Zie hier het resultaat van DX Gilette mesjes:quote:Op woensdag 29 juli 2009 16:27 schreef Metalfreak het volgende:
[..]
Wou net zeggen, de meningen zijn een beetje verdeeld. Ben er zelf wel tevreden over bijvoorbeeld.
edit: dat was dus over de Gillette Fusion mesjes, maar ik zou zeggen, probeer het voor dat geld gewoon een keer uit. In het ergste geval ben je 2,50 euro kwijt
Had ik je wel kunnen vertellen.quote:Op woensdag 29 juli 2009 17:00 schreef jpg97 het volgende:
[..]
Zie hier het resultaat van DX Gilette mesjes:
[ afbeelding ]
Waarom wou je dat cancellen dan?quote:Op woensdag 29 juli 2009 17:03 schreef mtchel112 het volgende:
[..]
2 aanstekers, ipod oortjes en zon sleutelhanger
Krijg ik nu een mailtje, sorry dat hij is geshipped, je moet 3 weken wachten voor hij aankomt (dat was waarom ik wilde annuleren, ik kwam er te laat achter dat ik bij een product speciale shipping moest aanklikken om hem normaal binnen te krijgen).quote:Op woensdag 29 juli 2009 07:53 schreef delano.888 het volgende:
Klootzakken bij DX, ik cancel een order die op packaging stond 2 dagen geleden, berichtje erbij met waarom, vandaag gewoon geshipped
Wel fraaie brillen... Ze hebben er meer als DX of DP...quote:Op woensdag 29 juli 2009 18:46 schreef Lenrel het volgende:
beste fokkers,
nep of niet?
Nederlandse website met artikelen:
http://catalogus-online.com/Zonnebrillen/lv/lv-bril.htm
ik ben benieuwd
Wat denk je zelf?.. 24,95 voor een LV bril. NEPquote:Op woensdag 29 juli 2009 18:46 schreef Lenrel het volgende:
beste fokkers,
nep of niet?
ik ben benieuwd
Herkenbaar. Ik krijg om een of andere reden meestal m'n pakjes op zaterdag (of de postbode staat doordeweeks ook al voor de deur en is te lam om een briefje te schrijven) en dan bellen ze vaak aan als ik nog op m'n nest lig. Meestal geef ik dan van de intercom door dat ik er aan kom (woon 2 hoog) en kleed me dan in 30 seconden aan. Nog 30 seconden om beneden te komen.. Postbode denkt vast dat er een ongeschoren, onverzorgde baardaap op de 2e verdieping woont.quote:Op dinsdag 28 juli 2009 13:17 schreef HerrHenk het volgende:
vanochtend m'n rayban van DP binnen gekregen.Heb me nog nooit zo snel aangekleed en gelukkig waren ze nog net niet weg.
Loller!quote:Op woensdag 29 juli 2009 19:31 schreef neo2000 het volgende:
[..]
Herkenbaar. Ik krijg om een of andere reden meestal m'n pakjes op zaterdag (of de postbode staat doordeweeks ook al voor de deur en is te lam om een briefje te schrijven) en dan bellen ze vaak aan als ik nog op m'n nest lig. Meestal geef ik dan van de intercom door dat ik er aan kom (woon 2 hoog) en kleed me dan in 30 seconden aan. Nog 30 seconden om beneden te komen.. Postbode denkt vast dat er een ongeschoren, onverzorgde baardaap op de 2e verdieping woont.
turks/chinees echtquote:Op woensdag 29 juli 2009 18:46 schreef Lenrel het volgende:
beste fokkers,
nep of niet?
ik ben benieuwd
Nogmaals!quote:Op woensdag 29 juli 2009 18:29 schreef drumstickNL het volgende:
Serieus ?!? Hoe dan want dan heb ik nu twee dingen voor drie weken staan!
quote:Op woensdag 29 juli 2009 07:53 schreef delano.888 het volgende:
Klootzakken bij DX, ik cancel een order die op packaging stond 2 dagen geleden, berichtje erbij met waarom, vandaag gewoon geshipped
Waarom bestellen jullie dan, als je het niet wilt hebben moet je niet bestellen.quote:Op woensdag 29 juli 2009 10:24 schreef mtchel112 het volgende:
had ik dus ook, ben ik ook niet zo blij mee ik zei dat ik eerst antwoord wou en als ik het dan niet goed vond zou ik mn order cancellen, zeggen ze dat antwoord en wil je cancellen? kijk ik bij account staat er shipped
is er een manier om tog mn geld terug te krijgen?:P is maar voor 5 eu maargoed ik wou het liever niet:p
Echt hè? Denk gewoon na voordat je iets écht besteld, in plaats van achteraf zeuren dat ze het gewoon opsturen.quote:Op woensdag 29 juli 2009 19:54 schreef PedroN het volgende:
[..]
en
[..]
Waarom bestellen jullie dan, als je het niet wilt hebben moet je niet bestellen.
Je weet dat het bij de Chinese webshops wel eens lang kan duren, welkom in de wondere wereld van de webshops.
Wordt er een bestelling opgestuurd is het weer niet goed
had me bedacht, en ik wou eerst weten of ik nog iets kon toevoegen met mn punten anders zou ik cancellen opeens hadden ze het ogpestuurdquote:Op woensdag 29 juli 2009 17:53 schreef drumstickNL het volgende:
[..]
Waarom wou je dat cancellen dan?
Nogmaals.quote:Op woensdag 29 juli 2009 19:49 schreef drumstickNL het volgende:
Duurt het 3 weken? Wat moet je aanklikken als je het sneller wil laten gaan dan?
Je bent wel erg ongeduldig hè?quote:
I have replied you in the topicquote:Op maandag 27 juli 2009 20:22 schreef Lolque het volgende:
http://forum.dealperfect.com/Topic.aspx?BoardID=6&TopicID=268
Zou hier intresse voor zijn denken jullie?
Good explananation!quote:Op maandag 27 juli 2009 23:02 schreef gers het volgende:
[..]
dx = dealextreme.com
dp = dealperfect.com
jack = eigenaar van dealperfect.com en bij hem kan je ook spullen van taobao bestellen
nog meer afkortingen?
i am interested if the price is goodquote:Op woensdag 29 juli 2009 21:37 schreef jack-peng het volgende:
[..]
Good explananation!
http://item.taobao.com/auction/item_detail.jhtml?item_id=2104d68209d443dbba14c3c87bb2a431&x_id=0db2
I ordered 10 of this item from this supplier.
This item is different from DX one ,it is made of silicon,not plastic,better for healthy,any one interested ?
quote:Op maandag 27 juli 2009 23:03 schreef Lolque het volgende:
[..]
DP = www.Dealperfect.com
DX = www.dealextreme.com
FP = www.focalprice.com
BG = www.budgetgadgets.com
KD = www.kaidomain.com
Jack is (mede)eigenaar van www.dealperfect.com
www.taobao.com = site waar je dingen kan uitzoeken om vervolgens via Jack of Rachel te kunnen bestellen
The price will be:8.99$ including shipping costquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |