Thanks, fijne shortlist!quote:Op maandag 27 juli 2009 23:03 schreef Lolque het volgende:
[..]
DP = www.Dealperfect.com
DX = www.dealextreme.com
FP = www.focalprice.com
BG = www.budgetgadgets.com
KD = www.kaidomain.com
Jack is (mede)eigenaar van www.dealperfect.com
www.taobao.com = site waar je dingen kan uitzoeken om vervolgens via Jack of Rachel te kunnen bestellen
quote:Op dinsdag 28 juli 2009 23:57 schreef kloink het volgende:
ik lach me rot
Deze besteld 23146
Pak ik hem uit..en wat knippert er....een groot audi logo haha..
quote:Op dinsdag 28 juli 2009 22:29 schreef drumstickNL het volgende:
Ok, bedankt.
Weet iemand nog coole gadgets? Heb zojuist zo'n tv remote gekocht die op alle tv's kan.
Paypal claim?quote:Op woensdag 29 juli 2009 07:53 schreef delano.888 het volgende:
Klootzakken bij DX, ik cancel een order die op packaging stond 2 dagen geleden, berichtje erbij met waarom, vandaag gewoon geshipped
Daar moet je voor tekenen, misschien dat je iets met Jack kan regelen dat hij em met de gewone airmail verstuurd.quote:Op woensdag 29 juli 2009 13:29 schreef aaipod het volgende:
Weet iemand of ik moet tekenen voor een 'ipod' van 25 dollar van dealperfect of dat die gewoon door de brievenbus geflikkerd wordt?
Als dat 1 zonnecel is, is het extreem klein indd.quote:Op woensdag 29 juli 2009 02:31 schreef Sharkdoggie het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
World's Smallest Solar Powered Car Lijk me wel grappig.Zal in werkelijkheid wel akelig klein zijn.
Bij eentje een week vanaf dat er shipped stond, en bij eentje dezelfde dag al dat ik de order maakte.quote:Op woensdag 29 juli 2009 15:36 schreef aaipod het volgende:
Hoe bedoel je een week over verzending? Een week vanaf dat er *shipped* stond bij orderdetails?
Dimensions: 3.30 cm x 2.69 cm x 1.40 cmquote:Op woensdag 29 juli 2009 13:57 schreef Hardrebel het volgende:
[..]
Als dat 1 zonnecel is, is het extreem klein indd.
De mesjes liggen niet allemaal op 1 rechte lijn onder elkaar, maar zitten scheef, en ze zijn botter dan de originele. Sommige mensen zeiden dat ze goed werkten, maar net wat meer mensen zeiden dat het slechte mesjes waren.quote:Op woensdag 29 juli 2009 16:06 schreef Maikuuul het volgende:
http://www.dealperfect.com/detail.dp/sku.21989
Zou dat wat zijn qua scheermesjes of ligt je halve gezicht open als je daar mee begint te scheren ?
Lekker goedkoop
Wou net zeggen, de meningen zijn een beetje verdeeld. Ben er zelf wel tevreden over bijvoorbeeld.quote:Op woensdag 29 juli 2009 16:26 schreef MacorgaZ het volgende:
[..]
De mesjes liggen niet allemaal op 1 rechte lijn onder elkaar, maar zitten scheef, en ze zijn botter dan de originele. Sommige mensen zeiden dat ze goed werkten, maar net wat meer mensen zeiden dat het slechte mesjes waren.
Dan koop ik liever de origienele, wil liever geen risco lopen, en hoevaak koop je nou een pakje met scheermesjes, ( ik 1x per jaar zo'n 12 pack omdat ik een electrisch scheerapparaat hebquote:Op woensdag 29 juli 2009 16:26 schreef MacorgaZ het volgende:
[..]
De mesjes liggen niet allemaal op 1 rechte lijn onder elkaar, maar zitten scheef, en ze zijn botter dan de originele. Sommige mensen zeiden dat ze goed werkten, maar net wat meer mensen zeiden dat het slechte mesjes waren.
Fixed.quote:Op woensdag 29 juli 2009 16:27 schreef Metalfreak het volgende:
[..]
Wou net zeggen, de meningen zijn een beetje verdeeld. Ben er zelf wel tevreden over bijvoorbeeld.
edit: dat was dus over de Gillette Fusion mesjes, maar ik zou zeggen, probeer het voor dat geld gewoon een keer uit. In het ergste geval ben je 2,50 euro kwijt en een lap huid
Zie hier het resultaat van DX Gilette mesjes:quote:Op woensdag 29 juli 2009 16:27 schreef Metalfreak het volgende:
[..]
Wou net zeggen, de meningen zijn een beetje verdeeld. Ben er zelf wel tevreden over bijvoorbeeld.
edit: dat was dus over de Gillette Fusion mesjes, maar ik zou zeggen, probeer het voor dat geld gewoon een keer uit. In het ergste geval ben je 2,50 euro kwijt
Had ik je wel kunnen vertellen.quote:Op woensdag 29 juli 2009 17:00 schreef jpg97 het volgende:
[..]
Zie hier het resultaat van DX Gilette mesjes:
[ afbeelding ]
Waarom wou je dat cancellen dan?quote:Op woensdag 29 juli 2009 17:03 schreef mtchel112 het volgende:
[..]
2 aanstekers, ipod oortjes en zon sleutelhanger
Krijg ik nu een mailtje, sorry dat hij is geshipped, je moet 3 weken wachten voor hij aankomt (dat was waarom ik wilde annuleren, ik kwam er te laat achter dat ik bij een product speciale shipping moest aanklikken om hem normaal binnen te krijgen).quote:Op woensdag 29 juli 2009 07:53 schreef delano.888 het volgende:
Klootzakken bij DX, ik cancel een order die op packaging stond 2 dagen geleden, berichtje erbij met waarom, vandaag gewoon geshipped
Wel fraaie brillen... Ze hebben er meer als DX of DP...quote:Op woensdag 29 juli 2009 18:46 schreef Lenrel het volgende:
beste fokkers,
nep of niet?
Nederlandse website met artikelen:
http://catalogus-online.com/Zonnebrillen/lv/lv-bril.htm
ik ben benieuwd
Wat denk je zelf?.. 24,95 voor een LV bril. NEPquote:Op woensdag 29 juli 2009 18:46 schreef Lenrel het volgende:
beste fokkers,
nep of niet?
ik ben benieuwd
Herkenbaar. Ik krijg om een of andere reden meestal m'n pakjes op zaterdag (of de postbode staat doordeweeks ook al voor de deur en is te lam om een briefje te schrijven) en dan bellen ze vaak aan als ik nog op m'n nest lig. Meestal geef ik dan van de intercom door dat ik er aan kom (woon 2 hoog) en kleed me dan in 30 seconden aan. Nog 30 seconden om beneden te komen.. Postbode denkt vast dat er een ongeschoren, onverzorgde baardaap op de 2e verdieping woont.quote:Op dinsdag 28 juli 2009 13:17 schreef HerrHenk het volgende:
vanochtend m'n rayban van DP binnen gekregen.Heb me nog nooit zo snel aangekleed en gelukkig waren ze nog net niet weg.
Loller!quote:Op woensdag 29 juli 2009 19:31 schreef neo2000 het volgende:
[..]
Herkenbaar. Ik krijg om een of andere reden meestal m'n pakjes op zaterdag (of de postbode staat doordeweeks ook al voor de deur en is te lam om een briefje te schrijven) en dan bellen ze vaak aan als ik nog op m'n nest lig. Meestal geef ik dan van de intercom door dat ik er aan kom (woon 2 hoog) en kleed me dan in 30 seconden aan. Nog 30 seconden om beneden te komen.. Postbode denkt vast dat er een ongeschoren, onverzorgde baardaap op de 2e verdieping woont.
turks/chinees echtquote:Op woensdag 29 juli 2009 18:46 schreef Lenrel het volgende:
beste fokkers,
nep of niet?
ik ben benieuwd
Nogmaals!quote:Op woensdag 29 juli 2009 18:29 schreef drumstickNL het volgende:
Serieus ?!? Hoe dan want dan heb ik nu twee dingen voor drie weken staan!
quote:Op woensdag 29 juli 2009 07:53 schreef delano.888 het volgende:
Waarom bestellen jullie dan, als je het niet wilt hebben moet je niet bestellen.quote:Op woensdag 29 juli 2009 10:24 schreef mtchel112 het volgende:
had ik dus ook, ben ik ook niet zo blij mee ik zei dat ik eerst antwoord wou en als ik het dan niet goed vond zou ik mn order cancellen, zeggen ze dat antwoord en wil je cancellen? kijk ik bij account staat er shipped
is er een manier om tog mn geld terug te krijgen?:P is maar voor 5 eu maargoed ik wou het liever niet:p
Echt hè? Denk gewoon na voordat je iets écht besteld, in plaats van achteraf zeuren dat ze het gewoon opsturen.quote:Op woensdag 29 juli 2009 19:54 schreef PedroN het volgende:
[..]
en
[..]
Waarom bestellen jullie dan, als je het niet wilt hebben moet je niet bestellen.
Je weet dat het bij de Chinese webshops wel eens lang kan duren, welkom in de wondere wereld van de webshops.
Wordt er een bestelling opgestuurd is het weer niet goed
had me bedacht, en ik wou eerst weten of ik nog iets kon toevoegen met mn punten anders zou ik cancellen opeens hadden ze het ogpestuurdquote:Op woensdag 29 juli 2009 17:53 schreef drumstickNL het volgende:
[..]
Waarom wou je dat cancellen dan?
Nogmaals.quote:Op woensdag 29 juli 2009 19:49 schreef drumstickNL het volgende:
Duurt het 3 weken? Wat moet je aanklikken als je het sneller wil laten gaan dan?
Je bent wel erg ongeduldig hè?quote:
I have replied you in the topicquote:Op maandag 27 juli 2009 20:22 schreef Lolque het volgende:
http://forum.dealperfect.com/Topic.aspx?BoardID=6&TopicID=268
Zou hier intresse voor zijn denken jullie?
Good explananation!quote:Op maandag 27 juli 2009 23:02 schreef gers het volgende:
[..]
dx = dealextreme.com
dp = dealperfect.com
jack = eigenaar van dealperfect.com en bij hem kan je ook spullen van taobao bestellen
nog meer afkortingen?
i am interested if the price is goodquote:Op woensdag 29 juli 2009 21:37 schreef jack-peng het volgende:
[..]
Good explananation!
http://item.taobao.com/auction/item_detail.jhtml?item_id=2104d68209d443dbba14c3c87bb2a431&x_id=0db2
I ordered 10 of this item from this supplier.
This item is different from DX one ,it is made of silicon,not plastic,better for healthy,any one interested ?
quote:Op maandag 27 juli 2009 23:03 schreef Lolque het volgende:
[..]
DP = www.Dealperfect.com
DX = www.dealextreme.com
FP = www.focalprice.com
BG = www.budgetgadgets.com
KD = www.kaidomain.com
Jack is (mede)eigenaar van www.dealperfect.com
www.taobao.com = site waar je dingen kan uitzoeken om vervolgens via Jack of Rachel te kunnen bestellen
The price will be:8.99$ including shipping costquote:
nice price , will you add them to dp?quote:Op woensdag 29 juli 2009 21:42 schreef jack-peng het volgende:
[..]
The price will be:8.99$ including shipping cost
Compare to DX ones ,this item has 2 advantage.
1.It is made by sillicon,not plastic.
2.it can provide a box package,so it can be sent as a gift or used for dropshipping.And this supplier is the only one who can provide box package in taobao.com.I spent 2 hours to find a supplier who can provide a nice package.
Are you sure about DX? The description reads : - 100% food-grade silicone are you telling they lie?quote:Op woensdag 29 juli 2009 21:37 schreef jack-peng het volgende:
[..]
Good explananation!
http://item.taobao.com/auction/item_detail.jhtml?item_id=2104d68209d443dbba14c3c87bb2a431&x_id=0db2
This item is different from DX one ,it is made of silicon,not plastic,better for healthy,any one interested ?
Heb ook altijd zo'n hekel aan bedrijven die pardoes dingen opsturen nadat ik ze besteld heb.quote:Op woensdag 29 juli 2009 20:25 schreef mtchel112 het volgende:
[..]
had me bedacht, en ik wou eerst weten of ik nog iets kon toevoegen met mn punten anders zou ik cancellen opeens hadden ze het ogpestuurd
If you can make a good video for me.quote:Op dinsdag 28 juli 2009 20:25 schreef dj_ko het volgende:
http://www.dealperfect.com/detail.dp/sku.21504
Net binnen gekregen, opzich wel grappig, echter moet je kamer wel erg donker zijn
Yep!quote:
For this item:http://dealperfect.com/detail.dp/sku.22405quote:Op woensdag 29 juli 2009 21:47 schreef Skiet het volgende:
Jack, since you are reading this topic. The following item:
http://dealperfect.com/detail.dp/sku.22405
I want to use it with this item
http://dealperfect.com/detail.dp/sku.22800 or the other charger station. Is it completely safe for use in the netherlands? No blown up playstation/controllers with our 220V power network? No complaints about it? Can I leave it in the powersocket for a long period?
quote:Op woensdag 29 juli 2009 21:56 schreef jack-peng het volgende:
[..]
For this item:http://dealperfect.com/detail.dp/sku.22405
110V to 220V are all OK.
http://dealperfect.com/detail.dp/sku.22800
For this item,it is safe.Because in China and HK ,the voltage is 220V everywhere
I think it will not with problem. Because 450MA and 500 MA do not have big difference.quote:Op woensdag 29 juli 2009 22:04 schreef Skiet het volgende:
[..]
This item http://dealperfect.com/detail.dp/sku.22601 says:
"3. The maximum current for each charge jack is 450MA
5V output with 200 to 400 mAMP."
And the adapter says:
Output Current: 500mAh
Is that not a problem for charging? I must be sure it is secure to use it in combination
What is it?:Pquote:Op woensdag 29 juli 2009 21:42 schreef jack-peng het volgende:
[..]
The price will be:8.99$ including shipping cost
Compare to DX ones ,this item has 2 advantage.
1.It is made by sillicon,not plastic.
2.it can provide a box package,so it can be sent as a gift or used for dropshipping.And this supplier is the only one who can provide box package in taobao.com.I spent 2 hours to find a supplier who can provide a nice package.
Ja. Ook kan je er warm bier uit drinken. En chocolademelk.quote:
I like them! Hope to see them soon on dp.quote:Op woensdag 29 juli 2009 21:37 schreef jack-peng het volgende:
[..]
Good explananation!
En terecht, heb nog steeds geen antwoord. Als ik die dingen bij de action kon kopen deed ik dat wel. Ik koop geen bagger bij DX alleen hebbedingetjes. Dus geen scheermesjes, knuffeltjes en zonnebrillen etc. Hoe laat ik een zending sneller gaan dan?quote:Op woensdag 29 juli 2009 21:20 schreef PedroN het volgende:
[..]
Je bent wel erg ongeduldig hè?
Het kan zelfs wel langer duren, laatst zijn er pakketjes van begin mei een week of 6, 7 of 8 onderweg geweest.
Als je het sneller wil laten gaan moet je cancel aanklikken en even naar de action lopen om het daar te kopen, je zal verstelt staan wat voor Chinese webshop meuk ze daar ook verkopen![]()
Die wil ik wel overkopenquote:Op dinsdag 28 juli 2009 23:57 schreef kloink het volgende:
ik lach me rot
Deze besteld 23146
Pak ik hem uit..en wat knippert er....een groot audi logo haha..
quote:Op donderdag 30 juli 2009 02:09 schreef hiephierhoera het volgende:
Question to Jack.. I really wonder how shipping can be that cheap from China?
Hong Kong post opbellen met een zielig verhaal dat het voor je terminale broertje is die nog maar een paar dagen te leven heeft en heel hard bidden.quote:Op donderdag 30 juli 2009 00:42 schreef drumstickNL het volgende:
[..]
Hoe laat ik een zending sneller gaan dan?
Wat is daar mis mee? Ik ben ook best benieuwd. Volgens mij krijgen je het niet de andere kant op voor die prijzen.quote:
subsidiequote:Op donderdag 30 juli 2009 03:50 schreef aaipod het volgende:
[..]
Wat is daar mis mee? Ik ben ook best benieuwd. Volgens mij krijgen je het niet de andere kant op voor die prijzen.
1,80 en 80 kilo is inderdaad maatje XL. Heb gisteren weer wat spul binnengehad en laten passen bij iemand van 1,80, was ook eentje in maatje XL, en past prima.quote:Op donderdag 30 juli 2009 10:10 schreef mtchel112 het volgende:
ik wou wat van taobao bestellen, maar weet mn maat niet skr, dus rachel belt die leverancier ofzo op en hun zeggen 1,80 en 80 kilo dan heb je size XL kan ik dat vertrouwen?
7-8 euro? (10 dollars?)quote:Op woensdag 29 juli 2009 21:52 schreef jack-peng het volgende:
[..]
Yep!
I ordered 10 pcs from the supplier 5 hours ago.
And will receive them in 2 days ,then update ASAP!
Kan ook niet, maar het wel een chinese webshop...quote:Op donderdag 30 juli 2009 11:32 schreef lezut het volgende:
Ik wist niet dat je gadgets kon dragen en om je voeten kon doen
Ander USB slot proberen, andere pc proberen of ander kabeltje proberen?quote:Op donderdag 30 juli 2009 13:28 schreef aaipod het volgende:
Godver, heb ik eindelijk me Nano http://dealperfect.com/detail.dp/sku.21448 doet ie gewoon niks als ik em in de pc steek. Alleen opladen. PC herkent helemaal niets.
Hmm, een vriend van mij had er eentje gekocht en daarbij was het zo dat de radio prima ontvangst had. (Zit wel in de randstad dus daar is de dekking sowieso best sterk)quote:Op donderdag 30 juli 2009 13:41 schreef aaipod het volgende:
Zelfs de radio op het ding heeft geen ontvangst
zquote:
quote:Op donderdag 30 juli 2009 03:50 schreef aaipod het volgende:
[..]
Wat is daar mis mee? Ik ben ook best benieuwd. Volgens mij krijgen je het niet de andere kant op voor die prijzen.
ok thanks man:p voel me nu wat geruster gaat om 30 eu niet echt voor voor kleding maar toch balen als het niet pastquote:Op donderdag 30 juli 2009 10:46 schreef Joene94 het volgende:
[..]
1,80 en 80 kilo is inderdaad maatje XL. Heb gisteren weer wat spul binnengehad en laten passen bij iemand van 1,80, was ook eentje in maatje XL, en past prima.
Ik vind het helemaal geen vreemde vraag. Ik vraag me ook af hoe dat kan. Voor de prijs van een enkele brief naar China, kan dat bedrijf gewoon een pakket van China naar Nederland sturen. Zelfs een pakket binnen Nederland verzenden is al duurder!quote:
quote:Op donderdag 30 juli 2009 16:42 schreef hiephierhoera het volgende:
[..]
Ik vind het helemaal geen vreemde vraag. Ik vraag me ook af hoe dat kan. Voor de prijs van een enkele brief naar China, kan dat bedrijf gewoon een pakket van China naar Nederland sturen. Zelfs een pakket binnen Nederland verzenden is al duurder!
Ik heb paar dagen terug een eerste bestelling geplaatst bij DX en betaald per paypal. Hoelang duurt het voordat de bestelling verstuurd wordt eigenlijk? Nog steeds zie ik geen mededeling daarover.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |