het volgende:
[..]
Ga je niet menen he? Als het echt een grap is. Maar ja, veel zal het echt niet schelen.
Absurd, maar ik ga toch weer.quote:Op dinsdag 28 juli 2009 14:10 schreef Aanvoerder het volgende:
We gaan over de 40 EUR betalen voor PSV-uit boys.
[..]
Waarschijnlijk was het 40,03 maar om ons te narren hebben ze het afgerond.quote:Op dinsdag 28 juli 2009 14:50 schreef BoNi het volgende:
[..]
Ik denk (helaas) niet dat het grapje is, maar sluisdeuren bij een uitvak zijn nou eenmaal duur...
Als we gelijk alle wedstrijden met 4-0 gaan winnen is de lol er ook snel af.quote:Op dinsdag 28 juli 2009 14:59 schreef Gabbylicious het volgende:
Ongelooflijk zeg. Nog een paar dagen voor de competitiestart en de verdediging is één grote rotzooi.
quote:Op dinsdag 28 juli 2009 15:00 schreef Houniet het volgende:
[..]
Als we gelijk alle wedstrijden met 4-0 gaan winnen is de lol er ook snel af.
Nou, eigenlijk niet. Dan ga ik juist steeds harder lachen, denk ik eerlijk gezegd.quote:Op dinsdag 28 juli 2009 15:00 schreef Houniet het volgende:
[..]
Mij wel. Sulejmani ipv Cvitanichquote:Op dinsdag 28 juli 2009 15:12 schreef koningdavid het volgende:
Het zou me niet verbazen als dit de opstelling wordt zondag:
Stekelenburg
Vertonghen
Alderweireld
Wielaert
Van der Wiel
Emanuelson
De Zeeuw
Donald
Aissati
Suarez
Cvitanich
quote:Op dinsdag 28 juli 2009 15:12 schreef rompompom het volgende:
[..]
Nou, eigenlijk niet. Dan ga ik juist steeds harder lachen, denk ik eerlijk gezegd..
1. Ajax 34 102 34 0 0 136 0 +136
Liever 5-2 iddquote:Op dinsdag 28 juli 2009 15:00 schreef Houniet het volgende:
[..]
Lekker voor lul staan op nationale tv is altijd genietenquote:Op dinsdag 28 juli 2009 15:32 schreef Urquhart het volgende:
Morgen van 14:00 tot 15:00 uur live-verslag van de Open Dag op SBS
Bij Ajax wel. Maar bij ons is het dan ook niet het jaarlijkse hoogtepunt (ohohoh, wat zal ik hiermee bedoelen?quote:Op dinsdag 28 juli 2009 16:03 schreef Prosac het volgende:
Vreemd, een open dag op een doordeweekse dag.. is dat altijd zo?
er kijken toch alleen maar tokkies naar sbsquote:Op dinsdag 28 juli 2009 15:53 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Lekker voor lul staan op nationale tv is altijd genieten
Elk jaar een nieuwe trainer?quote:Op dinsdag 28 juli 2009 16:07 schreef Prosac het volgende:
Wat is dan jullie jaarlijks terugkerende hoogtepunt?
Ah, de spelersgroep doet dan weer de gebruikelijke polonaise.quote:Op dinsdag 28 juli 2009 15:32 schreef Urquhart het volgende:
Morgen van 14:00 tot 15:00 uur live-verslag van de Open Dag op SBS
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |