Fat princesquote:Op donderdag 30 juli 2009 13:22 schreef Cid het volgende:
Waar wacht je op dan?
Zodra je Caps Lock gefixt is.quote:Op donderdag 30 juli 2009 12:17 schreef Catch_me het volgende:
MENSEN HOELAAT WORDT DE PSN STORE GEUPDATE????????
[muggenzift mode: aan] Wel jammer dat er een paar seconden zwart beeld is voordat het tussenfilmpje start. [muggenzift mode: uit]quote:Op woensdag 29 juli 2009 15:03 schreef SuperFruitig het volgende:
[..]
Heb je U1 gespeeld?
0 laadtijden, 0 installatietijden
Naughty Dog![]()
quote:Op donderdag 30 juli 2009 13:48 schreef SocialDisorder het volgende:
[..]
Zodra je Caps Lock gefixt is.
Voor deze ene keer dan. Ik vind dat ik het recht heb om het woord te gebruiken/misbruiken aangezien ik het zelf ook heb gehad.quote:Op donderdag 30 juli 2009 17:22 schreef Cyberia18 het volgende:
Wil je die nare ziekte even uit je post halen?
Dat was van te voren bekend.quote:Op donderdag 30 juli 2009 17:16 schreef Moe_Szyslak het volgende:
AAAAAAAAAAAAAAAARGHWat een ******game
Welke hoer bedenkt het nou om een game te maken zonder saves/checkpoint als hij al aan de moeilijke kant is
Ik ben nou al stront ziek van Demon's Souls. Zit je een uur lang lekker te spelen, niets aan het handje, BOEM in 2 slagen dood. Sta je weer aan het begin van de level en mag je alles nog eens dunnetjes overdoen. Wie dit heeft bedacht moet echt een enkeltje Hell krijgen.
Hij gaat direct weer in de verkoop. Jammer want de setting was wel erg gaaf...
Maar ik had niet verwacht dat je zomaar door een of andere lampe lul in 2 slagen dood geslagen kon worden. Boss fights, ok. Maar een normale demon? 't is gewoon niet leuk op deze manier. In iedergeval niet voor mij. Ik was toch ook al geen fan van dit genre maar de game zag er zo aantrekkelijk uitquote:
Gamers van tegenwoordig zijn verpest door checkpointsquote:Op donderdag 30 juli 2009 17:16 schreef Moe_Szyslak het volgende:
AAAAAAAAAAAAAAAARGHWat een ******game
Welke hoer bedenkt het nou om een game te maken zonder saves/checkpoint als hij al aan de moeilijke kant is
Ik ben nou al stront ziek van Demon's Souls. Zit je een uur lang lekker te spelen, niets aan het handje, BOEM in 2 slagen dood. Sta je weer aan het begin van de level en mag je alles nog eens dunnetjes overdoen. Wie dit heeft bedacht moet echt een enkeltje Hell krijgen.
Het hoeft ook niet elke 20 meter. IGI 2 had bijv een maximaal aantal saves die je kon gebruiken wanneer je maar wou. Maar elke keer dat je er een gebruikte ging de accu van je PDA verder leeg. Als hij helemaal leeg was dan kon je geen nieuwe saves maken.quote:Op donderdag 30 juli 2009 17:43 schreef -Techno- het volgende:
[..]
Gamers van tegenwoordig zijn verpest door checkpoints
Kun je je binnengehaalde content vanuit de US Store gewoon op je Europese account afspelen? Ja toch? Maar eens een PSN card scoren dan.quote:
Daarom gewoon de reviews lezenquote:Op donderdag 30 juli 2009 17:47 schreef Moe_Szyslak het volgende:
[..]
Helemaal niets is wel heel erg karig. En levels in Demon's Souls zijn echt heel erg groot. De kans dat je dood gaat is gewoon relatief groot. Helemaal bij boos fights. Qua design is het een super game.
Hey, das Fruit z'n schuld. Hij zat te schreeuwen dat ik em gewoon moest kopen.quote:Op donderdag 30 juli 2009 17:50 schreef disjfa het volgende:
[..]
Daarom gewoon de reviews lezenEerste regel van bijna elke review is wel "FUCK THIS GAME" ongeveer. En dan vertellen ze later wel dat ie tof is en geven ze hem een 9 maar eerst even duidelijk maken dat je een oen bent hem gekocht te hebben
Checkquote:
Downloadingquote:
Waaaat Oblivionquote:Op donderdag 30 juli 2009 18:19 schreef SToRM81 het volgende:
Ik heb die fout ook een aantal keer gemaakt hoor. Laatste voorbeeld was Oblivion. Iedereen was enthousiast over die game en overal lovende reviews, maar ik heb m al snel links laten liggen...Totaal niet mijn game.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |