stoner jeugd , kan wat info verkeerd zijnquote:
Twee platforms, lijkt me eigenlijk geniaal. Een voor thuis, de ander voor op reis. Zorg dat de rondetijden of ghostdata (als ze daar aan doen) van de banen die in beide voorkomen gesynched kunnen worden en ik zie niet waarom het zo dom zou zijnquote:Op zondag 2 augustus 2009 23:17 schreef gamefreek het volgende:
Zou Polyphony dan echt 2 Gran Turismo games in een kwartaal uitbrengen?
Beetje rare strategie
Twee games op twee verschillende platforms die met elkaar communiceren, zodat je in beide games altijd dezelfde collectie auto's hebt...quote:Op zondag 2 augustus 2009 23:17 schreef gamefreek het volgende:
Zou Polyphony dan echt 2 Gran Turismo games in een kwartaal uitbrengen?
Beetje rare strategie
Ik heb ook een 606. Oorspronkelijk gekocht voor 480. Helaas kwam vlak daarna de 607 voor een lagere prijs.quote:Op zondag 2 augustus 2009 16:25 schreef RedemptioN het volgende:
wat is je budget? maakt nogal veel verschil, anders kan je ook met een instap Harman Kardon beginnen met 5.1, of je kan met een duurdere 7.1 beginnen (aangezien ps3 7.1 geluid aan kan
)
ik heb zelf een Onkyo TX-SR606, de opvolger sr607 is 400 euro...mooi dingetje
ik heb zelf de Infinity primus HCS, ik merkte wel duidelijk verschil tussen echte houten speakers en speakers in blik, al zal thuis dat verschil wel verwaarloosbaar zijnquote:Op maandag 3 augustus 2009 13:09 schreef Webby het volgende:
[..]
Ik heb ook een 606. Oorspronkelijk gekocht voor 480. Helaas kwam vlak daarna de 607 voor een lagere prijs.
Kef KHT 2005.2 speakers erbij voor 499. Voor 599 hadden ze ook de 2005.3, maar daar was de sub van bekleed met stof, dat werkt niet met mijn 2 katten. De hoge tonen schijnen beter te zijn bij de .3
Ik ben er wel erg blij mee, lekker alles via hdmi er aan, optisch is niet eens nodig en dan 1 hdmi naar je tv. Het geluid is super bij zowel films als games. Bij Wipeout heb je gave beats over de sub en de straalaandrijving geluiden als je over boost pads rijdt achter je.
Als we het hier toch over hebben... Ik heb zelf een half jaartje een Marantz SR5003 met een aardig setje JBL speakers/subwoofer en dat maakt echt bizar veel verschil met spellen en blu-rays. Ook ideaal dat er nog maar 1 HDMI kabel naar m'n tv hoeft voor alles.quote:Op maandag 3 augustus 2009 13:09 schreef Webby het volgende:
[..]
Ik heb ook een 606. Oorspronkelijk gekocht voor 480. Helaas kwam vlak daarna de 607 voor een lagere prijs.
Kef KHT 2005.2 speakers erbij voor 499. Voor 599 hadden ze ook de 2005.3, maar daar was de sub van bekleed met stof, dat werkt niet met mijn 2 katten. De hoge tonen schijnen beter te zijn bij de .3
Ik ben er wel erg blij mee, lekker alles via hdmi er aan, optisch is niet eens nodig en dan 1 hdmi naar je tv. Het geluid is super bij zowel films als games. Bij Wipeout heb je gave beats over de sub en de straalaandrijving geluiden als je over boost pads rijdt achter je.
topic van een jaar oudquote:Op maandag 3 augustus 2009 13:57 schreef Chocobo het volgende:
High def fans mogen hier verder! [High Definition & Multichannel Audio] #9
Normaal gesproken zou ik zeggen 'veeeeel te laat'' maar anderzijds kun je spoedig al door met deel 2.quote:Op maandag 3 augustus 2009 14:50 schreef Chaos-Zero het volgende:
Whoohoo, Uncharted net uitgespeeld!
Haha i know dat ik veel te laat benquote:Op maandag 3 augustus 2009 15:04 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Normaal gesproken zou ik zeggen 'veeeeel te laat'' maar anderzijds kun je spoedig al door met deel 2.
3 HDMI in, 1 out.quote:Op maandag 3 augustus 2009 14:57 schreef RedemptioN het volgende:
[..]
@phonebone, hoeveel hdmi ingangen heeft die marantz? de 4003 had er maar 2, vandaar dat ik voor de onkyo ben gegaan die heeft er 4 namelijk.
iemand hier met een 7.1 setje die kan vertellen hoe het is om blu-rays in 7.1 te horen, en of er dus daadwerkelijk een goed verschil tussen 5.1 en 7.1 te horen is? en hebben games trouwens 7.1?
Dit is een PS3 topic,... niet iedereen hoeft dit te lezen. Deze gehele pagina is nu hier al aan besteedt. Je kan meer mensen helpen door je bevindingen in het topic te plaatsen die daarvoor bedoeld is. Zo krijgen we ook betere en interessante topics. Ik vind jullie discussie juist heel geschikt voor dat topic!quote:Op maandag 3 augustus 2009 14:57 schreef RedemptioN het volgende:
[..]
topic van een jaar ouddie ene keer dat er een beetje, doch deels ontopic omdat ons geweldige ps3 systeem erop aangesloten is en wij dit iedereen aanraden
, een beetje gepraat wordt over audio mag toch geen probleem zijn
een receiver vinden met nog meer inputs is atm denk ik redelijk moeilijkquote:Op maandag 3 augustus 2009 17:24 schreef SocialDisorder het volgende:
Ik heb deze op het oog, maar ik ben bang dat ik binnen de kortste keren door m'n HDMI-poorten heen benhttp://www.eu.onkyo.com/products/TX-SR607.html
PS3, X360, Settop box TV en PC doen al 4, WiiHD zal numero 5 worden en dan is de achterkant vol. Heb je nog één lullig plugje aan de voorkant over...quote:Op maandag 3 augustus 2009 17:30 schreef RedemptioN het volgende:
[..]
een receiver vinden met nog meer inputs is atm denk ik redelijk moeilijk, zijn er al 6...en voor die prijs en wat ie verder kan is het echt een must have, maar 6x hdmi, hoe kan je dat vol krijgen
![]()
maar ja, ik moet nog een nieuwe tv fixen zodat ik tenminste goed kan gamen op mn ps3 en mn vriendin tenminste ergens anders tv kijkt...krijg geen tijd meer om op de ps3 te gamen
Je doet de dvd, met het printje naar boven, in de ps3. Nu slurpt de ps3 de disc op! Je drukt op play, en tada zo spelen wij films af via de ps3.quote:Op maandag 3 augustus 2009 18:09 schreef Misan het volgende:
Hey en films afspelen via de PS3, hoe doen jullie dat dan?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |