Germans rules.quote:Op maandag 27 juli 2009 20:53 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Ik moet het sowieso hebben van cynisme en sarcasme, Amerikaanse comedy's missen dit soort elementen en daarom vallen die bij mij ook af.
Mja, tussentijds afronden foei! Maar je hebt de juiste denkwijze, ik denk dat je een goed c-programmeur kunt worden. Nu alleen nog de benodigde persoonlijkheidsstoornissen ontwikkelenquote:Op maandag 27 juli 2009 20:51 schreef Tanjaa het volgende:
[..]
Of gewoon voor middelbare scholieren:
3,4 is afgerond 3.
3,4 + 3,4 is dus afgerond 3 + 3
maar eigenlijk is 3,4 + 3,4 = 6,8 en dat is weer afgerond 7.
3+3=7
Ik zou 3,1 + 3,4 proberen, dat is gewaagder.quote:Op maandag 27 juli 2009 20:51 schreef Tanjaa het volgende:
[..]
Of gewoon voor middelbare scholieren:
3,4 is afgerond 3.
3,4 + 3,4 is dus afgerond 3 + 3
maar eigenlijk is 3,4 + 3,4 = 6,8 en dat is weer afgerond 7.
3+3=7
Andy heeft jou nog geen PM gestuurd?quote:Op maandag 27 juli 2009 20:52 schreef Tanjaa het volgende:
[..]
Okee dan, als je zo graag van je anoniemiteit af wil dan pm je maar
Een statistiek is óók veel rekenwerk. Maar dat is toch écht A.quote:Op maandag 27 juli 2009 20:51 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Mij ook niet.
Bovendien verbaast het me ook waarom het vak economie nog met wiskunde A wordt gecombineerd, het zou beter met wiskunde B gecombineerd kunnen worden vanwege het vele rekenwerk.
Nopequote:
Donderdag was studentenavond toch?quote:Op maandag 27 juli 2009 20:53 schreef LadyBlack het volgende:
Mensen, het is weer maandagavond: to the bar!
[ afbeelding ]
Neem er ook een![]()
Geen Guinness? Dan ga ik maar slapen. Ik ga straks weer wandelen met leerlingen.quote:Op maandag 27 juli 2009 20:53 schreef LadyBlack het volgende:
Mensen, het is weer maandagavond: to the bar!
[ afbeelding ]
Neem er ook een![]()
quote:
.. moet ik bang worden?quote:
Dit is Groningen he, buiten vakantietijd is het hier elke avond studentenavondquote:Op maandag 27 juli 2009 20:55 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Donderdag was studentenavond toch?
Weet ik niet. Ik heb de foto niet gezien.quote:
En zo is er voor elke avond wel een excuusquote:Op maandag 27 juli 2009 20:58 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Dit is Groningen he, buiten vakantietijd is het hier elke avond studentenavond![]()
Maandagavond is mijn vaste kroegavond, omdat we dan na repetitie altijd nog een drankje gaan doen
Daar stond huhquote:
Oja, binas. Wie kan vertellen waar de afkorting voor staat?quote:Op maandag 27 juli 2009 21:01 schreef Nesle het volgende:
Wat een gezanik 4 pagina's lang over GR's en Binassen, mijn god
Je UI!?quote:Op maandag 27 juli 2009 21:01 schreef Nesle het volgende:
Wat een gezanik 4 pagina's lang over GR's en Binassen, mijn god
Ik heb het rijk hier weer eens voor mezelfHeerlijk!
Heel grappigquote:Op maandag 27 juli 2009 21:02 schreef zebaz het volgende:
[..]
Oja, binas. Wie kan vertellen waar de afkorting voor staat?
(We gaan gewoon nog een paar pagina's door hoor, moet je het vuurtje maar niet opstoken...)
Dat is al behandeld, wel bij de les blijven.quote:Op maandag 27 juli 2009 21:02 schreef zebaz het volgende:
[..]
(We gaan gewoon nog een paar pagina's door hoor, moet je het vuurtje maar niet opstoken...)
Biologie natuurkunde scheikundequote:Op maandag 27 juli 2009 21:02 schreef zebaz het volgende:
[..]
Zomerse sferen staken me aanquote:
Slaap zequote:Op maandag 27 juli 2009 21:05 schreef Cobra4 het volgende:
En nu ga ik slapen. Om 0200 gaat mijn wekker weer. Lekker wandelen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |