voor mij is het nieuw, maar ik ken haar verder dan ook nietquote:Op dinsdag 28 juli 2009 09:23 schreef DanseMacabre het volgende:
Is toch niets nieuws dat ze stottert?
Alsof zij daar iets aan kan doen.quote:Op dinsdag 28 juli 2009 09:20 schreef MikeyMo het volgende:
Nu op 538, Miss Montreal blijkt dus te stotteren. Nou ja, wat doe je dan, dan ga je haar maar een minutenlang interview afnemen.
Jezus, wat reteirritant en tegelijkertijd lachwekkend zeg
Hadden ze dat interview niet gewoon eerder kunnen opnemen en dan ff knippen ofzo
je kan er wel iets aan doen, logopedie heet datquote:
ze kan logopedie gaan doen, ze kan ook ervoor kiezen zich niet te laten interviewen, ze kan ook er voor kiezen om een interview van te voren te laten opnemen.quote:
Ik weet nog een 4equote:Op dinsdag 28 juli 2009 09:29 schreef MikeyMo het volgende:
[..]
ze kan logopedie gaan doen, ze kan ook ervoor keizen zich niet te laten interviewen, ze kan ook er voor kiezen om een interview van te voren te laten opnemen.
3 oplossingen. Klaar.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 28 juli 2009 09:31 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Ik weet nog een 4e
daar had ik ook al aan zitten denkenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[b]Op vrijdag 7 november 2008 08:54 schreef santax het volgende:[/b]
[..]
Blij dat er nog mensen hier zijn waar ik me wel in herken.
U, meneer MikeyMo, bent mijn nieuwe FOK!-held _O_
Ze heeft zeer lange tijd logopedie gedaan, en dat worp zijn vruchten af. Ze kan stottervrij door het leven, maar heeft er dus bewust voor gekozen dit niet te doen..quote:Op dinsdag 28 juli 2009 09:29 schreef MikeyMo het volgende:
[..]
ze kan logopedie gaan doen, ze kan ook ervoor kiezen zich niet te laten interviewen, ze kan ook er voor kiezen om een interview van te voren te laten opnemen.
3 oplossingen. Klaar.
wat een mutsquote:Op dinsdag 28 juli 2009 09:34 schreef Tarabass het volgende:
[..]
Ze heeft zeer lange tijd logopedie gedaan, en dat worp zijn vruchten af. Ze kan stottervrij door het leven, maar heeft er dus bewust voor gekozen dit niet te doen..
Dat is vrijwel altijd zo met stotteraars.quote:Op dinsdag 28 juli 2009 09:33 schreef StephanL het volgende:
Zij stottert als ze praat janiet als ze zingt.
Jij kent haar persoonlijk ofzo? Het lijkt mij grote onzin wat je daar uitkraamt namelijk.quote:Op dinsdag 28 juli 2009 09:34 schreef Tarabass het volgende:
[..]
Ze heeft zeer lange tijd logopedie gedaan, en dat worp zijn vruchten af. Ze kan stottervrij door het leven, maar heeft er dus bewust voor gekozen dit niet te doen..
Hoeft, bij mijn weten, niet te werken.quote:
Ze is artiest, geen keuze dus.quote:ze kan ook ervoor kiezen zich niet te laten interviewen,
Moet ook maar net kunnen.quote:ze kan ook er voor kiezen om een interview van te voren te laten opnemen.
Nee.quote:3 oplossingen. Klaar.
?Gek genoeg is dat wel de reden waarom ze opviel bij Giel, toen ze met een andere band speelde bij 3FMquote:
Zij heeft jarenlang in een band gespeeld waarvan ik één meisje ken, en haar vriend is mijn collega. Die meiden zijn nog steeds vriendinnen, en je mag dus aannemen dat het waar is wat ik zegquote:Op dinsdag 28 juli 2009 09:36 schreef Opa.Bakkebaard het volgende:
[..]
Jij kent haar persoonlijk ofzo? Het lijkt mij grote onzin wat je daar uitkraamt namelijk.
waar een wil is is een wegquote:Op dinsdag 28 juli 2009 09:37 schreef Keltie het volgende:
[..]
Hoeft, bij mijn weten, niet te werken.
[..]
Ze is artiest, geen keuze dus.
[..]
Moet ook maar net kunnen.
[..]
Nee.
Maar aan de andere kant hoeft een dichter niet te kunnen schrijven om gedichten voor te dragen.quote:Op dinsdag 28 juli 2009 09:39 schreef MikeyMo het volgende:
[..]
waar een wil is is een weg
Als je niet kan lezen ga je toch ook geen gedichten voordragen
Iets met klok en klepel en zo.quote:
Eens.quote:Op dinsdag 28 juli 2009 09:36 schreef Opa.Bakkebaard het volgende:
[..]
Jij kent haar persoonlijk ofzo? Het lijkt mij grote onzin wat je daar uitkraamt namelijk.
Ik vind eigenlijk dat ze gelijk heeft. Ze is geboren met die kras op der tong en het is geen ramp.quote:Op dinsdag 28 juli 2009 09:39 schreef Tarabass het volgende:
[..]
Zij heeft jarenlang in een band gespeeld waarvan ik één meisje ken, en haar vriend is mijn collega. Die meiden zijn nog steeds vriendinnen, en je mag dus aannemen dat het waar is wat ik zeg
vergeet alleen niet dat wanneer je geinterviewd wordt door radio of TV dat er ook een stukje spanning bij komt.quote:Op dinsdag 28 juli 2009 09:39 schreef Tarabass het volgende:
[..]
Zij heeft jarenlang in een band gespeeld waarvan ik één meisje ken, en haar vriend is mijn collega. Die meiden zijn nog steeds vriendinnen, en je mag dus aannemen dat het waar is wat ik zeg
Bij Top of Flop was het wel weer een ramp.quote:Op dinsdag 28 juli 2009 09:42 schreef Keltie het volgende:
[..]
Ik vind eigenlijk dat ze gelijk heeft. Ze is geboren met die kras op der tong en het is geen ramp.
Vond het bij "Doe maar normaal" ook niet echt storend ofzo.
quote:Op dinsdag 28 juli 2009 09:32 schreef StefanoSanders het volgende:
Moet je je voorstellen
[ afbeelding ]
Geinterviewt door
[ afbeelding ]
Wat zou dat tering lang duren in een gesprek waar je normaal maar een minuut nodig hebt.
Lullen deze twee drie uur vol.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De laatste tijd zit ons dochtertje in de nee-fase. Ze wil niet meer hebben dat ik haar naar bed breng. Twintig jaar terug was dat nooit een probleem.
quote:Op dinsdag 28 juli 2009 09:47 schreef TNA het volgende:
[..]
Ze is toch miss? Ik vind dat hele concept onzin.
[..]
quote:
[..]
De Faalaward van de week wil ik wel in ontvangst nemenquote:Op dinsdag 28 juli 2009 09:54 schreef Keltie het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
En de "Domme Lul Award 2009/ 2010" gaat naar.... TNA!
Hey, is dat de nieuwe faalbokaal?quote:Op dinsdag 28 juli 2009 09:54 schreef Keltie het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
En de "Domme Lul Award 2009/ 2010" gaat naar.... TNA!
quote:Op dinsdag 28 juli 2009 09:47 schreef BobbyB het volgende:
Met voldoende make-up is ze wel te doen overigens!
[ afbeelding ]Die spoiler.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Waarom heeft nog niemand "538![]()
![]()
" gezegd?
Op donderdag 4 februari 2010 19:01 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Stom is dat he. Waarom kunnen ze dan geen gesprek zingend voeren?quote:Op dinsdag 28 juli 2009 09:35 schreef Opa.Bakkebaard het volgende:
[..]
Dat is vrijwel altijd zo met stotteraars.
Oh, overheen gelezenquote:Op dinsdag 28 juli 2009 09:58 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Die spoiler.
Waarom heeft nog niemand "538![]()
![]()
" gezegd?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |