Ik verkoop voedingssupplementen en we hebben ook nog geen melding gekregen dat we per 2010 onze zaak mogen sluiten...quote:Op dinsdag 28 juli 2009 12:40 schreef 1-of-6Billion het volgende:
Ik werk als productontwikkelaar in de Food en heb de memo dat vitamines en mineralen niet meer mogen, nog steeds niet ontvangen
quote:Op dinsdag 28 juli 2009 12:42 schreef Dragorius het volgende:
[..]
En dat ook dus, oh nee, wacht, jij bent natuurlijk niet "de elite" dus die krijg je niet te zien....
Dat laten ze je denkenquote:Op dinsdag 28 juli 2009 15:03 schreef 1-of-6Billion het volgende:
[..]
![]()
maar..maar...maar...ik ben verantwoordelijk voor de ingrediënten en recepturen onze producten
Dat zou sowieso vreemd zijn voor iets 'onschuldigs' (ben geen kenner) als voeddingssupplementen..quote:Op dinsdag 28 juli 2009 19:29 schreef Banjerkanjer het volgende:
Voor zover ik het goed heb begrepen, worden voedingssupplementen ook niet verboden onder de Codex Alimentarius, maar wordt de dosering per adh drastisch teruggeschroefd.
Correct me if I'm wrong.
quote:Op dinsdag 28 juli 2009 20:43 schreef Boswachtertje het volgende:
[..]
Dat zou sowieso vreemd zijn voor iets 'onschuldigs' (ben geen kenner) als voeddingssupplementen..
en aan de andere kant lijkt er meer en meer ruimte te worden gegeven aan ggo/gmo (genetische manipulatie)..
De codex zoals hij nu is, is niet meer dan een nieuwe kapstok waaraan de bestaande regels aan opgehangen worden, evt voorzien van een update. En veel van die updates zijn strengere regels mbt het gebruik van diverse soorten additieven en bestrijdingsmiddelen etc, en dus iets goeds in mijn ogen. Welk gif bedoel jij precies dan?quote:Op maandag 27 juli 2009 22:29 schreef thunderhart het volgende:
Nou..als je dat linkje aanklikt en dan gaat lezen wordt je alles uit de doeken gedaan..maar goed, in het kort.
Als we niet in verweer komen dan kunnen ze vanaf 31 december dít jaar 2009 dus , jou en mij en iedereen op grote schaal volpompen met het grootste gif dat er is. ...Voor geld...meer niet.
Er zijn dan geen grenzen meer, en vooral geen etiketten meer waarop je kan lezen wat je koopt.
Ze leggen ons een gifstrop om de nek waar je op zn minst behoorlijk akelig van wordt.
Groeihormonen in melk, de zwaarste pesticiden in je dagelijkse groentes noem maar op.
Tis maar dat je het weet...
Thunderhart
Dat wisselt nogal hoor, per vitamine/mineraal. Dat heeft voornamelijk te maken met hoe verschillende vitamines en mineralen worden opgenomen, en op welke plek in het lichaam. Foliumzuur bijvoorbeeld, kent nauwelijks opslag in het lichaam. Vitamine B6 daarentegen wordt wel in het lichaam opgenomen en een teveel daaraan kan uiteindelijk leiden tot zenuwaandoeningen. Voor vitamine B12 en vitamine C geldt heel simpel dat ieder overschot via de urine het lichaam weer verlaat. Terwijl ijzer zich weer enorm kan opstapelen... enz.quote:Op woensdag 29 juli 2009 13:31 schreef Dragorius het volgende:
Wat ook verstandig is, want de algemene misvatting is dat je "niet genoeg vitaminen binnen kan krijgen" terwijl ook dat juist schadelijk is. Teveel is nooit goed
Ja, want vroegah gingen mensen niet dood aan vitaminetekorten. Scheurbuik is een hoax.quote:Op woensdag 29 juli 2009 13:53 schreef Salvad0R het volgende:
Ja, het wordt echt tijd om terug te keren naar zelfstandige voedselverbouwing in je achtertuin .
Geen grap.
Scheurbuik kwam vooral voor bij zeelieden die maandenlang geen verse groenten e.d. voorhanden hadden.quote:Op woensdag 29 juli 2009 13:55 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Ja, want vroegah gingen mensen niet dood aan vitaminetekorten. Scheurbuik is een hoax.
En groot gelijk hebben ze !quote:Op maandag 27 juli 2009 22:39 schreef Ex-Lekkerlander het volgende:
[..]
Alles is tegenwoordig toegestaan bij de NWO om depopulatie te bewerkstelligen.
Giftig voedsel, virussen, nep terroristische aanslagen en ga zo maar door. Ze moeten toch op de een of andere manier voor elkaar krijgen dat de wereldbevolking nog maar tussen de 100 tot 500 miljoen mensen telt
Dat hangt er vanaf over welke vitamine je het hebt.quote:Op woensdag 29 juli 2009 13:31 schreef Dragorius het volgende:
Wat ook verstandig is, want de algemene misvatting is dat je "niet genoeg vitaminen binnen kan krijgen" terwijl ook dat juist schadelijk is. Teveel is nooit goed
Dan moet je wel weten of je vinex huis niet toevallig op een gifbelt is gebouwd.. Gelukkig wil het bedrijf waar ik voor werk dit graag uit komen zoeken..quote:Op woensdag 29 juli 2009 13:53 schreef Salvad0R het volgende:
Ja, het wordt echt tijd om terug te keren naar zelfstandige voedselverbouwing in je achtertuin .
Geen grap.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |