Wat moet ik dan doen om het goed te maken?quote:
Uh. Je *hebt* toch wel middelbare school gedaan he?quote:Op maandag 27 juli 2009 20:28 schreef MaJo het volgende:
nu weet ik niet eens wat het periodiek stelsel is dus misschien ben ik niet de aangewezen persoon om hier over te oordelen
Echt wel. Ik ben al mijn leraren die mij zonder technische hulpmiddelen hebben leren rekenen nog steeds erg dankbaar.quote:
Antwoord gevenquote:Op maandag 27 juli 2009 20:28 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Wat moet ik dan doen om het goed te maken?
Oooh ik dacht dat ik al een sexy foto van mezelf moest gaan posten.....quote:
heb maar 1 jaar scheikunde gehad en heb daar werkelijk niets geleerd. Montessori hequote:Op maandag 27 juli 2009 20:30 schreef zebaz het volgende:
[..]
Uh. Je *hebt* toch wel middelbare school gedaan he?
Of heb je op een Belgische school gezeten... Irien kende het ook alleen maar als de tabel van Mendeljev.
Neuh bedanktquote:Op maandag 27 juli 2009 20:32 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Oooh ik dacht dat ik al een sexy foto van mezelf moest gaan posten.....
Nouja, misschien blij toe. Scheikunde-onderwijs volgens de Montessori-methode lijkt me uh... levensgevaarlijk.quote:Op maandag 27 juli 2009 20:32 schreef MaJo het volgende:
[..]
heb maar 1 jaar scheikunde gehad en heb daar werkelijk niets geleerd. Montessori he
Het is natuurlijk beter als je alles uit je hoofd kan doen, maar ik blijf erbij dat rekenmachines niet verkeerd zijnquote:Op maandag 27 juli 2009 20:30 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Echt wel. Ik ben al mijn leraren die mij zonder technische hulpmiddelen hebben leren rekenen nog steeds erg dankbaar.
Mijn Amerikaanse collega's kunnen niet zonder machines, terwijl mijn NL colllega's het op papier kunnen uitrekenen.En meestal nog sneller ook.
Zelfs als je er wél wat geleerd had, had je die tabel waarschijnlijk niet gekend.quote:Op maandag 27 juli 2009 20:32 schreef MaJo het volgende:
[..]
heb maar 1 jaar scheikunde gehad en heb daar werkelijk niets geleerd. Montessori he
Copernicum is het recentste element.quote:Op maandag 27 juli 2009 20:24 schreef zebaz het volgende:
[..]
De formules beslaan maar 3 tabellen ofzo van de 120 die erin staan. Als het er inmiddels niet meer zijn.Overigens is een beetje Binas natuurlijk 'verrijkt' met extra informatie, wat vaak de reden is dat je (stokoude) school-binasjes krijgt bij het centraal schriftelijk.
Montessori middelbaar onderwijs?quote:Op maandag 27 juli 2009 20:32 schreef MaJo het volgende:
[..]
Ik heb met Frans niks dus daar weet ik ook niks van. Uitgezonderd de standaard regel over iets met vanavond naar bed gaan.quote:Op maandag 27 juli 2009 20:28 schreef MaJo het volgende:
Ik ben het echt niet met je eens cobra. Waarom al die dingen in je hoofd stampen als je het zo makkelijk op kan zoeken? Daar heb je in het dagelijks leven toch niets aan? Kijk alle vervoegingen van het frans en naamvallen dat moet je gewoon stampen. Maar dit soort info vind ik eerlijk gezegd nutteloos...
nu weet ik niet eens wat het periodiek stelsel is dus misschien ben ik niet de aangewezen persoon om hier over te oordelen
quote:
Ze zijn misschien beter, maar je moet ook zonder kunnen.quote:Op maandag 27 juli 2009 20:35 schreef Tanjaa het volgende:
[..]
Het is natuurlijk beter als je alles uit je hoofd kan doen, maar ik blijf erbij dat rekenmachines niet verkeerd zijn
en MaJo heeft met haar punt met Frans ook gelijk. Het is maar net waar je interesses en je vakgebied ligt.quote:Op maandag 27 juli 2009 20:37 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Ik heb met Frans niks dus daar weet ik ook niks van. Uitgezonderd de standaard regel over iets met vanavond naar bed gaan.![]()
Wbt de chemische tabellen; wij gaan er van uit dat er geen manieren zijn om gegevens op te zoeken. Iedereen van ons moet het uit het hoofd weten. Ik wil niet weten wat er kan gebeuren als er een chemisch incident gaat plaats vinden en de lokale contactpersoon niks kan melden omdt zijn/haar bronnen stil liggen vanwege een communicatie stoornis.
Iedereen van ons heeft de basis kennis. elke andere kennis is extra.
Dat ben ik helemaal met je eens.quote:Op maandag 27 juli 2009 20:40 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
[..]
en MaJo heeft met haar punt met Frans ook gelijk. Het is maar net waar je interesses en je vakgebied ligt.
Ik ken allerlei technische specificaties van apparatuur. Voor 99% van de mensen hier irrelevant, maar voor mij belangrijk
Dat kunnen de meeste ook, in mijn klas tenminste.. Dat er ook lui zijn die niet weten wat 3+3 is zonder rekenmachine is gewoon belachelijk..quote:Op maandag 27 juli 2009 20:39 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Ze zijn misschien beter, maar je moet ook zonder kunnen.
je moet anderen niet veroordelen om wat ze niet kunnenquote:Op maandag 27 juli 2009 20:42 schreef Tanjaa het volgende:
[..]
Dat kunnen de meeste ook, in mijn klas tenminste.. Dat er ook lui zijn die niet weten wat 3+3 is zonder rekenmachine is gewoon belachelijk..
Bewaar het maar voor je kassameisjequote:
Kom op.. 3 + 3 ?quote:Op maandag 27 juli 2009 20:42 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
[..]
je moet anderen niet veroordelen om wat ze niet kunnen
Je moet ze veroordelen om wat ze wel weten.quote:Op maandag 27 juli 2009 20:42 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
[..]
je moet anderen niet veroordelen om wat ze niet kunnen
Ik weet hoe je hoeken moet plaatsen, lowkicks uit moet delen, verwurgingen enzo..... voor sommige mensen idd niet belangrijk maar alles draait er voor mij om....quote:Op maandag 27 juli 2009 20:40 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
[..]
en MaJo heeft met haar punt met Frans ook gelijk. Het is maar net waar je interesses en je vakgebied ligt.
Ik ken allerlei technische specificaties van apparatuur. Voor 99% van de mensen hier irrelevant, maar voor mij belangrijk
Scheikunde is net een programmeertaal: het lijkt moeilijk, maar als je er genoeg tijd aan besteedt is het kinderspel.quote:Op maandag 27 juli 2009 20:32 schreef MaJo het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |