van mij welquote:
Het is idd maar de vraag of je daar tussen wilt staanquote:Op woensdag 29 juli 2009 19:33 schreef DrDentz het volgende:
Tja als ze die dingen al weggeven aan Al Gore..
Invullen die handel. Heeft Gore een Nobel-prijs? Dámn.quote:Op woensdag 29 juli 2009 19:43 schreef DrDentz het volgende:
Als hij genomineerd wordt maar de prijs niet krijgt staat hij tussen Hitler, Stalin en Mussolini.
Net zo bekend bij de jeugd van tegenwoordig dus wat dat betreftquote:Op woensdag 29 juli 2009 19:43 schreef DrDentz het volgende:
Als hij genomineerd wordt maar de prijs niet krijgt staat hij tussen Hitler, Stalin en Mussolini.
In welk opzicht qua teksten?quote:Op dinsdag 28 juli 2009 21:15 schreef quirina het volgende:
[..]
Ik vind Invincible ook niet echt goed.
Je kan echt aan de muziek/teksten horen dat het toen al niet best met hem ging.
Geef me ff de tijd dan kauw ik even mijn mening uit ja?quote:
Ik geef je alle tijd als je dan maar wel met goede argumenten komtquote:Op woensdag 29 juli 2009 22:18 schreef quirina het volgende:
[..]
Geef me ff de tijd dan kauw ik even mijn mening uit ja?
Ik ga hem weer even luisteren en dan geef ik mijn uitgebreide mening.
Niet alles vind ik slecht, maar sommige nummers brrrr daar krijg ik de kriebels van.
Qua muziek is 'ie briljant, de tekst gaat over seks. Aparte metafoor, dat wel.quote:Op woensdag 29 juli 2009 22:28 schreef quirina het volgende:
Ja 2000 watts vind ik bijvoorbeeld qua tekst weer te vreemd voor woorden.
Maar qua muziek is hij goed dansbaar.
Volgens mij worden die dingen trouwens ook nooit postuum uitgereikt, dus tenzij hij hem zelf nog komt ophalen, lijkt mij de kans dat hij hem krijg 0.quote:Op woensdag 29 juli 2009 19:51 schreef quirina het volgende:
http://www.petitionspot.com/petitions/mjnobelpeaceprize/
Ga je gang.
quote:Op woensdag 29 juli 2009 22:33 schreef DrDentz het volgende:
Er moeten altijd een paar mierzoete nummertjes op een MJ-album
Om af en toe een foto van hem te plaatsen, hoef je geen "sopdame" te zijn. Bovendien zijn foto's hier niet verboden.quote:Op woensdag 29 juli 2009 22:37 schreef quirina het volgende:
[..]
Pas op straks komen de sopdames weer plaatjes neerzetten.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |