juist door het gepoets heb je gaatjes. Heb je direct na appel eten gepoest. Poets je met fluoride!?quote:Op donderdag 30 juli 2009 16:51 schreef MrLazy het volgende:
[..]
Inderdaad. Mijn tanden krijgen nog steeds gaatjes. Desondanks al dat gepoets. Een negertjesgebit uit Afrika daarentegen is fantastisch wit zonder al dat poetsen. Wat een rotzooi zit er toch in al onze voeding ? Ik durf naar de tandarts ook niet meer gaan. Met zijn gifproducten in mijn bek die toch geen reet uithalen.
Hoewel off-topic > de Geallieerden zijn dus de nazi's? Wie waren de Duitsers dan?quote:Op zaterdag 1 augustus 2009 10:21 schreef Lambiekje het volgende:
[..]
Dat komt omdat deze opgericht zijn door Nazis.. wake up!
waarom waarom waarom waarom, TOT.quote:Op donderdag 30 juli 2009 18:41 schreef ToT het volgende:
[..]
Tijdens zo'n lezing hoor je maar 1 kant van het verhaal, HUN visie.
die hebben geen cola-light cultuur.quote:Op vrijdag 31 juli 2009 10:19 schreef Dragorius het volgende:
[..]
Zoveel "andere" voedingsmiddelen waren er toen niet
En de rijst van de Aziaten dan? Zoveel obese Aziaten ken ik niet
Liever safe than sorry.quote:Op zaterdag 1 augustus 2009 09:01 schreef ToT het volgende:
Luister eens kerel: als jij al meteen loopt te blaten over hoe DOM het met ons gesteld is, nodig je ons niet bepaald uit om op jouw linkjes te klikken.
Ik heb al vaker geroepen dat het makkelijekr is om vliegen met honing te lokken dan met azijn.
Panieklezingen rondom de codex heb ik al vaker gezien (o.a. van een BLOEDirritante vrouw die zichzelf een titel toekent waar ze geeneens recht toe schijnt te hebben, heb ik begrepen.)
Ik heb weinig behoefte aan meer van dat soort geblaat te kijken als ik bij voorbaat al DOM word genoemd! En nu doe je er steeds meer schepjes bij boven op. Hou je een beetje in. Dit soort gedrag accepteer ik ook niet als je het tegenover andere users zou doen.
Het rookverbod heeft niet geleid tot minder rokers, sterker nog, kroegen bedenken hun eigen manieren om het alsnog te kunnen. Maar welke industrie hun geldflow gaat het dan om? Minder rokers = minder luchtwegziekten en cardovasculaire ziekten = minder winst voor de farmaceutische industriequote:Op zaterdag 1 augustus 2009 10:28 schreef Lambiekje het volgende:
[..]
waarom waarom waarom waarom, TOT.
Zie nu het paddoverbod en rookverbod. Er wordt NIET nagedacht. Alles maar dan ook echt alles is om de industrie hun geldflow in stand te houden.
Dit straks met Codex, gaan allergie mensen de kop kosten... of i.i.g. onze zorgpremie omhoog om die mensen te behandelen.
AUB !!! Mensen denk toch eens GODVERDOMME na. Straks is het te laat.
Niet stoppen. Voorkomen van ongewenste celdeling.quote:Op zaterdag 1 augustus 2009 10:35 schreef Dragorius het volgende:
[..]
Het rookverbod heeft niet geleid tot minder rokers, sterker nog, kroegen bedenken hun eigen manieren om het alsnog te kunnen. Maar welke industrie hun geldflow gaat het dan om? Minder rokers = minder luchtwegziekten en cardovasculaire ziekten = minder winst voor de farmaceutische industrie
Hoezo gaat het "allergie"mensen de kop kosten? Dat snap ik dan niet, er komt alleen een advies voor betere regulering van voedingsmiddelen, geen verbod.
Oh en anderen beschuldigen van niet nadenken terwijl jij zonder enige kennis van het menselijk lichaam zegt dat vitamine C kanker zal stoppen...
De beste man die dit bedacht heeft is ironisch genoeg zelf overleden aan de gevolgen van kanker...quote:Op zaterdag 1 augustus 2009 11:17 schreef Lambiekje het volgende:
[..]
Niet stoppen. Voorkomen van ongewenste celdeling.
Het was ook niet om minder rokers te verkrijgen. Het was om café te pesten en op onzinnige kosten te jagen. Roken dat mag absoluut niet stoppen daar is het net als files een te grote melkkoe voor.quote:Op zaterdag 1 augustus 2009 10:35 schreef Dragorius het volgende:
[..]
Het rookverbod heeft niet geleid tot minder rokers, sterker nog, kroegen bedenken hun eigen manieren om het alsnog te kunnen. Maar welke industrie hun geldflow gaat het dan om? Minder rokers = minder luchtwegziekten en cardovasculaire ziekten = minder winst voor de farmaceutische industrie
Hoezo gaat het "allergie"mensen de kop kosten? Dat snap ik dan niet, er komt alleen een advies voor betere regulering van voedingsmiddelen, geen verbod.
Oh en anderen beschuldigen van niet nadenken terwijl jij zonder enige kennis van het menselijk lichaam zegt dat vitamine C kanker zal stoppen...
Maar jij hebt eerder geclaimed dat roken gezond was, daarom ging ik daar op die manier op in. En ach, dat valt nog mee van die cafe's. Bij ons in de stad is het niet minder druk erom, en ik kan tenminste wat drinken zonder naar rook te meuren (quote:Op zaterdag 1 augustus 2009 11:50 schreef Lambiekje het volgende:
[..]
Het was ook niet om minder rokers te verkrijgen. Het was om café te pesten en op onzinnige kosten te jagen. Roken dat mag absoluut niet stoppen daar is het net als files een te grote melkkoe voor.
Dacht je nu werkelijk waar was omdat men bezorgd is om onze gezondheid. Think again
Of hij is zeker, of hij heeft experimenteel bewijs. Als je twijfelt, heb je het dus niet en lul je uit je nek.quote:he answer I'm sure, in fact we have direct experimental evidence for it, is that vitamin C is rapidly converted into other substances, oxidation products and these other substances, these oxidation products have been shown to have greater value against cancer than vitamin C itself."
Nee ik heb gezegd dat roken beter is voor je gezondheid om je stress in toom te houden dan onder stress hevig te zijn. Daarnaast heb ik gezegd dat men dan niet de USA-peuken moet gebruiken.quote:Op zaterdag 1 augustus 2009 11:57 schreef Dragorius het volgende:
[..]
Maar jij hebt eerder geclaimed dat roken gezond was, daarom ging ik daar op die manier op in. En ach, dat valt nog mee van die cafe's. Bij ons in de stad is het niet minder druk erom, en ik kan tenminste wat drinken zonder naar rook te meuren (rooklucht
)
En die richtlijnen worden wel opgenomen in de europese wet, en die europese wet staat boven de nederlandse wet, en eenmaal in de wet kun je het niet meer ongedaan maken, wat denk je dat er gebeurd wanneer mensen zich aan die richtlijnen gaan conformeren?quote:Op zaterdag 1 augustus 2009 09:44 schreef Dragorius het volgende:
Maar gesprekje, jij bent dus erbij geweest he, wat is dan het verschil met de Codex die openbaar staat en "de geheime agenda"
Let op he, het zijn guidelines, richtlijnen en geen verplichtingen. Zie ook het officiele statement van de overheid.
goed stukje.quote:Op een themadag over de Codex (georganiseerd door de partij Mens & Spirit) was ik aanwezig toen ik hoorde dat de Nederlandse belastingbetalers (ja, U dus) een miljoenenboete moeten betalen om het recht te hebben om Amerikaans hormoonvlees te weigeren! U mag weigeren, het zijn maar normen, maar het gaat U veel geld kosten? Schandalig, maar waar. Dus omdat multinationals als Monsanto, Dupont, Dow Chemical en anderen geen miljoenen dollars per jaar willen mislopen door (terecht) geweigerd genetisch gemanipuleerd voedsel, betaalt Nederland (ja, U dus) al jaren een boete van miljoenen dollars per jaar. En het tonen van uw bonuskaart geeft hierop geen uitzondering of ‘korting’.
Is dit waar de Codex Alimentarius voor staat? Boetes, sancties en machtsdruk? Codex Manipulaticus in plaats van Codex Humanicus! Een ondemocratisch en misdadig feit wat u niet wordt meegedeeld, maar waar u als belastingbetaler ondertussen wel aan betaalt. Een beetje vergelijkbaar met de praktijken van de farmaceutische industrie: u betaalt als belastingbetaler feitelijk zelf voor de publieke fondsen die wetenschappelijk onderzoek mogelijk maken (farmaceuten doen bijna geen eigen studies, dit laten ze over het algemeen doen.) De farmaceuten gebruiken deze (alleen de voor hen gunstig uitvallende) studies voor hun dure farmaceutische middelen. Deze middelen hoeven overigens helemaal niet zo duur te zijn als generieke middelen (waar geen patent op zit) zouden worden toegelaten en er door de farmaceuten juist geld zou worden gespendeerd aan echte Research & Development in plaats van torenhoge marketingkosten die u uiteindelijk weer betaalt in de prijs van uw verhoogde ziektekostenpremie. U betaalt ook onwetend mee aan de ‘bescherming’ die de overheid de vaccinatie producenten (die op hun beurt zojuist weer de WHO hebben geadviseerd dat de levensgevaarlijke griepprik verplicht moet worden wereldwijd) (8) biedt, mochten er doden vallen of andere ernstige schade berokkend worden door de vaccinaties. Succes verzekerd, mede met uw geld. Wiens brood men eet…(zie ook noot 9!)
De speciale richtlijn 2002/46/EG die de Europese Unie heeft vastgesteld (10), zorgt ervoor dat voedingsupplementen die niet langer meer aan deze richtlijn voldoen, van de markt worden gehaald (hetzelfde geldt voor de vitaminen en mineralen in voedingsupplementen die niet op de ‘positieve lijsten’ staan.) Ook legt de Codex zware beperkingen op natuurlijke vormen van heling en ‘alternatieve’ gezondheidszorg, een groot en serieus probleem dus. Ook moet worden opgemerkt dat de nationale wetgeving met betrekking tot voedingsupplementen eind 2009 wordt vervangen door een Europese verordening, die zal aansluiten op ‘vrijwillige’ aanbevelingen van de Codex. De cirkel van directe verbanden tussen de WTO, Codex Alimentarius en de EU sluit zich.
Hier in Nederland gaan mensen er net zo goed aan onderdoor..quote:Op zaterdag 1 augustus 2009 14:08 schreef Lambiekje het volgende:
[..]
Nee ik heb gezegd dat roken beter is voor je gezondheid om je stress in toom te houden dan onder stress hevig te zijn. Daarnaast heb ik gezegd dat men dan niet de USA-peuken moet gebruiken.
Net ging het nog om de cafe's en nu om de rokers weer? Kun je dat toelichten? Of staat dat los van de Codex?quote:Begrijp me niet verkeerd ik ben zelf velle tegenstander van roken, maar wat er nu met rokers gebeurd is aan het maniacale af.
lijkt me niets mis mee toch? en ik kan weinig vitaminen en mineralen ontdekken die niet op de positieve lijst staan, dus gaarne voorbeelden van vitaminen en mineralen die niet op de lijst staanquote:Alleen vitaminen en mineralen die normaal in de
voeding voorkomen, en als onderdeel daarvan worden
geconsumeerd, dienen als ingrediënt van voedingssupplementen
te worden toegestaan
Had daar nou ff mee gewacht, ik had hem al onder de Favorieten klaarstaanquote:Op zaterdag 1 augustus 2009 17:15 schreef Re het volgende:
http://eur-lex.europa.eu/LexUriServ/LexUriServ.do?uri=OJ:L:2002:183:0051:0057:NL:PDF
[..]
lijkt me niets mis mee toch? en ik kan weinig vitaminen en mineralen ontdekken die niet op de positieve lijst staan, dus gaarne voorbeelden van vitaminen en mineralen die niet op de lijst staan
Dat paddoverbod was een éénmansactie van Klink die alle adviezen en onderzoeken negeerde door zijn überchristelijke moraal.quote:Op zaterdag 1 augustus 2009 10:28 schreef Lambiekje het volgende:
[..]
waarom waarom waarom waarom, TOT.
Zie nu het paddoverbod en rookverbod. Er wordt NIET nagedacht. Alles maar dan ook echt alles is om de industrie hun geldflow in stand te houden.
Dit straks met Codex, gaan allergie mensen de kop kosten... of i.i.g. onze zorgpremie omhoog om die mensen te behandelen.
AUB !!! Mensen denk toch eens GODVERDOMME na. Straks is het te laat.
Dat paddoverbod is inderdaad sneu, staat er niks over in de Codex?quote:Op zaterdag 1 augustus 2009 17:26 schreef ToT het volgende:
[..]
Dat paddoverbod was een éénmansactie van Klink die alle adviezen en onderzoeken negeerde door zijn überchristelijke moraal.
Overigens zijn truffeltjes (met ongeveer dezelfde werking) en kweeksets nog gewoon te koop.
Het wordt nu gebracht alsof het een eenmansactie is (geweest).. dat betwijfel ik.. niets gebeurt zo maar in de politiekquote:Op zaterdag 1 augustus 2009 17:26 schreef ToT het volgende:
Dat paddoverbod was een éénmansactie van Klink die alle adviezen en onderzoeken negeerde door zijn überchristelijke moraal.
Overigens zijn truffeltjes (met ongeveer dezelfde werking) en kweeksets nog gewoon te koop.
ik wil niet vervelend doen, maar ik geloof dat jij hier degene bent die pleisters op je mond plakt....................................quote:
ben jij een moderator?quote:Op zaterdag 1 augustus 2009 21:39 schreef Dragorius het volgende:
Zo, en nu weer on-topic zonder dat we elkaars geestelijke vermogen gaan doorlichten
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |