Gaan we het nou weer over de Duitsers hebben?quote:Op maandag 27 juli 2009 20:43 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Je moet ze veroordelen om wat ze wel weten.
In Defensie taal. Als ik op pad ga met tien patronen heb ik er na een ontmoeting in oorlogstijd met zo iemand nog negen over.quote:Op maandag 27 juli 2009 20:43 schreef Tanjaa het volgende:
[..]
Kom op.. 3 + 3 ?Als je dat toch nog niet eens kunt op 4 atheneum ...
Ja dat kan ik beter doen idd. Je hoeft ook geen normale foto te zien?quote:
Het nadeel van scheikunde is wel dat als het je niet ligt, het gortdroog is.quote:Op maandag 27 juli 2009 20:44 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Scheikunde is net een programmeertaal: het lijkt moeilijk, maar als je er genoeg tijd aan besteedt is het kinderspel.
Dan is het anonieme erafquote:Op maandag 27 juli 2009 20:45 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Ja dat kan ik beter doen idd. Je hoeft ook geen normale foto te zien?
Ehm, ik doe maar een escape.quote:Op maandag 27 juli 2009 20:43 schreef Tanjaa het volgende:
[..]
Kom op.. 3 + 3 ?Als je dat toch nog niet eens kunt op 4 atheneum ...
En toch kom ik steeds in de knoop met berekeningen..quote:Op maandag 27 juli 2009 20:44 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Scheikunde is net een programmeertaal: het lijkt moeilijk, maar als je er genoeg tijd aan besteedt is het kinderspel.
DAt lijkt me het werk van een boekhouder ook.quote:Op maandag 27 juli 2009 20:45 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Het nadeel van scheikunde is wel dat als het je niet ligt, het gortdroog is.
Economie 1 en 2 lagen mij dan ook nietquote:Op maandag 27 juli 2009 20:46 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
[..]
DAt lijkt me het werk van een boekhouder ook.
Etcie, MaJo en Soempie weten het ook al. Twentemeisje, Diaan, Sheridana en Bwenniebren wisten het al. Dus echt anoniem ben ik niet meer.quote:
Jij zal dan ook diegene zijn die onder oorlogsomstandigheden de weg voor mij zou vrijmaken.quote:Op maandag 27 juli 2009 20:44 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Ik weet hoe je hoeken moet plaatsen, lowkicks uit moet delen, verwurgingen enzo..... voor sommige mensen idd niet belangrijk maar alles draait er voor mij om....
Hoe weten die het dan?quote:Op maandag 27 juli 2009 20:47 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Etcie, MaJo en Soempie weten het ook al. Twentemeisje, Diaan, Sheridana en Bwenniebren wisten het al. Dus echt anoniem ben ik niet meer.
Die wisten het toch niet?quote:Op maandag 27 juli 2009 20:44 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
[..]
Gaan we het nou weer over de Duitsers hebben?
3+3 is ook 7quote:Op maandag 27 juli 2009 20:48 schreef zebaz het volgende:
3 + 3 is natuurlijk 12, 11, 10 of gewoon 6.
Niks tegen Duitsers.quote:Op maandag 27 juli 2009 20:44 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
[..]
Gaan we het nou weer over de Duitsers hebben?
PM?quote:
maar ze moeten niet zo veel karamelsigaretten roken..quote:Op maandag 27 juli 2009 20:48 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Niks tegen Duitsers.
Iedereen denkt onterecht dat Duitsers geen humor hebben, maar je kunt wel vaak genoeg met ze lachen.
Dit keek ik vroeger elk weekend, diep in de nacht:
[ afbeelding ]
Duitsers hebben het meeste humor van alle Europeanen.quote:Op maandag 27 juli 2009 20:48 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Niks tegen Duitsers.
Iedereen denkt onterecht dat Duitsers geen humor hebben, maar je kunt wel vaak genoeg met ze lachen.
Dit keek ik vroeger elk weekend, diep in de nacht:
[ afbeelding ]
Omdat ik ze gePM'ed heb......quote:
Mij ook niet.quote:Op maandag 27 juli 2009 20:46 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Economie 1 en 2 lagen mij dan ook niet
Of gewoon voor middelbare scholieren:quote:
Okee dan, als je zo graag van je anoniemiteit af wil dan pm je maarquote:
Ik moet het sowieso hebben van cynisme en sarcasme, Amerikaanse comedy's missen dit soort elementen en daarom vallen die bij mij ook af.quote:Op maandag 27 juli 2009 20:50 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Duitsers hebben het meeste humor van alle Europeanen.
Germans rules.quote:Op maandag 27 juli 2009 20:53 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Ik moet het sowieso hebben van cynisme en sarcasme, Amerikaanse comedy's missen dit soort elementen en daarom vallen die bij mij ook af.
Mja, tussentijds afronden foei! Maar je hebt de juiste denkwijze, ik denk dat je een goed c-programmeur kunt worden. Nu alleen nog de benodigde persoonlijkheidsstoornissen ontwikkelenquote:Op maandag 27 juli 2009 20:51 schreef Tanjaa het volgende:
[..]
Of gewoon voor middelbare scholieren:
3,4 is afgerond 3.
3,4 + 3,4 is dus afgerond 3 + 3
maar eigenlijk is 3,4 + 3,4 = 6,8 en dat is weer afgerond 7.
3+3=7
Ik zou 3,1 + 3,4 proberen, dat is gewaagder.quote:Op maandag 27 juli 2009 20:51 schreef Tanjaa het volgende:
[..]
Of gewoon voor middelbare scholieren:
3,4 is afgerond 3.
3,4 + 3,4 is dus afgerond 3 + 3
maar eigenlijk is 3,4 + 3,4 = 6,8 en dat is weer afgerond 7.
3+3=7
Andy heeft jou nog geen PM gestuurd?quote:Op maandag 27 juli 2009 20:52 schreef Tanjaa het volgende:
[..]
Okee dan, als je zo graag van je anoniemiteit af wil dan pm je maar
Een statistiek is óók veel rekenwerk. Maar dat is toch écht A.quote:Op maandag 27 juli 2009 20:51 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Mij ook niet.
Bovendien verbaast het me ook waarom het vak economie nog met wiskunde A wordt gecombineerd, het zou beter met wiskunde B gecombineerd kunnen worden vanwege het vele rekenwerk.
Nopequote:
Donderdag was studentenavond toch?quote:Op maandag 27 juli 2009 20:53 schreef LadyBlack het volgende:
Mensen, het is weer maandagavond: to the bar!
[ afbeelding ]
Neem er ook een![]()
Geen Guinness? Dan ga ik maar slapen. Ik ga straks weer wandelen met leerlingen.quote:Op maandag 27 juli 2009 20:53 schreef LadyBlack het volgende:
Mensen, het is weer maandagavond: to the bar!
[ afbeelding ]
Neem er ook een![]()
quote:
.. moet ik bang worden?quote:
Dit is Groningen he, buiten vakantietijd is het hier elke avond studentenavondquote:Op maandag 27 juli 2009 20:55 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Donderdag was studentenavond toch?
Weet ik niet. Ik heb de foto niet gezien.quote:
En zo is er voor elke avond wel een excuusquote:Op maandag 27 juli 2009 20:58 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Dit is Groningen he, buiten vakantietijd is het hier elke avond studentenavond![]()
Maandagavond is mijn vaste kroegavond, omdat we dan na repetitie altijd nog een drankje gaan doen
Daar stond huhquote:
Oja, binas. Wie kan vertellen waar de afkorting voor staat?quote:Op maandag 27 juli 2009 21:01 schreef Nesle het volgende:
Wat een gezanik 4 pagina's lang over GR's en Binassen, mijn god
Je UI!?quote:Op maandag 27 juli 2009 21:01 schreef Nesle het volgende:
Wat een gezanik 4 pagina's lang over GR's en Binassen, mijn god
Ik heb het rijk hier weer eens voor mezelfHeerlijk!
Heel grappigquote:Op maandag 27 juli 2009 21:02 schreef zebaz het volgende:
[..]
Oja, binas. Wie kan vertellen waar de afkorting voor staat?
(We gaan gewoon nog een paar pagina's door hoor, moet je het vuurtje maar niet opstoken...)
Dat is al behandeld, wel bij de les blijven.quote:Op maandag 27 juli 2009 21:02 schreef zebaz het volgende:
[..]
(We gaan gewoon nog een paar pagina's door hoor, moet je het vuurtje maar niet opstoken...)
Biologie natuurkunde scheikundequote:Op maandag 27 juli 2009 21:02 schreef zebaz het volgende:
[..]
Zomerse sferen staken me aanquote:
Slaap zequote:Op maandag 27 juli 2009 21:05 schreef Cobra4 het volgende:
En nu ga ik slapen. Om 0200 gaat mijn wekker weer. Lekker wandelen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |