abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_71462037
quote:
Op donderdag 30 juli 2009 16:21 schreef _Led_ het volgende:

[..]

Maar als ie slecht was geweest hadden wij je er niet van proberen te overtuigen dat ie goed was !
Want het is goed, waarom?

Het enige wat ik zie is gifstoffen die gereguleerd worden, nergens een fatsoenlijke bron van de goede shit die Codex Alimentarius zogenaamd zou brengen.

Ben wel benieuwd.
  donderdag 30 juli 2009 @ 16:39:14 #182
47122 ATuin-hek
theguyver's sidekick!
pi_71462454
quote:
Op donderdag 30 juli 2009 15:57 schreef Salvad0R het volgende:

[..]

Het is wel bekend. Als die Codex Alimentarius goede bedoelingen had, waren die anti-codex site er in eerste instantie niet geweest.
Dat vind ik wel heel naief gedacht.
Egregious professor of Cruel and Unusual Geography
Onikaan ni ov dovah
  donderdag 30 juli 2009 @ 16:44:40 #183
31101 _Led_
Visje aaien niemand zeggen
pi_71462604
quote:
Op donderdag 30 juli 2009 16:23 schreef Salvad0R het volgende:

[..]

Want het is goed, waarom?

Het enige wat ik zie is gifstoffen die gereguleerd worden, nergens een fatsoenlijke bron van de goede shit die Codex Alimentarius zogenaamd zou brengen.

Ben wel benieuwd.
Niks mis met gifstoffen reguleren toch ? Da's best goed !
zzz
pi_71462794
quote:
Op donderdag 30 juli 2009 16:22 schreef Salvad0R het volgende:

[..]

Fluoride heeft geen enkel lichamelijk nut behalve dat het de mensen die het consumeren "gedwee" maakt, zoals Stalin voor het eerst observeerde in zijn Gulags.
Inderdaad. Mijn tanden krijgen nog steeds gaatjes. Desondanks al dat gepoets. Een negertjesgebit uit Afrika daarentegen is fantastisch wit zonder al dat poetsen. Wat een rotzooi zit er toch in al onze voeding ? Ik durf naar de tandarts ook niet meer gaan. Met zijn gifproducten in mijn bek die toch geen reet uithalen.
-Geen referrer links, ook niet in je sig-
pi_71462858
quote:
Op donderdag 30 juli 2009 16:44 schreef _Led_ het volgende:

[..]

Niks mis met gifstoffen reguleren toch ? Da's best goed !
Reguleren als in... onder de massa verspreiden.

Da's niet goed, dat is kut.
  donderdag 30 juli 2009 @ 17:17:01 #186
31101 _Led_
Visje aaien niemand zeggen
pi_71463661
zzz
pi_71464172
quote:
Op donderdag 30 juli 2009 17:17 schreef _Led_ het volgende:
[ afbeelding ]
Fail!
pi_71464689
quote:
Op donderdag 30 juli 2009 16:51 schreef MrLazy het volgende:

[..]
Een negertjesgebit uit Afrika daarentegen is fantastisch wit zonder al dat poetsen. Wat een rotzooi zit er toch in al onze voeding ? Ik durf naar de tandarts ook niet meer gaan. Met zijn gifproducten in mijn bek die toch geen reet uithalen.
Ben je wel eens in Afrika ofzo geweest? Heb je gezien hoe die tanden in hun mond aan het wegrotten zijn bij de meesten? Maar er zitten wel stukjes wit tussen, chapeau '^O^
The Rated-R Era ... A Decade of Decadence
Mr. Prolapse 2009
pi_71465146
quote:
Op donderdag 30 juli 2009 17:51 schreef Dragorius het volgende:

[..]

Ben je wel eens in Afrika ofzo geweest? Heb je gezien hoe die tanden in hun mond aan het wegrotten zijn bij de meesten? Maar er zitten wel stukjes wit tussen, chapeau '^O^
Eerlijkheid gebiedt te zeggen dat er wel degelijk minder tand gerelateerde problemen gemiddeld over het continent van Africa.
quote:
Dental caries and periodontal diseases are generally
considered to be major oral health problems around the
world. In African countries, however, they appear to be
neither as common nor as severe as in the developed
world.
Bron

Nu is wel de vraag waarom, er is natuurlijk nogal een groot verschil tussen wat wij eten in de westerse wereld en wat ze daar gemiddeld eten.
You can't convince a believer of anything; for their belief is not based on evidence, it's based on a deep seated need to believe
C. Sagan
  donderdag 30 juli 2009 @ 18:19:13 #190
180622 gesprekje
gewoon gek doen :D
pi_71465408
quote:
Op donderdag 30 juli 2009 13:14 schreef Dragorius het volgende:

[..]

Je hoeft niet meteen te zeggen dat mensen "dom" zijn, nergens voor nodig.
Sowieso kunnen we de lezing niet volgen, want die is al geweest zoals je ziet op de site. Buiten dat, ik heb nergens een publicatie van de codex zelf gezien, dus hoe kan ik dan oordelen wat het doet en zegt?
Je kunt zelf een lezing aanvragen bij hun, zaal huren en hun bellen. klaar.

Ik heb zelf een lezing van hun gevolgd en ik kan je vertellen dat je je na afloop afvraagt waarom mensen toch zo fucking dom zijn.

Ja, dom ja. Is heel erg nodig om mensen dat te laten horen, waarom zijn ze dom? Omdat het ze niks interreseert totdat het in de wet staat en het niet meer terug te draaien valt.
Ik ben ook best wel slim.
  donderdag 30 juli 2009 @ 18:21:27 #191
68576 eleusis
fokked op kidz
pi_71465471
quote:
Op donderdag 30 juli 2009 16:51 schreef MrLazy het volgende:

[..]

Inderdaad. Mijn tanden krijgen nog steeds gaatjes. [...] Wat een rotzooi zit er toch in al onze voeding ?
Suiker
Ik in een aantal worden omschreven: Ondernemend | Moedig | Stout | Lief | Positief | Intuïtief | Communicatief | Humor | Creatief | Spontaan | Open | Sociaal | Vrolijk | Organisator | Pro-actief | Meedenkend | Levensgenieter | Spiritueel
pi_71466040
quote:
Op donderdag 30 juli 2009 18:19 schreef gesprekje het volgende:

[..]

Je kunt zelf een lezing aanvragen bij hun, zaal huren en hun bellen. klaar.

Ik heb zelf een lezing van hun gevolgd en ik kan je vertellen dat je je na afloop afvraagt waarom mensen toch zo fucking dom zijn.

Ja, dom ja. Is heel erg nodig om mensen dat te laten horen, waarom zijn ze dom? Omdat het ze niks interreseert totdat het in de wet staat en het niet meer terug te draaien valt.
Tijdens zo'n lezing hoor je maar 1 kant van het verhaal, HUN visie.
pi_71473651
quote:
Op donderdag 30 juli 2009 18:09 schreef The_stranger het volgende:

[..]

Eerlijkheid gebiedt te zeggen dat er wel degelijk minder tand gerelateerde problemen gemiddeld over het continent van Africa.
[..]

Bron

Nu is wel de vraag waarom, er is natuurlijk nogal een groot verschil tussen wat wij eten in de westerse wereld en wat ze daar gemiddeld eten.
Ik wilde eerst zeggen dat als je niks eet je gebit goed blijft, maar Suiker is inderdaad veel meer alomvertegenwoordigd in onze maatschappij en daar niet.
Mr. Prolapse 2009
  vrijdag 31 juli 2009 @ 01:32:42 #194
130298 TheThirdMark
To what Purpose!
pi_71478705
quote:
Op donderdag 30 juli 2009 18:09 schreef The_stranger het volgende:

[..]

[..]

Bron

Nu is wel de vraag waarom, er is natuurlijk nogal een groot verschil tussen wel en geen eten hebben.
Even voor je aangepast.
  vrijdag 31 juli 2009 @ 02:54:57 #195
180622 gesprekje
gewoon gek doen :D
pi_71479457
quote:
Op donderdag 30 juli 2009 18:41 schreef ToT het volgende:

[..]

Tijdens zo'n lezing hoor je maar 1 kant van het verhaal, HUN visie.
Eigenlijk niet, het ging er vooral om wat er gezegd werd op de bijeenkomsten van de commissies want die waren namelijk bijgewoond door de spreker van de lezing. En nog wat leuke uitspraken van mensen die de dienst uitmaken in de europese unie op dit onderwerp zoals grossklaus en mathioudakis, trouwens die uitspraken kun je ook wel op het internet lezen, ff googlen...

hier bijv: http://www.newmediaexplor(...)levant_to_health.htm

Je moet niet zo biased zitten blaten hier ToT, je snijd jezelf er echt heel diep mee in de vingers.

Ik ben ook best wel slim.
  vrijdag 31 juli 2009 @ 07:48:59 #196
153506 Captain_Fabulous
Nog steeds CyclingGirl fan
pi_71480334
HUm, eem mod zeggen dat ie blaat...handig
Metalman. Maar ook ESF fan. Solo vakantiefietser met tentje. Dichter.
26-10 Attila/Eskimo Callboy (Amsterdam), 21-11 The Algorithm (Haarlem)
  vrijdag 31 juli 2009 @ 08:18:16 #197
258339 Dartanion
Dictum, factum
pi_71480615
quote:
Op vrijdag 31 juli 2009 02:54 schreef gesprekje het volgende:

[..]

Eigenlijk niet, het ging er vooral om wat er gezegd werd op de bijeenkomsten van de commissies want die waren namelijk bijgewoond door de spreker van de lezing. En nog wat leuke uitspraken van mensen die de dienst uitmaken in de europese unie op dit onderwerp zoals grossklaus en mathioudakis, trouwens die uitspraken kun je ook wel op het internet lezen, ff googlen...

hier bijv: http://www.newmediaexplor(...)levant_to_health.htm

Je moet niet zo biased zitten blaten hier ToT, je snijd jezelf er echt heel diep mee in de vingers.

Ik heb je linkje even bekeken, ik kan alleen quotes vinden met die uitspraken. Dus de uitspraken kunnen volledig uit hun verband zijn gerukt.
Verder vond ik wat er stond over de Codex stond niet zo boeiend, zelfs goed
:-)
pi_71481330
quote:
Op vrijdag 31 juli 2009 01:32 schreef TheThirdMark het volgende:

[..]

Even voor je aangepast.
Er zijn zat gebieden in de Afrika waar natuurlijk wel eten is, denk aan de gebeiden rond het Middellandse zeegebied en bv. Zuid-Afrika.
You can't convince a believer of anything; for their belief is not based on evidence, it's based on a deep seated need to believe
C. Sagan
  vrijdag 31 juli 2009 @ 10:17:52 #199
74330 MrLazy
Lazyness
pi_71482940
Toevallig ook weer dat alle voedingsmiddelen die in de Bijbel worden beschreven zoals vis, brood en wijn in de hedendaagse wetenschap worden geprezen voor hun positieve effecten op het lichaam.
-Geen referrer links, ook niet in je sig-
pi_71482988
quote:
Op vrijdag 31 juli 2009 10:17 schreef MrLazy het volgende:
Toevallig ook weer dat alle voedingsmiddelen die in de Bijbel worden beschreven zoals vis, brood en wijn in de hedendaagse wetenschap worden geprezen voor hun positieve effecten op het lichaam.
Zoveel "andere" voedingsmiddelen waren er toen niet
En de rijst van de Aziaten dan? Zoveel obese Aziaten ken ik niet
Mr. Prolapse 2009
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')