Je ziet vaak genoeg dat dat fout gaat. Medewerkers die hun collega's bekritiseren, die zelf alle verantwoordelijkheid nemen, die altijd met de briljante ideeën komen, die altijd haantje de voorste zijn als er een klus moet worden geklaard.quote:
Aan de ene kant ben ik blij dat het seizoen zo snel start omdat ik eindelijk weer wekelijks Ajax kan volgen, maar aan de andere kant de basis 11 heeft nog geen 1 minuut met elkaar bespeeld(compleet) en moet je maar hopen dat het tegen Groningen goed gaat..quote:Op dinsdag 28 juli 2009 10:15 schreef Suijk het volgende:
We moeten wel klaar zijn, want we beginnen over een paar dagen.
quote:Hier de beloofde update, er heeft gisteren dus een gesprek plaatsgevonden tussen de zaakwaarnemer van Lugano, Juan Figer. En alhoewel Lugano dus wel degelijk interesse heeft om voor Ajax uit te komen EN Ajax bereid is om ver te gaan (ruim 2.5M per jaar) is er het volgende 'dodgy' probleem
Juan Figer, de zaakwaarnemer van Lugano is tevens de eigenaar van een 2e divisie club in Uruguay (Rentistas) en daar 'schijnt' Lugano in dus al een contract te hebben getekend te hebben niet met de bedoeling om daar te spelen maar met de bedoeling een transfersom voor Lugano te bedingen.
Ajax heeft geen zin om hierin mee te gaan en claimt Lugano transfervrij terwijl Juan Figer dus een transfersom wil zien.
Wordt vervolgd...kamp Lugano is nu aan zet
Dat kan me voorstellen in uw ogen.quote:Op dinsdag 28 juli 2009 10:22 schreef Damzkieee het volgende:
Arie en of Siem op de trein naar Almelo svp.
Die gast zit ook in dat netwerk van Lemic zeker? Ik mag lijen dat de FIFA ingrijpt als het echt zo is.quote:
Tekengeld loopt voor een zaakwaarnemer volgens mij nooit zo hoog op als een fee bij een transfersom.quote:Op dinsdag 28 juli 2009 10:40 schreef Cheiron het volgende:
Dat zou wel een hele vage deal zijn zeg. Dodgy is daar wel het goede woord. Fijn zo een zaakwaarnemer. Daar is tekengeld toch voor verzonnen?
Dikke pech voor de zaakwaarnemer danquote:Op dinsdag 28 juli 2009 10:44 schreef rompompom het volgende:
[..]
Tekengeld loopt voor een zaakwaarnemer volgens mij nooit zo hoog op als een fee bij een transfersom.
Keirisson is toch een aanvallende kracht? Als er nou iets is dat we niet nodig hebben...quote:Op dinsdag 28 juli 2009 10:46 schreef Urquhart het volgende:
Hij zegt trouwens ook dat Barcelona bereid is om Keirisson voor 2 jaar aan Ajax te verhuren, maar de speler zelf heeft nog geen beslissing genomen. Met Barcelona schijnt dus een overeenkomst te zijn.
De bron is bij de mods van AN bekend, maar verder geen idee over de betrouwbaarheid.
Dat lijkt me ook inderdaad. Hollandse handelsgeest en boerenverstand is zo gek nog niet.quote:Op dinsdag 28 juli 2009 11:00 schreef Prosac het volgende:
2,5 miljoen euro per jaar.. ik zou het niet doen, zeker niet omdat het wel erg vreemd is dat een verdediger die zo goed zou zijn als hij nog altijd geen nieuwe club heeft.
Ajax zit met het salaris van Luque nog in hun maag en die is nog niet eens weg. En dan wil je nog eens 25% extra gaan betalen aan het salaris van deze knakker?!quote:Op dinsdag 28 juli 2009 11:00 schreef Prosac het volgende:
2,5 miljoen euro per jaar.. ik zou het niet doen, zeker niet omdat het wel erg vreemd is dat een verdediger die zo goed zou zijn als hij nog altijd geen nieuwe club heeft.
Nou, volgens zijn zaakwaarnemer is er anders héél veel interesse van Europese topclubs...!quote:Op dinsdag 28 juli 2009 11:00 schreef Prosac het volgende:
"Nee ik zou snel bieden hoor want we krijgen na jullie nog drie kijkers"quote:Op dinsdag 28 juli 2009 11:13 schreef BoNi het volgende:
[..]
Nou, volgens zijn zaakwaarnemer is er anders héél veel interesse van Europese topclubs...!
Ze zijn alweer uit elkaarquote:Op dinsdag 28 juli 2009 11:15 schreef navigator het volgende:
Wanneer wordt die chick van de Zeeuw in het Honk gepresenteerd?!?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |