Dat is gewoon een valstrikquote:Op dinsdag 28 juli 2009 09:12 schreef karr-1 het volgende:
Ik hoorde zojuist op het nieuws dat hij een brief heeft geschreven aan Beatrix waarin hij zegt totaal niet van plan te zijn geweest om haar iets aan te doen.......
Precies. De ergste mensen zijn die die hun idealen aan anderen proberen op te dringen.quote:Op dinsdag 28 juli 2009 09:22 schreef Nijns het volgende:
Die kerel is gewoon media/aandachtsgeil, hij doet er alles aan om zijn idealen naar buiten te brengen. Prima dat je veganist bent, maar val daar verder niemand mee lastig
Een bombriefquote:Op dinsdag 28 juli 2009 09:12 schreef karr-1 het volgende:
Ik hoorde zojuist op het nieuws dat hij een brief heeft geschreven aan Beatrix waarin hij zegt totaal niet van plan te zijn geweest om haar iets aan te doen.......
Ik zou 10 minuten lang op de grond liggen van het lachenquote:Op dinsdag 28 juli 2009 08:51 schreef MikeyMo het volgende:
zou het niet vreselijk tof zijn als hij circusdieren aan het vrijlaten gaat en hij opgegeten wordt door een leeuw?
Die brief wordt eerst 3x gedubbelcheckt op poeder/bommen/gifgasquote:Op dinsdag 28 juli 2009 09:12 schreef karr-1 het volgende:
Goh dat ze jou nou niet van hem denkenquote:Op dinsdag 28 juli 2009 16:03 schreef DubAce het volgende:
Die gast spoort niet (serieus).. Niet helemaal lekker in z'n bolletje.
quote:Op dinsdag 28 juli 2009 16:17 schreef Panzerknacker666 het volgende:
Vlees. Biefstuk
. Vrouwenvlees
. Stond er niet ergens dat hij autistisch was ofzo, en makkelijk over te halen, met een iq van 90 ofzo? dat ie gewoon verkeerde (linkse) vrienden had?
quote:Verder is die gast autistisch, dus ik neem het hem niet kwalijk. Neemt niet weg dat ze hem het gesticht in zouden moeten gooien
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |