quote:Op maandag 27 juli 2009 20:11 schreef SCH het volgende:
Leuk programma, zeker voor een eerste keer.
Ik weet dat het super ingewikkeld is om te maken, ze zitten achter de douane en daar mag eigenlijk niks, dus hulde
Het lijkt wel of dat alleen in de zomer mag.quote:Op maandag 27 juli 2009 19:54 schreef SCH het volgende:
Even geen Matthijs als interviewer, een gesprek mag best even duren, wat een verademing.
Dat red ik niet vandaagquote:Op maandag 27 juli 2009 20:22 schreef borisz het volgende:
[..]
Jij kijkt toch wel in de herhaling vannacht.
Waylon Jennings. Country artiest. Deze nl gast zat als kind nogal in de country, vandaar. Graag gedaan.quote:Op maandag 27 juli 2009 20:20 schreef Bluezz het volgende:
Hoe komt die Waylon eigenlijk aan zijn naam?
quote:Op maandag 27 juli 2009 20:20 schreef golfer het volgende:
jammer dat het bij zo'n stomme omroep zit
Van zijn ouders misschien? Het is maar een gkoje hoorquote:Op maandag 27 juli 2009 20:20 schreef Bluezz het volgende:
Hoe komt die Waylon eigenlijk aan zijn naam?
Ik heb geen vrienden.quote:
Dankuquote:Op maandag 27 juli 2009 21:13 schreef mazeind het volgende:
Waylon Jennings. Country artiest. Deze nl gast zat als kind nogal in de country, vandaar. Graag gedaan.
quote:En ik ga mezelf nu opknopen omdat ik dit soort nonsens weet. Dat krijg je ervan als je 's ochtends in de auto naar Radio 1 luistert.
Komkommertijdquote:Op maandag 27 juli 2009 21:13 schreef mazeind het volgende:
[..]
Waylon Jennings. Country artiest. Deze nl gast zat als kind nogal in de country, vandaar. Graag gedaan.
En ik ga mezelf nu opknopen omdat ik dit soort nonsens weet. Dat krijg je ervan als je 's ochtends in de auto naar Radio 1 luistert.
En die werken allemaal bij de NCRV. Het is daar een soort reservaat, volgens mij.quote:Op maandag 27 juli 2009 21:25 schreef Bluezz het volgende:
Hij heeft alleen maar een paar ouwe Valsche Nichten
Hey, je hebt Google ontdekt... raad eens wat je daar ook kunt terugvinden?quote:Op maandag 27 juli 2009 21:23 schreef Bluezz het volgende:
[..]
DankuIk had al zitten koegelen en was Jennings ook tegengekomen. Maar wat is zijn werkelijke naam?
Of ga je me vertellen dat ie echt zo heet.
Waylon (echte naam Willem Bijkerk) ...quote:Op maandag 27 juli 2009 21:36 schreef mazeind het volgende:
Hey, je hebt Google ontdekt... raad eens wat je daar ook kunt terugvinden?
Wat vond je dan slecht aan hem?quote:Op dinsdag 28 juli 2009 10:52 schreef Veerboot het volgende:
Zat best aardig in elkaar inderdaad, qua vormgeving en itempjes. Maar ik vond Harm Edens eerlijk gezegd niet heel erg goed. Zo dramatisch als Froukje bij DZDD was het ook bij lange na niet, maar hij moet nog wel groeien. Hoe dan ook: ik geef het nog wel een kans.
Welk programma idee ? Dat begrijp ik juist niet.quote:Op dinsdag 28 juli 2009 19:50 schreef Hephaistos. het volgende:
Zo'n nadruk leggen op dat je conservatief-liberaal bent, en dan met een programma-idee komen wat Jan Marijnissen ook had kunnen bedenken
Dat gedoe over onbegrijpelijke formulieren en wollige taal. Alsof aandacht daarvoor conservatief-liberaal is...quote:Op dinsdag 28 juli 2009 19:51 schreef tong80 het volgende:
[..]
Welk programma idee ? Dat begrijp ik juist niet.
Ik vind het hem goed doen. Weet meer dan je denkt maar stelt vragen van een onwetende.quote:Op dinsdag 28 juli 2009 20:00 schreef Tim86 het volgende:
Edens is wel leuk met die nieuwtjes en items, maar interviews zijn toch weer een ander verhaal..
Ik vind dat-ie het goed doetquote:Op dinsdag 28 juli 2009 20:00 schreef Tim86 het volgende:
Edens is wel leuk met die nieuwtjes en items, maar interviews zijn toch weer een ander verhaal..
Dat was geen sneer, Van Westerloo is gewoon geen journalist meer, doet compleet andere dingen.quote:Op dinsdag 28 juli 2009 20:05 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Ik vind dat-ie het goed doetNet nog even een verhulde sneer aan het adres van Van Westerloo in een vraag aan Van Hummel: Meneer van Westerloo die vróéger een hele goede journalist was .....
Mooi was dat iddquote:Op dinsdag 28 juli 2009 20:03 schreef T3rr0r het volgende:
Wat een smerige dikke graaiende grijper. Die man zou ik echt voor geen goud vertrouwen. Fons
Mooi hoe Maxime lekker tegen die lul in ging.
Het is een kwestie van intonatie.quote:Op dinsdag 28 juli 2009 20:06 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Dat was geen sneer, Van Westerloo is gewoon geen journalist meer, doet compleet andere dingen.
Kwam nogal zenuwachtig over. Vandaag trouwens een stuk beter. Leuke uitzending tot nu toe.quote:Op dinsdag 28 juli 2009 13:30 schreef TheGrandWazoo het volgende:
[..]
Wat vond je dan slecht aan hem?
En een speciaal kussentje onder zijn knieën als hij gaat zitten wroeten in de aardequote:Op dinsdag 28 juli 2009 20:20 schreef Scrutinizer het volgende:
Wilfred Genee. 30 m2 gras en een motormaaier
Ik dacht ook "Hey, maar dan werkt iedereen!"quote:Op dinsdag 28 juli 2009 19:46 schreef tong80 het volgende:
Volgens Fons van Westerlo een omroep voor de gewone werkende nederlander
En vervolgens zegt ie dat ie de 2 uur zendtijd 's ochtends wil hebben.
Die mensen met die cameraquote:
Ik vind Harm Edens wel een beetje een opportunist. Je merkt dat hij het wel leuk vindt, maar geen kennis heeft. Van Hummel is echt geen prutser, maar Edens was daar niet in geinteresseerd (alleen in zijn eigen invalshoek).quote:Op dinsdag 28 juli 2009 20:34 schreef Falco het volgende:
Was wel een leuke uitzending. Harm Edens doet het best goed. Leuk ook dat ie een beetje tegen Fons Westerlo durfde te zuigen, op zich wel leuk en terecht, maar hij hoeft ook niet te overdrijven.
Vond ik ook. Die vergelijking met Eddie The Eagle die Van Westerloo maakte vond ik ook nogal een belediging: dat was gewoon een amateur met de beste bedoelingen: niet serieus, een lachertje eigenlijk. Op de Olympische Spelen deden ook wel eens zwemmers mee die amper een A diploma hadden. Dat kun je niet vergelijken met de Tour.quote:Op woensdag 29 juli 2009 01:06 schreef thettes het volgende:
Jammer alleen dat van Hummel niet serieus werd genomen toen hij over zijn gewonnen wedstrijden begon. Dat imago van een soort eeuwige verliezer is natuurlijk wel grappig maar niet geheel realistisch. Hij heeft denk ik van alle Nederlanders in de protour en continental tour op dit moment de meeste zeges Alleen Harm snapte dat niet zo.
quote:Op woensdag 29 juli 2009 15:23 schreef Trainspotter het volgende:
Ik moet er alleen nog even aan wennen dat er nooit een grap komt als hij op z'n typische dit was het nieuws-manier een nieuwsbericht van de autocue voorleest.
Ik ben verliefd: Sophie van der Stapquote:
Ja, hier word ik ook niet echt warm van, maar als je het niet gezien hebt:quote:
De VARA een beetje kennende verbaast me dat niets.quote:Op donderdag 30 juli 2009 19:36 schreef SCH het volgende:
Even uit de SCHool klappen
Het oorspronkelijk plan was dat On Air de hele zomer zou gaan lopen als vervanging van DWDD. Daar kreeg de VARA lucht van en werd zenuwachtig en heeft toen alsnog DZDD erdoorheen gedrukt en Froukje Janssen c.s. opgetrommeld.
Dat valt te hopen. DZDD heeft de VARA niets positiefs gebracht.quote:Misschien hebben ze daar nu wel een beetje spijt van.
Het leek wel of ze aan de coke zatquote:Op donderdag 30 juli 2009 20:02 schreef ijsbrekertje het volgende:
Harm Edens kapt Julia Samuel af: Je gaat maar door, he? Komt dat ook door het opsnuiven van het impregneermiddel in klamboes?![]()
En zij praat zo enthousiast door dat ze het niet eens in de gaten heeft
Heerlijk hoe vals ie kan zijn somsquote:Op donderdag 30 juli 2009 20:02 schreef ijsbrekertje het volgende:
Harm Edens kapt Julia Samuel af: Je gaat maar door, he? Komt dat ook door het opsnuiven van het impregneermiddel in klamboes?![]()
En zij praat zo enthousiast door dat ze het niet eens in de gaten heeft
Inderdaad. Het is ook wel een heel mooi contrast met de slijmende Matthijs van Nieuwkerk. (Ik ben overigens wel fan!)quote:
Dat zijn wel veel Y'squote:
Het wordt idd tijd dat die op de oudhollandsche manier de kop boven het maaiveld wordt afgemaaid. Die heeft zoveel veren in de kont gekregen dat hij vanzelf is gaan zweven. Een Mart Smeets in wordingquote:Op donderdag 30 juli 2009 21:04 schreef Sapstengel het volgende:
Ik zie 100x liever Harm Edens dan zie zelfingenomen, gasten niet uit laten pratende, en slijmende Matthijs. Ik ben die man echt zat geworden. De eerste paar maanden van DWDD ging het nog wel, maar sindsdien kijk ik het nooit meer omdat ik me kapot erger aan Matthijs.
Neuh helemaal niet. K&vdB werd weinig van verwacht en ineens bleek dat anderen het zelfde kunstje dat P&W vertoonden ook kenden. Sommigen vonden zelfs beter.quote:Op donderdag 30 juli 2009 21:13 schreef Sapstengel het volgende:
Oh, ik dacht dat je het negatief bedoelde.
Lucky TV over de intercom.quote:
Goed plan. De kijkcijfers schijnen wat tegen te vallen, maar half Nederland is op vakantiequote:Op donderdag 30 juli 2009 20:20 schreef evert het volgende:
kunnen wij bij deze vast afspreken dat bij de komende zomerstop van dwdd gewoon 4 maanden on air komt?
Ze hebben het ook niet echt "in de markt gezet". Ik wist tot ik maandag de tv aanzette niet dat het programma zou komen.quote:Op donderdag 30 juli 2009 23:24 schreef Wickedangel het volgende:
Goed plan. De kijkcijfers schijnen wat tegen te vallen, maar half Nederland is op vakantie
Nu heb je het over DWDD neem ik aan?quote:Op vrijdag 31 juli 2009 11:12 schreef crinblanc het volgende:
dat bot afkappen van gesprekken voor een 'leuk filmpje' of ítem' vind ik ook iritant, je bent als gast ook wel erg overgeleverd aan het format.
nee over OA.quote:Op vrijdag 31 juli 2009 12:52 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Nu heb je het over DWDD neem ik aan?
Dat dus, wat een ongelooflijk mooie vrouw is dat tochquote:Op vrijdag 31 juli 2009 20:10 schreef marcodej het volgende:
Nicolette van Dam kan heel mooi geïnteresseerd luisteren. Beetje een uitgesproken hoofd, maar welen vooral
Voor wie werk je dan?quote:Op vrijdag 31 juli 2009 19:54 schreef Skaai het volgende:
Doorgestoken kaart, Hans Ubbink is dinsdag helemaal niet naar Bali gegaan!
Ik kwam hem gistermorgen tegen op de loopband en sprak hem erop aan. Hij is dus gisteren pas gegaan
. Dus ik zo van 'Oh maar je hebt wel je goede schoenen aan!'. Lakschoenen dus
.
Ik loop trouwens elke dag dat ik werk wel een keertje over die set heen, misschien een actie met collega's verzinnen dat we een kenmerk achterlaten ofzo
Een van de vele beveligingsbedrijven die werkzaam zijn op Schiphol.quote:
Ik vind dat juist epic. Dat accent, die argumenten en die hele discussies. Geweldig.quote:Op vrijdag 31 juli 2009 21:30 schreef Meddo het volgende:
Die tokkies in het dierenasiel hoeven van mij niet
Valt me serieus tegen. Gewoon een degelijk leuk programma.quote:Op zaterdag 1 augustus 2009 12:52 schreef Veerboot het volgende:
Wel beetje tegenvallende kijkcijfers trouwens?
Maandag: 375.000
Dinsdag: 213.000
Woensdag: 269.000
Donderdag: 278.000
Vrijdag: 188.000
Dan nog: gister een marktaandeel van 5,5%. Dat is heel laag.quote:Op zaterdag 1 augustus 2009 14:09 schreef Sapstengel het volgende:
De helft van Nederland is op vakantie.
Nou dan zit je op het dubbele.quote:Op zaterdag 1 augustus 2009 14:09 schreef Sapstengel het volgende:
en het zakt.quote:Op zaterdag 1 augustus 2009 14:13 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Dan nog: gister een marktaandeel van 5,5%. Dat is heel laag.
Dat valt wel een beetje tegen danquote:Op zaterdag 1 augustus 2009 14:13 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Dan nog: gister een marktaandeel van 5,5%. Dat is heel laag.
Jammer voor Harm...quote:Op zaterdag 1 augustus 2009 14:15 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Dat valt wel een beetje tegen dan.
Of kijkt naar het WK-Zwemmen.quote:Op zaterdag 1 augustus 2009 14:09 schreef Sapstengel het volgende:
Jewel joh de NCRV is niet zo moeilijkquote:Op zaterdag 1 augustus 2009 17:31 schreef SCH het volgende:
Harm is toch homo? Dat kan toch niet bij de NCRV.
Oh echt joh. Jos Brink was toch ook hetero? Misschien moet ik er toch eens solliciterenquote:Op zaterdag 1 augustus 2009 17:32 schreef Paul het volgende:
[..]
Jewel joh de NCRV is niet zo moeilijk
Wat vind je verder van hem ? Ik vind hem lekker vals, soms moet je goed nadenken om de sneer te begrijpen.quote:Op zaterdag 1 augustus 2009 17:31 schreef SCH het volgende:
Harm is toch homo? Dat kan toch niet bij de NCRV.
Vraag aan de sukkel van The Office :quote:
Ik ga ervoor líggenquote:Op dinsdag 4 augustus 2009 15:18 schreef SCH het volgende:
Vanavond Guido Weijers, Marcel Musters en Lodewijk de Waal - leuke gasten
Wie van de drie mag eerst ?quote:
Inderdaad een hele goede. Kan heel veel hele verschillende rollen spelen.quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 19:32 schreef tong80 het volgende:
Ik wist niet wie Marcel Musters is. Nu ik zijn gezicht zie wel. Goeie acteur.
In vuurzee speelde hijquote:Op dinsdag 4 augustus 2009 19:32 schreef tong80 het volgende:
Ik wist niet wie Marcel Mutsers is. Nu ik zijn gezicht zie wel. Goeie acteur.
Ik denk dat Schiphol het programma sponsort en daarvoor wat regeltjes heeft versoepeld.quote:Op maandag 27 juli 2009 20:11 schreef SCH het volgende:
Leuk programma, zeker voor een eerste keer.
Ik weet dat het super ingewikkeld is om te maken, ze zitten achter de douane en daar mag eigenlijk niks, dus hulde
Ik ook en 99 % van de users in dit topic.quote:
Dat is dan weer wat minderquote:Op woensdag 5 augustus 2009 19:11 schreef Skaai het volgende:
Vandaag op On Air
Zanger Jan Smit: hij komt samen met zijn Surinaamse collega Damaru. Hun duet “MI Rowsu” kwam binnen op nummer 1 in de hitlijsten.
Ah tipje van de sluier.quote:Op woensdag 5 augustus 2009 19:17 schreef SCH het volgende:
Kom op mensen, kijken. Vertel het ook je buurvrouw. Ik wil graag mijn baan behouden
Wel redelijk lachen stiekem: Ik heb een tuiiiintje in mijn hartquote:Op woensdag 5 augustus 2009 19:37 schreef ilona-scuderia het volgende:
Gewoon een goed programma met een frisse Harm Edens, helaas treden Jan Smit en die vage neger weer op...
Hij is echt adrem en leukquote:Op woensdag 5 augustus 2009 20:14 schreef Skaai het volgende:
'We hebben Maurice de Hond niet genomen voor zijn mooie loopje'
Harm 'Nee dat is ook echt mislukt'
Dat loopje viel me ook al in negatieve zin op. Hij probeert echt als een baas te lopen, maar faalt daar jammerlijk inquote:Op woensdag 5 augustus 2009 20:14 schreef Skaai het volgende:
'We hebben Maurice de Hond niet genomen voor zijn mooie loopje'
Harm 'Nee dat is ook echt mislukt'
Tijd dat dit was het nieuws terug komt.quote:Op woensdag 5 augustus 2009 18:55 schreef tong80 het volgende:
Presentator Harm Edens laat zich niet uit het veld slaan door tegenvallende kijkcijfers. Zijn nieuwe programma 'On Air' wil maar niet scoren. Gisteravond trok het NCRV-programma slechts 170.000 kijkers. En da's verdomd weinig, aangezien het programma op een primetime-tijdstip wordt uitgezonden op Nederland 3.
"De mensen moeten het nog even vinden denk ik", geeft Harm Edens als verklaring voor de tegenvallende kijkcijfers. "Het gaat hopelijk langzaam omhoog. We gaan gewoon stug door en zullen ze terug moeten winnen. Het is ook wel lekker relaxed, want zo kan ik een beetje oefenen. (...) Laat het maar langzaam groeien, dat vind ik helemaal niet erg", aldus de presentator.
On Air wordt elke werkdag live uitgezonden van 19:30 uur tot 20:30 uur op Nederland 3, vanuit Lounge 2 op Schiphol.
Uit Het Parool van vanavond:quote:
quote:Matthijs van Nieuwkerk, Andries Knevel en Pauw & Witteman hebben er dankzij dit zomerprogramma zomaar een concurrent bij.
Leukquote:Op woensdag 5 augustus 2009 23:43 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Uit Het Parool van vanavond:
[..]
ik kijk ook...met de sneek-week-water-politie !quote:Op donderdag 6 augustus 2009 19:02 schreef tong80 het volgende:
Weer die Volendamse inteelt.
Kijk nu naar George Baker in RTL-Boulevard en wie is zijn manager. Jaap Tuip uit Volendam.
Dronken watersporter tegen een undercover waterpolitie :quote:Op donderdag 6 augustus 2009 19:05 schreef Bjoro het volgende:
[..]
ik kijk ook...met de sneek-week-water-politie !
Maar dat was toch zijn manager ?
Ja stort je er opquote:Op donderdag 6 augustus 2009 20:09 schreef Scrutinizer het volgende:
Fred Teeven vindt dat wij zelf mensen moeten aanpakken die met een mes insteken op anderen
Fred Teeven is zo'n weerzinwekkende kwal. Ook weer zo'n idioot met ideeën die totaal buiten de realiteit staan.quote:Op donderdag 6 augustus 2009 20:09 schreef Scrutinizer het volgende:
Fred Teeven vindt dat wij zelf mensen moeten aanpakken die met een mes insteken op anderen
Zwakzinnig zijn die 2 zeker niet.quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 02:00 schreef Specularium het volgende:
Moeten die zwakzinnigen van een Nick en Simon nu ook ineens een Carribean klinkend nummer gaan brengen?
Jantje en Damaru vind ik bijna een beetje heersen zo ineens. Maar die mislukte brandwondslachtoffers...nee.
quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 19:41 schreef tong80 het volgende:
Gerda Havertong heeft het weer over zichzelf. Wat een kutwijf is het toch.
Racistquote:Op vrijdag 7 augustus 2009 19:41 schreef tong80 het volgende:
Gerda Havertong heeft het weer over zichzelf. Wat een kutwijf is het toch.
Wat staat je tegen ?quote:
1x in de week is leuk. Elke avond niet.quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 20:00 schreef cultheld het volgende:
Zouden er kijkers bestaan die dat gênante Haagse toneelstukje vermakelijk vinden?
Precies. Kan er ook wel om lachen, maar nu kun je wel ongeveer raden wat de uitkomst van de discussie wordt.quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 20:05 schreef golfer het volgende:
[..]
1x in de week is leuk. Elke avond niet.
Hij blijft briljant.quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 20:20 schreef SCH het volgende:
De oma van Thomas Berge is nog niet overleden
Goeie baas isset toch. Ook fijn dat hij ook even aanstipte dat het bij de dance-scene altijd over drugs moet gaan en dat de berichtgeving daar ook supervaak op gefocused is.quote:Op maandag 10 augustus 2009 19:35 schreef ilona-scuderia het volgende:
Armin van Buuren te gast, nu op 3...
Had zich duidelijk niet voorbereidquote:Op maandag 10 augustus 2009 20:23 schreef golfer het volgende:
Peter Plasman kon z'n punt absoluut niet maken doordat Harm steeds niet ter zake vragen stelde.
Moet ie maar met een privé-jet gaan. Kan ie makkelijk betalen.quote:Op donderdag 13 augustus 2009 20:02 schreef Paul het volgende:
Wat zullen Wesley en Yolanthe gek worden
Ik vond Yolanthe nog beleefd. De verslaggeefster was een beetje beschamend bezig...quote:Op donderdag 13 augustus 2009 20:02 schreef Paul het volgende:
Wat zullen Wesley en Yolanthe gek worden
Niet links niet rechts.quote:
Beter zoquote:Op donderdag 13 augustus 2009 20:06 schreef tong80 het volgende:
[..]
Niet links niet rechts.
Ik weet dat ie voor nationale enquites is.
Verder gaat ie alleen maar in tegen zijn voormalige bondgenotes.
Hij zegt dat het de tijd is voor forse standpunten.
Ik heb er nooit één van hem gehoord.
Je handen wassen in het midden en niet de kraan open zetten of de restjes wegspoelen.
Zodat Harm kon zeggen: "Dat had ik niet willen missen"quote:Op donderdag 13 augustus 2009 20:04 schreef Toad het volgende:
Waarom zonden ze dat fragment idd net uit? Sloeg echt nergens op.
Ik vond het mooi.quote:Op vrijdag 14 augustus 2009 19:43 schreef golfer het volgende:
Holman met z'n idolatie voor Van Gogh.
Ik vind het ook mooi: zijn beste vriend is vermoord en hij doet iets met zijn emoties, snap ik wel.quote:Op vrijdag 14 augustus 2009 19:51 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ik vond het mooi.
Beter dan tegen een dode bekende Nederlander aanschurken als je er niks mee hebt.
Ik ken haar ook niet.quote:Op vrijdag 14 augustus 2009 19:55 schreef golfer het volgende:
Ik heb nog nooit van haar gehoord en niets van haar gelezen.
Foute man is datquote:Op vrijdag 14 augustus 2009 19:57 schreef schaap001 het volgende:
Straks Herman Heijnsbroek: grootheid in foute uitspraken!
Dat bedoel ikquote:Op vrijdag 14 augustus 2009 20:08 schreef golfer het volgende:
Herman Heinsbroek is de beste schreeuwer vanaf de zijlijn. Toen ie zelf even minister was wist ie niet hoe snel ie moest opstappen.
Is toch begrijpelijk omdat Theo van Gogh zijn vriend was/is. ik vond het ook mooi.quote:Op vrijdag 14 augustus 2009 19:43 schreef golfer het volgende:
Holman met z'n idolatie voor Van Gogh.
Belachelijk ja, hier zou je als artiest niet eens aan mee willen werkenquote:Op vrijdag 14 augustus 2009 23:36 schreef Veerboot het volgende:
Wat is dat tegenwoordig met die ingekorte muzieknummers in talkshows? Ze mogen net 60 seconden vullen en dan snel de microfoon weer dichtdraaien...
Anders zappen 'ze' wegquote:Op vrijdag 14 augustus 2009 23:36 schreef Veerboot het volgende:
Wat is dat tegenwoordig met die ingekorte muzieknummers in talkshows? Ze mogen net 60 seconden vullen en dan snel de microfoon weer dichtdraaien...
Zeg dat welquote:Op dinsdag 18 augustus 2009 20:11 schreef Tourniquet het volgende:
Werd die Labrie ff mooi in z'n hemd gezet!
Volgende week Bunskoekie op Net 5 (De tafel van 5)quote:Op dinsdag 18 augustus 2009 19:58 schreef Mister1977 het volgende:
Hè eindelijk weer even Daphne in beeld. Ik ga bijna dood van het wachten.
Ja joepiequote:Op dinsdag 18 augustus 2009 22:10 schreef Haaibaaike het volgende:
[..]
Volgende week Bunskoekie op Net 5 (De tafel van 5)
Ik heb dat ook even gemist.quote:
Ahaha die van vandaag was wel geinig, die gozer met ze neus op doelend op de Jodenquote:Op dinsdag 18 augustus 2009 20:02 schreef tong80 het volgende:
Die duivenmelkers lachen te veel om hun eigen grapjes
Wat gebeurde er dan? Labrie was voor mij reden om even te gaan zappen.quote:Op woensdag 19 augustus 2009 02:19 schreef Paracelsus het volgende:
Hahaha, die Sebastiaan Labrie was niet happy, ook al hield hij zich groot.
quote:Op woensdag 19 augustus 2009 11:25 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Wat gebeurde er dan? Labrie was voor mij reden om even te gaan zappen.
En daar had-ie geen antwoord op?quote:Op woensdag 19 augustus 2009 11:56 schreef Tourniquet het volgende:
[..]
Hij zat daar trots te vertellen over de Red Bull Airrace en dat hij mee mag vliegen in zo'n vliegtuigje. Vervolgens lieten ze even het introfilmpje zien van z'n eigen programma bij LLink (de Consuminderman) en vroeg Harm vervolgens hoe hij dat kon rijmen met zo'n vervuilende airrace.
Je zal daar 8 uur naast moeten zitten tijdens een vluchtquote:
quote:Op donderdag 20 augustus 2009 20:04 schreef Tokus het volgende:
Jammer Tijl, praten over dat je niet in herhaling wil vallen en dan wel als 1e zin een grap hebben die je eerder deze week bij een andere show ook al gebruikt hebt....
Je hebt gelijkquote:Op dinsdag 25 augustus 2009 19:39 schreef 7eVeNL het volgende:
Opmerkelijk dat het boek van Herman Koch wederom weer wordt besproken... Na DWDD, Pauw & Witteman, nu hiero... we zijn ondertussen godsamme alweer een jaar verder! Oh mis ik nog een programma?
Jij denkt dat Schiphol het hele jaar blij is met zo'n programma áchter de douane?quote:Op dinsdag 25 augustus 2009 22:32 schreef SCH het volgende:
Laatste dagen van dit programma. Blijven of verlangen jullie naar DWDD?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |