Fat princesquote:Op donderdag 30 juli 2009 13:22 schreef Cid het volgende:
Waar wacht je op dan?
Zodra je Caps Lock gefixt is.quote:Op donderdag 30 juli 2009 12:17 schreef Catch_me het volgende:
MENSEN HOELAAT WORDT DE PSN STORE GEUPDATE????????
[muggenzift mode: aan] Wel jammer dat er een paar seconden zwart beeld is voordat het tussenfilmpje start. [muggenzift mode: uit]quote:Op woensdag 29 juli 2009 15:03 schreef SuperFruitig het volgende:
[..]
Heb je U1 gespeeld?
0 laadtijden, 0 installatietijden
Naughty Dog![]()
quote:Op donderdag 30 juli 2009 13:48 schreef SocialDisorder het volgende:
[..]
Zodra je Caps Lock gefixt is.
Voor deze ene keer dan. Ik vind dat ik het recht heb om het woord te gebruiken/misbruiken aangezien ik het zelf ook heb gehad.quote:Op donderdag 30 juli 2009 17:22 schreef Cyberia18 het volgende:
Wil je die nare ziekte even uit je post halen?
Dat was van te voren bekend.quote:Op donderdag 30 juli 2009 17:16 schreef Moe_Szyslak het volgende:
AAAAAAAAAAAAAAAARGHWat een ******game
Welke hoer bedenkt het nou om een game te maken zonder saves/checkpoint als hij al aan de moeilijke kant is
Ik ben nou al stront ziek van Demon's Souls. Zit je een uur lang lekker te spelen, niets aan het handje, BOEM in 2 slagen dood. Sta je weer aan het begin van de level en mag je alles nog eens dunnetjes overdoen. Wie dit heeft bedacht moet echt een enkeltje Hell krijgen.
Hij gaat direct weer in de verkoop. Jammer want de setting was wel erg gaaf...
Maar ik had niet verwacht dat je zomaar door een of andere lampe lul in 2 slagen dood geslagen kon worden. Boss fights, ok. Maar een normale demon? 't is gewoon niet leuk op deze manier. In iedergeval niet voor mij. Ik was toch ook al geen fan van dit genre maar de game zag er zo aantrekkelijk uitquote:
Gamers van tegenwoordig zijn verpest door checkpointsquote:Op donderdag 30 juli 2009 17:16 schreef Moe_Szyslak het volgende:
AAAAAAAAAAAAAAAARGHWat een ******game
Welke hoer bedenkt het nou om een game te maken zonder saves/checkpoint als hij al aan de moeilijke kant is
Ik ben nou al stront ziek van Demon's Souls. Zit je een uur lang lekker te spelen, niets aan het handje, BOEM in 2 slagen dood. Sta je weer aan het begin van de level en mag je alles nog eens dunnetjes overdoen. Wie dit heeft bedacht moet echt een enkeltje Hell krijgen.
Het hoeft ook niet elke 20 meter. IGI 2 had bijv een maximaal aantal saves die je kon gebruiken wanneer je maar wou. Maar elke keer dat je er een gebruikte ging de accu van je PDA verder leeg. Als hij helemaal leeg was dan kon je geen nieuwe saves maken.quote:Op donderdag 30 juli 2009 17:43 schreef -Techno- het volgende:
[..]
Gamers van tegenwoordig zijn verpest door checkpoints
Kun je je binnengehaalde content vanuit de US Store gewoon op je Europese account afspelen? Ja toch? Maar eens een PSN card scoren dan.quote:
Daarom gewoon de reviews lezenquote:Op donderdag 30 juli 2009 17:47 schreef Moe_Szyslak het volgende:
[..]
Helemaal niets is wel heel erg karig. En levels in Demon's Souls zijn echt heel erg groot. De kans dat je dood gaat is gewoon relatief groot. Helemaal bij boos fights. Qua design is het een super game.
Hey, das Fruit z'n schuld. Hij zat te schreeuwen dat ik em gewoon moest kopen.quote:Op donderdag 30 juli 2009 17:50 schreef disjfa het volgende:
[..]
Daarom gewoon de reviews lezenEerste regel van bijna elke review is wel "FUCK THIS GAME" ongeveer. En dan vertellen ze later wel dat ie tof is en geven ze hem een 9 maar eerst even duidelijk maken dat je een oen bent hem gekocht te hebben
Checkquote:
Downloadingquote:
Waaaat Oblivionquote:Op donderdag 30 juli 2009 18:19 schreef SToRM81 het volgende:
Ik heb die fout ook een aantal keer gemaakt hoor. Laatste voorbeeld was Oblivion. Iedereen was enthousiast over die game en overal lovende reviews, maar ik heb m al snel links laten liggen...Totaal niet mijn game.
Allemaal jou schuld, weet je nog?quote:
Capture the flag, 15 euro.quote:Op donderdag 30 juli 2009 18:22 schreef Deacon_Tigra het volgende:
Hoe kan je gameplay van FP nou eigenlijk omschrijven?
En wat kost tie ?
friends multiplayer? voice chat?quote:Op donderdag 30 juli 2009 18:36 schreef KoosyNL het volgende:
Eerste indruk Fat Princess: Super vet
En props voor de makers om de singleplayer "Play with yourself" te noemen
Jep en jepquote:Op donderdag 30 juli 2009 18:46 schreef Deacon_Tigra het volgende:
[..]
friends multiplayer? voice chat?
Ik heb je ge-pm'dquote:
quote:Op donderdag 30 juli 2009 18:13 schreef Deacon_Tigra het volgende:
[ afbeelding ]
Moe![]()
![]()
Heb je mijn review niet gelezen ofzo,![]()
Je moet ff doorbijten, de controls leren, lvl opbouwen.
Daarna word het iets makkelijk, met de flinke nadruk op "iets"![]()
pwnd voor 60 dollah![]()
Met een klopboor? Of heul veul lijm?quote:Op donderdag 30 juli 2009 20:07 schreef SuperFruitig het volgende:
Trouwens, iemand verstand van hoe ik mijn tv aan de muur kan hengsten?
Ik had al dubbelzijdige tape gezocht maar helaasch. Maar jij ook geen verstand van een leuk universeel beugeltje voor een schappelijk prijsje?quote:
quote:Op donderdag 30 juli 2009 20:08 schreef Cyberia18 het volgende:
Incl. dönergrill that is?
Nee, mijn tv staat op een voetje, ik vertrouw mijn tussenmuur nietquote:Op donderdag 30 juli 2009 20:12 schreef SuperFruitig het volgende:
[..]
Ik had al dubbelzijdige tape gezocht maar helaasch. Maar jij ook geen verstand van een leuk universeel beugeltje voor een schappelijk prijsje?
[..]!
Trouwens, het is niet mogelijk om met je ps3 wireless online te gaan, maar films etc, te streamen via de kabel of wel?
(geen vaste verbinding in de nieuwe kribbeKuthuisbaas)
quote:Op donderdag 30 juli 2009 19:52 schreef Chocobo het volgende:
Pffffffffff
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ik wil hem ook en als niemand wil sharen binnen de komende uren MOET ik weer een kaartje kopen...quote:
Ja echt hequote:
Ik liep achter je aan met een frost mage achig iets, meteen mensen freezen, naar fire switchen en rammenquote:Op donderdag 30 juli 2009 22:15 schreef Deacon_Tigra het volgende:
[..]
Ja echt he![]()
Vette shit![]()
Dark priest FTW![]()
Alleen jammer dat je niet goed ziet waar je vrienden zich bevinden
heb precies het zelfde gehadquote:Op donderdag 30 juli 2009 18:19 schreef SToRM81 het volgende:
Ik heb die fout ook een aantal keer gemaakt. Laatste voorbeeld was Oblivion. Iedereen was enthousiast over die game en overal lovende reviews, maar ik heb m al snel links laten liggen...Totaal niet mijn game.
quote:Op donderdag 30 juli 2009 02:25 schreef Mindstate het volgende:
Zijn er hier nog mensen trouwens die PSN-games willen sharen? Uiteraard betaal ik mee
Second that!quote:Op donderdag 30 juli 2009 02:25 schreef Mindstate het volgende:
Zijn er hier nog mensen trouwens die PSN-games willen sharen? Uiteraard betaal ik mee
quote:Op vrijdag 31 juli 2009 00:12 schreef Platina het volgende:
haha ik ben zo te horen niet de enige die 40 euro verkloot heeft aan 2 uurtjes Oblivion. Wat een takke spel was dat zeg.
quote:
The latest issue of PlayStation The Official Magazine reveals a new environment for the highly anticipated game, Modnation Racers.
Up til now, the countryside environment (pictured above) was the only one shown off. This screen scan shows off a never-before-seen locale…the jungle!
First shown off at this year’s E3, Modnation Racers is looking to blend arcade racing with user created levels and content. The creation system the game boasts is incredibly fluid and easy, as it allows players to create a fully functioning level within minutes. The player then has the option to upload the level, for all to play; instantly.
It currently does not have a solid release date, but the developer, United Front Games, is shooting for a 2010 time frame.
Xbox Live... free....quote:
Ieder zijn ding,... heb me er geweldig mee vermaakt. Zit zeker 160 uur in dat spel!quote:Op vrijdag 31 juli 2009 00:12 schreef Platina het volgende:
haha ik ben zo te horen niet de enige die 40 euro verkloot heeft aan 2 uurtjes Oblivion. Wat een takke spel was dat zeg.
Wat hoor ik daar? Is dat niet de LBP theme song?quote:
Mijn ouders hebben hun 52" pioneer kuro op laten hangen door raf en die hebben gewoon deze gebruikt: http://www.kieskeurig.nl/muurbeugel_tv/vogels/vfw_065/220524/quote:Op donderdag 30 juli 2009 20:07 schreef SuperFruitig het volgende:
Trouwens, iemand verstand van hoe ik mijn tv aan de muur kan hengsten?
Je schijnt haar te moeten voeren, dus jaquote:
Heb wel interesse in 2 spellen die jij hebt, je hebt pmquote:Op donderdag 30 juli 2009 22:51 schreef YOgamerYO het volgende:
Of willen mensen die sharen deze lijst er tegenover sharen(dus als ik fat princess van jou download krijg jij deze lijst)
Bf:1943
Bomberman Ultra
Calling all cars
Trash panic
Ragg doll kung fu
Pixel junk monsters
Flower
Noby Noby Boy
Linger in shadows
Burnout Paradise+uitbreiding legendary cars en wat klote autotjes
Pain
Grant turismo 5 Prologue
Wipeout HD
en als je LBP geimporteerd hebt kun je milioenen pakjes+Gow uitbreiding daarvoor krijgen
Het is wel een leuk spelletje jaquote:
Ik heb wel interesse om dingen te sharen, maar heb het nog nooit gedaan. Hoe werkt het precies? Zitten er risico's aan vast?quote:Op donderdag 30 juli 2009 22:51 schreef YOgamerYO het volgende:
Of willen mensen die sharen deze lijst er tegenover sharen(dus als ik fat princess van jou download krijg jij deze lijst)
Bf:1943
Bomberman Ultra
Calling all cars
Trash panic
Ragg doll kung fu
Pixel junk monsters
Flower
Noby Noby Boy
Linger in shadows
Burnout Paradise+uitbreiding legendary cars en wat klote autotjes
Pain
Grant turismo 5 Prologue
Wipeout HD
en als je LBP geimporteerd hebt kun je milioenen pakjes+Gow uitbreiding daarvoor krijgen
Tering, wat een lefgozerquote:Op vrijdag 31 juli 2009 08:34 schreef -Menn0- het volgende:
WTF! Best wel sportief
Wist niet dat Drake eigenlijk een neger is![]()
[ afbeelding ]
Sorry maar Catch Me was eerderquote:Op vrijdag 31 juli 2009 12:09 schreef Kn0x het volgende:
[..]
Ik heb wel interesse om dingen te sharen, maar heb het nog nooit gedaan. Hoe werkt het precies? Zitten er risico's aan vast?
Kopen ook goed?quote:Op vrijdag 31 juli 2009 12:25 schreef Monays het volgende:
Iemand anders die Fat Princess wilt traden?
Dus mijn Fat Princess tegen jouw andere game(s).
http://kotaku.com/5326900(...)se-still-unconfirmedquote:Yakuza 3 American Release Still "Unconfirmed"
Keep hope alive! It seems SEGA America's Ray Almeda misspoke and gave his own personal opinion to The Examiner that Yakuza 3 will not be released in the States because of subpar Yakuza 2 sales.
The Examiner has since run an update, explaining those remarks were not "official SEGA statements." The Examiner adds, "SEGA still hasn't made any mention of an upcoming release or revealed plans to release it stateside."
PS3 exclusive Yakuza 3 (AKA Ryu Ga Gotoku 3) was released in Japan last February, selling over 200,000 copies in its first day.
quote:PlayStation 3 naar ¤299?
Momenteel is de PlayStation 3 ruim duurder dan de Wii en de Xbox 360 waardoor de console momenteel minder sterk in de markt ligt dan zijn concurrenten. Nu is het simpelweg wachten tot Sony een prijsverlaging doorvoert voor hun console.
Het Franse JeuxVideo beweert nu dat Sony Computer Entertainment op de GamesCom een nieuwe en goedkopere PlayStation 3 Slim gaat aankondigen. Die PS3 Slim zou dan begin september verschijnen voor ¤299. 18 augustus om 18 uur, het moment van Sony's persconferentie, weten we of het gerucht klopt. Als het klopt, lees je dat ook zeker op Gamed.
quote:Call of Duty Classic to be released on XBL and PSN - eventually
Those who purchase the Modern Warfare 2 Hardened or Prestige editions will get a token to download Call of Duty Classic, and if you want the classic game but not MW2, you will just have to wait a bit.
Infinity Ward’s Robert Bowling has confirmed to IGN that the game will be made available, eventually, to everyone via XBL and PSN as a stand-alone game with working multiplayer.
“Prestige and Hardened Edition buyers will be getting access to Call of Duty: Classic first,” he told the site. “It’ll eventually be coming out for both Xbox Live Arcade and PSN as a stand-alone arcade game.
“However, price and release date are unknown at this point. It’s the true original Call of Duty including full multiplayer.”
Hopefully those itching for it won’t have to wait too long once MW2 is released.
spelletje doen dan maar vanavond?quote:Op vrijdag 31 juli 2009 21:55 schreef Remake het volgende:
Ik ga hem nu wel downloaden, jammer dat er geen demo was.
volgens mij had ik je er al in staanquote:Op vrijdag 31 juli 2009 22:02 schreef Remake het volgende:
nah ik ga straks gears 2 doen
PSn is trouwens TheDutchNelson, add me alvast.
Wat me tegenhoudt is dat het eigenlijk niet veel meer is dan bad company. voicechat en squads zijn nog steeds niet gefixtquote:Op vrijdag 31 juli 2009 22:25 schreef Remake het volgende:
Mehh, eerste indrukken van fat princes zijn teleurstellend, tis een beetje te simpel allemaal.
je had inderdaad beter BF 1943 kunnen halen denk ik wat je eigenlijk allang gedaan zou moeten hebben
Neej FP gaat em niet worden.
alweer een hoge verwachting die de grond is ingedrukt, way to go PS3
quote:Op vrijdag 31 juli 2009 22:34 schreef Pheno het volgende:
Dat ligt toch niet aan de PS3, maar aan het gehype van een uitgever de fanboys
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |