abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_71430627
quote:
Op woensdag 29 juli 2009 15:11 schreef fruityloop het volgende:

[..]

Dan moet je wel weten of je vinex huis niet toevallig op een gifbelt is gebouwd.. Gelukkig wil het bedrijf waar ik voor werk dit graag uit komen zoeken.. (uiteraard betaald, we zijn geen liefdadigheidsinstelling)
Goede zaak.

Er zijn plannen in de maak om groentetuinen te verbieden, om dit tegen te gaan moeten er gewoon zoveel mogelijk worden gebouwd.
pi_71430659
quote:
Op woensdag 29 juli 2009 14:19 schreef ToT het volgende:

[..]

Scheurbuik kwam vooral voor bij zeelieden die maandenlang geen verse groenten e.d. voorhanden hadden.
Ja, precies. En tegenwoordig bestaat dat niet meer, ook niet meer bij zeelieden. Heel apart.
pi_71430671
quote:
Op woensdag 29 juli 2009 15:32 schreef Salvad0R het volgende:

[..]

Er zijn plannen in de maak om groentetuinen te verbieden, om dit tegen te gaan moeten er gewoon zoveel mogelijk worden gebouwd.
Wie zegt dat?
The Rated-R Era ... A Decade of Decadence
Mr. Prolapse 2009
pi_71430717
quote:

[..]

waar haal je die onzin nou weer vandaan? Geef er dan gelijk eens een betrouwbare bron bij...
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
- En zoals pijn ook een vorm van voelen is, laat kou me weten dat ik wist wat warmte was.
- Ik ben de reden voor wie voor zijn lijden reden zoekt!
- Those people who tell you not to take chances, they are all missing on what life is about.
  woensdag 29 juli 2009 @ 15:35:35 #45
31101 _Led_
Visje aaien niemand zeggen
pi_71430734
Plannen om groentetuinen te verbieden
zzz
  woensdag 29 juli 2009 @ 15:44:14 #46
258339 Dartanion
Dictum, factum
pi_71431034
Het wordt steeds erger

Plannen om groentetuinen/ volkstuinen te verbieden
Een user die zijn bedrijf promoot om mensen tegen forse betaling hun grond te laten "checken"

Gaan users straks ook hun zelf gemaakte DVD's promoten? (die tegen betaling aangeschaft kunnen worden)
:-)
pi_71431302
quote:
Op woensdag 29 juli 2009 15:33 schreef Dragorius het volgende:

[..]

Wie zegt dat?
the grape vine.
  woensdag 29 juli 2009 @ 15:59:55 #48
153313 Orwell
aka Huig Molenaar
pi_71431520
rare tijden indeed..

fluor in drinkwater, aspartaam(rattengif), MSG..allemaal prima..
maar vitamines...laten we die bronnen van verderf eindelijk eens aanpakken!!
stelletje imbecielen!
Huig
pi_71431556
quote:
Op woensdag 29 juli 2009 15:52 schreef Salvad0R het volgende:

[..]

the grape vine.
Jammer.

Het hàd potentie kunnen hebben je opmerking. Met dit "argument" doe je het weer teniet...
Mr. Prolapse 2009
pi_71431752
quote:
Op woensdag 29 juli 2009 16:05 schreef Salvad0R het volgende:

[..]

Wat jij wil joh. Prutser .
Prutser? Je roept dat "ze" groentetuinen gaan verbieden, en je zegt alleen maar "ja dat heb ik gehoord".
Dat is toch niet zinnig? Als je nou inderdaad een bron erbji had, zodat iedereen mee kan lezen, dan had je een punt gemaakt.
Mr. Prolapse 2009
  woensdag 29 juli 2009 @ 16:08:22 #51
31101 _Led_
Visje aaien niemand zeggen
pi_71431776
quote:
Op woensdag 29 juli 2009 16:05 schreef Salvad0R het volgende:

[..]

Wat jij wil joh. Prutser .
Word jij nooit moe van jezelf ?
zzz
pi_71431853
quote:
Op woensdag 29 juli 2009 16:08 schreef _Led_ het volgende:

[..]

Word jij nooit moe van jezelf ?
Nee. Je vriendin wel eens.
quote:
Op woensdag 29 juli 2009 16:07 schreef Dragorius het volgende:

[..]

Prutser? Je roept dat "ze" groentetuinen gaan verbieden, en je zegt alleen maar "ja dat heb ik gehoord".
Dat is toch niet zinnig? Als je nou inderdaad een bron erbji had, zodat iedereen mee kan lezen, dan had je een punt gemaakt.
Je maakt je wel heel erg druk om iets wat ik toevallig gehoord heb, hè.
pi_71431876
quote:
Op woensdag 29 juli 2009 15:33 schreef Scorpie het volgende:

[..]

Ja, precies. En tegenwoordig bestaat dat niet meer, ook niet meer bij zeelieden. Heel apart.
Een vriend van me heeft 10 jaar geleden nog scheurbuik gehad

Het bestaat nog steeds, al komt het steeds minder vaak voor in onze maatschappij, aangezien zelfs aan de zakken chips vitamine C wordt toegevoegd. Maar scheurbuik is niets anders dan een vitamine C deficiëntie, en komt zeker nog altijd voor.
pi_71431893
quote:
Op woensdag 29 juli 2009 16:11 schreef Salvad0R het volgende:

[..]

Je maakt je wel heel erg druk om iets wat ik toevallig gehoord heb, hè.
1. Je mag je toon wel een beetje matigen, scheldwoorden etc. zijn niet gewenst hier

2. Ik maak me druk? Jij beweert iets, dat wekt mijn interesse, en vervolgens blijkt het gewoon een loze ongefundeerde kreet. Dat is in ieder geval teleurstellend te noemen.
Mr. Prolapse 2009
pi_71431972
quote:
Op woensdag 29 juli 2009 16:12 schreef Dragorius het volgende:

[..]

1. Je mag je toon wel een beetje matigen, scheldwoorden etc. zijn niet gewenst hier

2. Ik maak me druk? Jij beweert iets, dat wekt mijn interesse, en vervolgens blijkt het gewoon een loze ongefundeerde kreet. Dat is in ieder geval teleurstellend te noemen.
1. Anders ga je natuurlijk als een echte man huilen in het Feedback topic over hoe ik je tere zieltje kwets, omdat je mijn kogelregen aan woorden niet aankan.

2. Gezien de inhoud van Codex Alimentarius is mijn uitspraak niet ongefundeerd. Het enige wat ik doe is mensen aanraden hun eigen groente en voedsel te gaan verbouwen in hun tuin. Dat staat los van het feit dat ze groentetuinen willen belasten/verbieden.
pi_71432051
quote:
Op woensdag 29 juli 2009 16:15 schreef Salvad0R het volgende:

[..]

1. Anders ga je natuurlijk als een echte man huilen in het Feedback topic over hoe ik je tere zieltje kwets, omdat je mijn kogelregen aan woorden niet aankan.

2. Gezien de inhoud van Codex Alimentarius is mijn uitspraak niet ongefundeerd. Het enige wat ik doe is mensen aanraden hun eigen groente en voedsel te gaan verbouwen in hun tuin. Dat staat los van het feit dat ze groentetuinen willen belasten/verbieden.
1. Dat zijn gewoon de (fatsoens)regels hier op Fok! dus niet meer dan normaal dat je je daar aan houdt. Anders moet je maar ergens anders gaan "discussieren"

2.
quote:

Je zegt het toch? Waar is die uitspraak dan op gebaseerd? Jij zegt het is een losstaand feit. Feit = onomstotelijk waar. Waar staat de bron hierover dan?
Mr. Prolapse 2009
pi_71432129
@ Dragorius; gewoon niet op ingaan. Salvad0r is niks anders dan een relkloon.
  woensdag 29 juli 2009 @ 16:21:14 #58
258339 Dartanion
Dictum, factum
pi_71432160
quote:
Op woensdag 29 juli 2009 15:59 schreef Orwell het volgende:
rare tijden indeed..
vitamines...laten we die bronnen van verderf eindelijk eens aanpakken!!
stelletje imbecielen!
Weet jij wel wat de gevolgen zijn als je teveel hiervan binnen krijgt? Dus de toxische waarde berijkt?
:-)
pi_71432197
quote:
Op woensdag 29 juli 2009 16:20 schreef Scorpie het volgende:
@ Dragorius; gewoon niet op ingaan. Salvad0r is niks anders dan een relkloon.
Kan zijn
Maar ik ben van de filosofie > iedereen verdient een kans om zijn mening te uiten, mits gefundeerd. Daarom had ik even hoop dat er wat kwam. Maar helaas.
Mr. Prolapse 2009
  woensdag 29 juli 2009 @ 16:27:55 #60
153506 Captain_Fabulous
Nog steeds CyclingGirl fan
pi_71432363
quote:
Op dinsdag 28 juli 2009 00:26 schreef Banjerkanjer het volgende:

[..]
Piep maar eens bij de huisarts dat je je een beetje depri voelt, en er wordt zomaar pardoes een recept uitgeschreven voor Seroxat, wat neerkomt op zo'n ¤ 60,00 per 2 maanden.
Leuke huisarts heb jij...ik was indertijd door een burn-out zo depressief dat ze me lieten onderzoeken of ik niet suicidaal was, en ik kreeg niets anders dan een paar slaappillen mee van de huisarts, die ook nog eens zo zwak waren dat ze maar een uur of twee werkte.
Toch raar dat mijn huisarts kennelijk niet onderdeel is van die enorme medicijn samenzwering
Metalman. Maar ook ESF fan. Solo vakantiefietser met tentje. Dichter.
26-10 Attila/Eskimo Callboy (Amsterdam), 21-11 The Algorithm (Haarlem)
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')